X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  תחקירים
עברית      English
הפרקליטות כפתה על הרב פינטו לחתום על הסדר טיעון שבו יורשע במתן שוחד לתנ"צ ברכה, שאם לא כן יעמידו לדין גם את רעייתו בשל חלקה בשוחד כפי שעלה כביכול בפגישת הרבנית עם איילה ברכה במקביל מנעה הפרקליטות חומרי חקירה מפינטו, וזאת בניגוד לחוק ולצו שיפוטי הפרקליטות שיבשה הליכי חקירה ומשפט במטרה להפלילו הראיה הנחשפת: מסמך המתעד את הפגישה תומך בגרסת פינטו - הכספים ניתנו לברכה בגלל סיועו האישי להם במשך שנים, ולא תמורת מידע מחקירת פרשת חזון ישעיה
▪  ▪  ▪
פינטו. נאלץ לחתום כדי להגן על רעייתו [צילום: פלאש 90]
הרבנית פינטו. נוצלה לרעה בשל מחלתה [צילום: מן הטלוויזיה]

ברכה. גם מצוקתו נוצלה [צילום: דוברות המשטרה]

מודריק. לא נתן גילוי נאות [צילום: בוצ'צ'ו]

האטימות של השופט מודריק
שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, עודד מודריק, גילה גם הוא, בתורו, אטימות כמעט מוחלטת בתיק שהובא בפניו בפרשת פינטו. ולא בכדי: מודריק ניהל, במקביל, לפחות שיחה פסולה אחת עם התובעת עו"ד חזן-פלדמן, ביחידות בלשכתו, בדבר הליכים מנהליים בתיק פינטו.
כפי שחשפנו כאן בנוסף, עו"ד רוני מודריק, בתו של מודריק, עובדת בפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) וכפופה לעו"ד נאוה שילר, שהיא התובעת בתיק יחד עם חזן-פלדמן. גילוי נאות בנושא לא ניתן בעת המשפט - לא מצד השופט מודריק ולא מצד הפרקליטות בכלל והתובעות בפרט.

יואב יצחק
התובעת הפרה בזדון ובסתר צו שופט שהורה למסור לפינטו חומרי החקירה

חשיפה: תנ"צ אפרים ברכה קיים אלפי שיחות טלפון עם הרבנית דבורה פינטו
יואב יצחק
תנ"צ אפרים ברכה, קצין משטרה בכיר, קיים קשרים שוטפים וקרובים עם בני הזוג פינטו * במסגרת זו נהג ברכה לשוחח עם הרבנית כמעט מדי יום ובסך-הכל קיים עימה במשך כמה שנים אלפי שיחות * רישומי 166 שיחות נחשפים ב-News1 * ברכה קיבל מבני הזוג פינטו טובות הנאה וכספים בהיקף של מאות אלפי ש"ח * למרות זאת, היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה נמנעים מחקירתו של תנ"צ ברכה במח"ש
לרשימה המלאה

הרב פינטו איבד 30 ק"ג ממשקלו; רופאו: העיכוב בניתוח החמיר מצבו
יואב יצחק
הפרקליטות עיכבה במשך ששה חודשים יציאתו של הרב פינטו לחו"ל לניתוח דחוף * בית המשפט העליון התיר יציאתו לאחר ששוכנע שמדובר בניתוח מציל חיים * באותם חודשים קריטיים שלח הסרטן גרורות נוספות בגופו, לרבות: לכליות, לכבד ולבית החזה * עכשיו קובע רופאו, ד"ר דאגלאס ס. שר: "אם הניתוח שלו היה מבוצע קודם לכן, זה יכול היה להימנע" * למרות כל זאת, הפרקליטות ומקורביה מפיצים כזבים כאילו הרב פינטו מתעתע בבית המשפט
לרשימה המלאה

