|
תאריך:
|
07/09/2017
|
|
|
עודכן:
|
07/09/2017
|
הימין בשנאה פתולוגית לשמאל |
|
1 |
|
|
אי אפשר להעיר על כתבה זו מבלי לשפשף עיניים מול האבסורד המרכזי שבה: האבסורד, של ייחוס שנאה פתולוגית מצד הימין ל'סמול', כאשר ברור כשמש ביום בהיר, שההיפך המוחלט הוא הנכון. כי הרי ברור שהשנאה הפתולוגית המוכרת מקדמא דנא כ'שנאה עצמית יהודית', היא היא המקור לשסע, ובמידה רבה, היא גם שורש שנאת ישראל בעולמנו כיום. ושנאה זו היא גם המקור לאותו כינוי 'סמול'. זה הכינוי לאותו מיעוט ששונא את עמו ואת ארצו ואת כל הוויתו, וכל כולו חי ועושה למען שנאה זו.
כי הכינוי 'סמול' בא להבדיל את המיעוט המשנא מ"השמאל" בכלל. ה"סמול" הוא הפוסט-ציוני, האנטי-ציוני, השונא את עמו, ארצו, את משפחתו ואת החיים בכלל: הוא גם אוהב מרצחי יהודים (ומפאר אותם בהצגות ובסרטים) ומכור להחרבת ישראל מבפנים. מה שחז"ל קראו "מהרסייך ומחריבייך..". אוטו ויינינגר, נועם חומסקי, אילן פפה, יונתן שפירא, המומר שהביא את עלילת הדם הראשונה בנוריץ' במאה ה-12, טלי פחימה, דרור פיילר, מיכאל ספרד, גדעון לוי, עינת וייצמן, חבורת 'שוברים-שתיקה' וכד'. מיעוט, אך מיעוט מזיק ומוציא דיבת העם והארץ רעה - כדבעי.
"שמאל", לעומת זאת, הוא הציוני הסוציאליסטי. איש שמאל הוא ציוני המחזיק באידאולוגיה כלכלית-חברתית שהקניין וחלוקת המשאבים במדינה היהודית יהיו נתונים לפיקוח ממשלתי וציבורי, ושהמשטר וכלל מערכות המדינה יהיו מובנים לצורך זה, ובכך יושג שוויון וצדק שיהיו גם מופת לעולם.
השמאל הציוני חתר לגאולת ציון יחד עם בניית יהודי חדש בארץ ישראל. וזאת, כמרידה בגלות ובהוויה היהודית הגלותית ובמה שצרבה ביהודי ב-2000 שנות.
מי שעשה את עיקר שיבת ציון, ובא לגאול את ארץ ישראל ולקומם בה מדינה יהודית, החל מהעליה הראשונה ואילך, היה קודם כל, השמאל הציוני: טרומפלדור, גדוד העבודה, התנועות הקיבוציות והמושב השיתופי, בן-גוריון, יערי, יהושע חנקין, ברל כצנלסון, אליעזר ליבנה, יצחק טבנקין, משה שמיר, נתן אלתרמן, נעמי שמר והפלמ"ח וכו'. וכן, גם ז'בוטינסקי – אבי "הימין" הנוכחי, היה איש שמאל בראשית דרכו, ואליו חבר גם הרב אברהם הכהן קוק, וחלק איתו את השקפת עולמו.
מה שקרה הוא, שלצערנו, צמחה בישראל מוטציה של הפוסט-ציוני. צמחה, דווקא לאחר שהמאבק הקיומי צלח. צמחה מ"השמאל". צמחה, בעיקר בדור השלישי של השמאל בארץ, ובאופן מוטרף יותר בדור הרביעי. דור, שלא ידע את בית המדרש ואת שורשיו, ותוכנת כחיה חדשה - יש מאין. אמנם אין ספק שזה אינו מקרה שזרעי הפורענות היו שתולים במהות ה"שמאל" הסוציאליסטי, אך הוא ביסודו אינו בהכרח "סמול", ואם לא היה מתנתק משורשיו, סביר שהיה נשאר ציוני נאמן. וזה תמצית קינתו של יעקב חזן, מראשי מפ"ם: ~'אנחנו גדלנו בחיידר וינקנו יידישקייט, ולא שיערנו שנגדל דור של עמי ארצות מתנכר לשורשיו'.
