X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
תחזית אסטרולוגית שבועית: 24.12.15-18.12.15

שפת ביבים

האלימות המילולית השתלטה על חיינו; שפת הביבים הפכה לכלי נשק דאעש: ניצחונותיהם תעמולתיים יותר הצורך להשפיע יהיה מניפולטיבי, עם רצון להשפיע על התכנים שנשמע
▪  ▪  ▪
תגובות בלתי הולמות ברשתות החברתיות [צילום אילוסטרציה: AP/Ferdinand Ostrop]

שיחות עומק שהיו במהלך הימים האחרונים ישפיעו בדרך חיובית על מערכות היחסים שלכם. במהלך הימים הקרובים (עד 20.12), התקשורת "תטייל" ברבדים עמוקים, אבל כדאי גם להיזהר, בגלל הכוחניות שיש בשילוב הכוכבים, הצורך להשפיע עלול להיות מלווה בגוונים רגשיים, מניפולטיביים, בכוונה לשלוט בתכנים שנשמע. אלה יהיו במערכות אישיות מגוונות, אבל גם אנשים הנמצאים בעמדות מפתח, בעבודה, בתקשורת ובפוליטיקה, יאמצו בימים הקרובים סגנון שכל כולו להשפיע! לגרום לכל אחד לחשוב רק בדרך אחת, בזו המתאימה לדובר. לא מומלץ להיכנס לוויכוחים, בעיקר אם אינכם מוכנים להקשיב לאפשרויות אחרות.
קיים קושי בימים כאלה לשנות דעה, לכן לא יהיה נכון בימים הקרובים להשתתף במפגשים סתמיים, כי הם לא יהיו כאלה. גם הכוכבים אורנוס-פלוטו נמצאים ברקע, כך שהאינטנסיביות תהיה בכל מקרה. המחשבות יוצרות מבול של רעיונות, ההמלצה היא לשמור על פרופורציות. אחרי יום ראשון, 20-21.12 כוכב אורנוס ישפיע בדרכו על החשיבה. חוסר סבלנות ומתחים עלולים לגרור חוסר הבנה או טעויות, שימו לב, קל לאבד ריכוז, והמילים מביאות לתסכול, לכעס, גם אצלכם וגם בסביבה הקרובה. נסו לשלוט על עצמכם, סיפרו עד עשר.
כנראה שנשמע על הרבה תאונות במהלך הימים הקרובים. אלה ימים שהארועים מתרחשים בהם בפתאומיות, ולכן הציפייה להתמודד עם קושי.
ב-18.12.2015, יש התעוררות אנרגיה הקשורה לארועים מאז ליקוי החמה האחרון בספטמבר ושחרור אנרגיה נוסף שהייתה קשורה לליקוי החמה הבא בחודש מרס 2016. ברמה האישית, אלה שיש להם כוכבים במעלות הרלוונטיות ירגישו דחפים של אנרגיה מעל ומעבר לממוצע.
ב-22.12 השמש עוברת למזל גדי. זה יהיה היום הקצר בשנה, ומסמל את תחילת החורף. מעבר השמש למזל גדי, מביא איתו איפוק, יכולת לתכנן תוכניות לטווח הארוך. לבני מזל גדי יש סבלנות, לכן הם טובים בבניית תשתיות חזקות לעתיד. המעבר לגדי, מלווה ב"נחיתה", חזרה למציאות הריאלית (מול הקשת האופטימי ללא תקנה). התהליך מאפשר לבחון שוב את המהלכים שנעשו לאחרונה. הצורך ביציבות ובתבניות עבודה, מאפיין את התקופה הזו, לכן מקשה על שינויים.
לקראת סוף השבוע שיגיע, 24-25.12 תתעורר תחושה שיש בה תקווה נעימה שחוזרת ועוזרת לרצון לבלות בחברת אנשים, ידידים או משפחה, סתם כך, ואם אתם תוהים, אז חפשו סיבה למסיבה.
מופע הירח המלא ב-25.12 במזל סרטן, מחזק את הרגשות ואת המגע עם הפנימיות שלכם. יש גם רצון לחזק את התחום המשפחתי, אבל זיכרו שקל להגיע להצפה רגשית שלא תמיד רצויה, בעיקר בגלל זכרונות מהעבר. היעזרו בחשיבה חיובית שתמיד עוזרת לחזור לפרופורציות. או מיצאו את האדם הנכון שיש לכם אמון בו כדי לשוחח איתו בנידון. שיחה תעזור לשחרר מתח מיותר, במקום שתלכו לאיבוד בזרם שמגיע מאי שם בעבר.
מומלץ בעת הזו להיות זהירים עם השקעות. גם נושא הפנסיות אינו מטופל כראוי, הדיווחים והסיפורים ימשיכו בתקשורת ונמשיך לשמוע על אנשים שנפגעו בגלל השקעות שירדו לטמיון. מופע הליקוי הזה, עלול לחשוף טעות או פליטת פה הקשורה בביטחון הלאומי, כאן ובכל מקום אחר בעולם.
אורנוס חוזר למסלול ב-26.12, כדאי להיות זהירים בקבלת החלטות כך פתאום, אלא אם כן אלה כבר נמצאות לאורך זמן במגירה. היזהרו גם בנהיגה ובטיפול במכשירי חשמל או בחומרים דליקים (ההמלצה היא להיות זהירים כבר יומיים-שלושה לפני כן). עצירת אורנוס וחזרתו למסלול עלולות לעורר מצבים נפיצים, שאופיים גם רעידת אדמה, תרתי משמע.
ונחזור ונזכיר שהכוכבים מארס ואריס בעימות בין התאריכים 27.12-15.12 וגלי המתח והטרור ממשיכים בכל מקום (היה כך לאורך השבוע האחרון).
על מפת המדינה, כוכב מארס נמצא על ציר 2-8 בין 15.12 עד 21.12, כך שעל כולנו להמשיך להיות ערניים ולשמור על עצמנו.
זמני הירח הבטל
יום שישי, 18.12 - הירח בטל משעה 17:13 עד שעה 20:26 בלילה.
יום שני, 20.12 - הירח בטל מחצות עד 02:12 אחר חצות.
יום שלישי, 22.12 - הירח בטל משעה 16:22 עד למחרת, 23:12, בשעה 04:30 לפנות בוקר.
יום חמישי, 24.12 - הירח בטל משעה 22:03 בלילה עד למחרת בשעה 07:26 בבוקר.