הפרקליטות הסתירה מבית המשפט ומהרב יאשיהו פינטו חומרי חקירה דרמטיים שהיו עשויים לערער את כתב האישום שהוגש נגד הרב פינטו. הסתרת חומרי החקירה גרמה לשיבוש הליכי חקירה ומשפט ולהרשעת הרב פינטו, באופן פסול הנוגד את החוק. הפרקליטות נקטה בתחבולה מניפולטיבית וכפתה על הרב פינטו לחתום בכפייה על הסדר טיעון, שאם לא-כן, אוים פינטו, תועמד לדין גם רעייתו.
ראשי התביעה בישראל, שהסתמכו כביכול על דברים שנאמרו ו/או נטענו בשיחה שהתקיימה בפגישת הרבנית פינטו עם איילה ברכה ביום 13.09.12, התנהלו באופן מופקר משל המטרה מקדשת את האמצעים. למרות שלא נמצאו ראיות ממשיות נגד הרבנית, ועל-אף שלא ניתן היה לבסס נגדה כתב אישום שהיה עומד במבחן בית המשפט, הם איימו בהעמדתה לדין. בדרך זו הטילו אימה על הרב פינטו. המטרה - לאלצו להסכים באיומים להסדר טיעון, נועדה למנוע ממנו לחשוף ולברר את מעשיו הפליליים של תנ"צ ברכה, בבית המשפט. חשיפת חומרי החקירה הייתה מחייבת במקביל, למצער, העמדת אפרים ברכה לדין פלילי, וגם את שותפתו לקבלת הכספים, במשך שנים: רעייתו, איילה ברכה.
המידע המצוי בידי News1, וכעולה מחומרי החקירה, שחלקם מצויים גם בידי המחלקה לחקירות שוטרים, מגלה: הכספים ניתנו כסיוע לברכה בגין קשרים עמוקים בהרבה, ולא כתמורה למידע שהתבקש למסור, כביכול, מתיק החקירה בפרשת חזון ישעיה (במסגרתה נחקר גם הרב פינטו, וטוהר, בסופו של דבר בפרשה זו, בהעדר ראיות).
פרטים אלה עולים ממידע בלעדי שהגיע בימים אלה ל-News1. עיקרו: תוכנו של מסמך המתעד את "פגישת השוחד", כביכול, בין הרבנית דבורה-רבקה פינטו לבין איילה ברכה - רעייתו של תנ"צ אפרים ברכה, שכיהן באותה עת, בצמרת המשטרה, בתפקיד ראש חטיבת מודיעין וחקירות. המסמך מלמד על השימוש הציני שעשו ראשי התביעה ברעייתו של פינטו, על-אף שהעידה על מצוקתה ומחלתה הנפשית, בעיצומה של אותה פגישה עם איילה ברכה: "...זה לוקח זמן. ואני לא חזקה בנפש והרבה פעמים התמוטטתי".
אולטימטום לעו"ד איל רוזובסקי
ל-News1 נודע, כי המסמך שהוסתר הינו חלק מחומרי החקירה שנמנעו מהרב פינטו במהלך המשפט, וזאת בכוונת מכוון: התובעת בתיק פינטו, עו"ד רחלי חזן-פלדמן, פעלה, בעצה אחת עם פרקליט המדינה שי ניצן ועם היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, כדי לפגוע בהגנתו של הרב פינטו, במאמץ להפלילו, בכל מחיר, ובמטרה מוצהרת נוספת, שעיקרה: להגן על תנ"צ ברכה ולמנוע חקירת מעשיו הפליליים של ברכה. מכוח אותה מזימה הוסתרו ונמנעו מפינטו, בין היתר, גם עדויות וראיות שנאספו בעדותו של תנ"צ ברכה עצמו.
מניעת חומרי החקירה ושלילת זכויותיו החוקיות נעשו תוך עבירות על החוק, ותוך הונאה והפרת צו שיפוטי מפורש שהוציא השופט עודד מודריק (שהורה, על-אף התנגדות הפרקליטות, על מסירת חומרי החקירה לפינטו). כדי להוציא אל הפועל את המזימה הבלתי חוקית, דרשה עו"ד חזן-פלדמן מבא-כוחו של פינטו, עו"ד איל רוזובסקי, כתנאי למסירת חלק מחומרי החקירה לחזקתו, להתחייב שלא למסור לפינטו אישית שום מסמך ושום תיעוד מחומרי החקירה. בדרך זו ביקשה ליצור 'מראית עין' כאילו חומרי החקירה נמסרו, כפי שחייב בית המשפט, בעוד שבפועל הם נשללו מהרב פינטו, למרות שדרש את חומרי החקירה במשך חודשים רבים, ובקשתו-דרישתו התקבלו על-ידי השופט מודריק. נושא זה חשפנו בהרחבה ב-News1. ואכן, רוזובסקי, המנהל מול הפרקליטות תיקים נוספים, ותלוי בה, לפרסתו, ולייצוג יתר לקוחותיו, נאלץ-נאנס להסכים לדרישה זו, ומנע מהרב פינטו את המסמכים שהיו עשויים לאפשר לו, לפינטו, להתמודד טוב יותר ולהביא, למצער, להקלה בעונשו.
המסמך שאת תוכנו אנו חושפים בהמשך מתעד את פגישת הרבנית פינטו עם איילה ברכה ביום 13.09.12, בחדרה של הרבנית פינטו במלון הילטון בתל אביב, לאחר שהרבנית פינטו הגיעה לישראל אחרי שהות ארוכה בארה"ב. המסמך הדרמטי, המוסתר גם בימים אלה מהציבור בכלל ומבית המשפט העליון בפרט - בפניו מונח ערעור שהגיש פינטו על עונשו - מצוי בחזקתם של ראשי התביעה בישראל, כולל אצל פרקליט המדינה, פרקליטות מחוז תל אביב, ובלשכת היועץ המשפטי לממשלה (הערה: במשפט דמיאניוק חשפה הפרקליטות מסמך שהוביל לזיכויו. ואילו בפרשת פינטו - התביעה ממשיכה "לדבוק" בשיקולים זרים, ומסתירה מסמכים, כאילו אין דין ואין דיין, י.י.).
הפגישה בין איילה ברכה לבין הרבנית פינטו התקיימה זמן קצר לאחר שבני הזוג ברכה קיבלו מפינטו כ-300-250 אלף ש"ח, במזומנים, כסיוע כספי למימון טיפול מיוחד שביקשו לבנם של ברכה. אנו נמנעים מלהציג כאן את פרטי הפרטים הידועים לנו על אודות אופיו של הטיפול ה"רפואי" (היועמ"ש יהודה וינשטיין סירב לחקור ההיבטים הפליליים בנושא זה, בתואנה להימנעות מחדירה לעניינים רגישים במשפחת ברכה, למרות מידע מוכמן ומפליל שהוצג בפניו, ועל-אף שברכה עמד אז בראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, י.י).
האיומים על הרב פינטו
המסמך שאת תוכנו אנו חושפים עתה, מעיד על השימוש המכוער והמגונה שנעשה באיילה ברכה כ"סוכנת מפלילה" נגד הרבנית פינטו - שהייתה נתונה אז (וגם עתה) במצוקות אישיות ונפשיות קשות ביותר, עקב איומים על הרב פינטו, מצד כמה פושעים-סחטנים בארה"ב: אם לא תשלם "כופר כסף" בסכום של מיליונים, נחשוף מסמכים מביכים מתוך תיקה הרפואי של הרבנית. בעקבות תלונה שהגיש נעצרו אותם חשודים על-ידי סוכנות ה-FBI. הרבנית נקלעה למצב של חרדה תמידית, מצב שעורר דאגה גם אצל רופאיה. הרבנית חלתה וטופלה בתרופות חריפות לאחר כמה ניסיונות התאבדות.
