X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הצגת בידור שזורה בשחקני משנה משובחים [צילום: ז'ראר אלון]
הפסקת תה בעולם הבא
סצנת הפסקת האוכל בעולם הבא, היא מוצלחת במיוחד השלישייה מצחיקה, משחקת באורח נהדר ומוסיפה למשחק, אפילו בזכות ממדי גופם הגולשים מבעד לגופיות או מכנסיים מופשלים קמעא, כמו של עמי הדקיק

ז'קו בתיאטרון הבימה היא הצגת בידור מקורית מאת אילן חצור, העוסקת בפועל ייצור בעיירה דרומית היוצא לנקום באנשים שגרמו לו רע. ההצגה מלוהקת בשורה של שחקנים משובחים ובראשם יעקב כהן, אך דמויות המשנה גונבות את ההצגה.
ההצגה כבר עלתה בעבר בתיאטרון בית ליסין בכיכובו של משה איבגי.
העלילה עוסקת בפועל ייצור פשוט בשם ז'קו, המועסק במפעל טוויה בעיירה דרומית. ביום בהיר אחד, נוחתות עליו הצרות בזו אחר זו. אישתו נכנסת להריון מחברו הטוב ביותר במפעל שהוא גם יושב-ראש הועד. הזכייה שלו בכמה מיליונים בפיס מתפוגגת, כיוון ששכח לשלוח את הטופס. המנהל של המפעל מפטר אותו, כיוון שזו ההמלצה היחידה של החברה לייעול העבודה. ז'קו מחליט שאין טעם לחייו והוא מגיע לעולם הבא ושם הוא נוכח שהביורוקרטיה מצויה גם שם, אלא שבזכות התסבוכת הפקידותית, הוא זוכה בהארכה ושב לעולמנו כדי לנקום בכל מי שהזיק לו ופגע בו. הסיום כמובן הוא טוב, פחות או יותר.
איציק ויינגרטן ביים את ההצגה באורח קולח ושזור בהברקות בימוי, בזכות הצוות המשובח ובמיוחד מספר שחקני משנה. יעקב כהן מגלם את ז'קו, הפועל הפשוט שמוצא עצמו בסבך החיים הכושלים בביתו ובמפעל. כהן מצליח להפיק משחק רגיש ויפה, לפעמים מרגש.
קובי מאור נפלא בתפקיד דוד אלקלעי, יושב-ראש הועד. משחקו הוא מוצלח ושזור ברגעים קומיים ודרמטיים. עם זאת, את ההצגה גונבים אורי הוכמן, עמי סמולרצ'יק ובן יוסיפוביץ בשלל דמויות. הוכמן מגלם את המנהל הקריקטורה והנבזה וגם, ביחד עם עמי ובן, את המלאכים, ועוד מגוון תפקידי משנה ואפילו דגים.
סצנת הפסקת האוכל בעולם הבא, היא מוצלחת במיוחד. השלישייה מצחיקה, משחקת באורח נהדר ומוסיפה למשחק, אפילו בזכות ממדי גופם הגולשים מבעד לגופיות או מכנסיים מופשלים קמעא, כמו של עמי הדקיק.
מיקי פלג-רוטשטיין היא אישתו של ז'קו ומשחקה טוב מאוד ויפה. רבקה גור מגלמת את שמחה, אמו של ז'קו בהצלחה רבה והיא מצוינת. נעמה ארמון מעולה כפנינית המזכירה ובמיוחד כנחמה פקידת מודעות האבל. משחקה מוצלח ומרגש כאחד. לילי בן נחשון עיצבה תפאורה יפה מאוד. דליה פן עיצבה את התלבושות הנהדרות. אורי וידיסלבסקי אחראי למוזיקה הנפלאה. מאיר אלון עיצב תאורה ראויה ויפה. גליה פרדקין עיצבה את התנועה המוצלחת של השחקנים בקטעים הרבים.
ז'קו היא הצגה שאינה מתיימרת להיות ביקורת חברתית או בעלת מוסר השכל. זו פשוט הצגה סולידית שאמורה להעלות בת צחוק ולהנעים את הזמן כהצגת בידור.

תיאטרון הבימה [צילום: ז'ראר אלון]
הפסקת תה בעולם הבא [צילום: ז'ראר אלון]
הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים
תאריך:  20/12/2015   |   עודכן:  20/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
גם השנה כבשנים עברו נערכה עצרת זיכרון להרוגי המצור הבריטי על קיבוץ גבעת- חיים ברחבת האנדרטה שהוקמה לזכרם ליד קיבוץ גבעת חיים. הונחו זרים והתייחדו עם ההרוגים. המצור על גבעת חיים התרחש לפני כ-70 שנה ומהוה פרק היסטורי חשוב בתולדות תקומת המדינה אולם רבים אינם יודעים ומכירים כלל את סיפורו
הרצל חקק
סקירת ספרו של משה שפריר, פשר, קובץ שירים, שירי מקרא והגות, הוצאת נבו, חשוון תשע"ו, 2015, 127 עמודים
צילה שיר-אל
בשנה הקרובה יימצא יופיטר בבית המקושר עם כל התחומים של נסיעות למקומות רחוקים וקרובים כדי ליהנות מאפשרויות חדשות שיכולות להיווצר
יואב יצחק
ב-2008 ניצל שוקן את מעמדו וקיבל מה"טייקון" יצחק תשובה את מלון פלאז'ה בניו-יורק לעריכת הכנס השנתי של 'הארץ'-דה-מארקר; חינם אין כסף, כולל אירוח-אוכל    למימון הכנס שערכה קבוצת 'הארץ' ביום 13.12.15 במלון רוזוולט בניו-יורק פנה שוקן לאנשי עסקים בכירים, כולל לאלה המושמצים בדה-מארקר, וביקש מהם לסייע במימון    כל זה לא מונע משוקן, שלא הצליח אפילו להגן על דגל ישראל, להתנהל בצביעות נגד יצחק תשובה ולגנות ארגונים כמו: "אם תרצו"
אלעזר לוין
שלמה מאור טוען שבמשך 7 שנים פעל להשביח את המגרש ברחוב פעמוני, המיועד לבניית 174 דירות יוקרה, והבעלים הקודמים מסרבים לשלם לו דמי יזום    אברמוביץ' וזיתוני מסרבים להגיב    גם ענבל אור הייתה מעורבת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il