X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
גורמים בצה"ל חושפים את ההתנהלות החלמאית של ממשלת נתניהו מאז "צוק איתן" אשר אפשרה את התחזקות חמאס ברצועת עזה ראש הממשלה מוביל משא-ומתן מסוכן מול טורקיה שעלול לחזק עוד יותר את מעמדו של החמאס ברצועה
▪  ▪  ▪
[צילום: עמית שבי, פלאש 90]

התדרוכים הביטחוניים לקראת חג הפסח של גורמים בכירים בצבא לתקשורת הישראלית על כוחו של ארגון חמאס ברצועת עזה חושפים את ערוותה של ממשלת נתניהו בכל הקשור לרצועת עזה והמחדלים בטיפול בטרור של החמאס מאז סיום מבצע צוק איתן.
אזרחי ישראל ובמיוחד תושבי עוטף עזה צריכים להיות מודאגים מאוד ממדיניותו של נתניהו שמוכיחה שוב כי הוא חלש מול החמאס,רצונו העז לשרוד בשלטון בכל מחיר ולהשיג שקט תעשייתי שלא יסכן אותו פוליטית הוא שהביא אותו למדיניות רופסת מול חמאס תחת מכבסת המילים "מדיניות ההכלה". כן, זה אותו האיש שהוביל את המבצע הכושל לחיסולו של ח'אלד משעל בירדן, מי ששחרר את מנהיג החמאס השיח' אחמד יאסין מהכלא בישראל והצהיר כי הוא חזק מול החמאס.
מהתדרוכים של קציני צה"ל הבכירים עולה כי ארגון חמאס ברצועה ממשיך להתעצם, הוא ממשיך לייצר רקטות ומגדיל את הטווח שלהן, בחיפוש דרכים לעקוף את מערכת "כיפת ברזל", והוא שיפר את מערכת ירי פצצות המרגמה.
בנוסף לכך ארגון חמאס הגדיל את היקף יחידות העילית שלו ("אלנוחבה" בערבית) ב-5000 איש ואת כוח הקומנדו הימי שלו, ארגון חמאס גם מייצר מזל"טים ממולכדים כדי להפתיע את ישראל ולפגוע בה באופן נקודתי.
ממשלת נתניהו מאפשרת לארגון החמאס להמשיך ולהתחזק. אין סוף לחלמאות וחוסר האחריות של נתניהו וממשלתו.
הרומן החדש עם ארדואן
נשיא טורקיה, רג'ב טייפ ארדואן, הוא שונא ישראל לא קטן, הוא מנהיג בכיר בתנועת "האחים המוסלמים" האנטישמית וידיד נפש של ארגון חמאס שהאמנה שלו קובעת כי "היהודים הם צאצאי הקופים והחזירים" (כך כתוב בה במפורש). ראש הממשלה נתניהו נפל במלכודת של ארדואן שלפתע מציג את עצמו כמי שרוצה לשפר את היחסים עם ישראל ומנהל עמו משא-ומתן מסוכן שישראל עלולה לשלם עליו מחיר ביטחוני כבד.
הרי האינטרסים האמיתיים של ארדואן בחיזורו המחודש אחרי ישראל הם ידועים, הוא מוכן לעשות הרבה כדי לשפר את מעמדו המדיני ומצבו הפוליטי בעקבות העימות הטפשי שלו מול רוסיה וכישלונו מול הכורדים והנשיא בשאר אסד.
מדובר במנהיג מוסלמי קיצוני שמארח בארצו את מנהיגי "האחים המוסלמים" שנמלטו ממצרים ומנסים להפיל את שלטונו של הנשיא א-סיסי וכן משרד של הזרוע הצבאית של חמאס הפועל באופן גלוי באיסטנבול ומשם מתכנן פעילות טרור נגד ישראל.
בטאון חמאס "אלרסאלה" חשף ב-14 באפריל את הסיכומים החשאיים בין ישראל לטורקיה מפי גורמים גורמים טורקיים בכירים. מהפרטים שנחשפו עולה כי ישראל הסכימה להקמת קו תובלה ימי בין רצועת עזה לבין קפריסין הטורקית להעברת סחורות טורקיות לרצועת עזה. כמו-כן היא הסכימה שכל המעברים לרצועת עזה ייפתחו ברגע שההסכם עם טורקיה יושלם ויוכנסו אליה סחורות בהיקף נרחב, בין היתר מדובר בהכנסת כמויות אדירות של סחורות.