מהמסמך עולה עוד כי "הסוכנת המפלילה", היא איילה ברכה, לא הצליחה להוציא מהרבנית, למרות שנשלחה ופעלה כדי להפלילה, שום אמירות שיש בהן כדי להוכיח את גירסת הפרקליטות, לפיה הכספים שנמסרו באותו מעמד (100,000 דולר), ניתנו על-ידי הרבנית כשוחד עבור תנ"צ אפרים ברכה, תמורת מידע מוכמן מהחקירה שנערכה אותה עת נגד כמה גורמים, ובהם הרב פינטו.
ייאמר כאן: איילה ברכה נשלחה ל"משימה" ביוזמת ראש אגף החקירות והמודיעין דאז, ניצב יואב סגלוביץ', תוך סיכונו של תנ"צ אפרים ברכה וניצול מצוקתו. לראיה: ברכה התאבד, בסופו של דבר, לאחר שמעשיו נחשפו ב-News1 בשורה של פרסומים, ובעיצומה של חקירה סמויה שהתקיימה נגדו על-ידי המחלקה לחקירות שוטרים.
הכספים ניתנו בגין סיוע אישי בעבר
המסמך, המחזיק שישה (6) עמודים, מעיד כי הכספים שנמסרו ואלה שהובטחו ניתנו בשל זאת שברכה עמד לצדם של בני הזוג במשך שנים רבות, וסייע להם בתמיכה ובעצות בענייניהם הפרטיים (ב-News1 חשפנו כי אפרים ברכה שימש בפועל כעוזרו של פינטו בכל הקשור לרבנית ולשם כך קיים ברכה אלפי שיחות טלפון עם הרבנית, י.י.).
המסמך, שבו איילה ברכה מכונה: "יוכבד", מוכיח דוקא את גרסת בני הזוג פינטו, לפיה: הכספים ניתנו לבני הזוג תמורת סיוע שנתן תנ"צ ברכה לבני הזוג פינטו במשך שנים רבות (17 שנים!!!, י.י.). באותה פגישה ניתן ביטוי מפורש לקשרים האישיים החמים בין בני הזוג פינטו לבין בני הזוג ברכה.
דברים אלה עולים מפורשות מדברים שאמרה הרבנית באותו מעמד, שבו הרעיפה שבחים על ה"צדיק" ברכה, שסייע להם רבות באופן אישי, בעיקר בתקופה שנאלצו להתמודד עם המצוקות בארה"ב. "אנחנו חייבים לכם", אמרה הרבנית לאיילה ברכה. "אני לא יכולה לתאר לך כמה בזמנים הכי קשים, כמה בעלך עזר לנו, גם באמריקה עזרו לנו. אבל פה בארץ, בעלך היה היחיד, שהיה איתנו. אנחנו מודים לכם מכל הלב כל החיים ובעזרת השם, שיהיה לכם כל טוב, בזכות ההנאה, אתם אנשים כל-כך טובים, טהורים באמת. לא, בכלל לא, אני לא רוצה תרגישו לא טוב, תודה רבה לך, תודה".
הרבנית פינטו אמרה עוד ועוד דברים בשבחו של ברכה, והדגישה את תלותם בו. היא הטעימה שוב ושוב, כי הם הסתייעו בברכה מכיוון שפחדו מהאיומים ומהסחטנים בארה"ב: "באמת בנאדם מאוד טוב, צדיק. הוא גם עזר לנו הרבה, כי ברגע שסחטו אותנו, אנחנו באנו לפה כי פחדנו כל הזמן. היו באים אלינו הביתה והילדים נשארים באמריקה ואז היינו ממש בחדר הזה. אחרי זה, והיינו בערב פסח, הם באו וביקשו, ואז נסענו, באנו בסביבות איך קוראים לזה, בסביבות יום העצמאות, לאמריקה, כי הילדה שלי הייתה צריכה בדיקה, הילדים היו בני שנה וחצי לבד עם המטפלת. ואנחנו פחדנו להיות לבד באמריקה. שלא יבואו אלינו הביתה. חזרנו, והם באו באותו היום וגם איומים סחיטה וכל זה..."
איילה, על אפרים: "אם הרב קורא לו, הוא הולך על ארבע"
איילה ברכה לא נמנעה מלשמש "סוכנת מדיחה" ו/או "סוכנת מפלילה", למרות מצוקתה של הרבנית - שהעידה בפניה, כאמור לעיל, על מצבה הגופני והנפשי הרעוע. ברכה נטלה חלק פעיל בניסיון ההפללה, למרות שלא הייתה שוטרת. על-פי הדין, היא לא הייתה מחויבת ליתן שירותים מפוקפקים כאלה, קל וחומר מכיוון שהיא עצמה, כמו גם בעלה וילדיה, יצאו נשכרים מהקשרים עם בני משפחת פינטו וקיבלו מהם מאות אלפי דולרים. בידיעתה ובברכתה.
על היחסים החמים, ועל-כך שהכספים ניתנו בשל קשרי המשפחות והסיוע ההדדי - ולא כתמורה למידע חקירתי-עתידי בפרשת חזון ישעיה, ניתן ללמוד מתוכן התמליל לא רק מפיה של הרבנית, אלא גם מדברים שאמרה באותו מעמד איילה ברכה: "אני מאוד אוהבת את הרב"; "גם אפרים... מאוד אוהב אותו...; על יריביו של פינטו: "איזה אנשים רעים"; וגם ברכות הרעיפה: "ברוך השם, נקווה שיהיה שנה טובה, שיהיה לכם גם שנה טובה, ותמסרי גם לרב ממני ומאפרים, ותמסרי לו שאפרים מאוד מאוד אוהב אותו..."; ודאגה לבריאות הרב: "מה עם הראש? יש משהו עם הניתוח?" [הניתוח שתוכנן לרב פינטו להסרת גידול ובוצע מאוחד יותר, י.י.].
"יוכבד" מצאה לנכון, באותו מעמד, מיוזמתה, לדבר על מסירותו של תנ"צ ברכה, לרב פינטו, בשל יחסיהם האישיים החמים במשך שנים. כך אמרה "יוכבד", לאחר שקיבלה לידיה תיק ובו 100,000 דולר: "... תודה. לא נעים לי קצת..."; "לא נעים לי, לא נעים לי..."; "אפילו אם הוא לא מרגיש טוב, אם הרב קורא לו, הוא הולך על ארבע, הוא מאוד אוהב אותו; ועוד על אהבה וכבוד: "הוא מכבד אותו, מאוד אוהב אותו, מאוד מכבד אותו ומחזיק ממנו...".
מי אחראי להתאבדותו של ברכה
המסמך המובא בהמשך מעיד על היחסים האמיתיים שהיו במשך שנים בין אפרים ברכה לבין בני הזוג פינטו. יחסים של אהבה גדולה, הערכה הדדית, אחווה ענקית, מסירות וסיוע בעניינים אישיים. היחסים כללו, במשך השנים, מאות פגישות ואלפי שיחות טלפון ומתן טובות הנאה לברכה בהיקף של מאות אלפי דולרים. רישומי מאות שיחות טלפון-נייד, שלעצם קיומן התכחש ברכה, חשפנו ב-News1. קשרים אלה נוצלו, באופן ציני ומקומם, על-ידי ראשי התביעה בישראל, ביוזמת ראש אגף החקירות דאז, ניצב יואב סגלוביץ', ולאחר מכן ביוזמת וינשטיין ושי ניצן, כדי להפליל את הרב פינטו - ש"סומן" בעבר על-ידי כמה גורמי משטרה. השימוש הבלתי ראוי שהם עשו בו, הם שגרמו לברכה לנסות ולהציל עצמו, לבגוד ברבו, ולטפול עליו אישום בעבירת שוחד, על-אף שקיבל מפינטו, באופן אישי, טובות הנאה וכספים במשך שנים, בהיקף מצרפי של מאות אלפי דולרים, כסיוע על-רקע אישי-משפחתי. נסיבות אלה, כאמור, הם שגרמו למצוקתו הגדולה, והביאו, בסופו של דבר, להתאבדותו של ברכה - שכוחו לא עמד לו, לאחר שמעשיו הפליליים בשורה של פרשות נחשפו ברבים ב-News1 ובידי חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים.

