X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: ההפגנה הפוליטית והתרגיל הפוליטי השר המבטיח? וינרוט ז"ל והמודל: לחיות וּלהאמין וּלקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
יניב. הזדמנות פז [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

השמאל טומן ראשו בחול?
לא סוד הוא שההפגנה במוצ"ש להדחת ראש הממשלה היא הפגנת השמאל. אין חדש תחת השמש, וזו אותה גברת בשינוי אדרת תל אביבית. אולי היו עשרה חרדים ועוד כמה דתיי מחמד, מתוך אלפי משתתפים. אז מה? מי אמר שלא מדובר בעיתונאים וצלמים, שפשוט סיקרו את האירוע? והעיתונאי החרדי, בני רבינוביץ, שנצפה בהפגנה כמשל.
יתר על כן, שמאלנים יקרים, עוד לא למדתם לקח מניסיון העבר, או אולי אתם טומנים ראשכם בחול? עובדה. המציאות מוכיחה בשיטת הפוך על הפוך, כי ככל שהמיעוט השמאלני רועם, הימין רק מתחזק. וההפגנות הרעשניות והמתוקשרות שלכם, אם תרצו או לא, רק משרתות את הימין ומחזקות את מעמדו של ראש הממשלה, שאתם כה מייחלים להפלתו. ובבוא יום פקודה בקלפי, אל תגידו שלא אמרו לכם.
תרגיל פוליטי
לא סוד הוא שאלדד יניב מנסה זה שנים להיבחר לכנסת, וללא הצלחה. מה הפלא שכל האמצעים כשרים בעיניו לגיוס למטרה זו, ואפילו התחזות כמתקן העולם ונושא תואר המוּסר האולטימטיבי הלוחם בשחיתות מספר אחת בישראל (למרות שהרקורד האישי שלו מפריך תואר זה).
אז מצא לו האיש הזדמנות פז, להפיל את ביבי, על חקירותיו המסועפות, האיש שהתקשורת והמחנה הנכון כה אוהבים לשנוא, וקפץ טרמפ עליה כמוצא שלל רב. והכל לא חלילה בשם אינטרס אישי פוליטי מובהק, אלא כאמור, איך לא, במעטה אידיאולוגי ומוסרי. הציבור, מסתבר, קנה את הסחורה המפוקפקת הזאת היטב, וההשתתפות ההמונית בהפגנה בעיר ללא הפסקה כהוכחה. התוצאה המיוחלת לא איחרה לבוא: סקר המצביע על 7 מנדטים למפלגתו 'ארץ חדשה'. האם הוא יכול היה לאחל לעצמו הישג טוב מִזה?
איפה ההבטחות?
כמה צודק אביו של החייל רון קוקייה הי"ד, שנרצח בפיגוע בערד, אשר זעק בכאב מדם ליבו, שהמלחמה בטרור לא נעשית ברמה מספקת. למרות הירידה בשיעור הפיגועים, עובדה היא, שגם אחרי שנתיים בכהונתו של איווט ליברמן בתפקיד הנחשק כשר ביטחון, הטרור עדיין כאן ומרים ראש. כל זאת לצד חידוש שיגור המרגמות מעזה לאחרונה לעֵבר יישובי הדרום.
האם כבוד השר אינו זוכר את מתקפותיו הבלתי פוסקות על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועל קודמו שר הביטחון, בוגי יעלון, הן מספסלי הקואליציה והן מספסלי האופוזיציה, בגין המצב הביטחוני הירוד והטרור המשתולל בארץ? זאת תוך הבטחות חוזרות ונשנות שהוא יהיה האיש שיחולל את המהפך ויחסל את הטרור?
אך נראֶה שהבטחות לחוד ומציאות לחוד, וכי דברים שרואים משם, לא רואים מכאן. ליברמן לא הביא את השקט הביטחוני המיוחל לאזורנו כפי שהבטיח.
