X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
טראמפ הפתיע את כל העולם. מגימיק פוליטי - לנשיא של ארה"ב. הסקרים ניבאו נצחון להילרי קלינטון. הסקרים פעלו במהופך לטובת טראמפ. המצביעים הלבנים, הקיצוניים, אנשי הדרום נהרו בהמוניהם והכריעו התוצאות. טראמפ יפתיע כנשיא
▪  ▪  ▪
טראמפ. הפתיע [צילום: AP]

נובמבר המפתיע
נובמבר הגדול נובמבר הדרמטי. איפה כל המומחים איפה כל הסקרים איפה כל אוכלי הכובעים, איפה כל משמיצי המהפך. איפה כל חכמי הפוליטיקה שטענו בלהט שהנאום של נתניהו בקונגרס בארה"ב יביא לנתק ולנזק לביטחון ישראל. איפה כל החכמים בעד ההסכם עם אירן והמדיניות של אובמה מה קרה להילרי שניסתה בגמגום קל להתנתק מהמדיניות של אובמה אך טבעה בגלי הסלידה של העם האמריקני, הימני, הלבן הדרומי, האגרסיבי שרוצה אמריקה חזקה. גם אם טראמפ יקיים רק 50 אחוז מההצהרות שלדיינו. הטרור במזרח התיכון ובאירופה יקבל מכה חזקה ולגבי ישראל אנחנו שוב על המפה שוב הוכח שהסקרים הן חרטה ברטה והלבנים והימין נהרו לקלפיות והעניקו ניצחון דרמטי לימין.
הניצחון של טראמפ ישפיע על כל אירופה שפונה ימינה כמו צרפת גרמניה ואנגליה. מה שכבר בולט שהגברת הראשונה של אמריקה היא סופר מודל ואם תצטרף אליה גם קרלה ברוני ואצלנו שרה זאת תהיה השלישיה המובילה בעולם. הציניות של ההיסטוריה בנובמבר היה ליל הבדולח בגרמניה (1938). בנובמבר נפלה חומת ברלין בנובמבר רצח רבין ועכשיו המהפך באמריקה. מעניין מה מכינה לנו ההיסטוריה לעתיד. ולסיכום ביניים בחירת טראמפ לנשיא על פניו כרגע נראה טוב ליהודים וטוב לישראל.
סקרים סקרים ושקרים
הערות לגבי הסקרים. המסקנה בשנים האחרונות היא שהסקרים לא אמינים, כי האנשים הנשאלים משקרים ביודעין ובכוונת הטעיה וזה חוזר על עצמו במערכות בחירות בישראל ועתה באמריקה. הסקרים שפורסמו כל העת עם מגמה של יתרון מתמשך להילרי קלינטון פעלו במהופך לטובת טראמפ בנוסח המצביעים הלבנים והקיצוניים מימין נהרו לקלפיות כדי לבלום את הילרי כממשיכת המדיניות של אובמה.
התקדים של הבחירות בישראל כאשר ניבאו בסקרים נצחון לבוזי ותומכיו משמאל הוציא את מצביעי הימין מהבתים לאחר שהערבים נהרו לקלפיות והעניקו לביבי 30 מנדטים, בניגוד לסקרים שנתנו לו 2022 מקסימום. מסקנה תפסיקו לבלבל את ה... עם הסקרים, מה שקובע לבסוף זה הכיוון, המדיניות, הביטחון המנהיגות האישית הכריזמה של המנהיג וגם האידאולוגיה שלו וביטויה בשטח. כאשר הטרור גובר במזרח התיכון, כאשר המדינה מוקפת במדינות ומדיניות עוינת את ישראל לא הסקרים יכריעו אלא המציאות והמנהיגות המתאימה להוביל את המדינה בימים קשים אלה. כמו שטראמפ רוצה לעשות את אמריקה גדולה וחזקה יותר כך ישראל צריכה מנהיג שיעשה אותה חזקה יותר, יציבה יותר, מכובדת עיקשת, עצמאית לא מתקפלת ולא מתגמשת על בטחונה וקיומה כמדינה חופשית יהודית וריבונית. גישה זאת תואמת את התיאוריה של מלחמת המינים של דארווין, ובמזרח התיכון זהו נכס חיוני להישרדות וקיום.
סקרים קלאסיים אוט - רשתות חברתיות - אין
הסקרים בישראל, בריטניה ועתה באמריקה כשלו, הטעו, לא דיוקו ואפילו גרמו לנזק ישיר או עקיף, עלתה הרשת החברתית על ענפיה, כמו הפייסבוק, הטוויטר וכו' כגורם שיש להתחשב בו, ויתרה מכך, לקראו ולהבין אותו, לנתח את התופעה האמור בה לצרכים פוליטיים.