התמליל המלא: פגישת הרבנית פינטו עם איילה ברכה

תוכנו של המסמך המלא שנודע ל-News1, המתעד את פגישת הרבנית דבורה-רבקה פינטו עם איילה ברכה, מובא להלן. כמה קטעים קצרים הושמטו, משיקולי מערכת News1. הערות המערכת הובאו [בסוגריים, י.י.]. הפגישה התקיימה ביום 13.09.12, במלון הילטון בתל אביב. הפגישה מלמדת, כאמור בתחקיר שלעיל, על היחסים האמיתיים ששררו קודם לכן בין בני הזוג פינטו לבין תנ"צ אפרים ברכה, שהיוו את הרקע למתן הכספים לברכה. מתוכן הדברים עולה, כי בניגוד לטענת התביעה, אין ולא כלום בין החקירה בפרשת חזון ישעיה, נשוא האישום נגד הרב פינטו, לבין אותם כספים שניתנו בפגישת הרבנית עם איילה ברכה. מפרטי השיחה בין השתיים ניתן ללמוד עוד, על הצביעות שהפגינה איילה ברכה (כן-כן, "בעזרת השם..."), ועל השימוש שנעשה בה מצד ראשי התביעה, כסוכנת מדיחה, כדי להפליל את הרבנית פינטו. כל זאת תוך ניצול מחלתה הגופנית והנפשית של הרבנית שהייתה ידועה ומתועדת במסמכים רפואיים.
נשמעת דפיקה בדלת וצלצול בפעמון... הדלת נפתחת.
יוכבד: שלום, נעים מאוד.
הרבנית: נעים מאוד... בואי, איך קוראים לך?
יוכבד: איילה,
הרבנית: א, בואי בבקשה... (נשמעים צעדים והן יושבות)... נעים לי מאוד להכיר אותך, האמת ש...
יוכבד: אני מאוד אוהבת את הרב,
הרבנית: הוא מלווה אותנו תקופה ארוכה... כל-כך לא קל...
יוכבד: גם אפרים... מאוד אוהב אותו. מה שלומך?
הרבנית: בסדר, בסדר, ברוך השם, קצת יותר טוב. היה לנו תקופה מאוד מאוד קשה. את יודעץ כל מה שעברנו? או שהוא לא משתף אותך?
יוכבד: כמעט ולא.
הרבנית: כן, היינו באמריקה וקצת גם פה... באמת הרב סומך רק על בעלך והוא היחיד שהרב סומך עליו. הוא עמד איתנו וברוך השם, עכשיו יותר טוב. באמריקה, אחד שהיה עובד בישיבה, הוא גנב המון כסף מהישיבה ואחר-כך הוא, ואחר-כך הוא בא וניסה... וסחט מאיתנו כסף, כי אני הייתי אחרי לידה ולא הרגשתי טוב והייתי בדיכאון והוא השתמש בזה ואני מאוד... ולא רציתי שזה יצא בחוץ.
יוכבד: מי השתמש בזה? מישהו ש...
הרבנית: העוזר של הרב אז...
יוכבד: אה...
הרבנית: זה היה בדיוק אחרי לידה...
יוכבד: וואו..
הרבנית: [בשל צנעת הפרט, מושמטת שורה זו, י.י.]
יוכבד: העיקר את אחרי זה?
הרבנית: עכשיו, ברוך השם,
יוכבד: יותר טוב?
הרבנית: לאט-לאט... כי עכשיו עצרו את הבנאדם ומצאו שהוא גנב איזה 50 מיליון דולר מהמשיבה וחוץ מזה שהוא סחט...
יוכבד: אוי ואבוי...
הרבנית: אפילו שהוא בא, שאמר לרב אם אתה לא נותן 500,000 דולר, עכשיו אנחנו מחר הוא בא עם איש פרסום...
יוכבד: איזה אנשים רעים.
הרבנית: ואמר לו, אם אתה לא נותן את הכסף אז אנחנו הולכים מחר לעיתונים ומפרסמים. והרב לא רצה לתת את הכסף, הרב אמר לי אם אדם נסחט אז אחר כך? (... לא ברור). אני בכיתי, פחדתי מזה, לא רציתי את זה. זה היה ממש (... לא ברור). אחר-כך הם המשיכו. אחר-כך ראו שלא יכולים לתת עוד, אז התחילו לעשות לחץ ולהוציא כל מני שקרים בעיתונים.
יוכבד: ואוו, לא נעים...
הרבנית: (... לא ברור).
יוכבד: ברוך השם, אתם יותר טוב, עכשיו אחרי זה?
הרבנית: כן. יותר טוב. אתם באמת אנשים, אפרים בן אדם ישר, צדיק, אין. הרב סומך רק עליו. יש הרבה אנשים שהרב מכיר, אבל אין הרבה אנשים כמו בעלך. צדיק, באמת. הרבה פעמים אפילו אני הייתי מתקשרת אליו בזמנים של לחץ מצוקה והוא תמיד עודד אותנו. כן, גם את עובדת במשטרה?
יוכבד: לא, אני עובדת באוניברסיטה.
הרבנית: (הרבנית מקבלת מסרון).
יוכבד: לא, אני במזכירות יותר.
הרבנית: כן...
יוכבד: כן...
הרבנית: איזה יופי... סליחה רגע (מתעסקת במסרון).
יוכבד: לא, אהה... וואו... איזה מקום יפה...
הרבנית: כן...
יוכבד: מדהים...
הרבנית: כן... (לא ברור)... באמת בנאדם מאוד טוב, צדיק. הוא גם עזר לנו הרבה, כי ברגע שסחטו אותנו, אנחנו באנו לפה כי פחדנו כל הזמן. היו באים אלינו הביתה והילדים נשארים באמריקה ואז היינו ממש בחדר הזה. אחרי זה, והיינו בערב פסח, הם באו וביקשו, ואז נסענו, באנו בסביבות איך קוראים לזה, בסביבות יום העצמאות, לאמריקה, כי הילדה שלי הייתה צריכה בדיקה, הילדים היו בני שנה וחצי לבד עם המטפלת. ואנחנו פחדנו להיות לבד באמריקה. שלא יבואו אלינו הביתה. חזרנו, והם באו באותו היום וגם איומים סחיטה וכל זה. באנו לפה ולא הספקנו לחזוק בשבועות. כל הזמן פחדנו, חיים בפחד, אפילו מהטלפון מה הם אומרים. מה הם מתקשרים? אין הגענו למצב כזה. ממש מצב... במוצאי שבועות הם התקשרו והתחילו לאיים עלי, שכאילו הם יגישו תלונה על הילדים שאני לא איתם.
יוכבד: מה את אומרת?? אוי ואבוי, לאן זה הגיע? איזו רשעות?
