X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
תחזית אסטרולוגית שבועית: 12.5.16-6.5.16

ההיסטוריה חזרה

ההיסטוריה חוזרת - תחילת שנות השלושים בצבעים חדשים ישנים ממשיכים לחוות את המסלול הפתלתל שיוצרים הכוכבים במישור הכלכלי התקופה העכשווית אינה מתאימה לתיאוריות לא כל מה שאתם קוראים, רואים או שומעים נכון
▪  ▪  ▪
יום הזיכרון לשואה ולגבורה תשע"ו, מוזיאון יד ושם [צילום: AP/Dan Balilty]

מופע מולד ירח יתקיים היום במבנה כוכבים שלא יעזור למצוא פתרונות, בעיקר בגלל גישה פילוסופית, היוצרת קונפליקטים רעיוניים. קיימת תחושה שקשה לאסוף משאבים אישיים או אנרגיה שיעזרו לנוע קדימה, אבל זה ישתנה תוך כמה ימים, בעיקר לאחר התאריך 9.5. המציאות גורמת לתחושות מנוגדות בכמה מצבים. תיתכן הארה שתביא להבנה בנוגע למצב "תקוע" או התחלה של הרפתקה חדשה, אבל הכל קורה לאט. זכרו שאנחנו נמצאים בנסיגת מרקורי במזל שור ונסיגת מארס במזל קשת, ואלה גורמים למוגבלות מסוימת שאינה מאפשרת ראייה כוללת. זה מצב הגורם לכם להתעכב, לפעמים גם "לחפור" (במובן החיובי) או להישאר ולדרוך במקום.
לכוכב מרקורי בנסיגה יש פוטנציאל לחשוף דברים. מרקורי, המסמל תקשורת, יכול להחזיר אתכם לתקופה של אוקטובר 2014 ולחשוף את הסודות שכוכב סאטורן "קבר" אז. שימו לב למידע שמגיע אליכם עתה, הוא משמעותי.
כוכב מארס בנסיגה במזל קשת בוחן את כל מערכת האמונות שלכם, את ההסכמות הבינאישיות שלכם (גם מבחינה חברתית), כאלה המחוזקות באזיקים ובשלשלות. תנו לאלה להשתחרר ובעיקר להתחייבויות שאינן תומכות יותר במה שהאמנתם.
אנו בחודש שכדאי לקחת הכל לאט-לאט, למרות שקיים מתח מתחת לפני השטח (שלא עומד להיעלם בקרוב). הרצון בשינוי ממשיך ללוות את כולם גם בחודשים הבאים. הכוכבים במזלות אדמה מחזקים את הרצון לעבוד לקראת מטרות ריאליות ולהשיג תוצאות מוחשיות. קיים ניסיון לשחרר את האשליות ולייצב את עצמכם. נכון לחשוב שוב על תוכניות ארוכות טווח ולהעדיף את הצד הסולידי לפני שאתם נעים קדימה. התקופה העכשווית אינה מתאימה לתיאוריות, אלא להתמודדות עם עובדות מציאותיות ויבשות! נסו לשאול את השאלות הנכונות ולתת לעצמכם את התשובות לסימני השאלה האלה. מחשבות לפעמים כולאות אתכם, כוונות והתנהגות על בסיס תבניות ישנות מאותגרות בימים האלה ויהיה נכון לנהל מו"מ עם עצמכם ולשחרר את מה שעוצר אתכם. הזדמנויות מופיעות אחרי התאריך 9.5, ותוכלו לעשות בחירות מוצלחות על בסיס יומי, לאט ויציב.
ברקע, סאטורן בקשת, מאותגר על-ידי נפטון במזל דגים, ממשיך ליצור מתח בין האידיאל והמציאות. המגבלות נדרשות לגודש רעיונות שעלולים לאכזב. ישנם מצבים הדורשים ערנות רבה וזאת כדי למנוע משבר במודעות האישית. מרקורי, עם הטריקים שלו, מביא מידע שמהתל בנתונים הריאליים הבסיסיים, לכן זיכרו שלא כל מה שאתם קוראים, רואים או שומעים נכון.
לפנינו תקופה בה נשמע את האזרחים, בכל מקום בעולם, רוצים תשובות מהמנהיגים, מקשים קושיות בנוגע לתפקודי המערכות הציבוריות והבנקאיות, ולגבי דמויות המסמלות אוטוריטה או מובילות דעת קהל. הציבור לא יהיה מוכן להמשיך ולהרכיב משקפיים ורודים ולדמיין שהוא מטייל בגן שושנים, אלא יתבונן בעובדות(!) ויתמודד עם האמונות, עם מנהיגי הדת והמערכת המשפטית בעיקר. הצורך יהיה להתקדם בדרך רעיונית שפויה בכל המישורים הציבוריים וזו תהיה התמודדות עם ערכים! יופיטר וסאטורן זה נגד זה.
