X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
[צילום: הילה קומם]
ביאליסטוק ובלום מכים שנית
המחזמר הנודע בשפת המקור באנגלית - תוסס ונחמד - תיאטרון גבעתיים וברחבי הארץ

"המפיקים" הוא מחזמר נודע שחיבר והלחין מל ברוקס וההפקה שמעלה ברחבי הארץ בשפת המקור באנגלית ישראל מיוזיקלס, היא תוססת ונחמדה ונאמנה למקור שכבש בשעתו את ברודווי והוסט אנד.
אנסמבל של כעשרים שחקנים, זמרים ורקדנים עם תזמורת מעולה, הצליח למרות קשיי תקציב, להפיק מחזמר טוב מאוד.
ישראל לוטניק הבמאי ומנהל חברת ההפקות מוכר כ"רבי המזמר מברודווי" והוא כבר העלה בישראל מחזות זמר רבים בעשר שנות קיומו וכולם בשפת המקור באנגלית.למרות שמדובר למעשה בתיאטרון דל תקציב הוא מצליח לא פעם להפיק מחזות זמר תוססים וטובים, בזכות כישרונות ותיקים וגם חדשים וצעירים, חלקם שחקנים עולים מארה"ב ומארצות דוברות אנגלית וגם כוחות צעירים ומוכשרים.
בניגוד להצגות שוליים הדלות באמצעים או הנעזרות בפליי-בק, ההפקה מלווה בתזמורת חייה בת 6 נגנים והמנהל המוזיקלי חיים טוקצ'ינסקי הפיח בה רעננות וקצב מקצועיים ומעולים.
העלילה עוסקת במפיק מקס ביאליסטוק החובר לרואה החשבון שלו ליאו בלום, לאחר שגילו נוסחת קסם לגרוף כסף ממחזות זמר. הם מחליטים להפיק מחזמר כושל במיוחד שאמור לקרוס תוך יום אחד ולהעלם עם כספי התרומות, רובן מנשים קשישות התאוות לשעשועי מין. להפקה חוברת שוודית בלונדינית שאינה מבינה דבר בעסקי שעשועים, מחזאי ניאו נאצי הזוי, במאי כושל וחבורת עוזריו המטורללים. המחזמר עוסק בהיטלר והוא אמור לנפוח את נשמתו כבר במערכה הראשונה, אולם למרבה האירוניה, ההפקה הופכת ללהיט והמפיקים לנרדפים בידי החוק.
הווארד שכטר, שחקן ותיק מברודווי שעלה לאחרונה ארצה, מגלם את המפיק ביאליסטוק והוא מגיש יכולות משחק ושיר יפים מאוד . הוא מצליח להחזיק את ההפקה בכישרון רב.
שי אמויאל מגלם את ליאו בלום רואה החשבון והוא בהחלט מרשים, נוטף כישרון ובעל יכולות משחק ושיר מוצלחות.
דיויד קלימניק מגלם את המחזאי הנאצי ומשחקו הוא מקסים ומעולה.
דיל דיוויד בוקאצו הונור מקולורדו מגלם באורח מרשים את הבמאי הכושל רוג'ר דה ברי והוא ראוי למחיאות כפיים.
ארז קנטור מצוין בתפקיד כרמן גיאה, עוזרו של הבמאי. משחקו הוא ראוי ומוצלח מאוד.
מיטל סגל גונבת את ההצגה בדמותה של אולה השוודית והיא מעולה במשחק ובשיר. סצנת האודישן שלה היא מלבבת ומצוינת.
מירב פלג טובה מאוד בתפקיד הקשישה העליזה. ישראל לוטניק הבמאי מגלם אף הוא תפקידי משנה קטנים ומוצלח מאוד בשיר ובתחפושות.
כפיר לוי, שיר זהבי, צ'רלס דיוויס, אביטל קגן והגר נבטי, טובים מאוד במגוון התפקידים. בולט בלהקה ישראל לויט המגלם מספר דמויות מצחיקות.
אביחי ברלינסקי אחראי לכוריאוגרפיה הנאה ואין ספק שאם היה לו מספר רקדנים כפול, התוצאה הייתה מרשימה. לאה תורן עיצבה את התלבושות והן בהחלט מוצלחות מאוד. אליאס אישתה עיצב את הסאונד שלא היה מושלם בתיאטרון גבעתיים. איתן תדמור עיצב תאורה ואולם בהפקה בתיאטרון גבעתיים היו לדעתי תקלות כמו עלטה בסצנות מסוימות ותקינות פולו לקויה. התפאורה הייתה אומנם מגוונת ורבת אלמנטים, אולם דלת תקציב ולכן גם לא בלטה. הפסקות החלפת סצנות היו חשוכות,לקויות וארוכות וראוי היה לפתור אותן באמצעי בימוי.
מחזמר כמו המפיקים הוא משימת הפקה קשה מאוד לביצוע וההפקה הזו ועוד בשפת המקור באנגלית היא בהחלט אור בולט בתעשיה הזו של תיאטרון ולכן מגיע ליוצרים עידוד ומחמאות.

[צילום: הילה קומם]
[צילום: הילה קומם]
הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  01/12/2016   |   עודכן:  01/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רבקה שפק ליסק
העיר לכיש ששבה ונבנתה במאה ה-8 לפנה"ס נכבשה וחרבה בעת מסע הכיבוש של מלך בבל ב-586 לפנה"ס שנערך בעקבות המרד של המלך צדקיהו שהיה ווסאל בבלי
הלגה רקנטי
סביב הקפאין נוצרו כל-כך הרבה מיתוסים בריאותיים, חיוביים ושליליים, שמשאירים את כולנו בעיקר מבולבלים    דבר אחד בטוח - הקפאין מחולל פלאים בשיקום עור הפנים    אז איך זה בדיוק עובד, כיצד עושים בו שימוש מכוני הקוסמטיקה, ומהם מגוון הטיפולים הקיימים    כל התשובות בפנים
איציק וולף
מנכ"ל עיריית לוד, אהרן אטיאס, היה מעורב במגעים להפעלת בית כנסת במבנה מסוכן המיועד להריסה, ובבניה לא חוקית ללא היתרים, במקום המיועד לסלילת דרך    היועץ המשפטי לעיריית לוד: אפשרות לרווח כספי לא הוגן למשתמשים במבנה במקרה של צורך לפינוי לטובת פיתוח תשתיות בשטח    עיריית לוד: נוודא שהעמותה תמציא את כל האישורים הנדרשים לשיפוץ והפעלת בית הכנסת וברגע שהמינהל ישווק את המגרש בהתאם לתב"ע, העמותה תפנה את המקום מבלי שיהיו לה כל טענות כספיות
ארי בוסל
הקרנת הבכורה של פאודה התקיימה בלוס אנג׳לס ערב הפצתו הבינלאומית בנטפליקס    האם ישראל מעניינת אותם? האם יהודים או יהדות באמת חשובים להם? מה הם בכלל יודעים עלינו, או על המזרח התכון?
אלי אלון
בית חולים "הירקון" שפעל בתל אביב בשנות ה-40 וה-50, הוא מהפחות ידועים ומוכרים לציבור הרחב מבתי-חולים אחרים שפעלו בתל אביב לאורך שנותיה    דומה כי רק מעטים יודעים כי היה קיים בכלל בית חולים זה    על כן ראיתי לנכון להביא בפני הקוראים את סיפורו של בית חולים לא ידוע זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il