X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת פנורמה
▪  ▪  ▪

פנורמה, המובילה באספקת פתרונות לתחום הבינה העסקית, הכריזה כי בשנת 2006 הרחיבה בצורה מרשימה את תיק הלקוחות שלה כשהוסיפה חברות מפתח הכלולות ברשימת פורצ'ן 1000 בתחום הייצור, המסחר הקמעונאי, השירותים הפיננסיים, שירותי הבריאות והטלקומוניקציה, ביניהן Advocate Health Care, UBS ודן אנד ברדסטריט.
פנורמה חתמה בשנת 2006 על העסקה הגדולה ביותר בתולדותיה. החברה חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Cartesis, המומחית העולמית לתוכנת ניהול ביצועים ופיננסים. שיתוף פעולה זה מאפשר הצעת פתרון אנליטי מלא לפתרון ה-CPM (ניהול ביצועי הארגון) תחת המותג Cartesis Analytics.
פנורמה הייתה אחת מהחברות בעלות שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בשוק הבינה העסקית משנת 2003. לפנורמה קצב גידול שנתי משולב (CAGR) של 60 אחוזים בארבע השנים האחרונות.
"פנורמה הצטיינה בשנים האחרונות בקצב צמיחה משולב הגבוה מהמקובל בענף", אמרה רוני רוס, יו"ר ומייסדת פנורמה. "השנה הוכחנו מדוע מגזין Business Intelligence הגדיר אותנו כחברת המודיעין העסקי הראויה לתשומת לב, ולכך שחברת המחקר גרטנר המליצה על פתרון ה-BI שלנו עבור פלטפורמות מיקרוסופט ו-SAP. הצלחותינו בהרחבת בסיס לקוחות הפורצ'ן 1000 שלנו והחדירה העמוקה יותר לשוק ה-OEM מאפשרות לנו להמשיך ולהחזיק בנתח שוק גדול ולהרחיב את התפוצה הגלובלית של החברה".
פנורמה הרחיבה בשנה זו את תחום הפתרונות שלה גם לתחום ה-SAP . החברה התאימה את פתרון הדגל שלה, Panorama NovaView‎ 5, לתמיכה בשימוש ב-SAP NetWeaver BI לצורך שיפור יכולות המודיעין העסקי ולהרחבת התפוצה של SAP BI אל עובדי מידע נוספים ברחבי הארגון. בנוסף קיבלה החברה הסמכה של Powered by Netweaver.
השקת Panorama NovaView 5, Release 2 בסוף שנת 2006 הוכיחה את יכולתה הטבעית של החברה להתבלט מעל הספקים החיצוניים האחרים בתחום הבינה העסקית. Panorama NovaView‎ מתחברת ישירות לפלטפורמת הבינה העסקית של SAP NetWeaver ושל SQL Server ללא צורך בחילוץ metadata או נתונים, תוך שיפור הביצועים והמדרגיות, ומינוף ההשקעה המלאה של הלקוחות בפלטפורמה. כמו כן, Panorama NovaView‎ מרחיבה את תפוצת SAP BEX בכך שהיא הופכת את SAP BW Queries לנגישות ולאינטראקטיביות יותר עבור עובדי מידע.
"אין ספק שפנורמה עברה שנה מלאה בשיאים עסקיים וטכנולוגיים אשר הגדילו את הערך אותו אנו מציעים", אמרה רוני רוס. "בשנת 2007 נתמקד בהצעת פתרונות הבינה העסקית החדשניים ביותר שיהוו מוקד ארגוני לניהול עסקי, יפשטו תהליכים עסקיים ויקבעו רף חדש באופן התנהלותם של ארגונים".
פנורמה הרחיבה עוד יותר את המוליכות שלה בשוק הישראלי עם למעלה מ-30 לקוחות חדשים, כולל עיריית תל אביב, ניופארם, בנק ירושלים, יס, נייס, אמסלם טורס, מיכללה למנהל, קסטרו, סטימצקי, ועוד. כמו כן העצימה החברה את בסיס המשתמשים בשוק הישראלי עם מכירות נוספות ושימושים נרחבים אצל הלקוחות הקיימים כגון תנובה, שופרסל, טיב טעם, אופיס דיפו, ישקר, דיפלומט ועוד.

תאריך:  20/02/2007   |   עודכן:  20/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il