X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
משרד החוץ טרם השתחרר כנראה מן הווירוס הקטלני שהותיר בו הפירומן הראשי בימי מנכ"לותו
▪  ▪  ▪
ניני. אישיות רצויה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

1. את עמדותיה המדיניות של הזמרת אחינועם ניני, הנטועות עמוק בשמאל הקיצוני, אין צורך להציג. חוץ מהבעת תמיכה בתנועת החרם BDS (שלמרבה האירוניה, מחרימה אפילו את הטהרנית המתחסדת הזו), היא כבר אמרה הכל. מדובר בפרובוקטורית קיצונית, תומכת ארגוני שמאל רדיקליים, שמקדמים דמוניזציה ודה-לגיטימציה של ישראל ומפיצים בעולם פרסומים כוזבים על-אודות חיילי צה"ל.
בספטמבר 2012, לקראת מושב האו"ם שבו הכריזו הפלשתינים על מדינה פלשתינית (וירטואלית כמובן), טענה האישה הרעה הזו כי ממשלת נתניהו אינה מייצגת אותה, מפני שהיא מובילה לקטסטרופה. שנתיים קודם לכן אמרה בהפגנת שמאל בירושלים (מאי 2010), כי חזונה לראות את ירושלים "בירה אחת לשני עמים"‏. ביום הזיכרון לחללי צה"ל, 2012, העדיפה הופעה קנטרנית בטקס זיכרון אלטרנטיבי של משפחות שכולות יהודיות, ומשפחות ערביות שהצמיחו שאהידים בבתיהן. ביום ירושלים 2013 היא שרה בטקס רשמי בירושלים את 'ירושלים של זהב', תוך השמטת הבית המרכזי שעניינו שיבת היהודים לעיר העתיקה.
במוקד ביקורתה הבוטה של ניני, בעמוד הפייסבוק שלה, הכתוב עברית ואנגלית, עומד – איך לא? – ראש הממשלה בנימין נתניהו. אל מול הערצתה הגלויה לאבו מאזן ("אני מעריצה את הנשיא עבאס על דבקותו החד-משמעית בדרך של שלום"), מתעבת ניני את נתניהו. לדבריה הוא אדם מסוכן, הרסני, מרושע, גזען, בריון מצ'ואיסטי, מוּנע על-ידי ידי טירוף פנאטי, אמן ההונאה, וטיפש להחריד.
אנשים פנאטיים
ב-14.9.11 כתבה: "אנחנו מובלים על-ידי קבוצה של בריוני מאצ'ו מסוג גזעני; מי טיפש". ב-9.2.15 כתבה: "האיש האחרון על פני כדור-הארץ שמדבר בשבילי, הוא בנימין נתניהו. הוא מסוכן לישראלים, ליהודים". ב-3.3.15, כתבה כי בנימין נתניהו "הרסני, מתנשא, גזען. הם הורסים כל מה שהיה אי-פעם טוב במדינה שלי... אנחנו נעשים מפלצות! בבקשה לפטור אותנו מן הרֶשע של אנשים פנאטיים, לדמם אותנו למוות. זה הם, לא אירן, שמהווים את האיום הגדול ביותר לעתידנו". וב-18.3.15 כתבה: "נתניהו ידוע בהיותו אמן של הונאה".
2. על-רקע עברה המדיני המפוקפק, החליטה הקק"ל בוונקובר, קנדה, להסיר את חסותה מעל האירוע המרכזי ביום העצמאות הבעל"ט, שמארגנת הפדרציה היהודית של ונקובר, במחאה על הכוונה לארח באירוע את ניני. הפדרציה היא עמוד התווך של הקהילה בוונקובר ופועלת רבות להשרשת החינוך היהודי והזיקה למדינת ישראל.
מספר ימים לאחר שהקק"ל הבהירה, שמבחינתה נחשבת ניני אישיות בלתי רצויה בקהילה, נכנסה לתמונה שגרירות ישראל באוטאווה, קנדה, והפכה את הקערה על פיה. השגרירות הודיעה כי היא יחד עם הקונסוליה הישראלית בטורונטו, יעניקו חסות לאירוע יום העצמאות בוונקובר, שבמרכזה הופעת ניני, ובו תיוצג המדינה על-ידי סגנית הקונסול הכללי.
בפדרציה היהודית הוּתרו כל הספקות: אם משרד החוץ בירושלים מעודד את הופעתה של הזמרת השנויה במחלוקת, מי הם שימנעו הופעתה? יו"ר הנהלת הפדרציה סטיבן גרבר יצא מגדרו לשמע הבשורה מירושלים: "אנו נרגשים שהשגרירות והקונסוליה, יצרו עימנו קשר, והציעו להיות נותני חסות רשמיים לחגיגת יום העצמאות. אנו רואים בתמיכה של מייצגיה הרשמיים של מדינת ישראל, מסר איתן, לפיו קיים מקום לרב תרבותיות בישראל ובקהילה שלנו".
3. סוף דבר: ניני תופיע בחגיגת יום העצמאות בוונקובר ותייצג בה את ישראל, ואילו אנשי הקק"ל שעמדו על משמר כבודו הלאומי של העם היושב בציון, ידירו עצמם מן הכיעור הזה, אבלים וחפויי ראש.
רק תזכורת: שר החוץ בירושלים, שמכוחו מעניקות השגרירות והקונסוליה חסות לפעילת השמאל הקיצוני, מתעבת סדרתית של נתניהו, הוא בנימין נתניהו.
