X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
האויב הגדול ביותר של צבאות השמאל הוא ריבונו של עולם האמונה בבורא עולם ובתורה שנתן לבני האדם הם אויבי השמאל כשיש לשמאל אויב כזה, ברור שמפלתו צפויה וודאית לכן, יותר ויותר אנשי שמאל נואשים מהשמאלנות ונוטשים אותה
▪  ▪  ▪
אמונה [צילום: פלאש 90]

כמו חבריי וחברותיי, הנני המשוטט של שרל בודלר. מתנגד אקטיבי לסדר הקיים. אאוטסיידר של הסדר הקיים. אאוטסיידר של המרחב העירוני הבורגני. זו שוטטות ביקורתית. אני מודע אליה ומעצים באופן פעיל את ההירואיות של החיים המודרניים. הירואיות הכוללת יופי רב תרבותי, אינדיבידואלי. חדשנות, תנועה, כוחו של הרגע החולף. אני ער ובוער, ברפלקסיביות, שהיא מודעות עצמית. עבורי, המודרני, הוא הגדרה פרדוכסלית. זו עמדתי הפרדוכסלית, המאחדת ניגודים, שיש בה הכלאת מושגים מנוגדים ולעומתה טיהור המושגים. יצורי כלאים רבים מובדלים, מטוהרים ומשלימים אלה את אלה בתוכי: הנצחי והחולף. השונות והחדשנות. היפה והמכוער. הנקי והמלוכלך. הטמא והטהור. הטוב והרע. האמת והשקר. כל המושגים עוברים היפוך וטיהור. הנני הפלאנור, הדנדי, המודרני, הקשור בטבורו לחברה בה הנני משוטט חפשי. הננו רדיקלים חפשיים. קוראים לנו העברים.
עבודה קבועה, שיעבוד למקום עבודה למשך שנים ארוכות, זו היא המצאה של המאה ה-19 כדי למשטר את חיי האדם. בסופו של דבר, בסוף יום עבודה האדם העובד מותש. אם מצרפים ללוח הזמנים בילוי ובידור ברדיו בטלוויזיה בסינמסיטי ובר, אזיי האדם שבוי וקנוי וניתן לשטיפת מוח על-ידי סוכני הממסד, כל ממסד, ובעיקר על-ידי התקשורת הממוסדת ומערכת החינוך הממוסדת. הסגידה לקביעות במקום עבודה, היא בית קברות למוחות יצירתיים, וללבבות רגישים ואכפתיים. בעבור עבודה קבועה, האדם הממוצע מוותר על נשמתו, על ייעודו, על שליחותו, על ליבו, על מוחו.
ההישרדות הכלכלית של האדם, הפכה לחרב המעביד, המנופף אותה מעל ראשו של העובד, ומאיים להשתיקו לתמיד, אם לא יהיה אומר הן הן יסמן, אם לא יהיה רובוט טכני של הממסד. במערכות ציבוריות, צבאיות וביטחוניות, מתקיים סינון קפדני, של בני חורין, אשר עצמאותם מאיימת על התרדמת בה שרוי הממסד. שקט תעשייתי, הוא המולך, ואליו מקריבים מעבידים ועובדים רבים מידיי, את מוחם וליבם, ונפשם עוברת עונש כרת בעודו חי.
רבים מידיי, הם העובדים תמורת שכר נמוך, שאינו מפרנס אותם, ולכן הם חייבים לעבוד בשתי עבודות ויותר, וזה מכוון. ההתעללות התעסוקתית מכוונת, בזדון, כמו שפרעה הכביד את עולו על העבדים העבריים, כדי שלא יעסקו בזהותם האנושית והיהודית, בחירותם, ובהתפתחותם הרוחנית. מורדים נדירים כנגד העבודה הזרה הזו, מצילים את חיינו, בכל התחומים, ובעיקר במדעים מדויקים ובתחום הביטחוני והצבאי.
טשטוש זהויות
מנוס מחופש הוא מנת חלקו של האדם הבלתי מודע, האובד בתוך שטיפת המוחות והמטריקס של תאגידים, העושים בו שימוש וטשטוש ערכי ומוסרי, לאומי, מגדרי וזהותי. הממסד הכלכלי הוא בעל האינטרס העיקרי בטשטוש זהויות. אדם מטושטש הוא כחומר ביד שיווק ותקשורת המונים. שני אלה האחרונים הם המעצמה הרביעית. לכן השמאל המודרני הוא הhפך השמאל הקלאסי המקורי. השמאל המקורי היה רדיקל חברתי אמיתי. השמאל המודרני הוא בעצם מעצמה כלכלית שיש לה אינטרסים מובהקים בטשטוש זהויות ושטיפת מוחות. מה שנכון והוגן ואמיתי וצודק הוא מזיק לעסקים. לכן השמאל הוא זאב בעור של כבש. השמאל הוא אויב המודעות וההתעוררות הרוחנית. השמאל המודרני הוא אויב מר ומסוכן לשמאל הקלאסי שנלחם למען האמת והצדק והנכון והישר. הימין הוא השמאל המקורי.
