פנורמה, המובילה באספקת פתרונות לתחום הבינה העסקית, הכריזה כי בשנת 2006 הרחיבה בצורה מרשימה את תיק הלקוחות שלה כשהוסיפה חברות מפתח הכלולות ברשימת פורצ'ן 1000 בתחום הייצור, המסחר הקמעונאי, השירותים הפיננסיים, שירותי הבריאות והטלקומוניקציה, ביניהן Advocate Health Care, UBS ודן אנד ברדסטריט.
פנורמה חתמה בשנת 2006 על העסקה הגדולה ביותר בתולדותיה. החברה חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Cartesis, המומחית העולמית לתוכנת ניהול ביצועים ופיננסים. שיתוף פעולה זה מאפשר הצעת פתרון אנליטי מלא לפתרון ה-CPM (ניהול ביצועי הארגון) תחת המותג Cartesis Analytics.
פנורמה הייתה אחת מהחברות בעלות שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בשוק הבינה העסקית משנת 2003. לפנורמה קצב גידול שנתי משולב (CAGR) של 60 אחוזים בארבע השנים האחרונות.
"פנורמה הצטיינה בשנים האחרונות בקצב צמיחה משולב הגבוה מהמקובל בענף", אמרה רוני רוס, יו"ר ומייסדת פנורמה. "השנה הוכחנו מדוע מגזין Business Intelligence הגדיר אותנו כחברת המודיעין העסקי הראויה לתשומת לב, ולכך שחברת המחקר גרטנר המליצה על פתרון ה-BI שלנו עבור פלטפורמות מיקרוסופט ו-SAP. הצלחותינו בהרחבת בסיס לקוחות הפורצ'ן 1000 שלנו והחדירה העמוקה יותר לשוק ה-OEM מאפשרות לנו להמשיך ולהחזיק בנתח שוק גדול ולהרחיב את התפוצה הגלובלית של החברה".
פנורמה הרחיבה בשנה זו את תחום הפתרונות שלה גם לתחום ה-SAP . החברה התאימה את פתרון הדגל שלה, Panorama NovaView 5, לתמיכה בשימוש ב-SAP NetWeaver BI לצורך שיפור יכולות המודיעין העסקי ולהרחבת התפוצה של SAP BI אל עובדי מידע נוספים ברחבי הארגון. בנוסף קיבלה החברה הסמכה של Powered by Netweaver.
השקת Panorama NovaView 5, Release 2 בסוף שנת 2006 הוכיחה את יכולתה הטבעית של החברה להתבלט מעל הספקים החיצוניים האחרים בתחום הבינה העסקית. Panorama NovaView מתחברת ישירות לפלטפורמת הבינה העסקית של SAP NetWeaver ושל SQL Server ללא צורך בחילוץ metadata או נתונים, תוך שיפור הביצועים והמדרגיות, ומינוף ההשקעה המלאה של הלקוחות בפלטפורמה. כמו כן, Panorama NovaView מרחיבה את תפוצת SAP BEX בכך שהיא הופכת את SAP BW Queries לנגישות ולאינטראקטיביות יותר עבור עובדי מידע.
"אין ספק שפנורמה עברה שנה מלאה בשיאים עסקיים וטכנולוגיים אשר הגדילו את הערך אותו אנו מציעים", אמרה רוני רוס. "בשנת 2007 נתמקד בהצעת פתרונות הבינה העסקית החדשניים ביותר שיהוו מוקד ארגוני לניהול עסקי, יפשטו תהליכים עסקיים ויקבעו רף חדש באופן התנהלותם של ארגונים".
פנורמה הרחיבה עוד יותר את המוליכות שלה בשוק הישראלי עם למעלה מ-30 לקוחות חדשים, כולל עיריית תל אביב, ניופארם, בנק ירושלים, יס, נייס, אמסלם טורס, מיכללה למנהל, קסטרו, סטימצקי, ועוד. כמו כן העצימה החברה את בסיס המשתמשים בשוק הישראלי עם מכירות נוספות ושימושים נרחבים אצל הלקוחות הקיימים כגון תנובה, שופרסל, טיב טעם, אופיס דיפו, ישקר, דיפלומט ועוד.