X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בעניין נעלה ונאצל כמו השלום אין להסתפק בהצהרות בלבד. הזמן דוחק והסכנה גוברת. יש לשוב ולדבר שלום ומיד כך סבור הכוכב החדש שזה עתה הקיש במקלדתו אל הרשת את משפט ההרגעה "חוזרים לדבר שלום"
▪  ▪  ▪
מרגלית. שג"מ [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

צהלה פשטה בעיר. השמועה כי השמאלנים חוזרים הפיחה רוח רעננה בקרב ותיקי ימי אוסלו העליזים. כוכב חדש בולט בזוהרו, אראל מרגלית אחד, האיר להם לפתע את הרקיע בזעקתו קורעת הלב " אני שמאלן ואני גאה בכך".
לאחר שנים של הזנחתם הנפשעת ודחיקתם לשוליים, הנה נשמע באון ובגאווה קול האמת הצדק והתקוה. שלטי "השמאלנים חוזרים" נתלים במרפסות הבתים מעירים את זיכרון ימי הזוהר הנפלאים ונוסטלגיית אוסלו הצורבת בנשמה.
באותם ימים הוצפה הארץ כולה בשלטיהם. אינספור סטיקרים ושלטי חוצות של "רוצים שלום" הבהירו לכל כי נושאיהם הם שמאלנים גאים ומוצהרים. מבלי לשאול איש ועל דעת עצמם בלבד קבעו כי דרכם היא הדרך האמיתית לשלום ועל כן ראויים הם לשם "מחנה השלום". אמור מעתה - כל המתנגד לדרכם מתנגד לשלום בכבודו ובעצמו. חולות הזמן שנשפכו מאז והידועים לכל כיסו כליל דרך זו וכל שנותר ממנה הוא הקריאה לשוב... רק מי שהיה ונעלם יכול לשוב.
צהלה פשטה בעיר. השמאלנים חוזרים. הישובו ימי הזוהר? אראל מרגלית קובע נחרצות: ישובו גם ישובו, אם רק תבחרו באראל מרגלית! ברור וידוע כי אין אראל מרגלית מבקש טובה כלשהי לעצמו. טובת המדינה בלבד עומדת לנגד עיניו וכשמאלני גאה ומוצהר הכמיהה לשלום ועתיד המדינה הם המנחים אותו בלבד. כשמאלני גאה הוא מכריז בגאווה כי "המדינה של נתניהו " שוב תשוב לשלטון השמאל ותחזור להקרא "ישראל". השמאל הגאה והמוצהר הוא ורק הוא ינחה אותה אל השקט והשלום שרק הוא יכול להביא.
בעניין נעלה ונאצל כמו השלום אין להסתפק בהצהרות בלבד. הזמן דוחק והסכנה גוברת. יש לשוב ולדבר שלום ומיד. כך סבור הכוכב החדש שזה עתה הקיש במקלדתו אל הרשת את משפט ההרגעה "חוזרים לדבר שלום". לעולם אל לנו לאבד את התקווה. ממרומים נשלח אלינו אראל מרגלית להפיח רוח חדשה בפגר השלום.
חפלת השלום
נפעם ונרגש צופה אני בתמונתו של השמאלן הגאה והמוצהר (אותה העלה הוא עצמו לרשת בגאוות שמאלנים מוצהרים כדת וכדין) לוחץ ידיים עם הצדיק גיבור השלום ג'יבריל רג'וב בחדרו שברמאללה. הנה ההוכחה ש"חוזרים לדבר שלום"! על-רקע תמונותיהם של הטרוריסט, חתן פרס נובל לשלום, עראפאת ושל מכחיש השואה איש השלום אבו מאזן מתרחש לנגד עינינו הנס - ש"גמ ( שמאלני גאה מוצהר) אראל מרגלית מחזיר את התקווה ומדבר שלום! השמאלנים חוזרים! הצטרפו למשימה כל שגמי הארץ! חיזרו ועשו שלום! הצילו את המדינה מציפורניו של נתניהו!
שג"מ מרגלית מעדכן את קוראיו כי בשיחות השלום בהן השתתף בהן הביע בפניו רג'וב את שאיפתו של העם הפלשתיני לשלום, את תמיכתו בפתרון שתי המדינות ושאר בלב בלה ישן וידוע.
בהגינות שמאלנית טיפוסית אין השג"ם מזכיר ולו ברמז כי בשביל הצדיק רג'וב, פלשתיני גאה ומוצהר אף הוא, "פתרון שתי המדינות" הוא מדינת פלשתין ומדינה שנייה של "כל אזרחיה" כולל ובמיוחד מיליוני פליטים ערבים שישובו אליה. אין זו השעה לקלקל את חפלת השלום שבפתח. בהשפלת ראש שמאלנית גאה מוצהרת וצפויה מצהיר הכוכב החדש כי נתניהו הוא ולא אחר יישא באשמת המהומות והפרעות של הערבים ("אינתיפאדה") בגלל "טלפון ציבורי" שהוא מסרב לתת לרוצחים שפלים ומורשעים הידועים בשם מעורר החמלה "אסירים". מחדרו של ג'בריל הצדיק שברמאללה נותן השג"ם העולה גיבוי מלא למחבלים רוצחים וקורא לכל השמאלנים שהתאדו: חיזרו והיו גאים כמוני!
צפירת הרגעה נשמעה בעיר. אם זהו "שמאל" וזוהי "גאווה" אין שמץ של סיכוי ש"השמאלנים חוזרים". עם ישראל ניעור מאשליית השלום השקרי של אוסלו ואפילו פילוסוף דגול כאראל מרגלית יושלך עם כל גאוותו השמאלנית לפח האשפה של ההיסטוריה. ימי אוסלו העליזים נמוגו לבלי שוב עם השמאלנים הגאים או בלעדיהם.

