X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Aniboom
▪  ▪  ▪

אורי שנער, לשעבר נשיא קשת, עבר לרשת האינטרנט והשיק את האתר אניבום Aniboom.com)) - פלטפורמה אינטרנטית אינטראקטיבית בינלאומית שתשמש במה עולמית ליוצרים של סרטי אנימציה ותהווה ספק תוכן מרכזי של תכנים אנימטיבים גם למדיות אחרות. האתר הייחודי - פרי יוזמה ופיתוח של אורי שנער ושני שותפיו - מנכ"ל שפ"מ, אברהם פרחי וראש החוג לאנימציה בבצלאל, רוני אורן, נבנה במתכונת מתקדמת ביותר של web2.0, עם טכנולוגיה מבוססת AJAX.
AniBoom.com פועל בתכונת user generated content - כשהגולשים מוזמנים לדרג את התכנים בקטיגוריות השונות והיוצרים המעלים תכנים לאתר - נהנים מרווחיו על-פי שיעורי החשיפה שיצירתם זוכה לו. כידוע, בחודשים האחרונים הפכו אתרים מעין זה להיות מהאתרים הפורצים ובעלי קצב ההתקדמות הגבוה ברשת. כך למשל, האתר atom entertainment, המציג סרטי וידאו קצרים, נקנה רק באחרונה ע"י MTV (מבית Viacom), בסך של 200 מיליון דולר, myspace שהינו אתר הקהילות המוביל בעולם, נקנה באמצע שנת 2005 ע"י ענקית המדיה ניוז קורפ, בסך של 580 מיליון דולר.
אניבום תפעל במתכונת של אתר המשלב בין תכנים היזומים ומופקים באמצעות צוות הסטודיו של החברה, לבין השתתפות אנימטורים ויוצרים מהעולם כולו במתכונת של אתרי שיתוף תכנים. אניבום הוא ערוץ הטלוויזיה הייעודי הראשון על גבי האינטרנט המתמחה באנימציה המהווה כיום ז'אנר מרכזי בקולנוע, בטלוויזיה, באינטרנט, בסלולר ובמשחקי המחשב.
לפני כשלושה חודשים הציגו היזמים את האתר לקהילת האנימטורים בעולם במסגרת פסטיבל Annecy ומעל גבי העיתונות המקצועית של הענף, כשהם מכריזים על תחרות בינלאומית aniboom awards במתכונת האוסקר, עם פרסים בסך כולל של 50,000 דולר. אניבום הצליחה לגייס יותר מ-1000 סרטים מלמעלה מ-60 מדינות. היוצרים העלו לאתר את יצירות האנימציה שלהם עוד לפני שאניבום הושק רשמית. התחרות מתקיימת ב-5 קטגוריות:funny, drama, crappy, experimental, music video. באתר יוצגו מאות הסרטים בסגנונות וז'אנרים אנימטיבים מגוונים: flash, stop motion-פלסטלינה, 3D, בובות, cutout ועוד.

תאריך:  18/10/2006   |   עודכן:  03/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il