4. לא היינו נדרשים לאירוע משפיל זה, של הענשת אוהדי ישראל בשם רב תרבותיות הזויה, אלמלא הפך נוהג זה לפק"ל בהתנהלותם השערורייתית של משרד החוץ ו'בוגרי' משרד החוץ – התנהלות שהניעה את השר נפתלי בנט לחשוש שמשהו חולני טבוע בדנ"א של המשרד הזה.
הזוי, משיחי ואלים
דוגמאות? למשל התדרוך המביש שהעניק מנכ"ל משרד החוץ לשעבר אלון ליאל, לחתרני 'שוברים שתיקה', בסוגיית הגברת החרם הבינלאומי על ישראל. בהקשר אחר פעל ליאל עם שני לשעברים בוגדניים, הבכירים אילן ברוך ואלי בר-נביא, לשכנע את נשיאת ברזיל שלא תאשר את מינויו של "המתנחל דני דיין" לכהונת שגריר ישראל בברזיל.
בכירים אחרים, כך נחשף במרס 2015, הרגישו ממש חופשיים לצייץ בטוויטרים שלהם דברי בלע כלפי ראש הממשלה נתניהו ושר החוץ דאז ליברמן. שגריר ישראל בברן יגאל כספי, ליגלג בטוויטר על ח"כים ושרים, ובכלל זה על שר החוץ דאז, ונקט עמדות פוליטיות, שאותן היה עליו לשמור לעצמו בלבד. אסף מורן, יועץ בשגרירותנו בניו דלהי, צייץ: "נתניהו הבין לעשות הכל, רק לא לדבר על הנושאים החברתיים. בכיינות, שחיתות, שרה, עמותות, ביטחון, הכל רק לא אג'נדה שמחליפה שלטון".
ירון גמבורג, לשעבר דובר השגרירות בפריס, צייץ: "שמעתי את בנט מתלונן כי התקשורת מתנפלת עליו. איזה מסכן. הוא הזוי, משיחי, אלים, הומופובי ואנטי חברתי. אז מה הוא רוצה?"
5. איש לא אומר שמשרד החוץ הנוכחי, בניהולם של המנכ"ל ד"ר דורי גולד וסגנית השר ציפי חוטובלי, לא הגיע להישגים: שידרוג היחסים עם רוסיה, מצרים, אבו דאבי, טורקיה, סעודיה, אפריקה ועוד.
אבל את משימתו הגדולה באמת, החמיץ המשרד: להשתחרר מן הווירוס הקטלני שחדר לתוך רבדי העומק שלו, בימי מנכ"לותו של הפירומן הראשי אלון ליאל. כל עוד גרורותיו הקטלניות של הסרטן הרדיקלי נעוצות בדנ"א של המשרד, ימשיכו חלק מעובדיו להפיץ ארס בסביבה. מה אמורים לחשוב אוהדי ישראל, אחרי שהחרימו מתוך עמדה ציונית גאה את הזמרת העויינת, מול החלטתה הבלתי נתפסת של השגרירות הישראלית לעשות להם נא בעין, ולהעניק חסות לזמרת העויינת?
וששר החוץ הוא בנימין נתניהו, כבר אמרנו?

תאריך:  02/03/2016   |   עודכן:  02/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למי נחוץ כזה משרד חוץ?
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ביבי אשם שלא ניקה את האורוות!
דרוש ביבי 'גבר'  |  2/03/16 13:56
2
העם דורש משרד חוץ יהודי פרו-יש
קורןנאוה טבריה  |  2/03/16 14:34
3
שאלה קשה לד"ר דורי גולד ולגב'
ללא התערבות  |  2/03/16 17:58
4
כל משרדי החוץ בעולם נגד ישראל
גדעון אמיר  |  3/03/16 23:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם אטינגר
טראמפ מבטא את החשש הגובר של מעמדות העובדים והביניים מההשפעה הגוברת של גל ההגירה החוקית והבלתי-חוקית הבלתי נשלט על משכורותיהם ומקום עבודתם, החרפתת הפשיעה והשימוש בסמים קשים, חדירת הטרור האיסלאמי לארה"ב, ושינוי זהות החברה האמריקנית ההופכת לרב-תרבותית
יובל לובנשטיין
מסתבר שדווקא משרד התחבורה הוא זה שמעניק "חסות וגושפנקא" לגזל המוניות, כאשר קבע שני תעריפים, תעריף יקר משעה 21:30 עד 05:30 ותעריף זול בכ-20% לשעות היום
ערן קופל
קריאה דחופה ליוזמה וקידום החקיקה לשינוי שיטת הבחירות לכנסת    מכתב לכבוד רה״מ בנימין נתניהו    הנידון: קריאה דחופה ליוזמה וקידום החקיקה לשינוי שיטת הבחירות לכנסת
איתן קלינסקי
משרד הרווחה נתון היום בידי שר, שמכריז הכרזות חברתיות אך למעשה אינו בולם את תהליך ההפרטה. אותו שר שמרבה להכריז הכרזות חברתיות מודע לכך שהעובדים הסוציאליים מסתמכים ברוב המקרים על ארגונים פילנטרופיים ועמותות
שמעון זיו
המחסור מביא את הקופות לחפש תחליפים בכל מחיר על-מנת לחסוך בהוצאה, אחת התוצאות הינה חיפוש תחליפי תרופות, כידוע לכל תרופה יש משך חיים של 20 שנה עד שפגה תוקף ההמצאה, והיא הופכת להיות תרופה גנרית, אותה יכול כל יצרן תרופות להציע במחיר הרבה יותר זול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il