לכן, הכינוי 'סמול' הוא הכרח לאבחנה נכונה של המחנות בארץ, ולא גידוף. ואם אכן נהפך 'סמול' למושא ללעג וקלס, זה מכיוון שה'סמול,' בשנאתו לישראל, הרוויח אותו ביושר ! |
|
כתובת IP: |
212.143.119.130 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גדי אשל |
|
|
|
|
|
ונפלאה, המבהירה היטב את הניואנסים הדקים ואת מהות השמאל שהפך ל"סמול". ולמר לייב: קרא נא היטב את דברי אשל, משום שהנך טועה לא פעם והופך לבן לשחור ושחור ללבן. הכותרת של מאמרך שגויה עד מאד, וכפי שהמגיב כתב, היא צריכה להיות: "השמאל בשנאה פתולוגית לימין". זה הנכון והישר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למר גדי אשל |
|
|
|
|
|
מחמאות למר אשל על הכתוב. חד, ברור, אמיתי. יתרה מכך, לא כל השמאל הוא פוסט ציוני, רובו המכריע עדיין רואה עצמו ציוני, אך אותו הרוב מאבד את הדרך עקב "וישמן ישורון ויבעט" החוסן הכלכלי מביא עצלנות, הוא הופך אשליות לחזון, הוא מעוור את העיניים ומעוות את המציאות, וזו אותו חוסן כלכלי, קפיטל פרטי, הרחוק מרחק מזרח ממערב מהאידיאולוגיה של השמאל האמיתי, השמאל המקורי. השמאלי המצוי אצלנו היום הוא שמאל מזוייף, הוא מאד מאד ימני בבית, ועל מנת להיראות שמאלני, ליבראלי ויפה נפש הוא שמאלן בחוץ. בבית הוא אבי אבות הקפיטל, ההון, קונה וקונה וקונה, מכוניות, דירות, במקביל הוא הוא ממעיט לתרום לחלשים שבבני עמו, החלשים הם בעיקר ימניים, ולכן הוא חייב לדאוג למסתננים ולמחבלים, למישהו חייבים לדאוג לא כן?. יש חשיבות מאד גדולה למאמר הזה. פתאום מישהו שם לב למה שאומר הימין, עד היום השמאל התייחס לימין כעפר הארץ, בז לו, העליב אותו, ראה בו כטעות חולפת, משב חמסין קצרצר שלאחריו יגיע משב מרענן, וזה לא קורה, לא קורה שנה, ועוד שנה, ועוד שנה, על אף הבקבוקים, והחמגשיות, והמתנות, החמסין הנורא הזה נמשך. ונציגי השמאל, במקום לעבוד, כותבים מאמרים בסגנון "אכלו לי, שתו לי". פתטי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
2 |
|
מר |
|
שמ | 8/09/17 00:46 |
|
|
לייב,לייבסטנוך?בחייאת אבוייה.הוצאת יציאה ערמומית למשעי.כאילו נולדת היום ולא היית כאן בארץ הקודש ב 60 השנים האחרונות.מי עשה מז'בוטינסקי עפר ואפר לאומני,מגונה מסית ומדיח יהודים כנגד האמת והצדק הסוציאליסטים?לא בן גוריון הסמול שבסמול כשהיה שווה לו להיות כזה.וזאת עוד בשנות ה20 וביתר שאת בשנות השלושים?שמע, כולנו אידיוטים אבל לא מטומטמים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שמ |
|
|
3 |
|
|
ועדיין רודף את הימין בשנאה חולנית מאז הסיזון? מי רצח ב'אלטלנה'? מי השתמשו בסוכן שב"כ 'שמפניה' לצורך עלילות סרק סרק נגד הימין והבנימין? הימין או השמאל?
היה זה הפלמ"חניק יורם קניוק שסיפר לנו על מורשת הפלמ"ח המהוללת:
"אנחנו לא היינו פלמ"חניקים מותקים שכותבים שירים וגונבים מהלול. אנחנו היינו חוראניים והייתה לנו מורשת. בשביל המורשת היינו מוכנים להרוג לא רק ערבים גם- יהודים אם צריך".
(מתוך נבלות!)