השירה נעה והכלבים נובחים בפרשת אילנה דיין
הרשתות ותוכניות הטלוויזיה, מנתחות, מבקרות את התגובה של נתניהו על הכתבה של אילנה דיין בתוכנית עובדה. הסלוגן החביב והחבוט והשחוק הוא התקשורת היא בבחינת כלב השמירה של הדמוקרטיה. אלא מאי הכלבים של הדמוקרטיה, לא לקחו בחשבון ואולי שכחו שגם לצד המבוקר והמותקף יש כלבים שנושכים שנובחים ולפעמים גם תוקפים. לא זכור לי שיש באיזה שהוא חוק או תקנון או כללי אתיקה עיתונאית הנותנים חסינות לעיתונאיים על כתבותיהם על הצהרותיהם ועל הבעת עמדותיהם בפומבי. התגובה של נתניהו הייתה בלי קשר לתוכנה האמיתי או השגוי הגנה על הבית, הגנה על אשתו ומשפחתו. לכן כאשר יורים על ביתך אתה לא בודק בדיוק מה המניע של היורה אלא מתגונן ויורה חזרה כדי לגונן על ביתך. פרט לכך הכתבה שהייתה צריכה להיות על הכוורת של נתניהו הייתה ברובה על שרה נתניהו, במטרה לנגח את נתניהו שזאת דרך פסולה לא יפה לא אתית ובוודאי לא עיתונות במיטבה. אז אם הכלבים נובחים והשירה עוברת ומגיבה באותו מטבע, עם כלבים משלה אני לא רואה כל פסול דמוקרטי במעשה. ואני מציע לכל אחד לבדוק מה הוא היה עושה אם באופן מתמיד היו תוקפים את ביתו, משפחתו ואשתו ואם היה שותק או מגיב בהתאם בהחלט נקודה למחשבה.
הצביעות של השמאל והחלטות הבוחר
כאשר בעימות מול הילרי קלינטון נשאל טראמפ, האם יקבל את החלטת הבוחר, הוא אמר רק אם יבחרו בו. התשובה עוררה סערה כמתבקש, פגיעה בדמוקרטיה, בשלטון החוק, בסדר ובמסורת האמריקנית רבת השנים וכו' וכו'...
וכאשר טראמפ נבחר השמאל יוצא בהפגנות סוערות בהצהרה הוא לא הנשיא שלנו - לא מקבלים את התוצאות. וזה מזכיר את המצב בישראל, לאורך השנים, כאשר השמאל יודע מה טוב לישראל, כאשר כל החלטותיהם הן בבחינת דמוקרטיות ואילו הימין לא מכבד את השיטה. כמו שאמר בזמנו איש השמאל המובהק ח"כ וחבר קיבוץ בן אהרון, שאחרי המהפך של 77 נבחר מנחם בגין, אמרו לו זה רצון העם ותשובתו המוחצת, המהווה אבן דרך עד ימינו לשמאל - אז צריך להחליף את העם". אתם הבנתם את זה.
כאשר התקשורת בארה"ב ברוב עוולתה ניבאה שלהילרי יש 8090% סיכוי להיבחר, והתוצאה, קיבלו חיתול רטוב בפנים.
רצח רבין הוא רצח פוליטי קלאסי
לפני הרצח הייתה הסתה אבל הגורמים האחראיים על ביטחון המדינה ומנהיגיה, התרשלו כשלו והמחיר ששולם היה כבד. עם זאת, אסור לשכוח או להתעלם שהייתה הסתה נגד בגין ונגד אריק שרון, בנוסח רוצח או ספירת חיילים נופלים יומית, בתקשורת ללא מענה או הסבר או התנגדות מצדו מעל לכל זה, אסור לשכוח ואסור לטשטש את העובדה, למרות שמנסים כי התמונה של רבין במדי אס.אס הונפה מול המצלמה במכוון על-ידי סוכן של השב"כ המכונה "שמפניה" בידיעת שולחיו ועל אחריותם, בכנס המפורסם בירושלים עם המרפסת המפורסמת ולא על-ידי הימין אלא נציגי השלטון טרם הבחירות.
אסור לשכוח או להתעלם שהרוצח יגאל עמיר, היה על הכוונת והראדר של השב"כ תקופה ארוכה ורק התנהלות רשלנית, או קונספציה שגויה הביאו לרצח. עד היום לא קיבלנו תשובה הגיונית, נבונה ומספקת מה עשה צלם על גג בית סמוך כשהוא מצלם משך שעות את מגרש החניה ואת יגאל עמיר יושב שם בוהה ומחכה באזור סטרילי כביכול מלא בשוטרים ובאנשי שב"כ ואיש מכוחות הביטחון, לא מברר, לא שואל מה מעשיו. ועדיין לא קבלנו תשובה מי צעק "סרקסרק" ומי התעניין בסרט על מגרש החניה. האם מדובר בקטע של האחים קהלני שהשב"כ ניטרל את נשקם על-ידי הוצאת הנוקר ותפישתם על חם והאם רצו לעשות גם כאן תרגיל דומה בכל השאלות האלה והאחרות עד היום אין תשובה מספקת. לסיכום הייתה הסתה פוליטית, כפי שזה קורה לעיתים קרובות לשני הצדדים, אך גם הייתה רשלנות מקצועית של שומרי הסף וביטחון המדינה.

תאריך:  16/11/2016   |   עודכן:  16/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נובמבר הגדול והמפתיע
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר נאה. כל הקטעים טובים.
ל-אברהם פכטר  |  16/11/16 16:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות בארה''ב
מתי דוד
לרובם של השדרים והפרשנים האלה לא היה האומץ והיושר האינטלקטואלי להודות בכישלונם האישי והמקצועי
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - רוב מוצק, עיוות, לא-אמינה ואי-אכיפה
יפעת גדות
אסתר שניאורסון גרי
נצחונו של טראמפ הוא גם ניצחונה של ישראל    ב'אקווריום' שלו וסביבו, פרו ישראלים מובהקים
אליקים העצני
היום נזכרים בצער ובחרטה ביעדים הלאומיים שהיו בהישג יד מיד אחרי ניצחון ששת הימים, ולאחר חלוף זמן לא ארוך 'חלון ההזדמנויות' נסגר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il