X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שרת המשפטים יוזמת ועדה שתמליץ לה בענייני שיימינג ברשת; את כתב המינוי לא מצאתי; באתרי האינטרנט מפורסם שאחד הרקעים למינוי הוועדה הוא מקרה אפרים ברכה; אוי לאוזניים השומעות
▪  ▪  ▪
שקד. ועדה נגד שיימינג? [צילום: פלאש 90]

יוסף אונגרפלד הוא אדם פשוט. הוא לא עיתונאי מיוחס ומאותרג כמו בן כספית או אמנון אברמוביץ', הוא אפילו לא שר ולא חבר כנסת.
אבל אונגרפלד הוא נביא, הוא הראשון שניבא עד כמה רעוע עץ התפוחים המשטרתי שלנו עד כמה לקויים שורשיו, ועד כמה פירותיו סרי טעם.
אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר, אם כמות רבה של קציני משטרה עסוקים בזיונים של שוטרות צעירות, ואם קציני משטרה מוכרים מידע בשביל כסף רב, ואם עורך דין מסובב את כל מערכת על האצבע הקטנה שלו, וקצין משטרה בכיר בא למסיבות אצלו, וקצין בכיר אחר מקבל ממנו שוחד בלי שהוא יודע, זה ריקבון, זה ריקבון עמוק.
ואם כל מה שיש לבכירי השוטרים לעשות במצב כזה זה מסע פרידה מהמפכ"ל וזימונה של הזמרת קרן פלס להופעה על חשבון ציבור, זה מעיד על-כך שאין כל מודעות לרקב הזה.
האם יש בכלל קצינים ראויים בצמרת המשטרה? האם ייתכן בכלל שבצמרת המשטרה לא ידעו מה עושים אותם תפוחים לא ראויים? האם תופעת פריצות כל-כך שכיחה, נעלמה מעיני השוטרים הבכירים? אם כן הם צריכים ללכת הביתה בגלל עיוורונם, ואם לא הם חייבים ללכת הביתה בגלל שיתוף פעולה.
ואונגרפלד, הנביא, הוא זה שראה זאת לפני שנים רבות. הוא אומנם הלין על תחנה ספציפית, ועל אדם ספציפי, אבל אם הצמרת כל-כך חולה, אין לי כל ספק שכל התחנות חשופות מאוד מאוד לנגע הסרטני הזה.
בואו נראה מה אומרת השופטת ארבל בפס"ד אונגרפלד (דנ"פ 7383/08):
  • "אם כן, העבירה של העלבת עובד ציבור - גם אם כותרתה מתעתעת באשר לתכליתה, כפי שהערתי בעניין אונגרפלד - עיקרה בפגיעה בשירות הציבורי כמערכת, כמוסד, ולא בפגיעה הרגשית בעובד הבודד, ממנו מצופה לגלות סף-סבולת גבוה גם אל מול מסרים קשים, ולעיתים פוגעניים, המופנים כלפיו. כפי שציינה השופטת פרוקצ'יה בעניין אונגרפלד (בפסקה 22 לחוות דעתה), עבירה זו מבקשת להבטיח ההגנה על השירות הציבורי במשמעותו המוסדית-מערכתית ולהבטיח את פעולתו בהתאם לכללי המינהל התקין."
ובהשלכה לעניין שלנו אומרת ארבל, כי מתנ"צ אפרים ברכה היא הייתה מצפה לסבולת גבוהה, אפילו המסרים הם פוגעניים וקשים. אלא מאי, על המדינה רוצה היא להגן, על המשטרה ועל פיקוד המשטרה, אבל איך ניתן להגן על משטרה שמפקדים רבים מקרבה מעבירים את זמנם בזיונים של שוטרות צעירות?, איך ניתן להגן על משטרה שחוקרים מקרבה מוכרים מידע תמורת כסף, איך ניתן להגן על משטרה שקציניה מקבלים שוחד מבלי שהם יודעים זאת? איך אפשר להגן על משטרה שבכיריה מתרועעים עם עורכי דין מושחתים?
ואיך ניתן להגן על כל הקצונה האחרת, אשר נמצאת שם בביצה הטובענית הזו ולא פצתה פיה, ותשובתה לעניין הזה היא קריוקי עם קרן פלס.
ולעניין אונגרפלד: ראוי שכשם שהשופט חיים כהן היה הגורם המוביל במשפטו החוזר של עמוס ברנס, כן השופטות פרוקצ'יה וארבל – ביחד ולחוד יזמו משפט חוזר לצורך זיכויו המוחלט של אונגרפלד מאשמת העלבת עובד ציבור.
הערה: מי שלא חסך עמל ויגע על-מנת לזכות את יוסף אונגרפלד, היו שני כותבים מכובדים באתר זה, עו"ד חיים משגב ועו"ד יצחק בם, ועל כך נתונה להם תודת רבים מקרב הציבור שוחר הדמוקרטיה.

