X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
הפרשן שבחר להתעלם מעובדות

תעתועי דן מרגלית (1)

דן מרגלית מתעלם מהעובדות, ביודעין, ומציג את אפרים ברכה המנוח כגיבור טרגי מרגלית מטעה את הציבור בהגיגיו המופרכים ברשימתו בעיתון ישראל היום בחר מרגלית לקבול על-כך שלא נענתה בקשתו של ברכה להגיש "תביעת דיבה נגד מכפישיו", בלא שהוא טורח לגלות לציבור כי בקשות ברכה לא נענו מחמת המידע המפליל והחמור שאומת נגדו והתגלה במח"ש מרגלית בחר לחמוק מהשאלות הקשות, ובהן: מדוע באמת התאבד ברכה, ומדוע בחר להשמיד את מכשירו הסלולרי זמן קצר לפני ששלח יד בנפשו
▪  ▪  ▪
מרגלית. מטעה את הקוראים [צילום: פלאש 90]
מורשת השוחד של ברכה
יואב יצחק
יחידת להב 433 ערכה ערב לזכרו של תנ"צ אפרים ברכה, במלאת 30 ימים להתאבדותו * נשיא המדינה, היועץ המשפטי לממשלה ומ"מ מפכ"ל המשטרה אמרו דברים בשבחו של ברכה ובזכות הצורך בהטמעת מורשתו * שום מילה לא נאמרה על עבירות השוחד של ברכה, על עבירות המרמה, על ששיבש הליכי חקירה, ואפילו לא על מכשיר הסלולר שהשמיד ו/או העלים, על-פי החשד, במטרה למנוע חשיפת סודותיו הפליליים
לרשימה המלאה

שקרים שחורים בשידור חי
יואב יצחק
המשנה ליועמ"ש רז נזרי שיקר לוועדת חוקה חוק ומשפט * במקום לדבוק בעובדות ולאשר: אכן, התקיימה חקירה סמויה במח"ש נגד אפרים ברכה ז"ל, בהנחיית פרקליט המדינה, בגלל חשדות לעבירות שוחד ומרמה (נחקרו עדים, נערכו בדיקות פוליגרף ונאספו ראיות חפציות), ניסה נזרי למרוח ולהטעות ולהציג את ברכה כקדוש מעונה * במקום להודות: טעינו כשטייחנו ומרחנו וחיפינו במקום לקדם חקירה מהירה, וכשלא הקשבנו לאיומיו של ברכה לפיהם הוא יתאבד אם יזומן לחקירה, מעז נזרי להטיל דופי ב-News1
לרשימה המלאה

