X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
עיתונאים ופרשנים מטעם עצמם, ובהם דן מרגלית, שלא מבינים היטב מה ההבדל בין פסק דין בערכאה ראשונה (שעליו ניתן לערער) לבין פסק דין חלוט (סופי) ומחייב, מותחים ביקורת מרושעת והזויה על שופטים, שבסך-הכל שוקדים לפעול על-פי החוק ולשמור על זכויות בסיסיות של נאשמים וגם: על "העובדות" שהמציא דן מרגלית בעניין הרב יאשיהו פינטו ועל הביקורת המופרכת שהטיח בשופטת ענת ברון
▪  ▪  ▪
מרגלית. לא בודק עובדות [צילום: יותם פרום]
השופטת ברון. התירה יציאה לטיפול "מציל חיים" [צילום: דוברות בתי המשפט]

הרב פינטו. גרורות בגופו [צילום: פלאש 90]

תעתועי דן מרגלית (1)
יואב יצחק
דן מרגלית מתעלם מהעובדות, ביודעין, ומציג את אפרים ברכה המנוח כגיבור טרגי * מרגלית מטעה את הציבור בהגיגיו המופרכים * ברשימתו בעיתון ישראל היום בחר מרגלית לקבול על-כך שלא נענתה בקשתו של ברכה להגיש "תביעת דיבה נגד מכפישיו", בלא שהוא טורח לגלות לציבור כי בקשות ברכה לא נענו מחמת המידע המפליל והחמור שאומת נגדו והתגלה במח"ש * מרגלית בחר לחמוק מהשאלות הקשות, ובהן: מדוע באמת התאבד ברכה, ומדוע בחר להשמיד את מכשירו הסלולרי זמן קצר לפני ששלח יד בנפשו
לרשימה המלאה

