X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
תעשיית השקרים הפלשתינית לא נחה ואינה מסתפקת רק בהפצת השקר העתיק (מיסודו של אל-חוסייני) בדבר "אל-אקצה בסכנה", אלא קוראת להעניק הגנה בינ"ל לפלשתינים. גם אלה שדוקרים לצורך "הגנה עצמית" הזועק לעזרה הוא דווקא אבו-מאזן, שרק לאחרונה שפך דלק לתבערה בנאום "הרגליים המטונפות של היהודים"
▪  ▪  ▪
שקר על גבי שקר [צילום: Garrett Mills/Flash90]

תעשיית השקרים הפלשתינית לא נחה אף לרגע. היא אינה מסתפקת רק בשקרים שנועדו למנף אסטרטגיה מדינית רוויה בדם, כמו השקר שאביו מולידו עוד היה המופתי חאג' אמין אל חוסייני בשנות ה-20 של המאה הקודמת, כאילו "אל-אקצה בסכנה". הפלשתינים התרגלו לשקר גם באירועים יומיומיים.
בצדק, מבחינתם. הם גילו מזמן כמה קל לפטם את דעת הקהל הבינלאומית במידע שקרי. לא רק שישראל הפכה מזמן לשק החבטות הגלובאלי. אלא שבעידן המודרני, שבו צרכן התקשורת הממוצע הוא חסר סבלנות ובדרך כלל ניזון רק מכותרות לא תמיד מדויקות או אוביקטיביות, נוח מאוד לשווק אפילו שקרים הזויים – כאמת עובדתית.
כנראה שהכי קל להאכיל בלוקשים את הבי.בי.סי. שירות השידור הבריטי המהולל אפילו אינו טורח להתנצל על דיווחיו המגמתיים. אחרי הפיגוע הרצחני בירושלים, דווח שם על "פלשתיני שנורה למוות, לאחר שמתקפה בירושלים הרגה שניים". הבנתם?
שלא לדבר על כך שכל מחפשי רעתה של ישראל, ישמחו תמיד להישען על הדיווחים המכפישים שנוהג לפרסם הביטאון הפלשתיני בשפה הערבית, הארץ, בעברית או במהדורה הדיגיטלית שלו. מומלץ מאוד למתעניינים בנושא, לקרוא את ספרו המאלף של העיתונאי היהודי-אמריקני, טוביה טננבום, "תפוס ת'יהודי!". הספר המשעשע מדגים היטב כמה קלה הדרך אל הבדותה.

"אינני אשם, אינני אשם"

בשנות ה-50 כיכבה על בימותינו להקת "בצל ירוק" הזכורה לטוב, שהורכבה בעיקר מבוגרי להקת הנח"ל. אחד משיריה המפורסמים היה "אדוני השופט" (מילים של חיים חפר, לחן של סשה ארגוב – שניהם ז"ל). אחד מבתי השיר אמר כך:
"היה לי שכן נורא ואיום
שלא רצה לחיות איתי בשלום,
כשחטבתי עצים, בא פתאום המסכן
והכניס את ראשו מתחת לגרזן".
פזמון חוזר: "אדוני השופט, אדוני השופט, אינני אשם אינני אשם"...
נזכרתי במילות השיר הזה בהקשר עצוב והרבה פחות משעשע. בהקשר לדקירתו סמוך לשער שכם אור ליום ראשון של הנער בן ה-15, משה מלכה. למרבה המזל, לא צלח נסיון הרצח. המחבל, פאדי עאלון שנמלט מהמקום כשבידו הסכין, נורה למוות (בלי שקיבל אישור לכך מרשת בי.בי.סי.!) בידי אחד השוטרים.
נסיבות פיגוע מוכרות לנו, שאינן מותירות ספק רב באשר למהלכן. אבל כבר למדנו מנסיון העבר, במיוחד כפי שקרה באירועים של פיגועי דריסה, כי משפחות המחבלים הירויים או קרוביהם, נוהגות לספר סיפור שונה לחלוטין. "הוא לא התכוון לדרוס, סתם רצחו אותו". הפעם הפך הדוקר עצמו לקורבן שנרדף בידי מתנחלים...
זה היה הנרטיב הפלשתיני שאותו השמיע פרקליט משפחתו של פאדי עאלון. לדברי הפרקליט המלומד, עאלון לא יצא כדי לדקור ורק...התגונן מפני יהודים שתקפו אותו... 40 שנה אחרי חיים חפר, המנגינה חוזרת בגרסה חדשה ל"אינני אשם". הפרקליט מוחמד מחמוד היה אולי משנה את טענתו התמוהה אילו ידע כי לפני שיצא למשימתו, צייץ עאלון בטוויטר, כי ברצונו למות כשאהיד.
הבמה האוהדת ביותר לפרסום הגרסה השקרית של פרקליט הדוקר, פורסמה, איך לא, בהארץ, בדיווח משותף של הכתבים ג'קי חורי וניר חסון על אירועי החג בירושלים וביהודה ושומרון.