כלכלה ושווקים

אופי התקופה משפיע גם על השווקים. מחירי הנפט גם הם רגישים למה שקורה בעולם. הם יגיעו לרמה הכי נמוכה במהלך 2016. למעשה, התקופה שלפנינו אינה מבטיחה יציבות.
סאטורן ונפטון ימשיכו להשפיע עד ספטמבר 2016, כך שההאטה, אינפלציה, יאפיינו את השנה הקרובה. אלה יגרמו לשוק דובי, אבל ההשפעה תהיה ניכרת במסחר של מניות טכנולוגיה ותעופה.
שנסו מותניים לחודש ינואר 2016, השמש במזל גדי תדליק את המבנה אורנו-פלוטו כבר בשבוע הראשון. בנוסף, המפגש של ונוס וסאטורן לא יביא לחגיגה במזל קשת וכוכב מרקורי יתחיל בנסיגה.

החליפות האיסלאמית, דאעש

אז מה יהיה?
אבו בכר אל בגדדי, הכריז על חידוש החליפות האיסלאמית ב-29.6.2014. למעשה, הבסיס הוא הארגון הסוני הקיצוני, דאעש.
מצב הכוכבים, על הצירים במפה, מעיד שאכן הנוכחות קיימת, אבל יש להם קושי להצליח. כלומר, הניצחונות שלהם הם יותר תעמולתיים. עם אורנוס/נפטון על ציר 1-7, ההישגים מתמוססים, הם נחלשים, וייתכן שגם האנשים שהתגייסו בהתלהבות לארגון, מאבדים אמון במנהיגות שם, או ברעיון שהיה המוטיבציה לעזוב הכל ולהתגייס לתנועה. רוב הכוכבים הם על צירים במפה המעידים שהם נלחמים על הטריטוריה שלהם ועל כסף. אבל גם שם הם מפסידים. מצפה להם שנה קשה, הם ימשיכו ויתקיפו עם הרבה כוח (ראש דרקון/אורנוס על ציר 1-7) אבל יחוו מפלות קשות עם פלוטו על 2-8, מה שעלול להפוך אותם להיות אכזריים יותר, אולי בגלל תחושת האובדן. אז אין בשורה! בינתיים הם לא נעלמים! גם אם ייחלשו, הם יישארו ברקע, לפחות עד 2020-2019, וגם אז הרעיון יישאר, עם פעולות ספוראדיות שעלולות להקצין, מתוך ייאוש. אולי 2024...

הרהורים אסטרולוגיים

במהלך החודשיים הבאים, יובילו השגרירים אורנוס ופלוטו שהגיעו אלינו ב-2012 ויצרו מהפך חברתי, כלכלי ופוליטי. כבר ב-2011, כשהם התקרבו למנעד קרוב ביניהם, פרץ "האביב הערבי", שהבשורה לה ציפו עם בואו לא נענתה ושינתה את התוכניות שהעולם המערבי ציפה להן (וכל זה קורה בעיקר כשכוכב אורנוס בתוך התמונה). שני אלה חוזרים להיות במנעד קרוב ומתוח בחודשים הקרובים, ותהיה לזה השפעה על חיינו ועל היקום כולו.
ההשפעה צפויה גם בשווקים. סבירות גבוהה לפחד, היסטריה ופאניקה בזכות אורנוס. אבל לא רק, כי בהווה נוספו לתמונה הכוכבים סאטורן ונפטון הרוקדים גם ברקע ותורמים לפחדים. נפטון תורם לאילוזיות ומפח נפש כשסאטורן נכנס לתמונה. הרגשות הגועשים מאבדים כיוון, קושי להתגונן ורק סאטורן עוזר לשים מעצורים. "יֵשׁ רָעָה, אֲשֶׁר רָאִיתִי תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ; וְרַבָּה הִיא, עַל-הָאָדָם" [קהלת].