קיים גם אתגר להפוך חלומות למציאות, ניסיון להפוך מילים לתהליכים, להתמודד עם מה שאתם חושבים שהוא האמת. אבל זה לא יגיע במנות אינסטנט. עם המרקורי בנסיגה, יש הרבה אי-הבנות, התקשורת מביכה ויש צורך לתקן את המילים, בגלל ניואנסים ורגישויות שהם בזמנים רגילים פשוטים כל כך. עבודה בלי תיאוריות אמרנו?
זה הזמן לסיים עבודות שלא סיימתם, לבחון מה דורש תיקון ולחדש קשרים עם חברים אהובים מהעבר. אלה ימים טובים להתחבר לערכים שלכם, אלה שחשובים לכם בפרק הנוכחי בחייכם.
לאחרונה, אני שומעת מקוראים ומאנשים שונים על מצבי חרדה, מצבי רוח ופחדים, המשפיעים על סדר היום שלהם ואולי גם משתקים אותם. מבנה ה-T עם יופיטר, סאטורן ונפטון מחדד את הפחד. יופיטר ונפטון מביאים הונאה, אשליות ומצבים מעורפלים, וביחד כל אלה יוצרים חוסר אמון בזולת, תחושה שלא יודעים מהי האמת וקשה למצוא אותה במציאות הנוכחית. משהו מעורפל. חלק מהמשמעות של כל אלה מביא לפחדים ובעיקר להאשים אחרים (בכל התחומים בחיינו) במה שקורה לכם, וזה ילווה למעשה את כולם, ספוראדי עד ספטמבר 2016.
דרך אגב, השימוש של סוריה בנשק כימי, שלכאורה יצא מהמדינה, נחשף השבוע שוב בזמן נסיגת מרקורי. להזכירכם, כאשר אומות העולם סיכמו עם בשאר אסד שהוא מוציא את הנשק הכימי אל מחוץ למדינה זה היה בזמן ירח בטל ונסיגת מרקורי, והניסוח של ההסכם הכיל את המילים "למיטב ידיעתנו". באותה העת, נכתב כאן, שאם עושים הסכמות בזמן נסיגת המרקורי, זה יהיה משהו שהוא "בערך", בלי לשים לב לכל הפרטים הנדרשים. ובמבחן התוצאה, הכוכבים שוב אמרו את האמת. בסוריה נשארו מחסנים של נשק כימי.
המשיכו לשמור על עצמכם בכל מקום, נקודת אמצע של מרס וכירון על ציר 2-8 ממשיכה להשפיע ועלולה להביא לתאונות, לטרור ולאלימות במישורים שונים בחיינו (כפי שאנו חווים בתקופה האחרונה). גם כוכב מארס "סולו", עובר על ציר 2-8 עד לתאריך 16.5. השילובים האלה ביחד הם תמרור אזהרה.
זמני הירח הבטל
יום שבת, 7.5 - הירח בטל משעה 05:10 עד 19:34 בערב.
יום שני, 9.5 - הירח בטל משעה 07:16 בבוקר עד שעה 20:23 בלילה.
יום רביעי, 11.5 - הירח בטל משעה 10:35 בבוקר עד 00:31 אחר חצות.
יום שישי, 13.5 - הירח בטל משעה 20:01 בלילה עד למחרת בשעה 08:51 בבוקר.

כלכלה ושווקים

אנחנו ממשיכים את המסלול הפתלתול שיוצרים הכוכבים במישור הכלכלי-פיננסי, כולל בשווקים, ומידע נוסף מגיע, חלקו קושר בנקים וחברות גדולות במניפולציות ובהונאות. כוכב מרקורי, הנמצא בנסיגה במזל שור מאז 28.4, ימשיך לחשוף סקנדלים הקשורים בכספים ובאנשים הנמצאים בעמדות מפתח. למשל, העלמת מס, מסמכי פנמה או החברות באיי קיימן.