תאריך:  23/04/2017   |   עודכן:  23/04/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השמאלנים באים השמאלנים באים
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
יעקב-
אבנר צפוני  |  23/04/17 12:25
 
- ממש לא. המצאת הבלסטינים
בני בנקר  |  23/04/17 18:16
2
השמאלנים האלה, כמרגלית,
בינוני ומטה  |  23/04/17 15:48
3
חסר לעם ישראל בעיות וצרות?
עמר, בחייאת.  |  23/04/17 18:25
 
- לא, אותך לא ניתן להפוך לחכם
סניל  |  25/04/17 16:38
4
מרגלית
באום  |  23/04/17 19:08
5
הזוי ? הזויזוי ? זזויזויייי !!
מדמוני אסף  |  23/04/17 23:00
6
הזרזיר אצל העורב
חוזליטו  |  24/04/17 00:31
7
יעקב,ביידיש יש פתגם האומר: אתה
סניל  |  24/04/17 14:42
 
- אם אתה עצמך טיפש.
אלא,  |  24/04/17 15:18
8
כמה הם? ממלאים מטוס ל"ת
דורון.צ  |  24/04/17 16:36
9
אראל מרגלית, הקברן של האבודה,
שרגא  |  24/04/17 16:42
10
יעקב עמר - אירוניסט, ימניסט
אחד העם  |  25/04/17 07:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
הנהגת הפתח שומרת על שתיקה בכל הקשור לשביתת הרעב של האסירים הביטחוניים כדי שלא לפגוע בפגישתו של מחמוד עבאס עם הנשיא טראמפ. מרוואן ברגותי מנסה להסלים את האווירה בגדה כדי ללחוץ על ישראל
תרצה הכטר
טראומות היסטוריות הן אירועים שהתרחשו בעברו של עם ונחקקו בזיכרון הציבורי. חלקם הם אירועים מייסדי זהות או זהויות
שלמה ברום, אודי דקל
ממשל טראמפ נוח יותר לממשלת הימין בישראל מממשל אובמה בעניין המשך הבנייה בהתנחלויות עם הגבלות, ובפועל באי-התנגדותו לבנייה בשכונות היהודיות במזרח ירושלים
אריאל י' לוין
בעוד העולם חושש מהתנגשות בין מעצמות גרעיניות סביב רוסיה או קוריאה הצפונית, מתפתח שוב משבר בין שתי מעצמות גרעיניות אחרות    ובינתיים אצלנו: ברגותי, החמאס ודאעש
יוני בן-מנחם
מחקירת גורמי הביטחון במצרים עולה כי לא רק ארגון דאעש מתכנן פיגועים נגד הנוצרים במצרים. גורמי הביטחון חשפו חוליה גדולה של "האחים המוסלמים" שקיבלה הנחיות מקטר וטורקיה לפגוע בכנסיות ובאישים קופטים בכירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il