היום כבר אין ספק, שהשילוב בין אורנוס ופלוטו הביא איתו אלימות, בכל המישורים שאנחנו מכירים. "האביב הערבי" הביא את המלחמה העתיקה בין הסונים והשיעים (מוסלמים) למלחמת אזרחים אכזרית, בה המוסלמים הורגים זה בזה בלי קווים אדומים. והכל בשם האידיאולוגיה הדתית. המבנה של הכוכבים, סאטורן ונפטון לצד אורנוס ופלוטו, בחודשים הקרובים, יעלה את רמת האלימות הקשה, טרור שהמטרה שלו לשבש את חיי האזרחים ברחבי העולם. מעבר לרצח, פחדים, פרנויה והיסטריה, התוצאה שלו גם תשפיע כלכלית. הבעיה היא, שקשה לחזות מראש ארועים כאלה. ברור שהם יתרחשו בשם אידיאולוגיה, ברור שאלה יהיו במדינות המערביות. עתה הציפייה והתקווה שלנו שמוסדות המודיעין ברחבי העולם, ישתפו פעולה כדי למנוע אסונות נוסח הטרור בפריז ובסאן ברנרדינו, וביחד יוכלו לשמור על ביטחון ביעילות.
אנחנו בתקופה שבה הפחדים גורמים לכל אחד לחשוב על הדרך להתגונן. היסטריה ופרנויה עזרו למחירי המניות של חברות נשק, רובים וכדומה. הבעיה שהחשיבה יותר רגשית בנושאי ביטחון, ולכן יוצרת פגיעות, והמוח, החושב, למעשה מושפע ממניפולציות. המנעד של הסאטורן ונפטון יכול להיות שילוב שיביא פתרונות. נפטון אינו רוצה מלחמה, הוא מתחנן לשלום, חולם על אוטופיה. וסאטורן אינו מוכן להיכנע. הוא רוצה להגן על מה שהוא מעריך ומעדיף פתרונות מעשיים לסיים מתחים. האם באמת הוא יוכל להשתלט על איומים? עלינו להאמין שיוכל! בכוחו של סאטורן לבנות חומה לשיטפון.
אבל גם השפה האלימה השתלטה על תרבות הדיבור אצלנו בכל מקום. "אַל-תִּתֵּן אֶת-פִּיךָ, לַחֲטִיא אֶת-בְּשָׂרֶךָ, וְאַל-תֹּאמַר לִפְנֵי הַמַּלְאָךְ, כִּי שְׁגָגָה הִיא" [קהלת].
לא פעם בתקופה האחרונה, שאלתי את עצמי מה קרה שהאלימות המילולית השתלטה על חיינו, אופי "תרבותי" שאי-אפשר לעכל או לקבל. לצערי, כנראה שזה גם השילוב של אורנוס במזל טלה, עם פלוטו במזל גדי. פלוטו השואב וחושף את "הביוב" מתחת לפני השטח (תחשבו גם על הביוב של כל אחד ואחת ברמה האישית) עם אורנוס במזל טלה הלוחמני. כך שפת הביבים הפכה להיות כלי נשק, האלימות המילולית עלתה מדרגה, השפה בוטה, מזלזלת וגסה, וזו נשמעת אצלנו בכל מקום - בכנסת, בבית המחוקקים, ברחוב, במגרשי הכדורגל, בתקשורת לסוגיה, אבל בעיקר בתגובות ברשתות החברתיות. שם גסות הרוח מעידה על חוסר נכונות להקשיב לאחר. זיכרו, שאם אין לכם תשובה עניינית ואתם מנאצים, זה מעיד רק עליכם, גם אם הכל בשם חופש הביטוי, זה נשמע יותר כמו חופש השיסוי! משום מה זה תמיד נגד כל מי "שלא חושב כמוני". לאן נעלם הכבוד ההדדי? אנה באנו?
"דִּבְרֵי חֲכָמִים, בְּנַחַת נִשְׁמָעִים-מִזַּעֲקַת מוֹשֵׁל, בַּכְּסִילִים. טוֹבָה חָכְמָה, מִכְּלֵי קְרָב; וְחוֹטֶא אֶחָד, יְאַבֵּד טוֹבָה הַרְבֵּה" [קהלת].

