X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כליאת החיות הערביות במחוזותיהן (לא "סגר" אלא כליאה הרמטית ולאורך זמן), עוצר חמור בכל מקום שיידרש, הפרדה מוחלטת בתחבורה הציבורית עד אשר זו תהיה נקייה לחלוטין מרוצחים בכוח, הכנסת כוחות צבא משמעותיים לירושלים שם יטופלו הערבים כמו שפוטין מטפל בצ'צ'נים - אלה צעדים מיידיים שיצילו חיים
▪  ▪  ▪
פיגוע באוטובוס בשכונת ארמון הנציב [צילום: יונתן סינדל / פלאש 90]

נחלים של דם יהודי זורמים בכל הארץ. פיגוע רודף פיגוע עד כי קשה לעקוב. אין להכחיש את העובדה שדם יהודי הפקר. הכתובת על הקיר מזה שנים. מדיניות רופסת ו"הכלה" של טרור, מנוסה של חיילינו בפני פורעים ערבים בכל הזירות, מערכת משפטית המגינה על שונאי ישראל ופוליטיקאים נלוזים ורופסים השבויים בידי המערכת הזו ומשתפים עמה פעולה- כל אלה ייצרו מצב בו אין הרתעה כלל, בו הרוצחים הערבים הניאו נאצים של דורנו, קמים עלינו לרצוח, להשמיד ולאבד יהודים בארצנו.
על השמאל המטורף אינני רוצה כלל לדבר, אומר רק שאין בלבי סובלנות כלשהי למחלת הנפש ממנה סובל הערב רב הזה, המזדהה עם שונאינו ורוצחינו תוך שהוא משתף עמם פעולה בין ביודעין ובין שלא ביודעין ומסייע בידם.
מלבד הדם הנשפך, ההרוגים, הפצועים ושאר היהודים היקרים שביטחונם וחייהם היו להפקר אנו מצויים בעיצומו של אסון כאשר איננו מצוידים במשטרה, צבא, פיקוד והנהגה להם היכולת לטפל במצב. נהפוך הוא- כל אלה אשמים, מהראשון ועד האחרון!.
ראש מחוז אוויל משריש מתראיין ברדיו ומסביר חשיבות ההבחנה בין "פלילי" ל"לאומני". שמעתם היטב - היום שמעתי במו אוזני!. ראש עיר מתגאה בזה שנמנע מיהודים לכלות זעמם ברוצח ערבי, ראשי מערכת הביטחון מתנגדים לסגר, גלגלי השיניים של מערכת המשפט מגלגלים לאיטם הריסת בתי רוצחים שרצחו לפני חודשים.
מדיניות הפתיחה באש מצרה ומגבילה, כדורי ספוג, כדורי גומי, אמצעים לפיזור הפגנות ועוד בדיחות עצובות כגון דא מסרסות ומגבילות ידי בנינו החיילים החשים נרדפים ומאוימים על-ידי מערכת המשפט. חיילים וקצינים שנשפטו, נכלאו, הודחו וטופלו על-ידי המערכת החולה הזו, המשפטית, עד אשר הפכו לברווזים המטווח הזה בו טובחים בנו הרוצחים הערבים כאוות נפשם.
מה שנחוץ כעת במיידי הוא שילוב של פעולות:
כליאת החיות הערביות במחוזותיהן (לא "סגר" אלא כליאה הרמטית ולאורך זמן), עוצר חמור בכל מקום שיידרש, הפרדה מוחלטת בתחבורה הציבורית עד אשר זו תהיה נקייה לחלוטין מרוצחים בכוח, הכנסת כוחות צבא משמעותיים לירושלים שם יטופלו הערבים כמו שפוטין מטפל בצ'צ'נים, תגובה מיידית וקשה תוך חיסול כל מחבל וכל חשוד על אתר והרחקת כל הערבים כולם (אלו מנצרת, מאום אל-פחם, מיפו, משועפאט - כולם!) מכל מקום בו מסתובבים יהודים.
אלה צעדים מיידיים שיצילו חיים.
לטווח הבינוני והארוך יש לפעול להחזרת ההרתעה, לגרש רוצחים ומשפחותיהם,להרוס בנוהל מזורז בתי הרוצחים,ובעת הצורך "לשטח" כפרים שלמים, לירות בכל ערבי האוחז אבן,בקבוק,סכין ומקל, להציב מחסומי פתע ומארבים לרוב ולשנות מן היסוד התייחסות החיילים, השוטרים ומפקדיהם לאויב הערבי. על הכול לדעת - יש אויב ערבי, הוא רוצח, הוא מסוכן, הוא מאיים להשמידנו - יש להתייחס אליו בהתאם, ללא רחם.
צעד משמעותי נוסף שהוא צו השעה ממש - הוא איסור על-כניסת ערבים להר-הבית, ופתיחת ההר ליהודים ולתפילה - ללא כל הגבלה ומיד. זו שעת כושר שבאם נעשה בה את מה שמתבקש ונכון יקרב את השקט והביטחון. הרי ממה נפשך? טוענים הרופסים המנהיגים אותנו שמימוש הריבונות בהר תביא פורענות- והרי הפורענות כבר כאן ובגדול, אין מה להפסיד, רק רווח והצלה לעם ישראל יצמח ממישוש ריבונותנו בהר, ומיד!!.
לעתיד לבוא, יש לבצע טיהור בצבא, במשטרה ובמערכת המשפט. על כל אלה לפעול ברוח העם היהודי ולמענו. רק כך נוכל להבטיח צמיחה ושגשוג בארצנו, בנייה והתיישבות, רווחה ליהודים והגשמת חזון נביאי ישראל.

