X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ברחבת שער שכם, מקום בו התרחשו ארבעה פיגועים שונים, במהלך יממה אחת יש להציב צלפים, כשרוביהם מכוונים, באופן קבוע, לכיכר, עם הוראה לבצע סיכול פיגוע מיידי ונקודתי. מי שישלוף סכין וגם/או אקדח וכל כלי נשק אחר יירה מיידית, בלי הרהור ובלי הנד כל עפעף שהוא
▪  ▪  ▪
שער שכם, ירושלים [צילום: יונתן סינדל / פלאש 90]

"...להיות עם חופשי, בארצנו -
ארץ ציון וירושלים"
נפתלי הרץ אימבר מתון המנון "התקווה"
"בלהב הסכין נקדש את גן העדן"
מתוך הטפת אימאם במסגד ברפיח
ידעו כל נער ונערה (ערביים וגם/או מוסלמים, כאחת), וגם/או בוגרים הנספחים אליהם וגם/או מי המעודדים אותם, לבצע מעשי בני עוולה ובכללם רצח חפים מפשע, כי שעה שיוצאים הם מביתם לרחובה של עיר, כפר וגם/או כל יישוב ישראלי, תהא אשר תהא הגדרתו, כשבידם סכין, אבן, בקבוק מולוטוב וגם/או כל כלי נשק אחר, קר וגם/או חם וגם/או להצית צמיגים ופחי אשפה, במטרה לחסום כבישי גישה ציבוריים ולשבש רקמת החיים הסדורה, באותם מקומות ואגב כך, לסכן חיי המשתמשים, באותה דרך ציבורית כאשר כוונת קטילה של יהודים, חפים מפשע, בליבם כי לא בהכרח ישובו הם חיים, אל ביתם ואל משפחתם, אלא הם עלולים למצוא עצמם, שכובים מתים, באותו רחוב ממש, בו תכננו הם לרצוח יהודים שכל "חטאם" וכל "פשעם" הוא היותם יהודים, המתגוררים בארץ-ישראל כשכדור חי, אמיתי ופעיל (לא כדור של גומי!), נעוץ במרכז מצחם וגם/או בכל מקום אחר בגופם וסופם להיות גופה, המונחת דומם בחדר המתים.
ידעו כל נער ונערה (ערביים וגם/או מוסלמים, כאחת) וגם/או בוגרים הנספחים אליהם וגם/או מי המעודדים אותם, לבצע מעשי בני עוולה ובכללם רצח חפים מפשע, כי שעה שיוצאים הם מביתם לרחובות ולפאתי היישובים בהם מתגוררים הם, במטרה לזרוק אבנים, לדרדר סלעים על מכוניות ועוברי אורח, כדי לפגוע בהם ולחסום כבישים ראשיים, המחברים יישובים שונים, ברחבי ארץ-ישראל וגם/או המהווים דרכי גישה וחיבור ליישובים יהודיים, ברחבי יהודה שומרון וסביבות ירושלים, למעבר כלי רכב ואנשים כאשר כוונת קטילה של יהודים, חפים מפשע, בליבם כי לא בהכרח ישובו הם חיים, אל ביתם ואל משפחתם, אלא הם עלולים למצוא עצמם, שכובים מתים, באותו מקום ממש, ממנו תכננו הם לרצוח יהודים שכל "חטאם" וכל "פשעם" הוא היותם יהודים, המתגוררים בארץ-ישראל, כשכדור חי אמיתי ופעיל (לא כדור של גומי!), נעוץ במרכז ליבם וגם/או בכל מקום אחר בגופם וסופם להיות גופה, המונחת דומם בחדר המתים.
