X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קידום לך תצטיין
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בחברת "קידום- לך תצטיין", חברת ההכנה לבחינות הפסיכומטרי הותיקה בישראל, פיתחו בחודשים האחרונים מגוון תוכנות לימוד אשר מתאימות את התרגילים, אוצר המילים המתורגל, היעדים ואפילו המשחקים לרמת הידע ומידת ההתקדמות האישית של כל תלמיד.
התוכנות החדשות, בהן ניתן להשתמש באינטרנט, בסלולארי או בעזרת נגן MP3, מבקשות מהתלמיד לדרג את מידת ההיכרות שלו עם כל מילה ומילה, ובהתאם לכך מנחה את התלמיד היכן להשקיע זמן נוסף ולאן עליו להתקדם על מנת להוציא את הציון המקסימאלי. התוכנה גם מציגה את המילים הנרדפות למילה הנלמדת, מציגה את המילים בתוך הקשר שמסייע לשינון החומר ואף מאפשרת יצירת אסוציאציות ושיתוף חברים נוספים באסוציאציות אלו. בשלב הראשון יכול התלמיד לקבוע אילו אותיות ללמוד ולאיזה רמות היכרות ברצונו להיחשף, כמו גם לדרג מחדש את מידת ההיכרות שלו עם כל מילה בהתאם להצלחתו בתרגול. בשלב שני ניתן להשתמש בפונקציה של "טייס אוטומטי" בו מוצגות המילים ופירושן במרווחי זמן קבועים, כך שהתלמיד יכול להוסיף לרמת הקושי גם את מימד הזמן הקצוב.
לאחר שהתלמיד הגיע לרמת היכרות גבוהה עם רוב המילים הוא יכול לרענן את הזיכרון בעזרת משחקי תרגול, בהם יוכל לחזור על אותיות מסוימות ומילים מרמת היכרות מסויימת- או לאפשר לתוכנה לבחור את המילים מכלל אוצר המילים שבמילון. בנוסף, מי שמעדיף לתרגל גם באמצעות כרטיסיות מילים יכול להדפיס לעצמו את המילים בהתאמה אישית, כרשימת מילים ופירושן, כרטיסיות דו צדדיות או מבחן התאמת מילים לפירושן (אל דאגה- הפתרון הנכון יופיע בתחתית כל עמוד).
סביון בר- סבר, מנכ"לית "קידום- לך תצטיין" מסרה, כי "האפשרות להתאים את רמת התרגול להתקדמות של התלמיד חוסכת זמן רב וממקדת את המאמצים של התלמיד בחלקי הבחינה בהם הוא מתקשה יותר, תוך יצירת מדרג לרמת החומר הנלמד- בהתאם ליכולותיו של התלמיד. בצורה זו מתייעל תהליך הלימוד והתלמיד יכול להגיע לציון המקסימאלי שלו" עוד הוסיפה בר סבר כי:" עיקר בעייתו של התלמיד בפסיכומטרי היא האנגלית. זהו התחום שבו הכי קשה ליצר שיפור משמעותי. התוכנה החדשה של לימוד אוצר מילים באנגלית מהווה פריצת דרך של ממש ביעול תהליך הלימוד של התלמיד וביצירת שיפור משמעותי ברמת האנגלית של התלמיד".

תאריך:  20/02/2007   |   עודכן:  20/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il