X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זהו דור שייזכר לדראון עולם בהיסטוריה היהודית השתיקה המתפלמסת מול פגיעות ביהודים, התנאים המקלים מול המחבלים, הקלות הבלתי נסבלת של יידוי אבנים על יהודים על-ידי נערים וילדים ערביים - ההבלגה ותוצאותיה
▪  ▪  ▪
זריקת אבנים היא אלימות [צילום: AP]

מדיניות ההבלגה של הממשלה, היא שהביאה אותנו לאנרכיה הזאת של טרור רחוב. מדיניות שמאל דורסני הובילה למדיניות ההבלגה הזאת והיא שיצרה את התנאים לפיגועים בודדים. לסכנות לאזרחים, להפקרת היהודים, לפחד ולחוסר ביטחון בארצנו שלנו.
מדינת ישראל היא דגם למדינה שאין עוד כמוה בעולם! מדינה קטנה המוקפת אויבים וחלק מהם גרים בתוכה ממש. ואני מוצאת שכפי שמדינת ישראל מתנהלת מול המצב המוזר והלא פשוט הזה, הרי שמגיע לנו שאפו. על נאורות ופלורליזם אמיתי.
ואלמלא כוחות שהחלישו אותנו מבפנים, לא היינו מגיעים לטרור רחוב הזה. כי אלימות, זריקת אבנים היא אלימות, צריכה תגובה הולמת כשהיא מתחילה ולא סלחנית ומתנצלת כפי שראינו שנים רבות כל-כך. והרבה סיבות לחולשה ששלטה בנו ועכשיו יש לאסוף כוח, תרתי משמע, ולנצח את הפחד. את הטרור.
צה"ל הוחלש:
מובן שצבא הגנה לישראל הוא הצבא הטוב, החזק והמוסרי ביותר בעולם. צבא מוסרי כצבאנו אין. אבל אנחנו כל-כך מוסריים שמאשימים חיילים גם כשהם רק רוצים לחזור הביתה בשלום. כשהם רק רוצים שנחיה בביטחון ומסכנים את חייהם היקרים לשם כך. צה"ל הפך למשל ולשנינה, ללעג בעיני הערבים וכבר ראינו מקרים בהם ילדים ירקו, זרקו אבנים וקיללו והחיילים שתקו. עם זלזול שכזה בצבא הישראלי, מה הפלא שילדים ערבים צעירים מרשים לעצמם לצאת לרחוב ולפגוע? ובכך, ידידי השמאלנים, הם מסכנים גם את עצמם.
האבנים הפכו לסכינים:
אמנם מדברים ודנים על עונשי מינימום לזורקי אבנים, פגיעה במשפחותיהם, החרבת בתי מחבלים, סילוק מן הארץ, שלילת אזרחות. כן, מדברים על זה קצת מאוחר מדי כשהאש כבר לוהטת וקשה לעצור. אבן הורגת או לא הורגת זוהי שאלה מתחסדת וצדקנית שאין מקומה במדינה שאזרחים אינם יכולים לנסוע ולעבור בביטחה בארצם שלהם. ועכשיו זה כבר מטר שלם, אם כי רוב האבנים כבר הפכו לסכינים.
חברי כנסת ערבים:
אמנם הוגשו תלונות רבות נגד זועבי על הסתה, אבל מה החידוש? התלונות הוגשו השכם והערב וכבר נאמר כל מה שצריך לדעת על זחאלקה וזועבי והם עדיין צוחקים כל הדרך לכנסת, בעוד אנחנו עסוקים באותיות הקטנות. מבררים כיצד להצדיק את עצמנו, את זכותנו לחיים של ביטחון. את זכות המדינה להגן על עצמה מפני הסכנה שבמשתפי פעולה עם האויבים.
כבוד הנשיא, אני לא בחרתי בטרור!
קשה לי לשכוח את העלבון הזה. והנשיא שהאשים מדינה שלמה בבחירה בטרור, פרץ בכך לגמרי את הזכאות נטולת אשמה שלנו. בכך הפקיר את חפותנו ודרס את זכויותינו.
היועץ המשפטי הנאור:
כל הפסקים שנפסקו להגנת תושבי ישראל ולשמירת הביטחון שנשברו מול סלע דעת היועץ המשפטי שסבור שיש לחנך אותנו לנאורות ולפלורליזם גם אם זה אולי יעלה בחיינו. לא הצדק היה מול פניו, כי אם פניו שלו. נאורים וצדקניים.
יצחק הרצוג:
שמעתי את יצחק הרצוג בראיונות לרדיו. ציפיתי לשמוע גינויים כוללים לטרור, לפלשתינים, לחמאס לאויבנו בכלל. דאגה כנה ועמוקה לעם ישראל השרוי במצב קשה. אבל לא. הוא העדיף להתמקד בנתניהו ובכישלונו. ולפעמים נדמה היה לי שאפילו שמעתי בדל חיוך מובלע בתוך האנדרלמוסיה הזאת: "איזה כיף שצדקתי!"
השמאל הנאור:
זה יפה לכאורה להבין את האויב. זה יפה לרצות שלום. מי לא רוצה חיים של שלווה ונחת? אבל זה ילדותי ומרושע להתעלם מן הסכנות. זה מתנשא ומתנתק להאשים את ישראל בפשעי מחבלים. מחבלים ורוצחים הם מחבלים ורוצחים. מה לא ברור? זה לא אתי לתת להם כלים רעיוניים ומשפטיים להתנכלות ולרצח בעם היהודי. אלא אם כן אינך רואה עצמך חלק ממנו.
זכויות הערבים:
לי נראה שבשמאל מתעלמים, מחוסר רצון או מחוסר ידע, מההתקדמות הגדולה של ערביי ישראל בשנים האחרונות. את השיפור בתנאי חייהם. בהשכלה, בעבודה, בשכר בתנאים סוציאליים וכל מה שמקבל אזרח ישראלי. ולפעמים גם יותר. הם מסתדרים טוב ואפילו יש להם נציגים בכנסת שיכולים גם לדאוג להם טוב יותר, אם לא היו עסוקים יותר מדי בהסתה ובהטפה לשנאה.
ימין תועה:
ומול כל כוחות ה"צדקנות" האלה התמודדה ולא בהצלחה, ממשלה שהייתה אמורה להיות ימנית ולייצג קו מדיני ימני החלטי שאיכשהו התעקם לה לגמרי ואבד לנו הימין ועמו הביטחון בממשלה.