בכיר טורקי בשם אחמד פטרול אמר לעיתון כי הצדדים עסוקים בסגירת הקצוות האחרונים וכי ההסכם בין טורקיה לישראל ייחתם בעוד חודשיים לכל המאוחר. ייתכן שיש היגיון מדיני בנסיון של נתניהו להביא לנורמליזציה ביחסים עם טורקיה אך מדוע זה צריך להיעשות על חשבון הביטחון של מדינת ישראל?
מדוע נתניהו מתעלם מההתנגדות הנחרצת של נשיא מצרים עבד אלפתאח א-סיסי ושל הרש"פ לאפשר לטורקיה דריסת רגל ברצועת עזה שתחזק עוד יותר את ארגון החמאס, תחליש את הרש"פ ותאיים על ביטחונה הלאומי של מצרים. האם נתניהו מחפש גם הוא, כמו ארדואן, אחרי הישגים מדיניים מדומים שישפרו את מצבו הפוליטי והשחיקה הגדולה במעמדו כ'מר ביטחון'?
מה שמדאיג מאוד הוא שממשלת נתניהו שומרת על שתיקה רועמת בכל מה שקשור למשא-ומתן עם טורקיה, התקשורת הישראלית ניזונה ממקורות טורקייים וישראל לא מכחישה את הדיווחים על הסכמתה לאפשר דריסת רגל טורקית ברצועת עזה, במסגרת הדיווחים מטורקיה מדובר גם על הסכמה ישראלית כי ספינה טורקית תעגון סמוך לחופי הרצועה באופן קבוע ותספק לה חשמל.
לא פחות חמורה היא העובדה שבנימין נתניהו לא מנצל את הקשרים בין ארדואן לחמאס כדי להציב תנאי בל יעבור שלא ייחתם שום הסכם עם טורקיה בנושא רצועת עזה ללא שחרורם המיידי של ארבעת הנעדרים הישראלים המוחזקים בידי חמאס,מדובר בגופות שני חיילי צה"ל הדר גולדין ואורון שאול ז"ל והאזרחים הישראלים אברהם מנגיסטו והשאם אלסייד.
נתניהו מסתייג מבוגי יעלון
מי שמגלה אחריות וזהירות רבה במגעים מול טורקיה הוא שר הביטחון משה בוגי יעלון אשר עומד על כך שטורקיה תגרש את כל גורמי הטרור של חמאס הפועלים משטחה והגורס כי קיימת כאן שעת כושר שיש לנצלה, אולם נתניהו איננו מתעקש על העמדה הזו.
ליחסים האישיים בין נתניהו לשר הביטחון יעלון יש חשיבות רבה בכל הקשור לביטחונה של מדינת ישראל. על-פי גורמים פוליטיים יודעי דבר נתניהו מודאג מאוד מהנסיקה במעמדו הציבורי של שר הביטחון יעלון ומהתמיכה שלה הוא זוכה בתקשורת בגלל עמדותיו המוסריות המוצדקות.
יעלון זוכה באחרונה לאהדה ותמיכה ציבורית ונתניהו מסתייג ממנו, הדברים באים לידי ביטוי בגיבוי הרפה והמהוסס שהוא נותן לו, נתניהו לא אוהב שגונבים לו את אור הזרקורים, הוא רוצה להיות הכוכב הראשי לכן הוא ארגן לו סיור ביחידות צה"ל בגולן (שממנו נעדר יעלון) וביחידות צה"ל באיו"ש כדי לנסות ולשקם את תדמיתו הביטחונית המעורערת. הסכנה שטמונה ביחסים המתקררים בן נתניהו ליעלון היא שתאוות הפרסום והיהירות של נתניהו ידחפו אותו לעשות שטויות במגעים עם טורקיה על חשבון ביטחונה של ישראל.
בשורה התחתונה צריך לזכור כי הקיץ מתקרב, כרגע אין לארגון חמאס אינטרס לפתוח במלחמה נגד ישראל אך הדברים עלולים להשתנות במהירות, צריך לזכור כי חמאס איננו מייצר רקטות כדי שיחלידו על המדפים. המלחמה נגד ישראל היא רק שאלה של זמן. המדיניות הכושלת של ממשלת נתניהו ביחס לחמאס היא מסוכנת ובשעת המבחן אזרחי ישראל וחיילי צה"ל עלולים לשלם בגללה מחיר דמים כבד.