מודל לחיים
חני וינרוט ז"ל, שהפכה לסמל של מאבק נחוש במחלת הסרטן, הלכה בשבוע שעבר לעולמה. עשר שנים נאבקה ללא חת בגבורה עילאית במחלה. למרות שהרופאים פסקו לה כמחצית שנה בלבד לחיות, בצד מודעותה למלאך המוות האורב לה מעבר לפינה, חני לקחה את עצמה לידיים, והפכה את מחלתה להזדמנות נדירה כדי לחיות בצורה מיטבית ומירבית.
בצד היותה אם ורעיה למופת, למרות הטיפולים המתישים, היא הפכה את המחלה כמקור לצמיחה ולתקווה, במקום ליאוש. היא הפכה למרצה מבוקשת בחיזוק ובעידוד חולים אחרים בהתמודדות עם המחלה, כתבה ספר ויומן אישי בנושא והמשיכה לעבוד. היא לא נתנה לעצמה הנחות.
למרבה הצער חני הנפלאה והמקסימה איננה איתנו עוד, אך אין ספק שמורשתה ודמותה המיוחדת ישמשו מודל והשראה לאחרים להתמודדות עם המחלה הממאירה בפרט ובכלל, כשהסיסמה היא לחיות ןלהאמין! להפוך את המחלה למכרה זהב של חיים, תקווה וצמיחה אישית וחברתית. יהי זיכרה ברוך.
פסוקו
השר והאתר: כַּחְלוֹנֵט
השר והאֱגוֹ: כַּחְלוֹנֶטוֹ
רב המשטרה: רב פַּקָּד
הגנרל והרעל: חזרה גנרלית?
זה לא יהלום - הוּדַח: שַׁח-מַאט (דיימון)
גזית המטריד: רוּח גַּבִּי(ת)?
נתפס העוקץ הירושלמי: (תומר) חכמוֹן על גדולים?
היורד: טומן ראשו בחו"ל?
חדיש בצה"ל: מִבצע אדיר

תאריך:  06/12/2017   |   עודכן:  06/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יניב המגניב
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
איך אהוד ברק בחר ביניב כיועצו? ל"ת
שאלת השאלות  |  7/12/17 15:37
2
ראשית אלדד יניב הוא מטורלל
צורי  |  7/12/17 16:03
3
בנוגע ליניב
שוחר-שלום  |  8/12/17 07:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסתר שניאורסון גרי
החסידים היו בתודעה שחבל הטבור בין אלוקים לעולם לא נחתך, והיא פותחת פתח שלם לעולם של 'מבשרי אחזה אלוק', צמיחה עמוקה של הנפש והבנה שהיא הזירה שבו מתרחש המפגש עם האלוקות
איתן קלינסקי
מה שהתחולל בוועדת החינוך היה ממש גילוי של "ציד מכשפות", ובמקרה הזה מדובר בציד מנהלת בית ספר, שנאבקה למען בתה. את התחושות האימהיות זנחה חברת הכנסת ענת ברקו, שמצאה לנכון לסייע להסתה של תנועת "אם תרצו"
אמתי פודרבייטל
המשטרה חצתה קו אדום בזימונו של ח"כ ביטן לחקירה ביום שבו אמור היה לעלות לדיון חוק ההמלצות    יחד עם בג"ץ והפרקליטות נוצר איום אמיתי על יכולת הכנסת לחקיקה אפקטיבית
אליהו קאופמן
יונתן רזאל צריך להבין כי אין לקב"ה רצון ב"עולות וזבחים" העשויים מאיזולירבנד, כשהוא רומס ברגל גסה את צניעות בנות ישראל, שזה היה היסוד לגאולתנו ממצרים
ארנון גרוס
ילדי בית הספר מקבלים עידוד ליטול חלק בפעולות מלחמתיות ע"י הצגת המאבק האלים נגד ישראל כצורך בלתי נמנע, כולל שיבה אלימה של צאצאי הפליטים לפלשתין המשוחררת מלפני 1967, ודרך העלאה על נס של הג'יהאד והמרטיריות (שהאדה) ושל אותם פלשתינים אשר משתתפים במאבק הזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il