יואב יצחק
סמי השקר של גידי וייץ

דן מרגלית הוא הפרשן והעיתונאי הבכיר של עיתון ישראל היום, שבבעלות המיליארדר שלדון אדלסון. במקביל הוא אחד המגישים הבכירים של התוכנית "ערב חדש" המוגש בערוץ הטלוויזיה החינוכית. מרגלית נחשב לעיתונאי מוערך, שאמור להבחין בין אמת לשקר, ולהקפיד ולהימנע מהטעיית קוראיו.
הח"מ זוכר את מרגלית, אישית, למשל בעת שחשפתי את פרשת השוחד לנשיא המדינה דאז, עזר ויצמן, מכספיו של איל ההון אדוארד סרוסי: דן מרגלית שאל, וחקר, וביקש לדעת ממני; וכתב והצטרף למאבק להדחת ויצמן רק לאחר שלמד היטב את העובדות. כך אירע גם בפרשות מורכבות אחרות שנחשפו ב-News1 - מרגלית ידע לפנות אל הח"מ, ולשאול ולברר את העובדות לאשורן, בטרם כתב את רשימותיו. כך נהג כשביקש לדעת את האמת. לא כך פעל ב"פרשת ברכה".
בעשרות שנות עבודתו כעיתונאי ופרשן, יש לזקוף לזכות מרגלית גילויים רבים, ובראשם חשיפת חשבון הדולרים של ראש הממשלה יצחק רבין, שהובילה לפרישתו מראשות הממשלה. לחובתו יש לזקוף את פרשת ראש הממשלה אהוד אולמרט, חברו לשעבר, שעליו גונן במשך זמן רב מפני החשיפות ב-News1. מרגלית לא נמנע, במשך זמן רב, ברשימותיו במעריב, מהכפשת הח"מ, ויחס מניעים זרים לכל מי שעסק בחשיפת מעלליו של אולמרט. מרגלית הפך עורו נגד אולמרט לאחר עשרות שנים של חברות קרובה, רק לאחר שמתחנו עליו ב-News1 ביקורת נוקבת והוכחנו אותו על פרסומיו הכוזבים, ורק לאחר שהחרב המתהפכת ניחתה על עורפו של אולמרט. לכן מאכזב להיווכח, שוב ושוב, כי מרגלית לא הפיק לקחים ב"פרשת ברכה", ולמצער - הוא בחר שוב להתעלם מעובדות, כפי שאלה נחשפו פעמים רבות ב-News1.
ברשימתו לראש השנה (נחיה ונראה, 13.09.15) בחר דן מרגלית להתעלם מעובדות יסוד, וליצור מצג שווא בעניינו של המנוח תנ"צ אפרים ברכה ובפרשת הרב יאשיהו פינטו, שהורשע על-פי הודאתו בכתב אישום מפוקפק שהוגש נגדו בגין מתן שוחד לברכה. לדידו של מרגלית, איש השנה שלו "היה קצין המשטרה שקם עם שחר מיצועו וירה בעצמו למוות". "מותו של אפרים ברכה היה הרבה יותר ממותו", קובע מרגלית, משל מדובר במצביא גדול שמת על חרבו במלחמה, ולא באדם שמילט עצמו מחדרי החקירות בדרך של התאבדות.
ברשימה זו נעסוק בכמה קטעים מרשימתו המוזרה של מרגלית בפרשת ברכה. נציג את הגיגיו המגמתיים, או למצער, השגויים. בהמשך נציג את העובדות כהוויתן, שאותן בחר מרגלית להסתיר מקוראיו.

סיוע כספי

מרגלית: "ברכה נסתייע בפינטו בעניינים משפחתיים, ומשקיבל ממנו את הצעת השוחד המפתה כשלעצמה היה יכול להתעלם ממנה, לנצור אותה בליבו...".
העובדות: ברכה ומשפחתו קיבלו פעמים רבות סיוע מפינטו. כולל סיוע לטיפול לבן משפחה, ולרבות עבור כלכלת הבית באותה תקופה, בהיקף כספי הנאמד ב-250-200 אלף ש"ח. במשך 17 שנים בהן נמנה עם חסידיו הקרובים של פינטו, קיבל ברכה סיוע כספי במעטפות בהיקף הנאמד במאות אלפי דולרים.
מדוע בכל זאת החליט ברכה לבגוד ברבו? ל-News1 נודע, כי החלטת ברכה "לשרוף" את פינטו נעשתה בכוונת מכוון, וזאת לאחר שנפתחה חקירה נגד כמה גורמים ובהם פינטו בפרשת חזון ישעיה. או-אז החליט ברכה להציג את אותה הצעת-מתנה כספית, שכמותה קיבל בעבר ברצון (אומנם בסכומים קטנים יותר), כהצעת שוחד. אחיו, מאיר ברכה, הסביר למי שהסביר: אפי חשש מכך שייוודע לחוקרים שהוא קיבל כספים, במשך שנים. חששו עלה בגלל השמועות שהחלו להתרוצץ. לכן הוא החליט לשרוף את פינטו, ביודעו: זה או אני או הרב. וגם, מתוך הערכה, שגם התאמתה: לאחר שברכה יסגיר את רבו, הוא יזכה לתמיכת המערכת המשפטית, ובנסיבות אלה יידחו כל טענותיו והסבריו של פינטו, לפיהן במשך שנים נתן כספים לברכה מתוך יחסי ידידות.