אתה בוודאי זוכר את מי היה צריך להרוג ב'אלטלנה'? - חרף הנפת הדגל הלבן על האנייה!
אז איך אדם מבוגר כמוך מסוגל לשטות בקוראים שלו - ולא מתבייש לסלף את העובדות?
גם לבגין האב,שהיה אמין שבעתיים מקין בןגוריון וההיסטוריונים המגוייסים שלו, יש מה לומר לך מתוך ספרו עלילת-דם 'המרד':
"שני גורמים הצילו את האומה מאסון המלחמה הפנימית. ראשית, לא חינכנו את לוחמינו לשנוא את יריביהם, אף על פי שיריבינו חינכו את חבריהם לשנוא אותנו. שנאה חד צדדית היא איום לשלמות האומה. שנאה הדדית מביאה למלחמת אחים. ואנחנו לא שנאנו. כל פעם שראינו את גילויי השנאה אלינו - נדהמנו. התיתכן שנאת אחים כזו? שאלנו את נפשנו. ולא העלינו על הדעת, כי "שם" נאמר שאין אנו אחים...גם בידי הרדיפות הנוראות (בסיזון) קראנו לנוער שלנו לא לשנוא, אלא לזכור, כי עוד נעמוד בחזית אחת עם אחינו המוטעים נגד אויב משותף. לא ייפלא, איפוא, כי בבוא היום לא היסס צד אחד לירות בנו ולירות אפילו בפצועינו, ואיל הצד השני, ידו לא התרוממה אפילו להפנות ולהפעיל נשק נגד ...אח".
אוי כמה שבגין טעה במבחן התוצאה!
(אחים ע'אלק!) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורןנאוה טבריה |
|
|
4 |
|
|
שופט בבית המשפט המחוזי בירושלים רפאל יעקובי קבע שלתנועת 'אם תרצו' ישנם מאפינים או הבטים פאשיסטים" קבע, קבע. מאימתי בית המשפט מומחה למחשבה פוליטית? מאחר והחליט כך לקבוע, מוטב היה אילו התעמק יותר בהגדרת המונח הפאשיזם. פאשיזם הוא מהמילה האיטלקית פאסיו –Fascio. אגד או צרור. אגד זרדים – שכן כל הזרדים ביחד – אנחנו חזקים, וכל אחד לחוד חלש. זה היה הסמל של הלגיון הרומי. לכן בפשיזם המדינה בשל ערכה המוסף מסכום חלקיה, היא ערך עליון. המדינה היא בלבד הדואגת לפרטים, ומותר לה לעשות הכל בשם ולמען העם לכן הפרטים מרצונם מותרים על חרותם. את הפאשיזם מאפינת האמונה שהשלטון שבידי השולטים חייב להיות נצחי אלו מורמים מעם ובשל יכולות מיוחדות הגיעו לתפקיד. הסמכות מוחלטת - חייבים לציית לה. כל צורות השלטון אחר פסול, הם הסמכות האחרונה. המדינה או מוסדותיה הם מעל הכל, היחיד בטל לחלוטין. הייצוג אינו אישי ובא לידי ביטוי באיגודים. בפשיזם מותרת מפלגה אחת בלבד השאר אינן לגיטימיות.המונח פאשיזם יכול להיות מימין וגם משמאל. בישראל לגבי מרכזי הכוח רק השמאל לגיטימי. מערכת המשפט הישראלית המקבלת לשורותיה רק בעלי השקפה פוליטית מתאימה לה. בישראל משפטנים בשרות המדינה לקחו לעצמם סמכות מוחלטת תוך שלילת כל בקרה חיצונית.
השיטות המועדפות
התאגידים הם אחד מאמצעי הפיקוח לכן להם חופש פעולה יחסי. השליטים מחלקים מתנות כדי לשמר את האינטרסים ההדדיים של העלית. אנשי עסקים או מקורבים לשלטון מנצלים זאת לזכיה בעמד ולהתעשרות, לדוגמא אצל שמעון פרס ההפרטה נעשתה בהענקת חברות ממשלתיות כמתנות לבעלי הון על חשבון שאר האזרחים. שני הכיוונים לשחיתות: השליטים זוכים לטובין מהעלית הכלכלית, וזו נהנית בתמורה מהעדפת השליטים הצוברים עושר גם ממקורות אחרים למשל, גניבת משאבים לאומיים. מנגנוני הביטחון הם בשליטת אותה עלית כפי שאהוד ברק דאג לקדם שמאלנים בצבא גם המשטרה בעיקרה שמאלנית. התקשורת מסתירה שהרי היא חלק מאותו שלטון, לכן אין כמעט מי שמסוגל לפעול נגד השחיתות כי הציבור אינו מודע למתרחש.
