קניון גבעתיים יוצא בקמפיין פרסום חדש הכולל טלוויזיה ושלטי חוצות. הקמפיין הוא עבור השקת הלוגו והסלוגן החדש "תרשו לעצמכם להתפנק...". מאחר והנהלת הקניון החדשה, מקבוצת נכסים ובניין וכלל ביטוח IDB שמה לעצמה מטרה ברורה: ליצור קניון אופנתי ומפנק, הסרט מעביר מסר של קניות, פינוקים ונהנתנות דרך ארבע בירות האופנה בעולם.
הקמפיין, בכיכובה של רוית ירקוני, כולל ארבעה תשדירים קצרים שצולמו בלונדון, ניו-יורק, פריס והמזרח. בהמשך של כל סרט מצולם הקניון. תוך חשיפת הלוגו החדש בדמות פרפר צבעוני המשדר חופש ונהנתנות והסלוגן "תרשו לעצמכם להתפנק...".
בנוסף, מבצע קד"מ "שנה קניות על חשבוננו" בו ישלחו 300,000 מתלי דלת גדולים בת"א, רמת גן, גבעתיים ובקעת אונו, המזמינים את הלקוחות להגיע לקניון ולקבל במתנה חולצה בה מוטבע הלוגו החדש של הקניון. כל מבקר ימלא את פרטיו וישתתף בהגרלה. הלקוח שיזכה במבצע יקבל "שנה קניות על חשבון הקניון"- כל חודש במשך שנה שלמה 1,000 ש"ח לקניות בחנויות הקניון.
תקציב הקמפיין - כ-1,800,000 ש"ח.
משרד הפרסום - דרורי שלומי.
מנהלת הפרסום - אורטל זרביב.