ידעו כל נער ונערה (ערביים וגם/או מוסלמים, כאחת), וגם/או בוגרים הנספחים אליהם וגם/או מי המעודדים אותם, לבצע מעשי בני עוולה ובכללם רצח חפים מפשע, כי שעה שיוצאים הם מביתם כאשר כוונת קטילה של יהודים, חפים מפשע, בליבם כי לא בהכרח ישובו הם חיים, אל ביתם ואל משפחתם, אלא הם עלולים למצוא עצמם, שכובים מתים, באותו מקום ממש, ממנו תכננו הם לרצוח יהודים שכל "חטאם" וכל "פשעם" הוא היותם יהודים, המתגוררים בארץ-ישראל כאשר תאוותם הינה להיות "שהידים", לא תתממש לעולם, שכן קודם שיעטפו גופתם בדגלו הירוק של החמאס, יעטפו גופותיהם בעורו של חזיר ולא יותירו חלק שהוא מגופותיהם פטורות מ"חיבוקו" החם והעוטף של החזיר.
ידעו כל נער ונערה (ערביים וגם/או מוסלמים, כאחת), וגם/או בוגרים הנספחים אליהם וגם/או מי המעודדים אותם, לבצע מעשי בני עוולה ובכללם רצח חפים מפשע, כי שעה שיוצאים הם מביתם - כשכוונת קטילה של יהודים, חפים מפשע, בליבם כי לא בהכרח ישובו הם חיים, אל ביתם ומשפחתם, אלא הם עלולים למצוא עצמם, כשכל טרחתם זו תהיה לשווא, שכן לא יוכרזו הם עוד כ"שהידים", לאחר שעורו של החזיר עטף, באופן גורף, כלל רמח אבריהם וכלל שסה גידיהם. יכירו וילמדו היטב, בני בליעל אלה, משמעות הפתגם הצרפתי, לפיו: "במלחמה כמו במלחמה", הכל מותר. מוטב יבינו ויפנימו היטב בליבם, כי מי שחוצה גבולות אדומים ורוצח לשם הרצח ולשם הנאת הרצח עצמה, אינו זכאי לכל כבוד מינימאלי שהוא ודין גופתו, שתבוזה היא, לאחר מותו, כפי שבזה היא חיי מי שנרצחו על-ידו, בדם קר ומתוך מחשבת זדון גרידא.
ידעו כל נער ונערה (ערביים וגם/או מוסלמים, כאחת), וגם/או בוגרים הנספחים אליהם וגם/או מי המעודדים אותם, לבצע מעשים המבצעים בני עוולה ובכלל זה רצח חפים מפשע, כי שעה שיוצאים הם מביתם - כאשר כוונת קטילה של יהודים, חפים מפשע, בליבם כי לא רק בהכרח שישובו הם חיים, אל ביתם ואל משפחתם, אלא חיי הנותרים אחריהם, בחיים ישתנו מכאן ואילך לבלתי הכר ויהפכו לבלתי נסבלים, בעליל. ידעו הם היטב ויפנימו עמוק בליבם, כי לא נסבול השתוללות שלהם, כמו-גם פרימת מרקם חיינו הסדירים וכל השתוללות והפרה שכזו, תגרור עונש. וזאת לדעת, כי כוונתנו אנו להטלת עונש קולקטיבי-קיבוצי למשפחות שהותירו מטורפים אלה, אחריהם,לאחר שנסתלקו הם השבח לאל, מאיתנו, לבלתי שוב עוד.
מוטב ישקלו "שהידים" לשעה קלה ומטורפים אלה, כלל שיקוליהם,שקול היטב ובשום שכל טרם יצאו הם למסעות הרצח וההרג המוטרפים והמטורפים שלהם. מוטב גם, כי ישקלו "שהידים" לשעה קלה ומטורפים אלה, כלל שיקוליהם שקול היטב ובשום שכל אם הנזק שיגרמו לבני משפחותיהם, כתוצאה ממעשיהם וגם/או מחדליהם אלה, אינו עולה על התועלת שתצמח להם, אם בכלל, ממעשיהם וגם/או ממחדליהם אלה.
