X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
נוכח נסיוני העשיר. התפלאתי - ממתי אנחנו מופתעים שהחמאס מתכונן. לעניות דעתי. מאז מלחמת צוק איתן החמאס לא הפסיק להתכונן. אז כבר היו כותרות פה ושם. אך רק ביום ששי האחרון התגייסו שלושת העיתונים לספר לנו על כך במקהלה מתוזמרת
▪  ▪  ▪
חשיפת מנהרה התקפית [צילום: דו"צ]

בפוסט האחרון. תחת הכותרת "מה הם לא יודעים?" כתבתי בסוף: "בשכונה שלי. ניקו את המקלט הציבורי והוציאו ממנו את כל החפצים המיותרים. האם הם יודעים משהו שאני לא יודע?" קבלתי תגובה מרחל: שלום יאיר. על כל השאלות ששאלת אני יכולה להגיד שגם בבית שאני גרה ניקו את המקלט והוציאו את כל שהיה בו. כדאי לברר אם גם אצלך זה פסח. או משהו שכדאי שנדע".
אמת. אין לי מידע שאין לכל אחד אחר. אז כתבתי את תהיותיי אל רחל: "האם גם אחרי ניקוי המקלט שלך. הטלוויזיה הייתה מלאה מודעות של פיקוד העורף. הממליץ בפני האזרחים להשיג מוצרים לשעת חרום?
האם גם אחרי ניקוי המקלט שלך. שלושת עתוני הערב יצאו ביום שישי אחד עם כותרת ראשית פחות או יותר זהה. שאומרת "החמאס מתכונן למלחמה?" ואחריהם נאמרו הדברים בחגיגיות גם על-ידי הכתבים הצבאיים בערוצי הטלוויזיה.
נוכח נסיוני העשיר. התפלאתי - ממתי אנחנו מופתעים שהחמאס מתכונן. לעניות דעתי. מאז מלחמת צוק איתן החמאס לא הפסיק להתכונן. אז כבר היו כותרות פה ושם. אך רק ביום ששי האחרון התגייסו (כן. זאת המלה) שלושת העיתונים לספר לנו על כך במקהלה מתוזמרת.
מניסיוני המקצועי. אני יודע שכאשר יש כותרת דומה בשני עיתונים ויותר - מישהו דאג לפרסם זאת. אז היום אני חושש מניקוי המקלט הציבורי.
היום. עם כתיבת הדברים לעיל. מצאתי ידיעה טריה באתר של ynet תחת הכותרת: "הותר לפרסום - מנהרה התקפית של חמאס נחשפה בשטח ישראל". שם נאמר כי מבצע צוק איתן נועד להסיר את איום המנהרות. אבל פחות משנתיים אחריו - מתגלה חלק מהמציאות המדאיגה. צה"ל איתר בעזרת אמצעים טכנולוגיים מיוחדים את הפיר בשטחי מועצת אשכול. הפעילות המבצעית להשמדת המנהרה נמשכה כשבועיים. במערכת הביטחון מעריכים: חמאס לא אמר את המילה האחרונה".
לא טרחתי לפרסם את כל הידיעות המופיעות בתקשורת הישראלית ובה. משום מה. מצליחים לפרסם בשם החמאס את מה שהחמאס עצמו לא ממהר לספר.
מי שירצה את כל הפרטים - ב-ynet.
למה?
הנריקה צימרמן. כתב הטלוויזיה הספרדית בישראל. נשאל בעבר. למה יש כאן יותר עיתונאים. יחסית לגודל המדינה. הוא השיב: בישראל יש כל כך הרבה היסטוריה לכל כך מעט שטח.

תאריך:  18/04/2016   |   עודכן:  18/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
תפקידו של העיתונאי המדווח בנושא מקצועי, הוא לא רק לנסות לחולל סנסציות, אלא לסייע לקוראים להבין היטב את משמעות הדיווח, מבלי שילכו קודם-קריאתו ללמוד מינהל עסקים
איתן קלינסקי
בוקר טוב "שמאלן מופקר" בשם אורי אריאל, שאחרי כמעט 49 שנות שליטה (לא 47 שנים כפי שאמר כבוד השר בראיון) של ישראל בשטחים הוא מתריס נגד מציאות, הנובעת משליטה של עם על עם אחר
אברהם פכטר
הפרקליטות הצבאית החליטה להגיש כתב אישום על הריגה לאחר חקירה, יחסית ארוכה על אירוע הירי בחברון. זהו שלב ראשון בלבד בפרשה שהרי בית המשפט יכול גם לזכותו מהריגה בכלל או להחליף את האישום, אם אכן העובדות יתמכו בכך, להפרת הוראות צה"ל, להפרת הוראות ירי או אי-קיום הפקודות הרלוונטיות לטיפול באירועים עם מחבלים, לאחר שנטרלו חלקית, כלומר: נפצעו ולא מהווים איום על החיילים
שמעון זיו
והנה הפעם נפרצו הקווים, נפלו החומות, ועורכי הדין משני הצדדים מדליפים חופשי חופשי ממה שמתנהל בחדרי החקירות, וכפי הנראה החוקרים לוקחים בכך חלק. מדוע הרמטכ"ל אינו שם קץ לעניין, מדוע הוא לא פועל להפסיק לאלתר את מחול השדים הזה?
יוני בן-מנחם
על-פי מקורות בחמאס התנועה דורשת את שחרורם של כ-5,000 מחבלים העצורים בישראל תמורת שחרורם ארבעת הישראלים המוחזקים בידיה. הצלחת העסקה תחזק את מעמד חמאס ברחוב הפלשתיני וכגורם אזורי חשוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il