טיבי הפך לבלש חובב
אחמד טיבי [צילום: פלאש 90]

בחדשות ערוץ 2 במוצאי החג, יכולנו לשמוע את האלמנה הפצועה אודל בנט, מספרת כיצד בעלי החנויות במקום, כמו גם עוברים ושבים, לא רק שלא נקפו אצבע כדי להצילה, למרות תחנוניה, אלא גם הגיבו בצחקוקים אחדים, ירקו עליה ואחד מהם גם סטר על פניה. מעניין מה יגיד לנו על העדות הנוראה הזו, פרשן-העל, ד"ר טיבי?

אבל עו"ד מחמוד לא נותר בודד.
ח"כ אחמד טיבי, מן הרשימה המשותפת ויקיר התקשורת הישראלית, הצטרף אליו. טיבי תהה בפייסבוק מדוע לא פתחה המשטרה באש גם על ישי שליסל, מי שרצח את הנערה שירה בנקי ז"ל במצעד הגאווה. טיבי משוכנע כי עאלון "הוצא להורג בדם קר במצב שלא סיכן חיי איש".
לפני כשבועיים התארח ח"כ טיבי באולפן ערוץ 10 על תקן של מומחה בלתי תלוי (כמובן), שהתבקש להסביר למה הר-הבית קדוש רק למוסלמים, וליהודים אין מה לחפש בו. עכשיו מתברר כי הוא גם בלש חובב, המזהה תעלומות רצח, מבלי להיות בכלל בשטח.
בחדשות ערוץ 2 במוצאי החג, יכולנו לשמוע את האלמנה הפצועה אודל בנט, מספרת כיצד בעלי החנויות במקום, כמו גם עוברים ושבים, לא רק שלא נקפו אצבע כדי להצילה, למרות תחנוניה, אלא גם הגיבו בצחקוקים אחדים, ירקו עליה ואחד מהם גם סטר על פניה. מעניין מה יגיד לנו על העדות הנוראה הזו, פרשן-העל, ד"ר טיבי?

