X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אני אוהב את הגישה שלכם, היא ישירה, מעשית, מקצרת תהליכים ומביאה ישר לתוצאה
▪  ▪  ▪
ג'ונג-אוּן. מזדהה [צילום: AP]

המחנה הדמוקרטי שלום,
שמי ד"ר קים ג'ונג-אוּן ואני שמח לכתוב לכם.
הבוקר כשדפדפתי בעיתון "רודונג סינמון" ראיתי צילום שלכם מאיזה אירוע עם שלט גדול ובו המשפט המהמם והמכונן, המהווה נר לרגליי מזה שנים, ובו כתוב שביבי (מי זה?) אשם עד שתוכח חפותו, וישר הרגשתי שאני מתחבר אליכם, בגדר אחוות אחים לדעה.
כל הכבוד לכם על תפיסת העולם הכל כך נכונה. בתור שליט קוריאה הצפונית אני נוהג מזה שנים לפי הכלל הזה ומביא אותו לכדי פרקטיקה מזהירה.
לפני כארבע שנים מצאתי את היון סונג וול (זו חברתי לשעבר) אשמה, ועד שתוכח חפותה הוצאתי אותה להורג. ליתר ביטחון וכדי שלא תפוספס האשמה, דאגתי להרוג עוד עשרה אנשים בסביבתה, כל זאת כמובן עד שתוכח חפותם.
זמן קצר אחר כך מצאתי את הדוד שלי אשם. הרעבתי אותו וציויתי להכניסו למערה עם 120 כלבים רעבים. איני יודע מה קרה שם במערה. האם הוא אכל אותם או שהם אכלו אותו. בכל
מקרה הוא צריך להוכיח את חפותו בטרם אפריד בינו לבין הכלבים. ליתר ביטחון גם לקחתי את כל משפחתו והרעבתי אותם מעל פני האדמה, כל זאת כמובן עד שתוכח חפותם.
את שר ההגנה שלי מצאתי בוקר אחד אשם, ועד שתוכח חפותו העמדתי אותו בכיכר המרכזית של פיונגיאנג למול קהל רב, וערכתי מפגש בינו לבין טיל נגד מטוסים. כמובן שכל ראשי הצבא המקורבים אליו נהנו אף הם מעוצמת המפגש, אך גם היום אני מוכן להקל בעונשם אם רק יוכיחו חפותם.
על כן אני אוהב את הגישה שלכם. היא ישירה, מעשית, מקצרת תהליכים ומביאה ישר לתוצאה.
שי ג'ינפינג, נשיא סין, אמר לי באחת משיחות הטלפון בינינו שהישראלים אנשים חכמים. כשאני מתבונן בתמונה שלכם עם השלט "ביבי (לא משנה מי) אשם עד שתוכח חפותו" אני מסכים עם ג'ינפינג. אתם אנשים חכמים. הרי אתם מחזיקים באותם דעות כמו שלי, ואני חכם, לכן גם אתם חכמים.
והנה עלה בדעתי רעיון:
מכיוון שמדינתי מתרוקנת מתושביה המטומטמים, שמשום מה תמיד נמצאים אשמים עד שתוכח חפותם, ומכיוון שאנו רואים עין בעין, ואתם חכמים בדיוק כמוני, אני מציע לכם, המאמינים כמוני שביבי (או לא משנה מי) אשם עד שתוכח חפותו, אזרחות בקוריאה הצפונית.
בואו להיות אזרחינו! אני צריך אנשים חכמים כמותכם!
אני מבטיח לכם שאשכן אתכם בצריף שרד סמוך לארמוני כדי שאתבשם מדי יום מחוכמתכם הרבה. תקבלו במתנה אופניים בחינם לדווש בהם ברחבי פיונגיאנג, ומנוי חינם ליומון המרתק שאני עורכו "רודונג סינמון".
אנשים כמותכם אני צריך בפיונגיאנג!
אתם תהיו בבת עיני, זאת כמובן עד שתוכח חפותכם.
בציפייה להתאזרחותכם המהירה,
ד"ר קים ג'ונג-אוּן
נשיא קוריאה הצפונית ושליטה העליון.
C וכל הזכויות שמורות...עד שתוכח חפותו.

תאריך:  23/07/2017   |   עודכן:  23/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 קוריאה הצפונית
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
אין כל מקום לנימוקים הגיוניים, שעה שההסתה, הרגש, השנאה והשאיפה לנקמה, מרימים ראש ונושאים, אל על, אש של אינתיפאדה שלישית וצפויה, במניין אם לא נחשיב, במניין, מה שקרוי "אינתיפאדת הסכינים", כאינתיפאדה שלישית. לכן, טיעון לפיו גם במכה הוצבו גלאי מתכת "לא יעבור" ולא יתקבל, על-ידי אלפי פלשתינים מוסתים
חיים שטנגר
התייחסות פומבית מזלזלת וחסרת אחריות של ראש ממשלת ישראל, בנימין (ביבי) נתניהו, כמו גם סירובו המתמשך, ליתן דין וחשבון מפורט לציבור, בעניינים בפרשת הצוללות, פוגעת בתדמיתו, פגיעה אנושה. החזרה על משפט המנטרה, לפיו: "לא היה דבר ולא יהיה דבר", לא רק שאינה מטיבה עם נתניהו, אלא היא מחסלת סיכוייו כמעט כליל לחזור ולהיבחר כראש ממשלה מכהן
חיים שטנגר
העובדות בשטח וניסיון העבר מוכיחים, כי שעה שעד מדינה "פותח ת'פה הגדול שלו", כמו גם מתחיל הוא "לשיר מזמורי תהילים", שלא היו מוכרים עד אותו שלב לחוקרי המשטרה, הרי מי שלכאורה, לא היו בגדר של חשודים, כלל וכלל, באותו שלב, או מי שנסתיימה חקירה והם שוחררו ממעצרם, עלולים למצוא עצמם, לא רק במעצר חוזר, אלא גם מורשעים בדין ונשלחים לתקופות מאסר
חיים שטנגר
לא ברור לנו, כלל וכלל, למה רק חלק מהחשודים אלה, נעצרו במעצר תקשורתי, באולם בית המשפט ובעוד שחלקם האחר ריצוי וממשיכים לרצות מעצרם במעצרי בית. אין לנו כל ספק שמי שנעצר ונשלח למעצר בית, היישר בתום חקירתו במשטרה, זוכה להעדפה על פני שנאזק באזיקי יד ורגל ונחשף לאורות והבזקי מצלמות ומצלמות הטלוויזיה
עפר דרורי
מתוך הספר עולה דמותו של שומרון כאיש צנוע, מפקד נחוש ועקשן, בעל גישה טכנולוגית רחבה אף שאינה נשענת על השכלה פורמלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il