תעמולה בלתי פוסקת - הפצת מידע מוטעה: קורה שרשות השידור מודה ב"דיסאינפורמציה" כלשונה! בחלק מהמדינות התקשורת בשליטת המועדפים פוליטית ולעולם אינה חורגת מהקו. במדינות אחרות די בשליטה מעודנת יותר כדי להבטיח את צייתנותה, בין האמצעים: שלילת רישיונות ומימון, לחץ כלכלי, פנייה להתאמה אידאולוגית ואיומים מרומזים. בישראל ישנה יועצת משפטית המתאימה לרצונו של בית המשפט השולט פוליטית. בתקשורת הישראלית הקו השמאלני שלה אינו מותיר לאחרים להתבטא. ברשות השידור רשימה שחורה של אישים שאסור להזמנים. באמצעות שימוש תעמולה מתוחכמת האוכלוסייה משלימה עם הפרות זכויות אדם באמצעות דחיקה לשוליים ואף דמוניזציה של אלה שזכויותיהם נפגעות. כאשר ההפרות גסות במיוחד, נעשה שימוש בסודיות, הכחשה והפצת מידע מוטעה כפי שעושים במשטרה בפרקליטות ובבית המשפט. שימוש בשעירים לעזאזל כאמצעי להסיח את דעתם של אנשים מבעיות אחרות, ובאופן מבוקר ניתוב התסכול הציבורי לכיוון הרצוי. בישראל אלו נעשים כנגד חרדים ומתנחלים לשיטתם המבזבזים את משאבי הציבור ולא שחיתות השלטונית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שפרירית |
|
|
5 |
|
|
הסתרת המידע - הפשיסטים מתעבים את חופש המחשבה והביטוי של דעות אחרות. בישראל ההסגל האקדמי נמצא תחת פיקוח הדוק של ראשי האקדמיה ; חברי סגל שאינם מישרים קו עם הנורמה הפוליטית השמאלנית סובלים מהטרדות או מסולקים. ביטויי רעיונות אחרים נתונים להתקפות קשות. מבחינתם רק לביטוי דעתם יש ערך כלשהו. גם אומנים מקבלים חשיפה ומעורכים רק אם הם בשמאל. כמה מעצבנים אותם המגיבים אותם "טוקבקיסטים" ארורים ! משאלי/סקרי דעת קהל בדרך כלל מזויפים. בבחירות, האליטה השולטת דואגת להטות את התוצאות לכיוון הרצוי, מזכיר את ימי מפ"אי העליזים. בין השיטות לעשות זאת: שליטה במנגנון הבחירות עצמו, איומים על מצביעי אופוזיציה או שלילת זכויותיהם, פסילת קולות חוקיים, וכמוצא אחרון – פנייה אל מערכת המשפט, הנאמנה או שהיא חלק מהשליטים – בישראל השמאל שולט באמצעות משפטנים הפרקליטות ובית המשפט שחטפו את השלטון.
רשויות חוק מעולות ואכזריות
המאפין העקרי הוא מערכות צדק פלילי אכזריות עם מספר עצום של אסירים בבתי הכלא – בישראל כל שנה רבבות רבות נעצרמם ומושלכים לכלא על ידי המשטרה הפרקליטות ובית המשפט השמאלנים. המשטרה זוכה להאדרה ונהנית מכוח כמעט בלתי מוגבל, שמביא תכופות לניצול לרעה של כוחה. פשע רגיל ושונות פוליטיית נכרכים יחד לאישומים פליליים חסרי בסיס לשימוש נגד יריבים לדעה – במשטרה ובפרקליטות הרבה מאוד תיקים באפלה במיוחד נגד מדינאים מימין. ישנו טיפוח פחד ושנאה כלפי פושעים או יריבים כתירוץ להגדלת סמכויותיה וכוחנותה של המשטרה – המשטרה אינה מונעת פשעים וגם אינה מנסה במיוחד לתפוס פושעים כדי למנוע השנות פשיעה, לעומת זאת מרבה לתפור תיקים למי שנוח לה. ביטול האזרחים בפני המדינה, המוסדות שמרכיבים אותה ישראל בפני מוסדות אכיפת החוק שבידיהם חיים ומוות, זהו פאשיזם.