ברחבת שער שכם, מקום בו התרחשו ארבעה פיגועים שונים, במהלך יממה אחת יש להציב צלפים, כשרוביהם מכוונים, באופן קבוע, לכיכר, עם הוראה לבצע סיכול פיגוע מיידי ונקודתי. מי שישלוף סכין וגם/או אקדח וכל כלי נשק אחר יירה מיידית, בלי הרהור ובלי הנד כל עפעף שהוא. אשר לערים דוגמת: רהט, אום אל-פחם, בקה אל גרביה ועוד בהם השתוללו, דרדרו סלעים, הרסו, ניפצו ונתצו, תנו להם להמשיך בכך. הכניסו, עכשיו, למרכז ההפגנות והפרות הסדר, מכוניות שבהן מצוי נשק הבואש. נשק זה הינו נוזל שמותז ממיכלית וגם/או ממיכל-גב על מפגינים וגורם לריח רע לדבוק בהם. הנוזל הוא תמיסה מיימית של שמרים וסודה לשתיה, היוצרת תנאי pH בהם יוצרים השמרים חומצות אמינו בעלות ריח כבד ומסריח.
עכשיו בואו נטיל על ערים אלה עוצר של שבוע ימים, לפחות, תוך מתן שעתיים ביום להצטיידות במזון. מי שיצא אל חוץ בזמן העוצר - דמו בראשו. כפי שלא "הצליחו" אתמול, אנשי משטרת-ישראל למצוא נכבדי ערים אלה, כדי למנוע הסלמה ואלימות מיותרת, כך יכשלו במקביל נכבדי ערים אלה בהשגת גורמים שלטוניים שיקלו, מעט, מטרדות ונזקי העוצר.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין. ד"ר חיים שטנגר, אינו עובד במקצועו, במהלך השנה הקרובה ובמקומו עובדים - בתקופה זו - עורכי הדין אורי פנטילט וארנון שצמן.
תאריך:  11/10/2015   |   עודכן:  11/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להציב צלפים בשער שכם ובמקומות נוספים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בזבוז
סתם אחד  |  11/10/15 11:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עליס בליטנטל
ישראל אינה משתוקקת למלחמה. הערבים לעומת זאת, אלה שבשום פנים ואופן אינם מוכנים לכרות עמנו שלום ולקבל מדינה - הם המחממים את בני עמם בהצהרות כזב של סכנה למסגד על הר-הבית מצידה של ישראל. הדם הערבי תוסס ורותח, קל מאוד להצית אותו. כי הוא מובנה על שנאת היהודים מרגע היוולדם
איציק וולף
שוטר אחד נפצע קל בפיצוץ    המחבלת, בת 31 מיריחו, נפצעה קשה ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם    חבלני המשטרה מצאו ברכב מטען חבלה שלא התפוצץ ופוצצו אותו באופן מבוקר
איתמר לוין
גל הטרור הנוכחי אינו קשור לסכסוך הישראלי-פלשתיני, אלא לעלילה כאילו ישראל פוגעת בהר-הבית. המאבק בו מחייב פגיעה קשה ותמידית במסיתים, חיסול של המחבלים ומסע הסברה בינלאומי מקיף
מחלקה ראשונה
אזעקות נשמעו הלילה מעל כמה ערים וישובים בדרום    מוקדם יותר חצו 40 פלשתינים את הגדר    במערכת הביטחון חוששים מהסלמה בם בגבול עזה
עידן יוסף
סמוך לשער הדרומי של קריית ארבע פגעה גולה שקלעו פלשתינים בגרונו והוא פונה לשערי צדק    דיווח על ירי של ישראלים לעבר בית בחברון
רשימות נוספות
ניצב סאו: הירי על המחבלת - מוצדק  /  עידן יוסף
סוללת כיפת ברזל הוצבה ליד באר שבע  /  יואב יצחק
שלושה שוטרים נפגעו ליד שער שכם  /  יואב יצחק
מלחמת השחרור-2  /  מרק בריל
הבדידות של נתניהו  /  יוני בן-מנחם
הסכנות במלחמת דת  /  עמי דור-און
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il