הרבנית: אז מיד אמרנו: נביא את הילדים לפה. אז הבאנו אותם. אז היינו גרים בארץ, לא היה לנו בית בארץ, אז הבאנו אותם לפה. הם היו קטנים. חיממנו להם את האוכל, ילדים קטנים ומה שהם צריכים, את יודעת, ילדים קטנים... לאט-לאט השתקמנו. מישהו קנה בית ועברנו לבית הזה והיה תהליך.
יוכבד: ברוך השם.
הרבנית: יש לכם ילדים?
[הערת News1: הרבנית שאלה זאת למרות שהכירה היטב את תנ"צ ברכה ואת מצבו המשפחתי, מאלפי שיחות שניהלה עמו. אף-על-פי-כן, השאלה הוצגה מחמת מצבה הנפשי של הרבנית, י.י.]
יוכבד: כן.
הרבנית: כן?
יוכבד: שיהיו בריאים...
הרבנית: באיזה גיל?
יוכבד: שניים בצבא ושניים מתבגרים.
הרבנית: אה... מתבגרים.
יוכבד: זהו.
הרבנית: אני אכין לך משהו חם לשתות?
יוכבד: לא, נשמה. תודה. אני שותה רק מים.
הרבנית: אבל שתייה חמה זה גם כן טוב.
יוכבד: לא, שתיתי לפני שבאתי. תודה. ממש תודה. מעריכה את זה.
הרבנית: אני ממש שמחה להכיר אותך, באמת, אנחנו, את לא יכולה להבין עד כמה אנחנו חייבים לכם הרבה הרבה כמעט את כל החיים שלנו, אני כי היו מצבים ש...
יוכבד: אפרים עושה את העובדה שלו, את מבינה, והוא גם אוהב את הרב מאוד, מכבד אותו, אוהב אותו...
הרבנית: מעודד, לפעמים לתת מילה תודה בזמנים כאלה.
יוכבד: בטח, זה שווה הכל,
הרבנית: זה שווה הכל, זה שווה הכל,
יוכבד: יש אנשים רעים בעולם,
הרבנית: אפילו, תראה גם פה אנשים מתוך המשטרה, הציקו לנו הרבה.
[הרבנית מלינה על גורמי חקירה בישראל, שעמדו בקשר עם אנשי ה-F.B.I בארה"ב, בקשר לחקירה שהתקיימה בארה"ב בתלונת הרב פינטו על איומים וניסיונות סחיטה, י.י.]
יוכבד: לא שמעתי, מה אמרת?
הרבנית: אפילו אנשים, כל מני אנשים מתוך המשטרה, מבחוץ, כשבנאדם נמצא בצרה, כשרואים בנאדם בצרה... (לא ברור).
יוכבד: מה לעשות? לא כל אחד באישיות יכול להגיש עזרה.
הרבנית: איך השם שלך?
יוכבד: איילה. ושלך?
הרבנית: רבקה.
יוכבד: אה.. אימנו?
הרבנית: תבואו לבקר בניו-יורק?
יוכבד: אה... בעזרת השם. ניו-יורק, באמת לא היינו בארה"ב, היינו באירופה, לא בארה"ב.
הרבנית: איזה יופי,
יוכבד: אבל ברוך השם, אתם יותר טוב עכשיו, לא?
הרבנית: ברוך השם. הם קצת עכשיו בשקט. בגלל שאחד נעצר, השני פוחד כי הוא גם יודע שהוא אולי יעצר, או שיש בעיות.
יוכבד: אני לא מעורבת בדברים האלה.
הרבנית: כי השניים שבאו לסחוט אותנו, אחד עצרו אותו ה- FBI, זה היה בימי שישי לפני כניסת שבת. עיתונאים מתקשרים, רוצים לפרסם, הם הגיעו למצב שהרב עמד לעבור ניתוח בראש ושלחו עיתונאים לשאול אם זה נכון שאחנו חושבה שהרב, השם ישמור, לא ישרוד יותר משנה... (לא ברור). וזה אנשים שגידלנו אותם, שהיו פה בארץ ולא היה להם מה לאכול. היה להם הרבה בעיות, והם רצו לנסוע לאמריקה והכרנו להם אנשים והם התחילו שם מאפס ועזרנו להם כל הדרך. פתאום אנשים, זה פוגע הרבה באמון. את נפגעת מאנשים שכל-כך טוב שאת עושה להם, ופתאום את לא מכירה איך אם מתנהגים...
יוכבד: כן. ככה זה בני אדם, לפעמים באמת מפתיעים.
הרבנית: כן. כן, ברוך השם.
יוכבד: זהו,
הרבנית: יופי, חשוב לי להגיד לך תודה רבה, כי בעלך, ממש, באמת הוא אדם היחיד. בכלל באמריקה, גם אנשים מה-FBI שמטפלים בתיק שלנו, מאוד מאוד היו טובים איתנו.
יוכבד: זה חשוב, יחס, קודם כל הבנאדם.
הרבנית: זה לוקח זמן. ואני לא חזקה בנפש והרבה פעמים התמוטטתי.
יוכבד: אוי ואבוי...
הרבנית: אבל אפילו מילה טובה, זה נותן, נותן הכל...
יוכבד: נכון, בטח, מילה טובה יכולה יכולה לתת יותר, מכל עזרות...עזרה אחר...
הרבנית: כן..
יוכבד: ברוך השם, נקווה שיהיה שנה טובה, שיהיה לכם גם שנה טובה, ותמסרי גם לרב ממני ומאפרים, ותמסרי לו שאפרים מאוד מאוד אוהב אותו...
הרבנית: אני האמת, את בעלך דיברתי בטלפון, אני לא הייתי מכירה אותו,
יוכבד: אה...את לא מכירה אותו?
הרבנית: איזה יום ראיתי אותו (לא ברור). ואמרו לי, מה את לא יודעת מי זה? כי אני הרבה מדברת עם אנשים בטלפון, אני לא מכירה אותם בפנים, צדיק יש לו זה הרגשה טובה וצדיקה וישרה. ממש שמחה להיות בקשר איתכם... ממש תודה רבה לכם והכל.
יוכבד: שתהיי חזקה זה הכי חשוב.
הרבנית: כן...
יוכבד: חזקה, ו... (לא ברור)
הרבנית: הרב גם צדיק... נתן לי הרבה כוחות, כי אני עברתי הרבה טיפולים של פוריות עם הבן הראשון ואח"כ עוד הרבה טיפולים (לא ברור)...
יוכבד: כמה ילדים יש לך?
הרבנית: יש לי הגדול בן 12 ותאומים בני 4...
יוכבד: אה... כן?
הרבנית: אבל אחרי לידה של תאומים, ועם כל הטיפולים... [הרבנית מלינה, בקטע זה, על עניין משפחתי שאינו רלוונטי לפרשה, י.י.]. כמו כולם, כמו כולם מקנאים...
