X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל גולם תורן יודע שהפלשתינים רוצחים כי הם מיואשים כל גולם גם יודע שהבעיה היא לא האיסלאם אלא האיסלאם הקיצוני ומה שכחנו? המדע המבוייש יושב בשקט בצד ועושה קולות של שטיח
▪  ▪  ▪
ברברים מוסתים [צילום: AP/Dmitry Lovetsky, File]

המדע אינו מבין את תפקידו. הוא בטוח שתפקידו לשבת באולימפוס, מנותק מהמציאות, ולרוץ עם הטכנולוגיה קדימה. כשדנים על חידושים מדעיים ואני כותב תגובה, אנשים תמהים, מבחינתם בצדק: מה פתאום אני מכניס את האיסלאם? התשובה חד-משמעית: המדע הוא "המחושים" של האנושות, הוא אמור לחקור, לברר ולהודיע לה היכן היא חיה. אם היא לוקה בטעות קולוסאלית אסור לו לשמור זאת בסוד. כך בדיוק עשה קודמי כשאמר: "סליחה טעות, ואף על-פי כן נוע תנוע". אין תפקידו של המדע מוגבל רק לפיזיקה, כמובן.
אם האנושות בתקופתנו תועה ומבולבלת, חובתו של המדע לקום ולומר: סליחה טעות! הפלשתינים לא רוצחים כי הם מיואשים, אלא כי הם ברברים מוסתים! האיסלאם הקיצוני לא נפל מהירח, אלא הוא בסה"כ החלק הבולט והכואב יותר של תרבות עצומה המנסה להשתלט עלינו!
יידישקייט אוריינטלי
הבה נעשה הפוגה קלה כדי ליהנות מקצת תרבות לעת ערב, והפעם ערב. אז מה אנחנו יודעים על תרבות ערב? ובכן תרבות ערב/האיסלאם היא תרבות פרימיטיבית, ברברית, פרזיטית, שטופת שנאה, דם, טבח וזוועות. כמעט בכל מקום שתמצא ערבים הם ירצחו. זה את זה, אלו את אלו, אלו את אחרים, פשוט קשה להם להתאפק.
כה פרימיטיבים וברברים שמיליארד אנשים לא מסוגלים לנהל דמוקרטיה אחת! מה שכמובן לא מפריע להם להתלונן על כך שדמוקרטיות של אחרים לא מספיק איכותיות לטעמם האנין. מה הם תרמו לעולם? שום דבר (וגם זה בהפרזה). עולם ללא איסלאם: אם מסירים את שקף האיסלאם מהגלובוס, העולם הופך לגן עדן.
התרבות הזו מתוסבכת מינית בצורה מדהימה, פרויד היה עושה מהם מטעמים (נחזור אליו בהמשך). התרבות הזו נהנית מתסמונת של מבחר סטיות מין קשות ובהן: מילת נשים, הסתרת נשים, הכאת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, פדופיליה ממוסדת חוקית, רצח על כבוד המשפחה, נישואי קרובים, נישואי תענוג, סקילת נואפות, חטיפת שפחות, שי צנוע של אורגיות עם עשרות בתולות צנועות וחסודות כמיטב המסורת לשהידים מצטיינים (אם שכחנו סטיה, עמה הסליחה).
קצת קשה להבין תרבות כה עצומה, אז נשווה זאת מבחינה אנתרופולגית למשהו יותר מצוצמם (הדוגמה להמחשה בלבד, כמובן). תארו לכם שבט קניבלים. האם הם בני אדם? בוודאי. ביולוגית הם הומו סאפיינס עם דנ"א בדיוק כמו שלנו, שום בעיית גזענות, רק פערי תרבות.
מלבישים קניבל בחליפה, עונבים עניבה, מלמדים אותו לדבר יפה כפי שאנחנו מכבדים ומזמינים אותו לשולחן. הכל טוב ויפה, למעט הבעיה הקטנה: ברגע שהוא יהיה רעב הוא עלול לאכול אותנו.
מילת קסמים
ברצוני לחשוף בפניכם מילת קסמים. מילת הקסמים שלי חזקה יותר ממילת הקסמים של השמאלנים. לשמאל יש מילת קסמים מאוד מאוד חזקה. חובבי חופש הביטוי אוהבים נורא לסתום פיות. כל פעם שמישהו אומר משהו שהם לא אוהבים, מיד הם זורקים את מילת הקסמים ומשתיקים אותו.
אבל המילה שלי חזקה יותר. כמו האגדה על המוט שהפך לנחש ואכל את הנחשים של החרטומים. כאשר אומרים "תרבות", אי-אפשר לומר "גזענות"! מי מפלה מוסלמים עקב דתם? חס וחלילה, מי שעושה זאת הוא כמובן גזען. אנחנו לא, אנחנו בסה"כ מתעניינים בתרבות שלהם.
התרבות מכוערת? שיצרחו. שיימינג הוא כלי חשוב כשהוא נעשה בצורה מדעית. נציב מראה תרבותית בפניהם, הם יתביישו ויקבלו מוטיבציה להפוך לבני תרבות. אמת אינה הסתה! מציאות אינה גזענות!
