X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

גזלה בחסות החשיכה

מסתבר שדווקא משרד התחבורה הוא זה שמעניק "חסות וגושפנקא" לגזל המוניות, כאשר קבע שני תעריפים, תעריף יקר משעה 21:30 עד 05:30 ותעריף זול בכ-20% לשעות היום
▪  ▪  ▪
מחירים מופקעים[צילום: פלאש 90]

כמעט כל אחד מאיתנו חש בנושא, אולם רובנו לא מתעסק בזה, אולי בגלל שאנו לא רוצים להעיב על ההנאה והכיף שבחופשה בחו"ל, בזמן החזרה הביתה ואו בדרך אל שדה התעופה בנתב"ג.
מדובר על התשלום למוניות ועל מחירו המאמיר ומגיע למחיר מופקע במיוחד בלילה, בה אין שירותים חילופיים, כמו אוטובוס או רכבת.
מסתבר שדווקא משרד התחבורה הוא זה שמעניק "חסות וגושפנקא" לגזל שכזה, כאשר קבע שני תעריפים, תעריף יקר משעה 21:30 עד 05:30 ותעריף זול בכ-20% לשעות היום.
תעריפים אלה או "מסדירים את השקט התעשייתי בענף" וגורמים לנו לשלם סכומים גבוהים מאוד עבור נסיעה קצרה לכל הדעות ממודיעין לנתב"ג בגובה של 140-165 שקל לכל צד.
לכששאלתי את הנהג לגובה התעריפים, הוא הסביר לי שזול יותר לקחת מונית מאשר להשאיר את הרכב הפרטי שלך בשדה התעופה בחניון.
אתם הבנתם את זה?
מיותר לציין שמשרד התחבורה אחראי גם על רשות שדות התעופה, אשר "קובעת את מחירי החניונים בשדה". בקיצור השר ישראל כץ דואג לגילדה אחת על חשבון הציבור הרחב בדרך של הסדרת מחירונים, כאלה או אחרים. מעניין.... אך האם מחירונים אלה גם מתעדכנים לאור הורדת מחיר הדלק ?
אומנם חל שיפור משמעותי בכל הקשור בהתנהלות המוניות בנתב"ג, יתר פיקוח, סדר ונהגים רציניים, להבדיל מתקופת החאפרים ששלטו בעבר, אולם נדרשת רפורמה מחודשת בכל הקשור למחיר לצרכן שהוא גבוה מאוד ומנצל את רצוננו לצאת לחופשה וגם לחזור ממנה בשלום וללא חסרון כיס של מאות שקלים מיותרים ומרגיזים.

תאריך:  02/03/2016   |   עודכן:  02/03/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משרד התחבורה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גזלה בחסות החשיכה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
20% יותר - לא נורא
sbaruch48@gmail.com  |  2/03/16 11:49
 
- תגובה
yuv  |  2/03/16 16:07
 
- yuv , לא זאת היתה טענת הכותב
sbaruch48@gmail.c  |  2/03/16 23:56
2
גזלה בחסות החשיכה
dedi  |  12/03/16 08:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ערן קופל
קריאה דחופה ליוזמה וקידום החקיקה לשינוי שיטת הבחירות לכנסת    מכתב לכבוד רה״מ בנימין נתניהו    הנידון: קריאה דחופה ליוזמה וקידום החקיקה לשינוי שיטת הבחירות לכנסת
איתן קלינסקי
משרד הרווחה נתון היום בידי שר, שמכריז הכרזות חברתיות אך למעשה אינו בולם את תהליך ההפרטה. אותו שר שמרבה להכריז הכרזות חברתיות מודע לכך שהעובדים הסוציאליים מסתמכים ברוב המקרים על ארגונים פילנטרופיים ועמותות
שמעון זיו
המחסור מביא את הקופות לחפש תחליפים בכל מחיר על-מנת לחסוך בהוצאה, אחת התוצאות הינה חיפוש תחליפי תרופות, כידוע לכל תרופה יש משך חיים של 20 שנה עד שפגה תוקף ההמצאה, והיא הופכת להיות תרופה גנרית, אותה יכול כל יצרן תרופות להציע במחיר הרבה יותר זול
יורם אטינגר
כדי להימנע מחזרה סדרתית על שגיאות קריטיות, על מדינות המערב ללמוד מנסיון העבר על-ידי הינתקות מ-ולא חזרה על - הנחות יסוד פשטניות ושגויות מרכזיות לכאורה של העניין הפלשתיני
עו"ד יאיר מסלם
תנאי הכניסה למסלול ההפטר של חייבים מוגבלים באמצעים לפי תיקון 47: פסיקה ראשונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il