הקלטות מפלילות

מרגלית: "נחוץ מחזאי ענק כדי לתאר - ללא ביסוס עובדתי מוצק - מה עבר על ברכה כאשר הוצע לו להפליל את פינטו. סביר להניח כי אילו היה בעצמו שותף לעבירה כלשהי לא היה נענה, שכן כל שיחה מוקלטת בינו לבין הרב יכלה לחשוף עבירה...".
העובדות: ברכה נלכד במלכודת שתווה לאחרים. כדי "להשיל" מעצמו חשד לעבירות שוחד, הוא נאלץ, בעל כורחו, לבצע את המשימה שנכפתה עליו על-ידי ראש אח"ק באותה עת, ניצב יואב סגלוביץ. חמור מכך: הוא נאלץ לערב במשימה הבזויה את רעייתו, איילה ברכה, והיא-היא שהלכה, כידוע, וקיבלה מהרבנית דבורה פינטו את מעטפת הכסף.
הסברה שמעלה מרגלית, לפיה ברכה הסכים להקליט את השיחות, בלא שיחשוש מהפללה עצמית, מכיוון שלא היה מעורב בעצמו בעבירות שוחד, מופרכת מיסודה. שכן: א) אין מדובר בהקלטה מרחוק, בשידור חי, ולא כל השיחות הוקלטו; ב) בידי ברכה ניתנה השליטה המלאה אילו שיחות יוקלטו, ומתי לעצור את ההקלטה, אם חפץ בכך; ג) סוד גלוי הוא כי רבנים אינם נוהגים לדבר בפגישות על סיוע כספי שנתנו בעבר, ולכן ברכה לא היה חשוף לסיכון שיופלל.

זמן תביעות

מרגלית: ברכה הוכפש ולא זכה שתיענה בקשתו כי המדינה תגיש תביעת דיבה נגד מכפישיו... ובעיקר לא זכה לתמיכה מספקת מעמיתיו כחולי המדים, שבהגנה על שמם וארגונם הכושל שילם בסופו של דבר בחייו".
העובדות: מרגלית חוזר ברשימתו על הגיגיו המופרכים של מתי גולן, ברשימתו בעיתון גלובס (מפאת מצבו הבעייתי של גולן אמנע הפעם מלדון כאן בשטויות שכתב). ברכה אכן פנה והתחנן בפני היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, ובפני פרקליט המדינה שי ניצן - שאותם האשמתי בטיוח ובחיפוי על ברכה - בבקשה שיורו על פתיחת חקירה נגד הח"מ (ונגד News1) בטענה לפגיעה בעובד ציבור; או לפחות שיגישו תביעת לשון הרע נגד הח"מ. ברכה נמנע מלעשות זאת אישית, למרות שאיים על הח"מ, בהודעות SMS, יותר מפעם אחת, כי פרקליטיו "יטפלו" בכך. ברכה ידע היטב מדוע הוא נמנע מהגשת תביעה.
וינשטיין וניצן דחו את בקשותיו של ברכה לפעול נגד הח"מ, מאחר שידעו את האמת: במח"ש הצטבר מידע מפליל וחמור נגד ברכה בשורה של פרשות. המידע הובא לידיעתם על-ידי החוקרים: עו"ד אורי כרמל (ראש מח"ש), עו"ד משה סעדה (סגן), דובי שרצר (ראש זרוע החקירות). וינשטיין וניצן הבינו היטב: חקירה מגמתית נגד הח"מ ו/או הגשת תביעה, תפעל כבומרנג נגד ברכה, וגם נגדם אישית, בשל זאת שאז ייחשפו העבירות החמורות שביצע ברכה, וגם העובדה שהם טייחו וחיפו עליו במשך זמן רב, ובמקביל יאומתו בחקירה/בתביעה הפרסומים ב-News1.
וינשטיין וניצן אומנם יצאו כדי "חובתם" כלפי ברכה, כשפעלו באופן הנוגד את החוק כדי לגונן עליו, ובכך שעיכבו ככל יכולתם חקירתו באזהרה בידי חוקרי מח"ש.

