X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ביה"ס The EZ Way
▪  ▪  ▪

בביה"ס לפסיכומטרי בשיטת The EZ Way נאלצים להתמודד בשנים האחרונות עם ירידה משמעותית ברמת האנגלית של תלמידי פסיכומטרי שסיימו בתי ספר, ולכן פיתחו שיטה חדשה, שמטרתה להפוך את לימוד האנגלית למהנה יותר ופחות משעמם. על מנת להקל על הלומדים למבחן הפסיכומטרי בשינון אוצר המילים באנגלית יצרו המומחים של פסיכומטרי בשיטת The EZ Way קטעים המכילים בתוכם את המילים לשינון בפורמט של בדיחות או קטעים הומוריסטיים, כאשר מתחת לקטע מופיעות המילים החשובות ופירושן.
"כאשר משלבים את אוצר המילים הנחוץ בבדיחות וקטעים הומוריסטיים אז פתאום לתלמיד יש חשק לעשות שיעורי בית , כי הרי מה נחמד יותר מלקרוא בדיחות מצחיקות ולשפר את אוצר המילים באותה הזדמנות. בגלל שהמילים מקושרות לבדיחות אז הן מופנמות גם באמצעות הזיכרון האסוציאטיבי ונזכרות באופן הרבה יותר מוצלח." מסביר עו"ד אהוד צלטנר, מנכ"ל פסיכומטרי בשיטת The EZ Way, את ההגיון שמאחורי השיטה. "גם קטעי אקטואליה, העוסקים בדיווח חדשותי על אירועים מעניינים או מצחיקים, ממלאים תפקיד חשוב מאוד בשיטה, לא רק בגלל אוצר המילים שניתן להרוויח מהם, אלא בעיקר משום שקטעי אקטואליה משפרים את היכולת שלנו להבין מילים מתוך ההקשר. כשאנו קוראים קטע אקטואליה, אפילו אם אנחנו לא מבינים מילה מסויימת - אנו יכולים להבין אותה מתוך ההקשר, כי סביר להניח שכבר שמענו על הנושא הזה בעברית. צורת לימוד כזו מציידת את הלומד ביכולת להתמודד עם פרקי האנגלית בבחינה באופן הרבה יותר יעיל." מוסיף צלטנר.
בנוסף, הלומדים בקורס הפסיכומטרי בשיטתThe EZ Way מקבלים מילון מצוייר ייחודי מסוגו, העוזר ללימוד אנגלית באמצעות תמונות וקישור אסוציאטיבי בין מילים. השימוש בתמונות עוזר אפילו לתלמידים שידיעותיהם באנגלית חלשות להשתפר במהירות.
לכל אלו מתווסף שירות לימוד מילים סלולארי למבחן באנגלית שפותח ע"י ביה"ס לפסיכומטרי The EZ Way ונקרא סלומטרי, ומאפשר ללומדים להוריד אל מכשיר הסלולרי שלהם את המילון באנגלית ללימוד ובחינת השליטה באוצר המילים באמצעות SMS עם המילים "איזי3" למספר 3636 בעלות חד פעמית של 10₪ ממכשירים ברשתות אורנג' וסלקום. כך התלמידים יכולים לשנן את המילים בזמן הנסיעה באוטובוס, למשל, מתוך המילון הסלולארי, כפי שהם מדפדפים בין הודעות טקסט.
"מבלי שיש בי רצון למתוח ביקורת על איש" אומר עו"ד צלטנר " קשה להתעלם מהעובדה שהמוני תלמידים המגיעים אלינו ללימוד פסיכומטרי לאחר סיום לימודיהם במערכת החינוך מגיעים עם רמה נמוכה מאוד באנגלית. כדאי שבמערכת החינוך ישקלו ברצינות לרענן ולשנות את החומרים באמצעותם מלמדים כיום אנגלית, שגורמים לתלמידים בעיקר לפהק."

תאריך:  20/02/2007   |   עודכן:  20/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il