סין, רוסיה והודו צברו מחסני זהב וכסף, כדי להגן על עצמן ממחירי הדולר (אינפלציה), האם זה מרמז על מצבו של הדולר? האם יש בעיה עם ה"מחסנים" של הדולר? מה המשמעות? (להזכירכם, אינני כלכלנית אלא אסטרולוגית והמקצוענים ביניכם צריכים לחשוב וזה תהליך שלא כואב, מבטיחה.) הכיוון השלילי בכלכלה, עלול להביא למשבר בשנת 2017. זהב וכסף תומכים במשקיעים מול אובדן ערך הדולר. הבעיה היא ההתמודדות מול המניפולציות של הבנקאים. רק לאחרונה נודע שהבנק המרכזי בגרמניה הונה את המשקיעים במשחקים ששיחקו עם ערך המתכת כסף, והתנהלות זו הייתה לאורך שנים.
לאחרונה נודע שהפדראל בנק קיים כמה פגישות סודיות, כולל פגישות עם הנשיא וסגן הנשיא, אולי למתן נזק שהם עצמם יצרו במחיר הדולר והמתכות היקרות.
הגירעונות שממשלות שונות בעולם שוחות בתוכם מאיימים על כושר הפירעון שלהן. בארה"ב, האזרחים גם מתמודדים עם תשלומי אבטלה נמוכים ואלה גם נמצאים במצוקה בגלל החזרים של ההלוואות שקיבלו עבור לימודים גבוהים, משכנתאות ומיסים, שחברות גדולות מתחמקות מהן. באירופה ישנם שינויים בשוק העבודה בעקבות גלי המהגרים. מצבה הכלכלי של אירופה רע. האינפלציה והצמיחה שם במספרים כמעט זהים. בריטניה בסימני שאלה אם להישאר בגוש האירו, גם שם יש ירידה בצמיחה והנושאים החברתיים, הפוליטיים ואולי גם הביטחוניים לא מוסיפים שם נחת.
תחזיות מעודכנות על הכלכלה העולמית מעלות חששות ממצבים יוצאי דופן במהלך 2017. יש האטה בצמיחה (כוכב סאטורן במזל קשת) שעוד לא הבשילה למיתון, אבל מתחזקת לצד אינפלציה ועליית מחירים בשווקי העולם. התנאים (מעתה ולאורך 2017) עלולים לאפשר "ברבור שחור" (אירוע יוצא דופן בעל השפעה גדולה מאוד שלכאורה לא היה ניתן לצפייה מראש - אך מבחינה היסטורית, התיאוריות הן שיש לצפות שאירועים מסוג זה יקרו אחת לזמן מה).
עליית האינפלציה, זו תקוותם של נגידי הבנקים הגדולים בעולם. אינפלציה ללא צמיחה זו מלכודת. זה מצב שידרוש מהנגידה ג'נט ילן להמשיך להעלות את הריבית, ולדרג'י, נגיד הבנק האירופי, להבין שתוכנית ההרחבה שלו צריכה להסתיים. אבל זה עלול לפגוע בשוק המניות. המשמעות היא, שיכולה להתעורר בעיה אמיתית שעלולה להביא למיתון. הנגידים האלה יצטרכו להתמודד עם הקושי כבר בקרוב, אולי עוד לקראת סוף 2016, ולחפש את שביל הזהב.
המציאות אצלנו שונה! הצמיחה יחסית למדינות אחרות סבירה. ובזמן שבשנת 2017 יתמודד העולם עם קושי, במדינת ישראל תמשיך צמיחה. לא לצקצק בלשון בבקשה, אני מזכירה לקוראים הקבועים את 2008, שגם אז נכתב כאן באינספור רשימות, שמול המשבר הכלכלי בעולם מדינת ישראל תמשיך לצמוח (ביחס למדינות אחרות), מה שהיה לעובדה. הכוכבים המלווים את מפת המדינה שלנו שונים מאלה המשפיעים על מדינות אירופה וארצות אמריקה, כולל ארה"ב, ועל כך אפשר לברך.
כוכב מרקורי נעצר והחל בנסיגה ב-23 מעלות במזל שור (בנקים, כסף), השמש במפת המדינה שלנו נמצאת ב-23 מעלות שור. מעניין שנושא תקציב המדינה תפס כותרות השבוע. יהיה מעניין לראות מה יקרה בנושא כאשר כוכב מרקורי יחזור על עקבותיו ויגיע שוב למעלה 23 במזל שור, בין 7-8.6.
שילוב הכוכבים סאטורן-נפטון ופלוטו במזל גדי, מבטיח לנו שיש "עבודה" מאחורי הקלעים. למשל, תמרונים שיעשו הבנקים כדי להציג מצגי שווא בארה"ב, מה ש"עוזר" לאובמה להציג שהכלכלה בהנהגתו היא "בסדר".
