X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
חיסכו מאיתנו הביקורת "הפוליטית", השחוקה, המיושנת והעבשה משהו, מבית-מדרשו של אדם, שהיה ראש ממשלה שלנו לפני כ-16 שנה ואל תביאו לנו ובפנינו "הגיגיו" של צייצן זה, שמצייץ הוא, בחשבון הטוויטר שלו
▪  ▪  ▪
אהוד ברק [צילום: פלאש 90]

אהוד ברק צייץ משהו בחשבון הטוויטר שלו ואחד העיתונים דיווח על ציוציו אלה. אהוד ברק צייץ פעם שנייה ציוץ כלשהוא בחשבון הטוויטר שלו והעיתון הזה, או אולי היה זה עיתון אחד שדיווח - פעם נוספת - על ציוציו. כל הציוצים הללו עסקו בפרשנויות ובאמירות, בהקשרים פוליטיים ובמרבית המקרים תקפו הם בנימין נתניהו האיש, כמו-גם משנתו והתנהלותו הפוליטית. מי זה אהוד ברק? שאלנו עצמו. לאיזה מפלגה פוליטית הוא משתייך? המשכנו ושאלנו עצמנו. רגע, רגע, הוספנו והקשנו, על עצמנו, האם מדובר בשר בממשלת-ישראל או לפחות בחבר כנסת (אפילו במישהו היושב בחלק שיושבים חברי-הכנסת האנונימיים וחיוורי הפנים, בספסלים האחוריים, בכנסת ישראל?) תוך שניסינו לדלות שמו של טרדן ציוצי טוויטר אלה, ממעמקי הזיכרון הפוליטי החלש שלנו.
לבסוף למרות הסניליות המתקדמת נזכרנו. מדובר באחד ששמו, במקור, היה אהוד ברוג, שהיה ראש-הממלשה העשירי של מדינת-ישראל, בשנים 1999-2001. הוא היה גם הרמטכ"ל ה-14 של צה"ל, בשנים 1991-1995 והוא היה אפילו שר ביטחון, בממשלת-ישראל, בשנים 2007-2013. ממש חיתכת היסטוריה. הוא יכול להחליף אפילו להיות על תקן של בן-גוריון החי. אין מה להכחיש, האיש סוחב מאחוריו לא מעט חתיכות ופיסות היסטוריה, לא מעטות מן העבר. עבר, עבר, יופי, חשבנו לעצמנו, אבל מה עם ההווה - ומה עם העתיד?
עוד אנו מגרדים בראשנו ומעלים זיכרונות מתהום הנשייה, החלטנו לבדוק ב"ויקיפדיה" (ממילא לא התכוונו לערוך מחקר מקיף על אדם, שמביע דעותיו הפוליטיות באמצעות ציוצים בחשבון טוויטר) לברר עוד פרטים על איש צייצן טוויטר זה. התברר לנו, כי בתאריך 17 בינואר 2011 ברק, יחד עם ארבעה חברי כנסת נוספים, התפלגו ממפלגת העבודה והקימו סיעה חדשה בשם "העצמאות" .בתאריך 26 בנובמבר 2012 הודיע ברק על פרישתו מהחיים הפוליטיים בשנית ועל כך שלא יתמודד בבחירות לכנסת התשע עשרה כעבור שלושה ימים, ב-29 בנובמבר, ביקר אהוד ברק זה בפנטגון. במהלך הביקור העניק לו מזכיר ההגנה לאון פנטה מדליית מחלקת ההגנה לשירות ציבורי מצטיין. בעקבות פרישתו החליטה סיעת "העצמאות" לא להתמודד בבחירות לכנסת התשע עשרה שנערכו ב-22 בינואר 2013, וכהונתו של ברק פגה עם השבעת ממשלת ישראל השלושים ושלוש, בתאריך 18 במרס 2013 וכניסתו משה יעלון, לתפקיד שר הביטחון.
עכשיו דברים החלו להיות ברורים. נזכרנו גם, שלפני כמה שבועות - אולי לפני כמה חודשים (אנחנו בשלבי סניליות מתקדמים, זוכרים?) - נתקלנו, באקראי, במודעות שפורסמו על לוחות מודעות, שקראו ל"החזרתו של אהוד ברק". נו, טוב. האיש רוצה לחזור לפוליטיקה. נו, טוב. עכשיו ברור - גם לנו - למה הוא תוקף ראש-ממשלה מכהן. אבל תסבירו לי, ממתי צריך להתייחס לציוצים של אחד, שלפני כ-16 שנה, היה ראש-ממשלה והוא כבר עזב ויצא לו - ל-ח-ל-ו-ט-י-ן - ממעורבות פוליטית פעילה בממשלה ובכנסת, לפני כשלוש שנים? בגלל העבר? מה קרה? החזירו למרקע תוכנית הטלוויזיה "חדשות בעתיקות"?
השיטה הפוליטית הנהוגה בישראל, הינה שיטה פוליטית, הפועלת ונוהגת, באמצעות פעילות הכנסת והממשלה וסביב הסובב והנסבב סביבן. דרך פוליטית אחרת, אין קיימת ואינה מצויה, כלל וכלל, במקומותינו ובמחוזותינו. מי שלא התמודד בבחירות וזכה באימון הבוחרים, דינו כשתוקי. אין מקשיבים לו, אלא אם הוא סופר מפורסם - עדיף סופר מפורסם עם דעות שמאלניות. קחו דברים, בעניין הזה, עם שר הביטחון שהודח במהלך כהונתו, זה מקרוב, מממשלת נתניהו, הלא הוא משה (בוגי) יעלון. הוא יסביר לכם - הסבר היטב - כמה קשה הדבר, לפוליטיקאי לשעבר, שאינו בשרה מבשרה של המערכת הפוליטית המתפקדת (כנסת וממשלה והסובב אותם), להכניס "ולהשתיל" אמירות פוליטיות שלו, מעשה של יום יום ושעה שעה, לכלי התקשורת, המודפסת והמשודרת, כאחת, אם הוא נחשב "אחד שלעבר", שאינו שר ואינו חבר-כנסת.