יוכבד: [כנ"ל. י.י.]
הרבנית: .... עשה לי מה שלא עושים לאויבים, לאויבים הכי גדולים...
יוכבד: מה את אומרת?
הרבנית:...
[קטע מושמט, משיקולי עריכה, י.י.]
יוכבד: אולי תתחזקו? ( לא ברור...). מכל הסיפורים האלה?
הרבנית: הרב אומר שמי שיש לו תאומים, זה עין הרע מאוד קשה...
יוכבד: באמת? כן, אוי ואבוי... לאחיינית שלי יש תאומים (צוחקת...) עכשיו נולדו לה.
הרבנית: כן? בן? בת?
יוכבד: אסור להאמין בזה, יש הרבה אנשים שיש להם תאומים.
הרבנית: לא, אני באמת הרגשתי מהיום של הברית, הרגשתי ש... אני לא מאמינה בזה...
יוכבד: זה ברכה... ילדים זה ברכה..
הרבנית: כן, כאילו זה מתנה יותר מדי גדולה... צריך לשלם עליה באיזו שהיא דרך.
יוכבד: טוב, איש-איש ואמונתו.
הרבנית: אבל, בדרך השם,
יוכבד: העיקר שתהיה שנה טובה ובשורות טובות, אני מאחלת לכם שנה טובה יותר משנה זאת.
הרבנית: אמן, תודה רבה.
יוכבד: שיהיה הרבה בריאות, הכי חשוב בריאות ונחת.
הרבנית: גם הבריאות של הרב לא טובה, הוא דוחה דוחה, כל הזמן דוחה,
יוכבד: מה עם הראש? יש משהו עם הניתוח?
הרבנית: כן, הוא עבר כמה פעמים ניתוח בראש. יש לו עוד משהו בראש.
יוכבד: גילו לו עוד משהו?
הרבנית: כל הזמן עושה בדיקות.
יוכבד: מרגיש כאילו כאבים?
הרבנית: לא, יש משהו שמה בולט... נקווה ש...
יוכבד: נקווה זה משהו חיצוני ולא משהו פנימי.
הרבנית: (מונה 12: 1:26:59/45:12) חלילה, בעזרת השם, כן... יש לי משהו שרציתי לתת בשבילך, בסדר?
יוכבד: בשבילי?
הרבנית: (לא ברור)
יוכבד: התיק? תודה, לא נעים לי קצת, אבל מה זה?
הרבנית: יש פה כסף, יש פה 100,000, הרב אומר לי בסוכות הרב, הרב רוצה להביא לו 100,000, אני לא יודעת, אולי אח"כ, נספר לך,
יוכבד: לא נעים לי, לא נעים לי...
הרבנית: לא, מה פתאום? לא בכלל לא, אנחנו חייבים לכם, אני לא יכולה לתאר לך כמה בזמנים הכי קשים, כמה בעלך עזר לנו, גם באמריקה עזרו לנו. אבל פה בארץ, בעלך היה היחיד, היחיד, שהיה איתנו, אנחנו מודים לכם מכל הלב כל החיים ובעזרת השם, שיהיה לכם כל טוב, בזכות ההנאה, אתם אנשים כל-כך טובים, טהורים באמת. לא, בכלל לא, אני לא רוצה שתרגישו לא טוב, תודה רבה לך, תודה.
יוכבד: וואייי... (לא ברור).
הרבנית: את גרה פה באיזור?
יוכבד: אני? אני גרה במודיעין
הרבנית: אה...
יוכבד: כן,
הרבנית: איזה יופי... קשה לי לספר לך על רגל אחת אבל ת'אמת...
יוכבד: איך שאת מרגישה מאמילה... אבל, מה זה לא נעים לי, מה זה לא נעים...
הרבנית: אני רוצה להסביר לך כמה בעלך וכמובן את, הוא ואת זה אחד, כמה בשבילנו, כמה חשוב לרב החברות איתו, ממש ממש, אדם צדיק בכל מצב אני יודעת שהוא עסוק ושיש לו תפקיד מאוד...
יוכבד: אפילו אם הוא לא מרגיש טוב, אם הרב קורא לו, הוא הולך על ארבע, הוא מאוד אוהב אותו.
הרבנית: צדיק,
יוכבד: הוא מכבד אותו, מאוד אוהב אותו, מאוד מכבד אותו ומחזיק ממנו...
הרבנית: (הרבנית מקבלת שיחת טלפון... הרבנית עסוקה בקשר לשיחה הטלפונית החיצונית שהיא קיבלה)
יוכבד: לא ברור... אה כן... בני כמה הם?
הרבנית: אה... הם כבר עברו גיל 3. מה, אתם גרתם פה?
(הרבנית נשמעת מוסרת לדובר בצד השני את המספר הבא:..).
יוכבד: מה אתם גרים פה?
הרבנית: אנחנו היינו גרים פה הרבה שנים אחר-כן
יוכבד: ממש פה?
הרבנית: לא, היינו פה, היינו פה...
יוכבד: חשבתי ממש פה? לא היה לכם בית אמרת?
הרבנית: הילדים באו והיו פה, היו איזה תקופה, חודש, ומאז עברנו... (לא ברור), כי ממש הבעל בית בנאדם צדיק, כל הזמן מה שצריך.
יוכבד: יהיה בסדר, אני מאמינה שיהיה בסדר.
הרבנית: ברוך השם, באמת לומדים הרבה מהדברים האלה. צריך זמן, לתת זמן, הקב"ה תמיד בסוף עם הטובים, מי שעושה טוב בסוף יהיה לו טוב, אבל באמת זה היה ניסיון קשה.
יוכבד: טוב,
הרבנית: יופי, אני אשמח לראות אותך,
יוכבד: שמחתי להכיר אותך,
הרבנית: גם אני, את בעזרת השם מיוחדת, באמת, הרוגע שלך עושה לי טוב,
יוכבד: תודה.
הרבנית: את צדיקה, שתהיה לכם שנה טובה
יוכבד: תודה נשמה, שיהיה לכם כל טוב, בשורות טובות.
הרבנית: בהזדמנות אני אספר לך, כמה אני מודה לכם על הכל, באמת תגידי לבעלך בכל פעם שאני מתקשרת, כל פעם הוא עונה, כל פעם, הוא בכל מצב עוזר, מעודד אותנו, בשביל זה עולם ומלואו.
יוכבד: אני מבינה את זה, שתהיה שנה טובה, שיהיו בשורות טובות.
הרבנית: תודה רבה,
יוכבד: זהו, שמחתי להכיר אותך.
הרבנית: בעזרת השם, שיהיה לך זמן אנחנו נדבר.
יוכבד: בעזרת השם, לאט-לאט, תקחי לא צריך, בזמן שלך. טוב, אז באמת, תמסרי לרב, גם מאפרים, כל טוב, שיהיו בשורות טובות ובריאות.
הפגישה מסתיימת בין הצדדים.