תאריך:  18/07/2015   |   עודכן:  18/07/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משפטים או סתם מילים
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
מרוב דובים אין יער הצעות יש?
הדובים  |  18/07/15 21:46
2
העולם עובר מהפך ואין שליט
יצחק הרואה  |  18/07/15 22:42
3
אתה עיוור וחירש
אהרון שחר  |  18/07/15 23:47
4
המולטי מליונר אהרן ברק ל"ת
שולט במדינה  |  19/07/15 00:40
5
מילים כדורבנות,ומי יושיע? ל"ת
ציבור חכם ועיקש  |  19/07/15 06:45
 
- אני אושיע
אהרון שחר  |  19/07/15 14:23
6
כל מטרתה של הנוכלת מה שהשיגה
פה לא אתר בשבע  |  19/07/15 10:02
7
המלחמות שיוצאו מחוץ לחוק
עידןסובול  |  19/07/15 12:06
8
סתם מילים -וסתם תמונות
יוסף המכופף  |  19/07/15 13:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת ברכה
אפרים הלפרין
המינוי הנטען של השופטת ארבל כיו"ר ועדת השיימינג, החזיר אותי לטעות נוראה לטעמי של מערכת המשפט בעניינו של אונגרפלד, אשר הורשע בפלילים בדיון נוסף פלילי בבית המשפט העליון, על העלבת עובד ציבור, במעמד תשעה, בפסק דינה של השופטת פרוקצ'יה, בתמיכת השופטת ארבל ואחרים ונגד דעתם של הנשיאה ביניש ואחרים
יואב יצחק
המחדל הגדול שאפשר את התאבדותו של תנ"צ אפרים ברכה: למרות מצבו הנפשי שהתערער - אקדחו לא נלקח ממנו    העילה: החשש שהחרמת אקדחו ממנו הייתה דולפת ומחייבת השעייתו המיידית מתפקידו כראש היחידה הארצית לחקירות הונאה    ברכה ז"ל חשש מאוד מהחקירה הסמויה שקיימה המחלקה לחקירות שוטרים בעקבות החשיפות ב-News1    דרושה בדיקה כדי לברר: מי אחראי לכשל הנורא
איתמר לוין
יואב סגלוביץ', שהיה מפקדו של אפרים ברכה ומעורב בפרשת פינטו, ואשר כבר חרץ את משפטו על הפרסומים סביב ברכה, אינו יכול להיות חבר בוועדת ארבל לבדיקת הפרסומים באינטרנט
עידן יוסף
בפנייה לשרי ביטחון הפנים והמשפטים מבקשת אומ"ץ ועדה בראשות שופט בדימוס לבדוק שורה של שאלות פתוחות באשר להתנהלות המשטרה, היועמ"ש לממשלה ומשרד המשפטים בפרשה
יואב יצחק
מכתבו של העיתונאי-חוקר יואב יצחק, מו"ל News1, אל שרת המשפטים איילת שקד, בעניין ההודעה הכוזבת מצד משרד המשפטים בפרשת תנ"צ אפרים ברכה המנוח    יצחק מבקש משרת המשפטים לפעול להוצאת הודעה מתקנת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il