בעקרון כאשר מוסדות אכיפת החוק יוצאים נגד אזרח, בית המשפט מניח תקינות, ללא כל כונה לבדוק את התנהלות אותם אירגונים. בית המשפט מניח תקינות חקירות המשטרה בין השאר על פי הוראתו של "הדמוקרט הגדול" -אהרון ברק. אף קודם לכן דאגו לקדם זאת בחוק – סעיף 10ב' לפקודת הראיות. כל מה שחוקר משטרה כותב ומביא את החשוד לחתום, בין אם בתחבולות בהפחדה לחץ ועינויים, נחשב כתקין ואמיתי ללא תקנה. לכך השלכות חמורות על כל מה שהמשטרה מרשה לעצמה לעשות בלא שמישהו יתן את הדין. התעללות ועינויים נוראיים בעצורים/נחקרים גם הטפלות לאנשים ברוחוב ומעצרים ללא סיבה. שופטים לא רק שאדישים לגמרי לקורות את העצורים הנחקרים במשטרה, אלא שמגיבים בבוז ובשטנה. לא נדיר שפורצים בצחוק לועג רועם למשמע תאורי זועות וסיוטים שעברו על הנאשמים. שופטים כלל אינם מוצאים לנכון להעביר לגורמים מוסמכים כלשהם את הטיפול בפשעי המשטרה, כפי שהם יודעים לעשות לגבי מדינאים שאינם "מתנהגים יפה" בהתאם לרצונם.
התביעה מסתירה חומרי חקירה מהנאשמים, אך שופטים נותנים לה גיבוי ישנם גם שופטים הטוענים – בניגוד לחוק כי זו זכותה של ה תביעה הטענה היא שתובעים עובדים בנאמנות ועל נאשמים לסמוך על שיקול דעתם של התובעים. התביעה גם בזמן המשפט מביעה התנגדויות שונות להצגת חומר עדות כמו חומר חקירה, מוצגים ואף מתנגדת לזימון עדים. על פי חוק סדר הדין הפלילי אסור לתביעה להתערב באופן הגנת הנאשם ובכל זאת שופטים תומכים בתובעים בכל מעשיהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שפרירית |
|
|
6 |
|
|
התיחסות בית המשפט כלפי התביעה הוא באהדה וכבוד וקבלת כל הדרישות, ואילו כלפי הסנגוריה יחס של זלזול עוינות וגם השפלה. לפני שנים לא רבות החליטו השופטים שעורכי דין המיצגים לקוחות בשעה שהם עוזבים את אולם הדיונים, עליהם להפנות את חזיתם אל השופט ולהתקדם אל הדלת רק בהליכה לאחור. נוהג זה היה מקובל כלפי בני מלוכה ואצולה. אולי יש להיות אסירי תודה על ששופטים אינם דורשים שישתחו אליהם אפיים ארצה. לאור תאות השררה והכבוד שלהם אולי גם זה יגיע. לא יקל הדבר כי עורך דין העוזב את האולם באופן טבעי, כלומר פונה אל הדלת ואפילו בעמידתו בדלת פונה אל השופט וקד קידה, זוכה למבט נזעם ולהטיית ראש לאמר לו שנהג בחוצפה. ככל ששופט פחות הוגן והתנהגותו מעוררת יותר בוז, כך הוא מקפיד יותר על גינוני הכבוד כלפיו.