ראש כרוב
אומר ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין: "תרומתם של שוברים שתיקה חשובה מאוד". עוד הוא אומר: "אנחנו מדינה שנמצאת במציאות מאוד מורכבת", והוא צודק, למעט טעות כתיב קטנה. אנו נמצאים במציאות מורקבת! והריקבון הוא שראשי המערכת הם שמאלנים הלוקים בתפיסות נאורות אווילות.
טרומן וצ'רצ'יל לא בדקו אם נמצאים אזרחים חפים מפשע בהירושימה ודרזדן. אילו היו בתקופתם נאורים, היום נשיא ארה"ב היה יפני ונשיא האיחוד האירופי היה ממשיכו של היטלר. לא בטוח שהמצב היום טוב הרבה יותר, כאשר נציגי האיסלאם והנאורות מנהלים את העולם. אם זה ימשך כך בקרוב העולם כולו יהיה מוסלמי, כאשר האחרים הם או עבדים או שפחות מין או מתים.
ניסוי בבני אדם
הכרזה: גבירותי ורבותי הניסוי האידיוטי בתבל נכשל! רב תרבותיות של תרבות ברברית עם נאורה/ערב עם מערב, לא הולך! עם כל הצער שבדבר (ויש צער רב, שהוא כאין וכאפס לעומת הצער הצפוי). צריך להיות בוגרים ולהשלים עם המציאות. מי שנהרות של דם לא הספיקו לו כדי להבין זאת, יקבל אוקיאנוסים. יש כבר מספיק מידע, אין צורך להמשיך בניסוי האידיוטי הזה ולו רגע אחד נוסף.
באנו חושך לגרש אומרת אסתר שניאורסון גרי: טראמפ צודק, האיסלאם הוא פגע רע. יפה אמרה. עוד אמרה שהעולם כבול לפוליטיקלי קורקט מסוים שממנו לא ניתן לסטות. יפה מאוד אמרה. אני ממליץ להשתמש במילת הקסמים תרבות משום שהיא הרבה יותר מדעית. כאשר מבקרים את התקינות הפוליטית המקובלת זה נשמע כחילוקי דעות שגרתיים. אבל "תרבות המקובעת בקונספציות" זו כבר טרמינולוגיה מדעית.
התקינות הפוליטית היא בעצם גם סוג של "סופר אגו": מערכת ערכים שאנו אנוסים לפעול על פיהם. כמו למשל החובה לטפל ברוצח המסכן לפני שמטפלים בקורבנו. למארג הערכים הזה יש שם: תרבות! במקרה שלנו תרבות הנאורות! השפעתו של ה"סופר אגו" הזה עלינו עצומה לא פחות מבתקופתו של פרויד. דוקטור אורי מילשטיין כבר משתמש במילה תרבות, הוא עושה זאת היטב ומדבריו בעצם אפשר להבין שהערבים הם נאצים באופיים יותר מן הגרמנים. תקראו ותקנו אותי אם אני טועה. משום מה הוא עדיין לא מוערך בתור ההיסטוריון מספר 1 בתקופתנו, וזאת מאותה סיבה: העולם המבולבל טועה.
אז אני מנסה להסביר: מאמרים נפרדים של המוני אינטלקטואלים לחוד הם חסרי ערך. כל אחד הוא אור קטן, אבל אם אנחנו רוצים אור איתן המדע חייב להתאחד ולהגיש לאנושות את גרסתו. בעל הסמכות על ההבנה והידע בתקופתנו (המדע) צריך לפנות למנהיגי העולם ולהודיע לאנושות: סליחה, טעות!
לסיכום
אני (שוב) מבקש מכל האינטלקטואלים להתאחד, לנסח מסמך מדעי מסודר ואותו להגיש לאנושות תחת הכותרת: גירסת המדע. התרגלנו לכך שהפוליטיקלי קורקט נקבע "איכשהו". ובכן רבותי, אמונות תפלות היו יפות לימי הביניים. מאז זרמו לא מעט שפכים בירקון, היום יש רק גוף אחד שלו הסמכות לקבוע את הבנת תמונת המצב של המציאות: המדע!
ד"ר אורי מילשטיין, ד"ר מרדכי קירד, ד"ר יוחאי סלע, ד"ר גיא בכור, ד"ר רון בריימן, ד"ר אלון דהן, ד"ר שפק ליסק, יורם אטינגר, אסתר שניאורסון גרי, ועוד ועוד אינטלקטואלים רבים ומשובחים, טובי מוחות תקופתנו, שכולם בעצם כאיש אחד מבינים היטב היכן אנו חיים. קומו, התאחדו, כתבו את גרסת המדע, הגישו אותה לאנושות, תקנו את טעותה, העלו את התרבות למודעות, והצילו אותנו מידי עצמנו ומידי האיסלאם. תודה.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  17/12/2015   |   עודכן:  17/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גירסת המדע
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
אהרון היקר
כבש 44  |  17/12/15 19:19
 