מדוע התאבד

מרגלית: הכל יודעים כי התייסר. איני יודע עד כמה היה חזק בחדרי ליבו. מי שפגש בו בחדרי החקירות הבחין כי לא עלה בידו להיתקל במבטו. תמיד היה מבט עיניו מושפל... אם יבואו ימים אחרים למשטרה לאחר שייבחר סוף-סוף מפכ"ל ראוי, שיישא בנטל העבודה הסיזיפית הממתינה לו, ייחרת שמו של ברכה, או לפחות המחיר ששילם, כמעשה מופת...".
העובדות: מרגלית מנסה לטשטש מידע חמור שהיה בפני שורה של גורמים (שחלקו ידוע ברבים): יהודה וינשטיין, שי ניצן, אורי כרמל, משה סעדה, רז נזרי, וגם לאפרים ברכה אישית. העובדות המפלילות היו רבות מנשוא: ברכה קיים יחסי שוחד בפרשת השחיתות בעיריית אשדוד; ברכה קיבל במשך שנים מהרב פינטו סכומי כסף גדולים בהיקף מצרפי של מאות אלפי דולרים; ברכה הדליף מידע מוכמן משורה של חקירות, באופן סדרתי ומקומם, כולל מידע שהדליף לבן כהן מתוך תיק רצח (!!!). בגלל המידע החמור התיר שי ניצן למח"ש לקיים חקירה סמויה.
ברכה ידע היטב על חומרת המיידעים המצויים בידי חוקרי מח"ש, ועל-כך שפרקליט המדינה התיר חקירה סמויה נגדו. לראיה: ברכה בחר להתאבד שלושה ימים בלבד לאחר שהובאו המידע והודאת בן כהן לידי חוקר מח"ש, וביודעו היטב: חקירתו באזהרה היא עניין של ימים.
ברכה ידע היטב כי גם היועמ"ש וינשטיין לא יוכל לחלצו, ולכן שלח יד בנפשו. ברכה תכנן את התאבדותו הטרגית ימים רבים קודם לכן. לראיה: הוא התריע על-כך בפני מקורביו (ב-News1 פרסמנו ואף התרענו מכוונותיו, מיד כשאלה הובאו לידיעתנו) וגם בפני ילדיו.
ברכה בחר גם את העיתוי וגם את הדרך להתאבדות. הוא שלח יד בנפשו, ובחר להימנע מהתמודדות בחקירה, כשהבין היטב, מכוח תפקידו וניסיונו המשטרתי: הראיות המפלילות לא יאפשרו לו להישאר אדם חופשי. ברכה התאבד בגלל מעשיו של ברכה, לאחר שאלה נחשפו ב-News1, ונוכח המידע שהצטבר בפני חוקרי מח"ש בחקירה הסמויה שהתקיימה במשך שבועות קודם להתאבדותו.

חשבון. נפש.