תאריך:  17/12/2015   |   עודכן:  17/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארי בוסל
פעם בשנה חוגגים לו יומולדת, החג הנחוג ביותר בעולם, הקדוש ביותר, אלא שכמו כל דבר אחר, גם חג המולד התמסחר. זה הוא יום שמשך למעלה משלושה שבועות עומלים על מכירות, והכל לכבודו
טל שלוש
חשוב להכיר את גזע הכלב של קאיה והאופי האינדיבדואל ומורכבותו הרגשית, בכדי להתאים אותו לסביבתו ולדעת כיצד לטפל במצבים כאלו
עליס בלינטל
המחזאי אילן חצור מדגים קלאסיקה ישראלית מהי    אם מחזהו "ז'קו" מ-1999 חוזר לעלות והפעם על בימת התיאטרון הלאומי ודבר בו לא התיישן, אלא להפך - יותר רלוונטי מתמיד - הרי הוא קלאסיקה
עומר עינב
לבנון חווה בעת הזו שתי מגמות מנוגדות. מחד-גיסא, חלו התפתחויות חיוביות בנושא בחירת נשיא וכן בפרשת החטופים, שהתאפשרו ע"י שיתוף פעולה בין היריבים משני צדי המפה הפוליטית. מאידך-גיסא, החריף האיום הנשקף מ'המדינה האיסלאמית' וגבר פוטנציאל הנזק הגלום בה, כהשתקפות של ההתפתחויות בשדה הקרב בסוריה
שרה אהרונוביץ קרפנוס
"ויאמר ה' אלקים: לא טוב היות האדם לבדו, אעשה לו עזר כנגדו" (שם, פסוק י"ח)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il