שופטים אינם דורשים כל גינוני כבוד מצד נציגי המדינה התובעת, מצד הפרקליטות או התביעה המשטרתית. נהפוך הוא כלפיהם הם המגלים יחס של יראת כבוד. עורכי הדין המופיעים בבית המשפט, הן הקטגור והן הסנגור נחשבים לקציני בית המשפט במובן זה שעליהם לעזור לבית המשפט לעשות משפט. מעשית רק התובע נחשב על ידי בית המשפט לקצין בית המשפט. שופטים אינם מתחשבים כל כך בבקשותיהם של הסנגורים ואילו משאלות התובעים הינן בגדר הוראות. הכל בשם ניהול תקין של משפט. התיחסות זו תקפה גם כאשר תובעים עוברים על כל חוק וכל תקנה. תובעים הם המיצגים את המדינה על כן תובעים על פי תפישתם המעוותת של שופטים הם המיצגים את הציבור, את האינטרס הציבורי. תובעים אמורים ליצג את האינטרס הציבורי אלא שברוב המקרים מיצגים רק את רצונם "בנצחון"- השגת הרשעה בכל מחיר. הסנגורים לפי גישה זו מיצגים "רק" אנשים פרטיים. גם כאשר כל יום העבודה הם שופםטים דנים לא באדם בודד אלא ברבים הנפגעים מגישה זו, אין הם רואים את הנאשמים כפרטים מתוך כלל הציבור הרחב, שכל אחד מעונין ביחס ובמשפט הוגן. זאת על שום שרק מוסדות המדינה לשיטתם מיצגים את האינטרס הציבורי, ואילו אנשים פרטיים אינם הציבוריות - גישה פאשיסטית טהורה.
גישת השופטים כלפי עצמם – בית המשפט גופו כלומר הם מוסד חשוב ביותר במדינה, על כן הם כמובן מאליו ראויים לכוח מוחלט. לא העם יבחר בהם או ידיח אותם, לא העם יבקר אותם. עליו לחלוק להם כבוד וזה מעוגן בחוק בסעיף זילות בית המשפט לחוק העונשין. כל מה שבית המשפט דן בו אסור בבחינה מחודשת כלשהי. למשל חוק מבקר המדינה אוסר בקרה של כל דבר הנמצא בהליכים משפטיים וגם כשעבורו המשפט הסתיים. על כל השגה או תלונה לגבי בית המשפט להיות מופנית אל גורמי בית המשפט בלבד והם לבדם המבררים וקובעים על פי הדרך שהחליטו עליה שהיא קביעה בעצמם לגבי עצמם. שופטים מצפים שכולם ישבחו יהללו וירוממו אותם, את הצדק והקידמה היוצאת מתחת ידם. כל מי שאינו עושה כך, חוטא לשיטתם בעזות מצח ויוצא נגד שלטון החוק שהוא כמובן חופף לשלטונם המוחלט כי את קביעותיהם יש לקבל כאמת מוחלטת – הדוצ'ה תמיד צודק. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שפרירית |
|
|
7 |
|
|
המטרה המוצהרת של שלטון פאשיסטי היא טובת וחיזוק המדינה, אם כי בדרכי פשע שאחריתם החלשת המדינה. בניגוד למדינה הפאשיסטית שחרתה על דגלה את חיזוק קיומה ופריחתה, אם כי ברמיסת הפרט לא השיגה מטרה זו, בית המשפט בחתירתו המתמדת תחת אושיות קיומה של המדינה מנסה להראות עד כמה אינו פאשיסטי. אלא שכל דרכיו הן פאשיסטיות ובכך חוטא מכל כיון נגד קיום המדינה. גם בהתערבותו בעניינים מדיניים ואף צבאיים לרעת המדינה. בית המשפט בישראל עושה ככל שהוא יכול לפגוע בבטחון המדינה ובחזון הציוני. בית משפט זה מצטין גם בעריצות שחיתותו כלפי האזרחים ההורסת את החברה.