לא איבדו את הבושה

הדיווח במהדורה האינטרנטית של הארץ על אירועי החג כלל – כנראה לצורך איזון - מה שהובלט בכותרת: "מאות פצועים פלשתינים בעימותים בגדה". מאות פצועים?? סליחה, שכחנו שמדובר בביטאון פלשתיני, שיעשה הכל כדי ליצור את הרושם שצה"ל מבצע בגדה טבח-עם (על מה יכתוב גדעון לוי?).
הטקסט של הידיעה עצמה מגלה כיצד "הפיקו" את הכותרת הדרמטית הזו: "מהסהר האדום נמסר כי מהבוקר נפצעו 12 פלשתינים בעימותים עם כוחות צה"ל באזור רמאללה...והיתר נפצעו משאיפת גז". הבנתם רבותי את העוקץ? בדרך כלל מקובל במקרים כאלה לכתוב על "נפגעו משאיפת גז". אבל בהארץ הם הפכו ל"פצועים". "מאות פצועים".
מה הפלא, שיו"ר הרשות אבו-מאזן, נזעק לפנות למזכיר האו"ם באן קי מון, בדרישה שהקהילה הבינלאומית תספק הגנה לפלשתינים. נאמנים לסיסמה הפלשתינית הוותיקה ("דרבני ובכה סבקני ושתכה" = "היכני ובכה הקדימני והתלונן") – אותה ציטט בזמנו בנאומו בעצרת האו"ם, שגריר ישראל אבא אבן – מבקשים עתה ברמאללה הגנה על סכינאים, משליכי בקבוקי תבערה, רוצחים מן המארב ושאר גיבורי "המחאה העממית" הלא אלימה.
את השלטון קרוב אבו-מאזן לאבד. אבל את הבושה – לא! הרי רק לפני ימים אחדים, האיש שזועק עכשיו "הצילו", שפך אלפי גלונים של דלק על התבערה השקרית סביב "הסכנה לאל-אקצה", כאשר דיבר על "היהודים המטונפים המטמאים את המקום ברגליהם המטונפות" (ומיד קיבל בהארץ "תעודת כשרות" חתומה בידי הרבנית עמירה הס, שהסבירה לעם היושב בציון, כי "מטונף" אינו בהכרח משהו שלילי).
לשקר אולי אין רגליים – אבל להסתה יש ויש.

תאריך:  06/10/2015   |   עודכן:  06/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תעשיית השקרים הפלשתינית בפעולה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
וחבל שכבודו משתמש במילה 'פלשני
קורןנאוה טבריה  |  6/10/15 16:32
2
נכון
שמ  |  6/10/15 17:17
3
נכון, נכון ונכון ל"ת
היהודי הניצחי  |  6/10/15 19:14
4
אנחנו אשמים כמו שהשמאל
סניל  |  7/10/15 06:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רבקה שפק ליסק
עד מתי תמשיך המנהיגות הפלשתינית לאטום את אוזניה לסיבלם של הפליטים, ותסרב להגיע לפשרה שתסיים את סכסוך הדמים המיותר של יהודים ופלשתינים? ערפאת דחה הצעה לפתרון הסכסוך ב-2000 ואבו-מאזן דחה שתי הצעות - את הצעת אולמרט מ-2008 ואת הצעת אובמה-קרי מ-2014
רפאל בוכניק
די אם נזכיר את אירוע פציעת הילד הפלשתיני בשבת האחרונה שקיבלה באחת כותרות ענק בעולם, כאילו מתנחל ירה במתכוון בילד על-מנת להורגו. עלילה זו הוטמעה בתקשורת הבינ"ל ונחרתה כעובדה מוצקה. סביר שמציאות זו תמשיך להיות נחלתנו כל עוד הספקטרום התקשורתי בשפה הערבית נשלט לחלוטין ע"י אויבנו, בהעדר כל יכולת מקבילה בצד שלנו
דרור אידר
במקום להתאחד נגד הניסיון המיליון ואחד לרצוח יהודים, גם אתם מאשימים אותנו? ישראל אשמה בהסתה השקרית של האיסלאמיסטים ביחס להר-הבית? נפלתם על הראש?
יהודה דרורי
אורי שרגיל
הר-הבית נעשה קדוש לערבים רק לאחר שנכבש ונלקח מידי היהודים    המקום קדוש היה ליהודים כאלף וחמש מאות שנה לפני שהומצא האיסלאם באחת המערות במדבר
רשימות נוספות
לאחר שנה - נאטם בית המתנקש ביהודה גליק  /  איציק וולף
בקבוקי תבערה הושלכו בכביש 6  /  איציק וולף
נעצרו רוצחי בני הזוג הנקין  /  איציק וולף
ארץ אל תכסי הדם  /  אסתר שניאורסון גרי
זו לא אינתיפאדה, זו מלחמה  /  עליס בליטנטל
האמת שלנו  /  מיכאל בוטביניק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il