תאריך:  13/10/2015   |   עודכן:  13/10/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להתעשת ולהסיר הכפפות
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
אתה מציע מיזוג
אבנר צפוני  |  13/10/15 12:29
 
- הוא מציע לשרוד.אתה מציע- למות ל"ת
מפוקח  |  13/10/15 13:00
 
- דברי ההבל של הכותב צפוני
ןלדמיר  |  13/10/15 16:23
 
- צפוני הוא שמאלן, רשע מרושע
אל: ולדמיר  |  13/10/15 21:06
 
- אפנר
נתן העזתי  |  15/10/15 12:53
 
- כשהייתי אצל
אימך,היא  |  15/10/15 14:26
2
מדינת ישראל וממשלתה באמת
מדינת ישראל נרדמה  |  13/10/15 16:19
3
איזה סוג
של חיות  |  14/10/15 06:06
 
- תשובה - איזה סוג של חיות
בעז ש  |  14/10/15 10:20
4
לא רק כליאה הרמטית אלא
שאול אבידור  |  14/10/15 12:54
5
גזענות
nrho  |  14/10/15 14:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אליקים העצני
מממשלה אחראית היינו מצפים להיות מוכנה מזמן - צבאית, כלכלית, מנהלית, הסברתית - לפירוק הרש"פ ולהחזרת השלטון לידינו, מה גם שהליכוד ונתניהו בראשו התנגדו בשעתו לאוסלו בשצף קצף. אולם הממשלה הזאת אחוזת אימה מן הסיכוי הנפלא שנפתח לנו כעת, להקיץ מחלום הבלהות של אוסלו ולפתוח דף חדש
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך-כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי או עניינו אותי    והפעם - חובה לקרוא ולשנן, הורסים, שיר ערש, גינוי, האתגר ותנו להם רובים
ראובן לייב
לדעת גד נחשון, עורך ה"ג'ואיש פוסט" בניו-יורק, נחוש השליט הרוסי לשמש לפה לעם הפלשתיני בתביעותיו להקמת מדינה פלשתינית ולגירוש ישראל מן הגדה המערבית, והכל תוך עוד חיבוק-דב, שבו הוא ממשיך ללפות את המזרח התיכון בטלפיו
יוני בן-מנחם
גל האלימות הפלשתינית הנוכחי לא יביא שום הישג מדיני לפלשתינים ויגביר את השנאה בין שני העמים. אין תחליף למשא-ומתן מדיני וחיים בדו-קיום ובכבוד הדדי
יהודה דרורי
הדמוקרטיה אינה מרשה הסתה, וכל הטענות על "סתימת פיות" "וזכות הדיבור" כביכול, שוות לאפס כאשר הן באות לשרת את האויב ואת הטרור. התירוץ הידוע של נושאי הדרשות שהם בסך הכול מצטטים פסוקים מהקוראן הוא טיעון תחמני ומסוכן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il