במדינה פאשיסטית יכולים חלק ניכר מאזרחיה לחיות חיים טובים יחסית כל עוד הם כנועים לשלטון, מבלי שידעו רע מהמדינה. אלא שאוי לו לאזרח שרשויות החוק שמות עליו יד. במקרה זה רשויות החוק עושות בו כל שהן חפצות. הם השלטון ועל כן הרשויות מתפקדות על פי כללי המשחק הנוחים להן בכל עת. האזרח אינו יכול לעשות דבר. כאלו הן רשויות החוק במדינת ישראל ובית המשפט בראשן נותן את הגיבוי המוחלט. בשונה ממדינות פאשיסטיות יחס זה אינו נובע מהשלטון המרכזי כי אם מהרשויות עצמן, בינהן בית המשפט הבלתי מפוקח המגבה סדר זה. יחס הוגן לא קיים, כללי המשחק אינם מובהרים לאזרח והם יכולים להשתנות ככל שהרשויות חפצות. מבחינת המאפין העקרי של מדינה פאשיסטית בית המשפט בישראל עונה להגדרה זו. בחינת עיקר העיקרים של עבודת בית המשפט – קיום יחס הוגן וניהול משפט הוגן, הרי שזהו ההבט הפאשיסטי של מערכת המשפט בישראל. המערכת המשפטית כמובן אינה עונה להגדרה של רצון בטובת המדינה אם כי זה אינו מאפין שהוא יחודי לפאשיזם ולא המאפין השלילי. המערכת המשפטית ועמה שאר השמאלנים כמובן אינם מודעים לפאשיסטיותם כי כי כך למדו שכל שמאל הוא לא פאשיסטי וכל אוהב מולדתו הוא פאשיסט... המשפטנים השמאלנים יכולים בלי שום ריסון עצמי לכפות את דעתם הפוליטית על אחרים אך עם מישהו אחר רק מביע ספק מייד מתנפלים עליו שהוא כופה את דעותיו הפוליטיות. אלה הפאשיסטים, לא מי שמחזיר לעצמו את הגזילה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שפרירית |
|
|
8 |
|
|
מי באמת השונא? יש על כך מאמר באתר 'מידה' - מדוע שמאלנים שונאים יותר מאת דניס פרגר, בעיתון נשיונל רוויו 3/12/2016 . באתר מידה בחרו במדור 'בחירות בארה"ב' הכתוב גם תקף ל0מול הישראלי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שםלי |
|
|
רפי לאופרט
מאבק הנכים על תנאי קיום בסיסיים עבורם, הפך מזמן לצירוף של שערוריות וביזיונות, שבו "עבירה גוררת עבירה" ו"פלונטר" ללא סוף. סקטור הנכים הוא אחד מקבוצה גדולה של נצרכים, הסובלים מאותן שערוריות. הגיע הזמן להסדיר את בעיותיו בגישה כוללנית, שתהפוך מודל הסדרה לכל הנצרכים ותחסוך מאבקים מבזים שכל כולם בזבוז זמן והתעללות בחלשים
|
|
|
|
|
|
עמי דור-און
ממשלת נתניהו מתקרבת במהירות לשליטה בכל רשויות השלטון: המחוקקת, המבצעת והשיפוטית; שני גורמים עדיין עומדים לרשות המיעוט כדי להתגונן - התקשורת החושפת לאור השמש את מעללי השלטון ונתיבי השחיתות הפועלים במסגרתו, ובמקביל לה דעת הקהל שצריכה לבוא לידי ביטוי בהפגנות מחאה. להפגנות כאלה אין מנוס, לא פעם, אלא לנהוג באלימות ואפילו בהפרת חוק, כדי למנוע השתלטות עוינת של השלטון המבקש להפוך את המדינה לנחלת רוֹדָנוּת השומרת את כוחה לנצח
|
|
|
|
|
|
מרדכי ליפמן
כך עושות ובוחשות בקלחת ממשלות זרות, גם ארגונים ומוסדות הקרויים "חברתיים", וביהמ"ש העליון עושה עמם יד אחת, נגד תושבים בדרום תל אביב, והופכים את חייהם לגיהינום מתמשך, תוך עימות מפורש ובוטה עם ממשלת ישראל ועם עצם האתוס הציוני
|
|
|
|
|
|
מתן פריידין
מספר עצות יישומיות שהינן פרי ניסיון של שנים בתחום זה, אשר יש בהן כדי לצמצם את הסיכון של הדיירים ולמקסם את האפשרויות להתחדשות עירונית בטוחה ומועילה
|
|
|
|
|
|
ציפורה בראבי
טוב שיש חגים, טוב שיש פסק זמן לטיפול בבעיות, מי כמונו יודע? אנחנו שאוהבים לדחות דברים ל"אחרי החגים", אז גם נתניהו... ובזמן שעם ישראל ישב שמח בחגו מול סיר הבשר יוכלו הנכים וחברים להביט בהבטחה הזאת... ולשמוח
|
|
|