הדג מסריח מהראש

התמליל שלעיל, שיכול היה לסייע לרב פינטו לפחות בשלב גזר הדין, הוסתר ממנו. למרות, כאמור, הדין הפלילי המחייב מסירת חומרי החקירה לנאשם, על-אף חוק יסוד כבוד האדם וחרותו המחייב שמירה על זכויות נאשם, ועל-אף צו שיפוטי שניתן על-ידי על-ידי השופט עודד מודריק. נעלה מכל ספק: בכירי התביעה, ובראשם היועמ"ש יהודה וינשטיין, ששיבשו באופן זדוני הליכי חקירה ומשפט, לא יועמדו לדין. ואף לא ייחקרו. ולא בכדי - הם מצופפים שורות ומגוננים זה על זה. כמו שנאמר: הדג מסריח מהראש.

תאריך:  24/10/2015   |   עודכן:  03/11/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המסמך הקריטי שהוסתר מהרב פינטו: תיעוד פגישת הרבנית עם איילה ברכה
תגובות  [ 84 ] מוצגות  [ 84 ]  כתוב תגובה 
1
וכעת "נפלו השמים" ונדרש לפעול! ל"ת
א. וינשטיין  |  24/10/15 11:46
 
- עליבות-נפש שלך
קורא  |  24/10/15 18:30
 
- למעליב בהסתר 'מכבדי אכבד' וגו' ל"ת
א. וינשטיין  |  24/10/15 19:24
 
- {{{פינטו עבריין.מקומו בכלא.
יואב יצחק יודע.  |  25/10/15 07:54
 
- הרב פינטו צריך להלין רק על עצמ ל"ת
ששו  |  25/10/15 14:54
 
- אשתו חולה מאוד.
הופמן  |  25/10/15 18:08
2
יצחק אתה מאבד מאמינותך וחבל
מכביסט ביביסט  |  24/10/15 12:21
 
- אבוד אמינות?
דן כרמי  |  24/10/15 14:56
 
- יואב לא מכחיש שפינטו עבריין רק
מבקש צדק  |  26/10/15 01:14
3
הכל כשר וחוקי כדי לחסל את הרב
שבץ חלובה  |  24/10/15 12:35
4
למה שדומרני לא יחליץ את ניצן?
מ.ל.  |  24/10/15 12:38
5
"מאות אלפי דולרים" רק מאהבה ?
פתי מאמין לכל דבר  |  24/10/15 12:54
6
לא מזכה ולא בטיח
היהודי הנצחי  |  24/10/15 13:51
 
- דיווח !
.  |  2/11/15 20:12
7
יש כאן 4 תגובות של אותו אדם
בעש"ט  |  24/10/15 14:17
 
- ולמה אולמרט עדיין חופשי?
הניה  |  25/10/15 05:48
8
ארגון פשע
חרד  |  24/10/15 14:47
9
רק ש.....
סהר שוקר  |  24/10/15 14:54
10
משבשי חקירות
סדרתיים  |  24/10/15 15:05
 
- ארגון פשע
כחש  |  25/10/15 04:26
11
פינטו הוא עבריין שהורשע ע"ס הו ל"ת
מה רוצה י.י. ?!  |  24/10/15 15:08
 
- הוא כנראה רוצה צדק
מכבי  |  25/10/15 18:02
12
שוחד אין פה
משפטן  |  24/10/15 15:31
 
- מסכים עם כל מילה שנכתבה ל"ת
שוקי לרמן  |  24/10/15 18:05
13
פינטו לא אידיוט
אורי פ  |  24/10/15 16:28
14
אין השפעה לכתבות אלו
אהרון שחר  |  24/10/15 16:56
15
מסמך חשוב
שוקי לרמן  |  24/10/15 16:57
16
הרב פינטו
אריק א.  |  24/10/15 16:59
17
מזעזע.. ברכה יודעת הכל..  ל"ת
שותפה של בעלה ..   |  24/10/15 17:51
18
הפרשה יותר מסובכת משנראה.
סוכן F.B.I  |  24/10/15 18:36
 
- מעניין.אפשר להרחיב בפרשה זו? ל"ת
ארה"ב,סנטור,רב...  |  24/10/15 21:05
 
- נח בשבע שגיאות
מכיר את העובדות  |  25/10/15 04:16
19
למען השם, יואב! די!
קורא  |  24/10/15 18:38
 
- אז מה אתה עושה פה?
שרון ע  |  24/10/15 19:47
20
איילה תתעוררי
שרון ע  |  24/10/15 19:14
21
שקרנים הפרקליטות איזה שוחד??? ל"ת
האמת בוכה  |  24/10/15 19:21
22
יואב יצחק מה אירע לך?
צורי  |  24/10/15 20:05
23
מתווכת לשוחד
קורא  |  24/10/15 20:25
 