כוכב מרקורי בנסיגה, הוא ג'וקר, מומחה בתקשורת המשלבת טריקים. לצד השילובים של סאטורן ונפטון, רצוי שלא תשכחו, לא להאמין לשום דבר שאתם קוראים, שומעים או רואים. יש בעיה לדעת מה נכון, איפה האמת. והנזק הגדול הוא גם בהסכמים והסכמות ובמערכות יחסים. אין אמון באחרים, וזה כולל גם חוסר אמון בדמויות מכובדות, סמכותיות, מובילי דעת קהל ומנהיגים בכל התחומים.
קחו נשימה ארוכה, מצבי הכוכבים יוצרים מציאות שאינה בשליטה, מסלול של רכבת הרים לאורך כמה חודשים. יש כמה ימים שראויים לתשומת לב. יופיטר משנה מגמה בתאריך 9.5, כך שסביב התאריך 10.5, יום-יומיים לפני ואחרי, השווקים יגיבו.
בין התאריך 26.5 ועד 17.6 זו רצועת זמן שמומלץ להיות ערניים לגביה, עם אצבע על ה-7.6, ה-13.6, ה-17.6 וסוף יוני. כרגיל, תמיד יומיים-שלושה לפני ואחרי יש תגובה. נמשיך לעקוב.
ושוב המלצה - לבעלי לב חלש, להישאר לשבת על הגדר.

המציאות החדשה בעולם - ואנחנו, העם היהודי

ברשימה שהופיעה כאן בתאריך 1.6.2014 נכתב: "אתם הקוראים לא מופתעים! פעם אחר פעם הזכרתי את מצב הכוכבים אורנוס המאתגר פלוטו המשפיע מאז 2012 וממשיך עד 2015, ומזכיר את שהיה בשנים 1934-1931. ברשימה שנכתבה ב-8.7.2011 נכתב: 'כוחם של הכוכבים האלה הוא גם בחיזוק הצד הלאומי (שינוי לטובה) או בהקצנה לכיוון לאומני (שינוי רע)... להזכירכם, מבנה הכוכבים הזה היה בשנות השלושים, והתבטא באנטישמיות שעלתה וצברה כוח והמשיכה למלחמת העולם השנייה'.
"אנחנו עדים בשנתיים האחרונות לתהליך דומה שצומח בהדרגה במדינות האיחוד האירופי, ופוגע במרחב העצמאי של מיעוטים שונים כולל בני עמנו היהודים... ארגונים קיצוניים מרימים ראש בארצות שונות עם סמלים שיש בהם הזדהות לתנועות פשיסטיות".
ברשימה נוספת מתאריך 7.3.2014 נכתב: "אורנוס במזל טלה ופלוטו במזל סרטן, היו בין השנים 1934-1931. לא הייתה מלחמה, אבל היה אי-שקט חברתי וכלכלי. אז באירופה, הימין התחזק, היטלר יימח שמו עלה לשלטון ב-30.1.1931, והוא הצליח לסחוף את האזרחים שהאמינו לו, שהגיע הזמן לחזק את הלאומניות וצבע זאת עם רעיונות על ייחודיות הגזע הארי. אנחנו 84 שנים אחרי, אורנוס חזר למזל טלה, פלוטו נמצא במזל גדי (מול הסרטן), ונראה שהתפאורה חוזרת. לאומניות חוזרת בהרבה מקומות. אנחנו שומעים על כוחות לאומניים בחלק ממדינות אירופה (הונגריה, יוון). המערב נמצא כאילו בשלום למרות שיש שם שינויים פוליטיים בגלל המצב הפיננסי, מצב הבנקים והכלכלה בכלל... למעשה אותן סיבות החזירו את אותה הרוח, הלאומניות חזרה גם לצרפת, לבריטניה, הולנד ועוד... נכון שכמה פרשנים מנסים להסביר במילים מכובסות למי שרוצה להאמין להם, שמפלגות הימין הקיצוני האלה הן לא אנטישמיות, הן לא נגד היהודים, חס וחלילה, הן רק נגד ה"אחר" וכו'... גם בגרמניה ערב המלחמה, ה'נאורים', כולל היהודים האינטלקטואלים, חשבו כך".
