ג.ר.א.ס אמנות ישראלית עולה בשני קמפיינים לקראת החגים. הקמפיינים המועלים באמצעות משרד הפרסום "מקאן-בוטיק" מוערכים בשווי של כ- 400,000 $.
קמפיין ראשון אשר יעלה בטלוויזיה, עיתונות ארצית ואינטרנט, פונה למועדון הלקוחות של החברה המונה כ- 130,000 חברים. כמידי שנה מדוורת ג.ר.א.ס לכל חברי המועדון פנקס שוברים למימוש הטבות משמעותיות בסניפיה. בעקבות הלחימה והשבתת משרדי ג.ר.א.ס בצפון, החליטה הנהלת הרשת לפנות לראשונה לחברי המועדון באמצעות המדיה הטלוויזיונית, בהעברת המסר כי פנקסי ההטבות ממתינים לכל אחד מהחברים על שמו בסניפי הרשת. המסר אף יועבר לחברים באמצעות הודעות SMS.
קמפיין שני אשר יעלה בטלוויזיה, ובעיתונות נועד לחשוף את מבצע החג, לקהל הרחב, בכל חנויות ודוכני רשת ג.ר.א.ס (60 במספר). במסגרתו כל הרוכש 2 תכשיטים מקבל את התכשיט השלישי - מתנה.
זהו קמפיין הטלוויזיה השני של ג.ר.א.ס, לאחר שבתקופת המלחמה, העלתה הרשת קמפיין שכולו ישראליות ואהבת הארץ, במסגרתו הוצגה טבעת "מגן דוד" באמנות ישראלית. הקמפיין עורר הדים רבים עקב גל הפטריוטיות הגדול ששטף את הארץ בתקופה זו.
קמפיין הפרסום מועלה באמצעות "מקאן בוטיק" מקבוצת "מקאן אריקסון" בניהולה של אורנה נדב ובשיתוף המעצבת אירית חיון.