דן מרגלית מבקש לעשות חשבון, להציג את ברכה כגיבור טרגי, ובד-בבד עם כך להבין את נפשו המיוסרת של ברכה. הבעיה היא שמסקנותיו מופרכות ומטעות. טוב יעשה דן מרגלית אם ילמד היטב את העובדות, ואם יפנה אל הגורמים הרלוונטיים כמה שאלות:
  • האם נכון שהיועמ"ש וינשטיין מונע מהנהלת מח"ש ואורי כרמל בראשה לומר את האמת לציבור בדבר המידע המפליל שנמצא ואומת נגד ברכה, כולל בבדיקת פוליגרף, וכולל בעדות של קצין משטרה בכיר;
  • האם נכון שחוקרי מח"ש הגישו ליועמ"ש ימים ספורים לפני התאבדות ברכה דוח המחזיק כ-800 עמודים, דוח המצביע על הראיות והמסמכים והעדויות המפלילות נגד ברכה;
  • האם נכון שהיועמ"ש מנע מחוקרי מח"ש במשך זמן רב חקירתו של ברכה באזהרה, למרות הפניות והדרישות שהוצגו בפניו;
  • האם ברכה העלים-השמיד את מכשירו הסלולרי מכיוון שחשש מכך שהמידע האצור בו ישמש ראיה נגדו גם לאחר לכתו?
  • מדוע וינשטיין פעל בדרך של שיבוש מהלכי חקירה ומשפט כדי לגונן על ברכה? האם וינשטיין פעל כפי שפעל עקב חששו מברכה?
אם דן מרגלית חפץ באמת בבירור האמת, ואם אכן הוא מחזיק מעצמו עיתונאי ישר דרך ונטול פניות, ואם אכן הוא מבקש לעשות שירות מקצועי לציבור קוראי ישראל היום, מוזמן הוא לברר את העובדות לאשורן, ולפרסמן בהקדם; אך אם נבצר ממנו לכתוב את האמת, אזי עדיף שיימנע מהטעיית קוראי ישראל היום. בכל מקרה, טוב יעשה מרגלית אם יחדל לעשות צחוק מעצמו ואם ימנע מביצוע פרופגנדה לטובת "מורשתו" של קצין משטרה שסרח ושלח יד בנפשו. טוב יעשה מרגלית, אם יבין סוף-סוף: אין מדובר במלחמה בין בני האור בבני החושך; אלא במאבק מתמשך מצד אנשי אמת נגד אנשי שקר. טוב יעשו מרגלית ושותפיו לפרופגנדה אם יפנימו: אנו ב-News1 נעשה את כל הדרוש כדי למנוע מאנשי שקר לעוות ולסלף את האמת בפרשת ברכה, כמו בכל פרשה אחרת.

תאריך:  14/09/2015   |   עודכן:  14/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תעתועי דן מרגלית (1)
תגובות  [ 68 ] מוצגות  [ 68 ]  כתוב תגובה 
1
יואב יצחק אמין בכל יום!!! ל"ת
תמנונוני המלך   |  14/09/15 14:10
 
- {{יואב יצחק יודע שפינטו עבריין
גם נימרודי עבריין  |  14/09/15 18:57
 
- האמת שהרב טהור יוצאת וכולם... ל"ת
רועדים...  |  15/09/15 20:53
 
- יואב יצחק שאל את דן מרגלית האם
שואל  |  17/09/15 12:35
2
מר גלית - טועה ומטעה
מר גלית ...   |  14/09/15 14:53
 
- דן מרגלית צבוע ל"ת
חמוץ גלית  |  14/09/15 20:46
 
- ((מאמין למרגלית ולא ליואב יצחק ל"ת
לחקור את יואב!!  |  15/09/15 03:24
 
- {{יואב יצחק ופינטו לא מוסיפים ל"ת
גרם ערך למדינה.  |  15/09/15 04:05
3
איפה מצאתם את התמונה הזו?
סתם אחד  |  14/09/15 15:09
4
חבל לי.. הערצתי את מרגלית ל"ת
אינטרס?!!!  |  14/09/15 15:18
 
- הוא איבד את זה.
אורג  |  15/09/15 08:54
5
מחלקת טיוח ממשלתית
שוטר  |  14/09/15 15:43
 