תאריך:  15/04/2016   |   עודכן:  15/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ממשלת נתניהו והחמאס
תגובות  [ 17 ] מוצגות  [ 17 ]  כתוב תגובה 
1
קריאת אזהרה !! ביבי והגולן
חשדנית  |  15/04/16 22:54
 
- בהחלט הגיוני
מסעודה משדרות  |  16/04/16 07:52
 
- ועידת הקונספירטורים
שוחר-שלום  |  16/04/16 14:29
 
- אדיוט אתה מרגיז אותי ...
מסעודה משדרות  |  16/04/16 15:54
 
- שמת לב לדימיון לשריפה ברומא ?
חשדנית  |  16/04/16 20:32
 
- נירון הוא האנטיכריסט של הנוצרי
חשדנית  |  30/04/16 17:45
2
שאלתי האם ביבי נאמן לישראל ? ל"ת
או רק לעצמו ולכסף  |  16/04/16 09:55
3
תגובה
אריק ברהום  |  16/04/16 10:30
 
- גם אתה צודק.
חשדנית  |  16/04/16 11:54
4
איך???????
בנצי.  |  16/04/16 11:37
5
חמאס יפתח בהתקפה לקראת הקיץ
חשדנית  |  16/04/16 13:05
 
- תגובה
אריק ברהום  |  16/04/16 16:51
 
- אריק, יש לי עוד סוד אחד מדלפי
חשדנית  |  17/04/16 00:08
 
- המלחמה תפרוץ בליל הסדר
חשדנית  |  17/04/16 00:18
6
50 יום צוק איתן עם בוגי וגאנצ
יוסי ארגואן  |  17/04/16 07:22
7
אם נתניהו לא יחרבן את העניין
הגוי..  |  18/04/16 12:12
8
יוני בןמנחם
בורק  |  18/04/16 19:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
אריאל י. לוין
האם ראאד סלאח יצליח להבעיר את השטח?    האם הר-הבית באמת בידינו?    האם תתחולל אינתיפאדה שקטה?    האם המתנחלים מתערבים בהחלטות הצבא?    האם אמל"ח אירני יגיע לידי חיזבאללה?
רפי לאופרט
מנהיגים מדרגה שניה ושלישית, כאשר הם ניצבים מול דילמה של שינוי טבעי שהם מתקשים להסתגל אליו ולהוביל בהתאם את המחנה אליו הם משתייכים, לרוב בוחרים בדרך העריקה מן המחנה ומעבר למסגרות אחרות
עידן יוסף
ראש הממשלה ביקר בתרגיל של חטיבת הצנחנים בגולן והודה בפעולות למניעת נשק שובר שוויון    "הצלחנו לשמור על שקט יחסי במזרח התיכון הסוער והרוגש הזה"
בעז שפירא
סטודנטים הגיעו עם חבריהם מהכפר, בחורות ערביות הגיעו ביחד עם האבא, האימא, האח הבכור, הדוד ולעתים אחים ואחיות קטנים
יורם אטינגר
בניגוד ל-320,000 הפליטים הערבים, 820,000 הפליטים היהודים לא נחלצו לטרור בארצותיהם, לא שיתפו פעולה עם צבאות פולשים ועם גרמניה הנאצית, ולא קיבלו מעמד פליט העובר מדור לדור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il