בימים אלה, שוב יש כאלה המזדעזעים כשהקולות הנשמעים ממפלגת הלייבור בבריטניה (מפלגת שמאל), המנסים לחנך את "הציונים", להעביר אותם להתיישב במקום אחר ועוד כמה הערות נבזיות שעימן הם מנסים להצדיק את עמדתם. השימוש במילה "ציונות", זו דרכם להתחפש כ"יפי הנפש", מאחר שאיש אינו מאמין שאכן הבעיה שלהם היא רק עם הציונות אלא עם העם היהודי! כולנו. הקולות הנשמעים שם "עם רמקול", לקראת הבחירות הקרובות, אינם רק כדי "לקנות" את הבוחרים המוסלמים שם; "אהבתם" ליהודים מוכרת מאז ימי המנדט, שיתופי הפעולה שלהם עם הערבים כתובים בספרי ההיסטוריה. כך קורה גם בבלגיה ובצרפת, לכל אחד יש שם תירוץ.
רבי שמעון בן יוחאי אמר: "הלכה היא - בידוע שעשיו שונא ליעקב". ההבדל הגדול הוא שהיום יש לנו, העם היהודי, מדינה עצמאית, יש לנו את צה"ל. אנחנו עומדים ויודעים שאם אין אנחנו לנו מי לנו! ולמרות שכתוב: "הֶן-עָם לְבָדָד יִשְׁכֹּן...", החלק השני של הפסוק הוא החשוב: "...וּבַגּוֹיִם לֹא יִתְחַשָּׁב..." [במדבר פרק כ"ג]. אני מקווה שאלה העומדים ומייצגים אותנו מול המקטרגים עלינו, ימשיכו להוריד את המסכות של אותם "יפי הנפש" ולחשוף את פרצופם האמיתי. וכולנו יחד נדע לעמוד על האמת שלנו!
ההגירה לאירופה של מאות אלפי הפליטים המוסלמים מאפריקה ומהמזרח התיכון, תשנה גם היא את התרבות ואופי המדינות המערביות. האלימות שם כבר קיימת והתנגדות האזרחים לאותם פליטים יוצרת תסכולים ועימותים כמעט בכל מקום באירופה. הצד הלאומני (אורנוס-פלוטו) מתעורר שם ומנסה להילחם על מקומו ועל הלאום שלו, מה שנדמה נכון לעכשיו כמלחמה אבודה.
כשאנחנו מתבוננים על ההיסטוריה, מבנה הכוכבים אורנוס-פלוטו היה בתחילת שנות השלושים, והתוצאות התפתחו בהדרגה לאורך השנים שאחרי, עד מלחמת העולם השנייה שכללה השמדת שליש מעמנו. לכן גם היום, כשמבנה הכוכבים החזקים האלה מתחיל להתפוגג, כוחם והשפעתם על היקום ועל עיצוב החברה והתרבות לא ייעלם. רק במהלך השנים הבאות, נוכל להבין או לדעת מה הייתה ההשפעה של אלה על המתרחש, ברחבי העולם כולו, במושגים חברתיים, פוליטיים וכלכליים.
"כל אדם יודע, כי הרבה יותר קשה להפוך את המילה למעשה מאשר את המעשה למילה" (מקסים גורקי).

תאריך:  06/05/2016   |   עודכן:  06/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
רובנו גדלנו על "יומנה של אנה פרנק". והנה, לאחר שנים, נכתב מחזה ע"פ יומניה, שתיאטרון הקאמרי מעלה בימים אלה. המחברים - זוג סופרים הולנדים עטורי פרסים: ג'סיקה דה לאכר ולאון דה וינטר שנכחו בבכורה הישראלית. המיוחד במחזה - עיבוד היומן למחזה והעברתו ללשון תיאטרלית
איתמר לוין
שני ספרים שיצאו לאור בחודשים האחרונים דנים בתגובות על השואה בעולם הנוצרי ובעולם המוסלמי. משניהם גם ניתן ללמוד לקחים אקטואליים רבי חשיבות
יוסף קנדלקר
מונחים של רעב, קור, הישרדות, כפייה, מוות היו מונחים של ילדי השואה    מושגים שהתחלפו במושגים שילדים בני גילי מכירים - מסיבה, ים, חברים, רישיון, בגרויות
אריאל י. לוין
"כצאן לטבח" - זו אחת הסטיגמות הבולטות לגבי קורבנות השואה. מעבר לכך שהיא מתעלמת לחלוטין מהנסיבות ומגילויים רבים של עמידה וגבורה יומיומיות, היא גם אינה עולה בקנה אחד עם המרידות שהתחוללו
איתמר לוין
ההשוואה של סגן הרמטכ"ל בין ישראל לבין גרמניה הייתה בגדר שטויות תהומיות שמקורן בבורות מוחלטת. העובדות ההיסטוריות מלמדות שאי-אפשר אפילו להתחיל לחלום על איזושהי השוואה שכזאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il