- יש לזה שם
אהרון שחר  |  14/09/15 17:10
6
אז פינטו שיחד בגדול !!
גולדבלט משה  |  14/09/15 16:21
7
הטלפון הנייד של ברכה ש"נעלם"
ולא נמצא  |  14/09/15 16:48
8
הסוס נגמר למרגלית
א.כ  |  14/09/15 17:26
9
מקבץ ראיות נסיבתיות
חרד  |  14/09/15 17:47
10
עד מתי מרגלית "יצחק" מהעובדות? ל"ת
א. וינשטיין  |  14/09/15 17:47
 
- המשורר ויינשטיין היקר
מאיר עיניים  |  14/09/15 18:38
 
- תודה על "דאגתך" האישית...
א. וינשטיין  |  14/09/15 19:48
 
- אצה תמים כנער שנשבה
מאיר עיניים  |  14/09/15 20:28
 
- ושוב תודה על מחמאותיך!
א. וינשטיין  |  14/09/15 21:36
 
- אני מנסה לסלק מכשול מעיניך
מאיר עינים  |  14/09/15 21:50
 
- שוב תודה! ובבוא העת נגיע לאמת! ל"ת
א. וינשטיין  |  14/09/15 22:00
11
רק שלא תישבר, יואב יצחק
ו-  |  14/09/15 17:48
12
שלושת הקופים
מעורבת  |  14/09/15 18:22
 
- מצטרף! עם: "סוֹף כֹּל קוֹף":)
א. וינשטיין  |  14/09/15 18:40
13
דן מרגלית ו"המרפסת הארורה"
אהוד פרלסמן  |  14/09/15 18:31
 
- מרגלית בוחר להתעלם ממציאות,
והוא יודע המון!  |  16/09/15 12:09
14
הטעות של דן מרגלית
דן כרמי  |  14/09/15 19:06
 
- במה שונה ריקודו של מרגלית
בני בנקר  |  14/09/15 19:21
15
אחרי מות קדושים
עובדיה הוכמן  |  14/09/15 20:54
16
יואב יצחק לא עיתונאי
לא יצחק  |  14/09/15 21:27
17
יואב יצחק-מספיק ודי להתעלל ב..
מתים.  |  14/09/15 21:36
 
- דרך ברכה יתגלו עוד ל"ת
מושחתים בצמרת  |  14/09/15 21:46
18
זקן -עייף- ומכוער -ממשיך לקשקש
יעקב יעקב  |  14/09/15 22:19
19
יואב פינטו
חוסיין אובמה  |  14/09/15 22:36
20
איך מרשים לנוכל אולמרט להמשיך
עטרה שגב קלימי  |  15/09/15 00:49
 
- הודעה מספר 2
עטרה שגב קלימי   |  16/09/15 06:23
21
זו היהירות שמתלווה לחשבון הבנק
בלונד  |  15/09/15 02:02
22
מרגלית- ברוטוס ישראלי
שמעוני  |  15/09/15 07:38
23
שאלה לדן מרגלית
חרד  |  15/09/15 07:52
24
מרגלית נפרד מהמקור שלו
חשוף בניידת  |  15/09/15 09:08
25
מרגלית גם טעה בפינטו?
ה.א  |  15/09/15 12:18
 
- גאון אתה ה.א.
אהוד פרלסמן  |  16/09/15 10:13
 
- לא גאון ולא נעלים
ה.א  |  16/09/15 11:13
26
מרגלית-רשע עלוב
גדליה ב.  |  15/09/15 13:14
27
דן מרגלית לא למד לקחי אולמרט
קורא נלהב  |  15/09/15 15:01
28
דן?ודרשת.וחקרת.ושאלת היטב.שכחת ל"ת
אברהם מבית דגן  |  15/09/15 20:54
29
עוד נוכל בשם של מרגלית
שרון ע  |  15/09/15 21:16
30
מרגלית כתב בכיר ?!
אוונגארד  |  15/09/15 21:17
 