ביום 14.09.15 מתחנו כאן ביקורת נוקבת על תעתועיו של דן מרגלית, שבחר להתעלם מעובדות, ביודעין, ולהציג בטורו בישראל היום (13.09.15) את תנ"צ אפרים ברכה המנוח כגיבור טרגי. קבענו כי מרגלית הטעה את הציבור בהגיגיו המופרכים, בכך שבחר למתוח ביקורת על הפרקליטות בגין זאת שלא נענתה לבקשתו של ברכה להגיש "תביעת דיבה נגד מכפישיו" (בפועל: נגד הח"מ). מרגלית לא טרח לגלות לציבור כי בקשות ברכה לא נענו מחמת המידע המפליל והחמור שאומת נגדו והתגלה במח"ש; ומחמת זאת שהפרסומים ב-News1 שכן נבדקו, דווקא נמצאו נכונים. התרענו כי מרגלית בחר לחמוק מהשאלות הקשות, ובהן: מדוע באמת התאבד ברכה, ומדוע בחר להשמיד את מכשירו הסלולרי זמן קצר לפני ששלח יד בנפשו.
ברשימה זו אנו מבקשים להצביע על הילוכיו המפוקפקים של דן מרגלית, המחשיב עצמו לאחד מ"בני האור" וכאביר שלטון החוק; ובפועל הוא מנסה להכפיש ולעשות דה-לגיטימציה אפילו לשופטים ישרי-דרך, שעשו את עבודתם נאמנה ופעלו כפי שמחייב החוק.
מרגלית פועל כפי שהוא פועל תוך ניצול מעמדו לרעה ובניסיון לטשטש את האמת, וזאת תוך שימוש ב"עובדות" ו/או בדיות פרי מוחו הקודח, וערבובן עם עובדות-אמת. כך נהג מרגלית בטורו בישראל היום (25.09.15), שבו הוא מבקר שופטים שלא מיהרו לכלוא בבית האסורים נאשמים שהורשעו בערכאה ראשונה. כך נהג מרגלית גם ברשימות קודמות שלו, בהן מתח ביקורת על שופטים שהוציאו צווים שעיכבו כליאת אישים בכירים, בהם אהוד אולמרט וצבי בר, שהורשעו בערכאה ראשונה וזאת עד פסק הדין בערעור שהגישו.
מרגלית דוחק בשופטים, אוי לבושה, להתעלם מהערעורים שהגישו אותם נאשמים, כפי שמאפשר החוק, ובזכות, ולהשימם מאחורי סורג ובריח משל מדובר באנסים מסוכנים שיש להרחיקם מהציבור. מרגלית, "המשפטן הדגול", "פוסק הדור", ומי שנמנה עם גדולי חבריו של ראש ארגון הפשיעה אהוד אולמרט ואף גונן עליו מפני "עיתונאים חצופים" (כמו הח"מ) - שפעלו לחשיפת מעשיו של אולמרט, ממהר לקבוע שמערעורם "לא ייצא כלום", או שעונשם רק יומתק במעט, ולכן אין להמתין אלא יש לכלוא אותם, ובדחיפות. מרגלית מתעלם מהמדיניות הברורה של בית המשפט העליון: במקרים של גזר דין לתקופה יחסית (כמו במקרה של פינטו, עליו נגזר עונש של שנת מאסר), ניתן עיכוב ביצוע עד לפסק הדין בערעור. מרגלית, שבגד באולמרט באופן המעורר סלידה, לאחר חברות של עשרות שנים, מנסה להטיף לכולנו: על צדק ומשפט ומוסר. כן-כן, וגם על חברות אמת.
מרגלית מעלה ברשימתו מיום 25.09.15 בדיות, כאמור, מערבבן עם פרשות ו/או עובדות מסוימות, מבלבל את הקוראים ומנסה להסית אותם נגד שופטים משל מדובר בשופטים בלתי מקצועיים, או תמימים, למצער. מרגלית מזכיר את עניינו של הרב אליעזר ברלנד, שנמלט לחו"ל; וזאת במקביל לעניינו של האסיר דן כהן, שיצא חופשי לחו"ל בגלל אוזלת ידה של פרקליטת המדינה דאז, עדנה ארבל - שנמנעה מלבצע את חובתה, ולא טרחה בזמנו לקדם את החקירה נגדו ו/או להוציא נגדו צו איסור יציאה מהארץ (ארבל נרתעה אז בגלל קשרי המשפחה של דן כהן עם הנשיא דאז אהרן ברק..., ורצונה להתמנות לשופטת בבית המשפט העליון).
מרגלית יוצא נגד שופטים, על-כך שהם מתירים לנאשמים כמו רות דוד ויאיר ביטון לצאת לענייניהם לחו"ל, ובתוך-כך הוא בוחר להתעלם מהחוק ומההלכות הפסוקות, המחייבים שופט להתיר לנאשמים לצאת לחו"ל, בנסיבות מסוימות, ובתנאי שיועמדו ערבויות כדבעי.
טיפול מיוחד ברב פינטו
הרב יאשיהו פינטו זוכה שוב לטיפול מיוחד אצל מרגלית. הפרשן הבכיר לא מהסס להמציא "עובדות", כביכול, ואף לערוך ספקולציות שכבר הופרכו. נציג להלן את עיקרי הדברים שכתב ואת העובדות האמיתיות:
- הפרסום של מרגלית
"אין סיכוי שנותן השוחד יאשיהו פינטו, שהורשע על-פי הודאתו, ייצא בלא-כלום, ובכל זאת שופטי העליון ענת ברון וצבי זילברטל הוסיפו לשחרורו בערבות ובהיתר לצאת לחו"ל. ברון אישרה לחודש. מרדכי (מוטי) גילת ואני לא היינו נביאים כשהערכנו כי לא יחזור במועד. בתוך שופטינו אנו יושבים. פינטו לא יחזור גם במלאת חודשיים. טיפול רפואי? כל ישראלי שלוקה, חלילה, במחלת הסרטן מקבל בארץ טיפול מעולה. מדוע התירו לעבריין כפינטו לצאת לחו"ל? כי עיקרון בוזגלו שבק חיים לכל חי. יש עבריינים דה-לוקס. פינטו, למשל".
- העובדות/האמת
  • ערעור-הוא-ערעור-הוא ערעור. במיוחד כאשר מדובר בערעור בזכות. כל-זמן שהחוק מעניק זכות להגשת ערעור, ו/או בקשת רשות ערעור, יש לאפשר לנאשם לקבל את יומו בבית המשפט. מרגלית אמור היה לצדד בהגנה על זכויות בסיסיות של נאשמים, כפי שמחייב החוק, במקום להציע לשופטים לפסוק בניגוד לחוק;
  • בניגוד לקביעתו של מרגלית, השופט צבי זילברטל לא עסק כלל-וכלל ולא דן בבקשותיו של הרב פינטו לצאת לחו"ל. השופטת ענת ברון היא שעסקה בכך (פעמיים) - היא שקיבלה את ההחלטה שאיפשרה יציאת הרב פינטו לחו"ל; ולאחר מכן את ההחלטה המאריכה שהותו בחו"ל. כל זאת לאחר ששוכנעה כי אכן מדובר בטיפול רפואי מיוחד, "מציל-חיים", שזכאי פינטו לעשותו אצל רופאיו בחו"ל, בהמשך לניתוחים קודמים שבוצעו בו על-ידי אותו צוות רפואי;
  • בניגוד לבדיותיו של מרגלית ולעולה מרשימתו הכוזבת, הרב פינטו עמד בהתחייבויותיו. הוא לא הפר שום צו ולא עיכב שובו, בלא שקיבל היתר. שכן: השופטת ברון התירה יציאתו של פינטו לחו"ל עד יום 22.09.15; ולאחר מכן, ובהסכמת הפרקליטות (שנתנה הסכמתה מחמת הסיבוכים הרפואיים שהתגלו), ניתן לבקשתו של פינטו צו חדש-נוסף בהסכמה המתיר שהותו בחו"ל ושובו לישראל עד יום 07.10.15. הנה כן-כן: מרגלית, שלא טרח לבדוק את העובדות, בחר לכתוב בדותות, והתגולל בחינם על השופטת ברון, שנתנה את הצווים, וגם על השופט זילברטל, שלא עסק כלל וכלל בעניין הצווים מטוב עד רע;
  • בניגוד לרושם שמנסה מרגלית ליצור, פינטו לא הועדף לטובה על-ידי השופטת ענת ברון. נהפוך הוא: בגלל התנגדות הפרקליטות, ניתנו לרב פינטו ימי-חו"ל ב"יד קפוצה", על-אף שברור ואף נקבע בהחלטת השופטת ברון, שהסתמכה על חוות דעת רפואית, כי אכן: מדובר בניתוח מציל חיים, שלאחריו דרושה תקופת התאוששות וטיפולי כימותרפיה. לו היה מרגלית מעיין בתיקי בית המשפט, היה נוכח כי פרקטיקה זו - מתן היתרים ליציאה לחו"ל, מנימוקים שונים, במיוחד מסיבות רפואיות, ניתנת כדבר שבשגרה לנאשמים בתקופת המשפט, גם לכאלה שהורשעו בערכאה ראשונה;
  • בניגוד לרושם שמנסה מרגלית ליצור, הרב פינטו לא ניסה לתעתע בבית המשפט. בקשותיו הוגשו באופן מסודר מחמת נימוקים כבדי משקל, לצרכים רפואיים דחופים. למרבה הצער, אזהרות רופאיו שגם הוגשו לבית המשפט, התממשו, ולחומרה. לראיה: לאחר שנותח ונכרתה מגופו הערמונית, התברר כי הסרטן שלח גרורות באיברים נוספים בגופו, לרבות: לריאה ולכליה.
דן מרגלית(א) נהנה בעבר משם טוב - אדם סקרן, דעתן, הגון ועיתונאי ופרשן מנוסה. נוכח זאת הוא זכה לתהילה ולהערכה. אלא שלמרבה הצער, אותן תכונות בגינן זכה להערכה, התאיידו, לפחות בחלקן. דן מרגלית(ב) הוא איש שלא דבק באמת; דן מרגלית(ב) מהגג ומבלף כדי לשאת חן בעיני גורמים מסוימים עימם הוא קשור; דן מרגלית(ב) אינו נמנע מלפרסם בדותות ולהציגן כעובדות, ולגרום נזק עצום לאחרים. כל זאת כדי להשיג את מטרותיו הזרות. אנחנו כאן כדי להאיר את האמת, ככל שנידרש.