- זאת המטרה
אהרון שחר  |  17/12/15 20:40
2
הודעה לעורכים
אהרון שחר  |  17/12/15 20:53
3
אימאם מתאר למוסלמים מהו גן עדן
מעתיק מאתר ממרי  |  17/12/15 22:41
4
שגיאות מהותיות בכתבה
גדעון אמיר  |  17/12/15 23:49
 
- אלו שגיאות ביחס לצביעותיקלי
אהרון שחר  |  18/12/15 08:47
5
הפלסטינים רוצחים מטעמי דת!
יוסי ארגואן  |  18/12/15 04:35
 
- אתה צודק! אבל טועה!
אהרון שחר  |  18/12/15 08:27
6
הסיפור שלא סופר
אהרון שחר  |  19/12/15 16:17
7
המדע צבוע בדיוק כמו הפוליטיקה
ה.א  |  20/12/15 22:21
 
- אוקיי, נחדד
אהרון שחר  |  20/12/15 22:38
8
תיקון טעות הניסוי האידיוטי
aserp  |  29/12/15 23:06
9
ידיעות אחרונות עושה מעשה
אהרון שחר  |  8/01/16 09:03
10
למרבה הצער אתה צודק
מאיר אא  |  17/01/16 08:36
11
איפה אתה עכשיו? ל"ת
סניל  |  2/03/16 15:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רון בריימן
על-רקע הבסיס הגזעני לכל תוכניות ה"שלום" למיניהן בולטת שתיקתו המתמשכת של היועץ המשפטי לממשלה, אשר מעלים עין מבסיס זה וממגמות שהמכנה המשותף שלהן הוא פגיעה בזכויות הפרט של יהודים    התבטאויות כאלה ומעשים כאלה נגד יהודים בכל מקום אחר בעולם היו מקוממים אותנו, אבל רק בישראל מותר לקדמם למען "השלום" הגזעני והחזירי
יעקב עמר
העדר השלום אצלנו הוא עצבת ההווה ואת שאיפתנו לחיים של שקט ושלווה משליך דמיוננו אל העתיד בצורת "תקווה"
רפי לאופרט
לבד מעניין אחד - השרדותו של אבו-מאזן - קשה להבין לאן חותר קרי    אין ספק שהוא פועל ומתבטא גם בהשראת הבוס שלו, הנשיא אובמה, שגם הוא נראה יותר ויותר כעוף מוזר המנותק מהמציאות האזורית
אליקים העצני
האם משכילה ממשלת נתניהו לנצל את התפוררות מרבית המשטרים בעולם הערבי והיחלשות היתר - עד כדי הישענות של כמה מהם עלינו - צבאית וכלכלית לטובת קידום היעדים הציוניים?
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס הצליחה להעלות לסדר היום את נושא חיילי צה"ל הנעדרים ברצועת עזה. ממשלת ישראל חייבת לשנות את האסטרטגיה, לגלות יצירתיות ולהימנע מהטעויות שנעשו ב"עסקת שליט"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il