- תשובה נהדרת של אדם חושב
לאוונגארד  |  16/09/15 22:26
31
ואתה צודק גם לגבי דן מרגלית המ
קורןנאוה טבריה  |  16/09/15 06:15
32
מכורכם הפנים =תוקע הסכינים
שמעוני  |  16/09/15 07:10
 
- זה מרגלית לא ברנע
שרון.כ  |  16/09/15 08:47
33
מרגלית הוא העיתןנאי של לפיד
רון2  |  16/09/15 07:41
34
מרגלית -ברנע
ישראל ח.  |  16/09/15 10:54
35
מרגלית-רק מר!!!!!
יהושוע  |  16/09/15 12:57
36
היכן יוסי כהן, והיכן יגאל זילכ
תמוה ומוזר?  |  16/09/15 13:17
37
דן מרגלית הוא איש שמאל
תודה ליואב יצחק  |  16/09/15 22:35
38
מרגלית-חרב להשכיר
מישה   |  16/09/15 23:34
39
יכין ובועז. ל"ת
בבון זה קוף  |  17/09/15 10:03
40
חבל שיואב מגן על פינטו המושחד ל"ת
סתום העין  |  17/09/15 12:19
 
- הוא אינו מגן על פינטו
שאול א.  |  17/09/15 14:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת ברכה
יואב יצחק
בכירי מח"ש, ובראשם סגן מנהל מח"ש משה סעדה וראש זרוע החשיפה דובי שרצר חקרו במשך כיומיים את צחי ארביב    חקירתו כללה עימותים עם כמה עדים    החוקרים הפתיעו את העד בראיות חפציות    הרב פינטו נאלץ להגן על עצמו לאחר שניצב (בדימ.) ארביב ניסה לטעון שהרב ניסה לשחדו "כמו את ברכה"
אפרים הלפרין
סעיף 22 לתקנון האתיקה של מועצת העיתונות מטיל חסיון על מקורות עיתונאיים אלא אם המקור מסכים ‏לחשיפה. ב-29.8.2015 דחתה המועצה על הסף תלונה שהוגשה לה בעניין, בואו ננסה להבין את ‏השתלשלות העניינים‏
יואב יצחק
חוקרי מח"ש ביצעו לפני כחודשיים בשקט-בשקט שורה של חיקורי דין בארה"ב    שורה של גורמים, ובהם עורכי דין, אנשי עסקים, רואה חשבון, בכירים מחצרו של הרב פינטו וסוכני FBI, מסרו עדויות על עבירות שוחד וטובות הנאה שקיבלו מנשה ארביב ואפרים ברכה    העדויות מחייבות הגשת כתב אישום חמור נגד ארביב בגין עבירות שוחד שדינן 5-4 שנות מאסר    ארביב יוכל לזכות בהקלות אם יודה ויחשוף מידע
איתמר לוין
השופטים מרשים לעצמם מה שהיו פוסלים אצל אחרים    חופש הביטוי נעלם כאשר מדובר בעמוס שוקן    מדוע וינשטיין וניצן לא רוצים לחקור את התאבדות ברכה?    קודם סוללים ואז בודקים את הבטיחות    וגם שני ענייני אוטובוסים
יואב יצחק
השר לביטחון פנים גלעד ארדן הודיע פומבית מיד לאחר התאבדות תנ"צ אפרים ברכה ז"ל על הקמת צוות מקצועי ובראשו מ"מ המפכ"ל בנצי סאו לבדיקת נסיבות ההתאבדות    אלא שיוזמתו נתקלת בהתנגדות בלתי צפויה בעיקר מצד הפרקליטות והיועמ"ש    גורמים אלה התרשלו וטייחו וחיפו על ברכה, ואף לא פעלו כנדרש מהם למרות ההתרעות ב-News1, כדי לשמור על ברכה מפני התאבדות    וינשטיין ושי ניצן פועלים משיקולים זרים ותוך הפרת אמונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il