תאריך:  26/09/2015   |   עודכן:  27/09/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תעתועי דן מרגלית (2)
תגובות  [ 28 ] מוצגות  [ 28 ]  כתוב תגובה 
1
בני-אור ובני-חושך
משה לוין  |  26/09/15 17:50
 
- מרגלית עוסק פשוט בזנות עתונאית
ע_הראל  |  27/09/15 09:40
 
- דברי יואב חקוקים בסלע.לא דיבה!
טאוב  |  27/09/15 14:57
2
מרגלית הוא
כבש 44  |  26/09/15 18:30
3
אולי אלה סימני סניליות אצלו?
בבר  |  26/09/15 19:30
4
בכתבותיו של מרגלית בעתון
מרגלית ואי-היושרה  |  26/09/15 19:34
5
עדיין יואב לא חשפת ולא גילת
רחובות   |  26/09/15 19:36
6
דן מרגלית השתגע הוא לא רלוונתי ל"ת
כוכי  |  26/09/15 19:36
7
הרב פינטו צדיק וטהור ואהוב ל"ת
אין מה להוסיף  |  26/09/15 19:38
 
- יש מה להוסיף=בלוםפיך עד הערעור
ע_הראל  |  27/09/15 14:47
8
המוות במשטרה בשופטים ובתקשורת
שרון ע  |  26/09/15 20:21
9
תגיד יואב, נכון שאתה נהינה
הגוי..  |  26/09/15 22:34
10
היחצ"ן של הנוכל פינטו
חסיד שוטה  |  26/09/15 23:05
 
- המשך לעסוק חופשי בזנות עתונאית
ע_הראל  |  27/09/15 10:55
11
מאמר הגנה יזום על פינטו במסווה
שמפו  |  27/09/15 00:15
12
והכי חשוב:דן יודע המון ומשת"פ  ל"ת
עם שקרי "סרק סרק"  |  27/09/15 00:49
13
דן מרגלית הולך ונעשה הזוי יותר
ארליך   |  27/09/15 02:48
 
- ממש כך מרגלית הוא הכותב
גלברט  |  27/09/15 15:19
 
- ממש כך מרגלית הוא הכותב
גלברט  |  27/09/15 16:26
14
"ברכותי" התחלתם לצנזר תגובות
פועה  |  27/09/15 13:37
15
פינטו הוא כמו רונאל פישר
דב הלמן  |  27/09/15 16:20
 
- אין שום דמיון בין האנשים
ארליך   |  29/09/15 04:11
16
מאפיוזיס עם גומות חן ושביל בצד
בבון זה קוף  |  27/09/15 21:34
17
דן לא הגיש תצהיר הגנה בתביעה..
דן ברברן  |  29/09/15 08:13
18
ברוטוס הישראלי -תוקע הסכינים
אשורי  |  29/09/15 10:24
19
תעתועי מרגלית
יושר  |  29/09/15 10:57
20
בנן של קדושים ל"ת
עידן אסולין  |  2/11/15 21:56
21
מרגלית-ברוטוס הישראלי
שמעוני  |  18/11/15 08:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת אולמרט
אריה אבנרי
כמי שעוסק לאורך שנים בחשיפת מעשי שחיתות שלטוניים במישור הממלכתי והמוניציפלי, בסיועה הפעיל של תנועת אומ"ץ, אני מבקש לערוך במסגרת זו חשבון עם כמה מ"לקוחותיי" הוותיקים והחדשים
אריה אבנרי
אולמרט - נקט בתחבולות שונות ובתרגילים מתוחכמים כדי להיחלץ מעונש; כמה חבל שאין אפשרות לערער על סחבת בביהמ"ש העליון    פינטו - עסקת הטיעון אושרה; ערעור תלוי ועומד; מועד תחילת ביצוע פסק הדין לוט בערפל    רונאל פישר – המשטרה ממשיכה לחקור את מעורבותה של דוד-בלום בתיקים שונים; במקביל הוגש כתב אישום חמור נגד יאיר ביטון
אהוד פרלסמן
"גם כייס לא מכייס את כל מי שעובר לידו" טען עו"ד אריה פטר בשם המדינה כנגד זיכויו של אולמרט בפרשת ראשונטורס, והביע את מחאתו על שבית המשפט "פרש את המונח 'שיטה' כשיטה קטגורית ומוחלטת לנסות להונות כמה שיותר את כל מי שזז בכתב האישום"
אריה אבנרי
למרות הביקורת החריפה שנמתחה על ההיערכות הכושלת של משרד התחבורה לקראת תחילת העבודות על הרכבת הקלה בת"א, היחיד שלא גילה התרגשות היה השר ישראל כ"ץ    העובדה שאיתן כבל הוא האיש האחרון שמתאים לתפקיד יו"ר דירקטורון קק"ל לא מזיזה לו והוא סומך על הכוחניות שלו ועל פיו הגדול שמעולם לא הפיק מרגליות    רפי גינת ניסה לעזור לאולמרט באמצעות תוכניתו "כלבוטק" שבה השחיר את עד המדינה המנוח שמואל דכנר. מתברר כי חלק מהמרואיינות בתוכנית הינן בעלות קשר ישיר לתיק הולילנד
אברהם שרון
הוא חטא והחטיא. הוא עשה מעשה שלא ייעשה. הוא צריך להיענש. הוא נענש. האם חומרת העונש הולמת את שיעור החטא? לדעתי, קטנה וצנועה, היא מופרזת. היא בלתי מידתית. יותר מזה - היא שגויה במהותה. כאן אני מגיע אל לב הטיעון שאותו אטען כאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il