- כל מלה שלך - בול!!!
נועה הכרמלית  |  24/10/15 21:45
24
יואב - אני כבר לא מאוהבת בך
זהבה האוהבת  |  24/10/15 20:30
 
- כל צמאי הדם.. האמת כואבת.... ל"ת
קחו אקמול  |  24/10/15 20:47
25
פינטו = קצב
משפטן  |  24/10/15 20:48
 
- דופקים את השחורים  ל"ת
זכריה מועדי   |  25/10/15 03:49
26
הרבה מלל ללא תוכן משנה משמעותי
פועה  |  24/10/15 20:54
 
- כלומר הרצון שלך להאשים את הרב
אברמסון  |  25/10/15 04:40
 
- גם אתה מברבר סתם
פועה  |  25/10/15 10:13
 
- הרב הודה
איתן א.   |  25/10/15 18:16
27
המסמך אינו ראיה לחפות
גולדבלט משה  |  24/10/15 21:20
 
- ולמה פרקליטות?מנעה חומר מפינטו
ע_הראל  |  25/10/15 05:20
 
- זה בדיוק העניין ברכה לא התלונן
פינקס  |  26/10/15 01:16
28
מודריק ואלה שסרחו מהפרקליטות ל"ת
להעמיד לדין את   |  24/10/15 21:36
29
לא מוזכר בשום מקום שזה נתינה
איש1  |  24/10/15 21:40
30
אין ספק שהמידע אמין
ד"ר משה פרץ  |  24/10/15 22:38
 
- לצערי מ. פרץ כנראה צודק....
מבקר באתר  |  25/10/15 00:42
 
- היועץ בישל דייסה רותחת
משה צודק!  |  25/10/15 01:05
31
זה שוחד זה 2 נשים שיחה אישית ל"ת
תיק תפור  |  24/10/15 23:44
32
זה שוחד זה 2 נשים שיחה אישית ל"ת
תיק תפור  |  24/10/15 23:44
33
וינשטיין חשבת לפרוש בשקט ל"ת
אופס...  |  25/10/15 01:09
34
ברכה כנראה נרצח
אמת  |  25/10/15 01:24
35
אדם במצב שנסחט ומאויים רוצה ל
אלכסנדרוני  |  25/10/15 01:31
36
הרי תיק חזון ישעיה הפרקליטות
קרקובסקי   |  25/10/15 02:00
37
האם זה מה שחשוב כרגע?
שוחר-שלום  |  25/10/15 07:04
38
יואב יצחק עיתונאי החצר של הרב
גופ  |  25/10/15 07:09
39
פרקליטות מניפולטיבית? לא מהיום ל"ת
וינטר הניה  |  25/10/15 07:11
40
אל השופט מודריק
אל השופט מודריק  |  25/10/15 07:47
41
כל הנורס אפריקנוס הובאו לישראל
טרזן על העצים  |  25/10/15 10:36
 
- יפה כתבת.
פיטר פן   |  25/10/15 14:08
 
- מענין גם שכל האפריקנוס נופלים
רובין הוד  |  25/10/15 14:46
42
מה דנינו וסגלוביץ הסתירו
עכשיו תבינו  |  25/10/15 16:28
43
למען האמת...
עצוב לקרוא...  |  25/10/15 16:30
 
- קראתי ופשוט ככה
יא פרקליטות  |  25/10/15 20:09
44
מה קורה אם הרב חוזר בו מעיסקת
אלכסנדרוני   |  25/10/15 20:48
45
מציעים פה שוחד
אלגום  |  25/10/15 23:01
 
- קרא הכל גם במשבצות.
צבי הרשל   |  26/10/15 00:01
 
- שוחד על מה... מה ההקשר...
אלכסנדרוני   |  26/10/15 01:16
 
- עדיין יש כאן שלא יודעים לקרוא?
0 הבנת הנקרא  |  26/10/15 07:48
46
אחלה פוטושופ עשו לפינטו ל"ת
מיכאל10  |  26/10/15 10:00
47
פינטו
משהמוישה  |  26/10/15 11:49
48
יש לנו סבלנות!
גל ניר  |  27/10/15 10:42
49
יואב יצחק אני מעריך את דבריך
צורי  |  27/10/15 14:21
50
אולמרט חופשי ואת פינטו רודפים
עו"ד א.ב  |  30/10/15 19:00
51
מדינה מושחתת ישראבלוף ל"ת
יואב יצחק לכנסת  |  30/10/15 23:46
52
מה שלא הוגש לביהמ"ש לא חייב לח
עו"ד פלילי   |  1/11/15 15:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת פינטו
איציק וולף
הרב פינטו, שיחזור לישראל מארה"ב בתחילת השבוע, מאשים את הפרקליטות בהסתרה מכוונת של חומרי חקירה מפניו בניגוד לחוק    "ככה פועל דאעש בסוריה"    טוען כי גילה למנשה ארביב בזמן אמת על הכסף שהעביר כסיוע לאפרים ברכה    "אם הייתי נותן שוחד לא הייתי נשאר רב ולא הייתי מעביר שיעורים"
איציק וולף
עו"ד אביגדור פלדמן הגיב על החלטת בית המשפט העליון שהורה לרב יאשיהו פינטו לשוב לישראל עד ליום שני והאשים את הפרקליטות בהתעלמות מחוות דעת רפואיות אודות מצבו הרפואי החמור של פינטו    "הם היו רוצים שהוא ימות בארצות הברית"
איתמר לוין
דחה את בקשת סניגוריו להאריך את שהותו בניו-יורק בשל מצבו הרפואי    מזכיר שפינטו הפקיד 3 מיליון שקל לפני שיצא מהארץ בחודש שעבר ורומז שהכסף יחולט אם לא ישוב במועד
יואב יצחק
מידע מתועד המוחזק בידי כמה גורמים מבסס עוד יותר את החשדות החמורים נגד היועץ המשפטי לממשלה, בפרשת ברכה, שהתאבד    מהמידע עולה: וינשטיין עידכן בחשאי את ברכה לגבי המהלכים שהתנהלו נגדו במסגרת החקירה הסמויה במחלקה לחקירות שוטרים    במקביל ניסה להטיל דופי בחוקרי ובתוצרי מח"ש כדי לסכל פעולותיהם ולעצור חשיפת האמת
חיים שאולזון
דמו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו נשפך כמים, ואת הדם הזה יתבעו לא רק מן הרודפים שבפרקליטות, גם מכל מי שחובתו הייתה למחות ולהלחם בתופעה הזו וישב ושתק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il