תאריך:  13/10/2015   |   עודכן:  13/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דור ההבלגה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
תקיפת ממשלת
ימין צרה-  |  13/10/15 12:24
2
ומאבד דרך
ימין תוהה  |  13/10/15 13:24
3
גם דור "הבדיחה"
באום  |  13/10/15 13:56
4
מאמר מצוין ל"ת
מגיב ותיק  |  13/10/15 18:33
5
ערוץ ערבי מקומי בשרות הטרור
מב"י  |  13/10/15 20:06
 
- בתמיכת ישראל
הרבה ערוצים להסתה  |  15/10/15 07:50
6
מאמרך "דור ההבלגה" הינו
לצפורה בראבי  |  13/10/15 21:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
בעז שפירא
כליאת החיות הערביות במחוזותיהן (לא "סגר" אלא כליאה הרמטית ולאורך זמן), עוצר חמור בכל מקום שיידרש, הפרדה מוחלטת בתחבורה הציבורית עד אשר זו תהיה נקייה לחלוטין מרוצחים בכוח, הכנסת כוחות צבא משמעותיים לירושלים שם יטופלו הערבים כמו שפוטין מטפל בצ'צ'נים - אלה צעדים מיידיים שיצילו חיים
אליקים העצני
מממשלה אחראית היינו מצפים להיות מוכנה מזמן - צבאית, כלכלית, מנהלית, הסברתית - לפירוק הרש"פ ולהחזרת השלטון לידינו, מה גם שהליכוד ונתניהו בראשו התנגדו בשעתו לאוסלו בשצף קצף. אולם הממשלה הזאת אחוזת אימה מן הסיכוי הנפלא שנפתח לנו כעת, להקיץ מחלום הבלהות של אוסלו ולפתוח דף חדש
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך-כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי או עניינו אותי    והפעם - חובה לקרוא ולשנן, הורסים, שיר ערש, גינוי, האתגר ותנו להם רובים
ראובן לייב
לדעת גד נחשון, עורך ה"ג'ואיש פוסט" בניו-יורק, נחוש השליט הרוסי לשמש לפה לעם הפלשתיני בתביעותיו להקמת מדינה פלשתינית ולגירוש ישראל מן הגדה המערבית, והכל תוך עוד חיבוק-דב, שבו הוא ממשיך ללפות את המזרח התיכון בטלפיו
יוני בן-מנחם
גל האלימות הפלשתינית הנוכחי לא יביא שום הישג מדיני לפלשתינים ויגביר את השנאה בין שני העמים. אין תחליף למשא-ומתן מדיני וחיים בדו-קיום ובכבוד הדדי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il