X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בפעולה נהרגו גם שני סייענים לוחם מג"ב נפצע קל בפעילות
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

+ שכם: חייל נפצע באורח בינוני ממטען חבלה
במהלך פעילות של כוח מסתערבים של מג"ב ושירות הביטחון הכללי (ד', 28.2.07) במחנה הפליטים של ג'נין נהרגו שלושה מבוקשים פעילי פלוגות אל-קודס של הג'יהאד האיסלאמי. בין ההרוגים מפקד הארגון בג'נין. במהלך חילופי האש נפצע לוחם מג"ב באורח קל. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם.
המבוקש הבכיר שחוסל הוא אשרף סעדי. הוא היה מבוקש על-ידי מערכת הביטחון מזה תקופה ארוכה. שני המבוקשים הנוספים, אשר שימשו כסייעניו, הם מחמוד אבו-נאסא ודעוד ג'בלי. סעדי הוגדר כמפקד הזרוע הצבאית בג'נין לאחר שבשבוע שעבר חוסל מחמוד עובייד.
שלושת פעילי הג'יהאד האיסלאמי ישבו ברכב כאשר רכב בצבע שחור עצר בסמוך אליהם ופתח לעברם באש. במקום התפתחו חילופי אש מהם נפצע אחד המסתערבים. עדי ראייה מספרים, כי סעדי יצא מהרכב וניסה להימלט ממנו תוך חילופי אש. הוא נורה ונהרג על-ידי לוחמי מג"ב.
במערכת הביטחון מציינים, כי אשרף סעדי מוכר כמי שתחת ידיו יצאו פיגועי ירי ומטען רבים נגד כוחות הביטחון בגזרת ג'נין. כמו כן, היה מעורב בפעילותם של בכירי התשתית אשר היו מעורבים בהוצאת פיגועי התאבדות לישראל בשנים 2005-2006.
דובר מטעם הג'יהאד האיסלאמי בעזה, אבו אחמד, גינה את פעילות צה"ל בג'נין ושיגר איום לנקמה. "לא ניתן לעבור לסדר היום ללא עונש על הפשע הזה. התגובה שלנו תגיע בקרוב", מסר אבו אחמד לעיתונאים.
פעילות מג"ב הבוקר היא המשך לפעילות בה נהרג בשבוע שעבר בכיר נוסף בג'יהאד אשר שיגר את המחבל המתאבד שנתפס בבת-ים. בשבוע שעבר הרגו מסתערבי מג"ב את מחמוד עובייד, מבכירי פלוגות אל-קודס. גם פעולה זאת התרחשה במחנה הפליטים של ג'נין.

בהכנת הידיעה השתתף מוטי אקסמיט
תאריך:  28/02/2007   |   עודכן:  28/02/2007
שכם: חייל נפצע באורח בינוני ממטען חבלה

[צילום: AP]
במהלך פעילות מבצעית של כוח חרוב בשכם נפגע חייל צה"ל באורח בינוני מפיצוץ מטען חבלה. חיילי הכוח ביצעו סריקות במבנה בקסבה של שכם ואז התפוצץ המטען. החייל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.
עשרות כלי רכב צבאיים נכנסו הבוקר (ד', 28.2.07) למרכז העיר שכם. כך מדווחים הפלשתינים. כניסת הכוחות מתרחשת יממה אחת לאחר שצה"ל הוציא את מרבית כוחותיו מהעיר. בצה"ל מציינים, כי הכוחות פועלים לאיתור מבוקשים.
לפחות חמישה פלשתינים נעצרו בסריקות שערכו החיילים בבתים. בצה"ל אומרים הבוקר, כי צה"ל ממשיך בפעילות בשכם והפעולה תמשך ככל שיידרש. עם זאת, סירבו בצה"ל להתייחס לאופי הפעילות ולמסור כמה פלשתינים נעצרו.
גורם צבאי אמר אתמול ל-Nfc, כי הפעילות הצבאית בעיר לא הסתיימה והכוחות עשויים לחזור לקסבה, בכל עת. נראה כי עתה הכוחות חוזרים להמשך הסריקות.
הפלשתינים מדווחים הבוקר, כי דחפורים חוסמים את הכניסות לקסבה וג'יפים מסיירים ברחובות לאחר שהכוחות הכריזו עוצר על האזור. הפלשתינים מציינים, כי לפחות 50,000 בני אדם מתגוררים באזור הקסבה ונתונים עתה בעוצר.
במהלך הלילה המשיכו כוחות צה"ל בפעילות סיכולית ועצרו 23 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. באזור ג'נין נעצרו שני פעילי ג'יהאד איסלאמי ופעיל תנזים. באזור קלקיליה נעצרו שני פעילי ג'יהאד איסלאמי. באזור רמאללה נעצרו שני פעילי תנזים ושני פעילי חמאס. באזור בית לחם נעצרו שישה פעילי ג'יהאד איסלאמי וארבעה פעילי חמאס. ואילו באזור חברון נעצרו שני פעילי חמאס וארבעה מבוקשים נוספים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מג"ב הרג מפקד הג'יהאד בג'נין
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חיילנו מוסרים נפשם בהגנתנו ואילו מנהיגנו בהגנת כסאם !
וורד 7  |  28/02/07 10:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי אקסמיט
חקלאי, בעל חנות ירקות באופקים, נקלע לקשיים כלכליים, לחובותיו שהצטברו מונה כונס נכסים שבהחלטת בימ"ש נקבעו החזרים לנושיו. אחד מהנושים כך על-פי החשד, בעליה של "אחים אברגיל", דאג לשלוח שני גברתנים כדי לגבות את החוב
יפעת גדות
חוקרים שסקרו עשרות מחקרים מזהירים כי תוספות הוויטמינים עלולות להעלות - ולא להוריד - את הסיכון למוות    משבשות את פעולת ההגנה הטבעית של הגוף
יפעת גדות
המלחמה הסתיימה לאחר 6 שבועות בתבוסה לצבא עירק, למרות זאת, סדאם חוסיין עדיין נותר בשלטון עד למלחמת המפרץ השנייה
יפעת גדות
אל תשרו את העור אם הקוץ עשוי מעץ
מתי טוכפלד
לחברת הכנסת אסתרינה טרטמן אין תואר ראשון מטעם אוניברסיטת בר-אילן, אך יש לה תואר ראשון בכלכלה מטעם מכללת טורו קולג'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il