לכן, חיסכו מאיתנו הביקורת "הפוליטית", השחוקה, המיושנת והעבשה משהו, מבית-מדרשו של אדם, שהיה ראש ממשלה שלנו - לפני כ-16 שנה - ואל תביאו לנו ובפנינו "הגיגיו" של צייצן זה, שמצייץ הוא, בחשבון הטוויטר שלו. ואתם העורכים הפוליטיים/העורכות הפוליטיות, כל פעם שמתפנה לכם/לכן, מקום פנוי במשבצת הפוליטית ו"מגרד לכם" ביד, "להשחיל לנו" במשבצת פנויה זו "הגיגיו המצויצים" של אותו אהוד ברק, עשו טובה לאנושות, העבירו משבצת זו לכתבים והכתבות לענייני חברה, רכילות ובידור, הם ידעו - על בטוח - מה למלא בה תוכן שיביא טוב ללב ולנשמה.
תאמינו לי, הם אלה החבר'ה שכותבים על חברה וחבר'ה, רכילות שהייתה ושתהיה ומביאים לנו, בידור בקילו ובטונות - יתנו לנו עוד אייטם על קים קרדשיאן וקניה ווסט, על מה היה, הווה -ובעיקר, בעיקר, הם יספרו לנו, מה עוד יהיה. תאמינו לי, זה הרבה יותר מעניין מהציוצים המשעממים, מה זה משעממים - מ-ש-ע-מ-מ-ים לאללה ו- מ-ש-ע-מ-מ-י-ם אפילו ת'שעמום עצמו, עד שהוא נרדם - ממש נרדם - מרוב שעמום.
רחמו עלינו, ראבק. החיים קצרים ואנחנו רוצים ליהנות מכמה שיותר סיפורים עסיסיים ש"ירטיבו" לנו ת'היום הארוך, הקשה, המעצבן והמצ'עמם, לאללה, שמצפה לנו. מה עשינו לכם רע שאתם מפילים עלינו - פעם אחר פעם - ציוצים של האיש הזה, עם הזקן, שאפילו חיוך אין לו על הפנים שלו. אני אומר /אומרת/ אומרים/ אומרות לכם שהוא, הוא ממש - ממש על הפנים, עם חיוך ובלי חיוך. יאללה, תתקדמו ותספרו לנו סיפורי סקס, צבע ורכילות ולא צ'עמומים מיותרים שכאלה. מה כתבתם אתמול על קים קרדשיאן? שהיא הולכת לדגמן הלבשה תחתונה. של מי? של "ויקטוריה סיקרט" או של מי? תהיו קולים, ספרו לנו, בבקשה.ב-ב-ק-ש-ה וכמה שיותר מ-ה-ר.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  11/12/2016   |   עודכן:  11/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אהוד ברק "פוליטיקאי" בחסות חשבון הטוויטר
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הוא פוליטיקאי "רציני" ביותר ל"ת
שרגא נצר  |  11/12/16 09:44
2
הגיגים מבולבלים של דוקטור שטנג
גדעון תבורי  |  11/12/16 11:05
3
מילים בסלע, אבל...
אלי יזרעאלי  |  11/12/16 11:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי מילשטיין
נפילת שבעה נוטרים בפיקודו של אליק שמיר ביאזור (אזור); פעולות גמול בפיקוד נחום אריאלי ששיאן חיסול מפקדה ערבית בבית חרושת לקרח ביאזור; טבח יהודים בבית חרושת "היוצק" בצומת חולון
חיים שטנגר
שאלת המס שיחול ושיוטל מכאן ולהבא על "חברות הארנק", אינה שאלה של מה בכך, לאור העובדה, כי קיימת הוראה מפורשת, בסעיף 3 ל"חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו", הקובעת, כי: "אין פוגעים בקניינו של אדם". הוראת חוק זו, יש לקרוא ולפרש, לאורה של פיסקת ההגבלה, הקבועה בהוראת סעיף 8 לחוק זה ולפיה: "אין פוגעים בזכויות שלפי חוק-יסוד זה אלא בחוק ההולם את ערכיה של מדינת ישראל
יוסף קנדלקר
בעוד שהמנילה שהגיעה אליי לפני הגיוס סיפרה לי שאני מתאים ליחידות המודיעין וחיל-האוויר, המנילה החדשה סיפרה לי את סיפורם של נערים יוצאי עיירות פיתוח - אתה מתאים לתחזוקה וחימוש
חיים שטנגר
וועדת אגרנט הראשונה קבעה, כי היועמ"ש, מונה אומנם על-ידי הממשלה והוא כפוף לה, אולם שיקול דעתו המקצועי והמשפטי, הינו שיקול עצמאי וסוברני ואם סבור הוא, כי הממשלה פועלת בניגוד להוראות החוק וההלכה הפסוקה, רשאי הוא לסרב לייצג עמדתה הפסולה לטעמו של הממשלה
חיים שטנגר
לא את ראשו של בוכריס מבקשים אנו, אלא ניקוי "הרפש הערכי", שהותיר הוא, במעשיו הנבזים והנפשעים, מבקשים אנו. מאיש חבוש כיפה, מבקשים אנו דרגה ערכית גבוהה יותר, ממי שאינו חבוש כיפה שכזו לראשו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il