השמאל הוא אויב הזהות. השמאל הוא אויב הפיכחון. לכן הוא עוין עובדות, עוין את הדיון והעיון ואת העיתונות החוקרת החופשית והעצמאית. השמאל מעוניין לפרק זהויות לאומיות, דתיות, מגדריות, כי הן מבצרים של ערכים ועקרונות נגד השתלטות הכלכלה והעסקים על התרבות והחברה האנושית.
השמאל מתבצר בבית המשפט העליון ובתקשורת הממוסדת ורוכש בממון ובמאזן אימה את ראשי ובכירי זרועות האכיפה והשיטור. בסופו של דבר מאזן האימה והשוחד יקרסו כי נפש האדם ישרה היא והשמאל מאבד את כוחו עקב מאזן דמוגרפי שלילי והתפתחות הרשתות החברתיות והעיתונות החופשית והעצמאית.
שטיפת המוחות הזדונית ביותר מתרחשת באוניברסיטאות בארץ ובעולם. המרצים המובילים יודעים היטב מהי רוח התורמים השמאלנים שהם בעצם רודנים כלכליים. בעל המאה הוא בעל הדעה השולט באקדמיה. לפיכך תנועות החרם והשנאה יתפתחו בעיקר באוניברסיטאות ויקננו במוחות המגויסים של ראשי האוניברסיטאות ואוכלי שולחנם. ההתפכחות של האוניברסיטאות משטיפת מוחות למען ברוני הכסף, היא מחויבת המציאות, כיוון שיש מסה קריטית של מחקר וזרם עובדות מתועדות היטב, שבסופו של דבר הכחשתם והעלמתם מסכנת את שמם הטוב והישגיהם של אנשי המקצוע המדעי. הם בעצמם ימרדו בשקר הנאכף עליהם ויסירו מעליהם ומעלינו את שלטון הטרור הכלכלי והקטלני. כי בסופו של דבר שקרים מסכנים לא רק את שמם הטוב של אנשי המדע אלא גם את שרידותם ואת שרידות משפחתם ובני בריתם.
בשורה חדשה
האויב הגדול ביותר של צבאות השמאל הוא ריבונו של עולם. האמונה בבורא עולם ובתורה שנתן לבני האדם הם אויבי השמאל. כשיש לשמאל אויב כזה, ברור שמפלתו צפויה וודאית. לכן, יותר ויותר אנשי שמאל נואשים מהשמאלנות ונוטשים אותה. הם מבינים שהניצחון של מחנה המאמינים מובטח.
השמאלנים האחרונים שנותרו הם אלה שנפשם נשחתה או שמוחם נשלט באופן מוחלט. סופו של זרם האנטי מודעות, לעבור מן העולם. השאלה רק כמה נזק עוד יגרום חוסר המודעות, לעצמו ולנו. ברוך שפטרנו מעונשו שלזה.
ברוך בואה של הבשורה החדשה. הבשורה הטובה והיקרה, שיש אלוהים בקרב האדם, שיש ניצחון למוסריות אמתית, לערכיות אמתית. הבשורה החדשה שמבשרת את קץ שלטון האגו באדם, בקהילה, בדת, באומה, בלאום, באנושות.
מגיע תורה של הנשמה ליטול את הגה ההנהגה, על נשר השכל, על מוסטנג הרגש, על דרקון היצר. הנשמה היא המקום בו חלה הנבואה, וממנה מתפעל הרוח, ממנה נדלקת הנפש. באה עת לידת המודעות. ומלאה הארץ דעה את השם יתברך, כמים לים מכסים.

תאריך:  17/01/2018   |   עודכן:  17/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משה חסדאי / Moshe Hasdai
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אני שמאלני
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מדהים. מאמר מאלף! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  17/01/18 10:11
2
כשאתה אומר :
"אני שמאלני",  |  18/01/18 06:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמה אבינר
התמלאתי הערצה לחיילינו, מלאי מסירות הנפש, מוכנים להיפצע ולהיהרג, להקריב בית וילדים בשביל עם ישראל    פגשתי לוחמים אמיצים, לוחמים מצוינים, לוחמים אחים    דעו לכם, אויבים, מול כל אלה, אתם אבודים
איתן קלינסקי
זה הזמן להמיר מדיניות, שכמעט סיבכה אותנו במלחמה גרעינית עם אירן במדיניות החותרת לפירוז המזרח התיכון מנשק גרעיני. גם אם ישראל אינה חוששת כיום ממצב הליבה בכור קשיש ומתבלה, היא חייבת לאמץ חתירה לכינון מזרח תיכון מפורז מנשק גרעיני
בעז שפירא
מה קורה כאשר ה"אליטות" בעיני עצמן מסמנות מטרה בה הן חובטות בכל הזדמנות? חבר הכנסת אורן חזן "נפל להם משמיים" והם קופצים על המציאה, להכות בו, לעלוב בו, לגחך אותו ולדרוס אותו    ככה זה אצל ה"נאורים", מי שאינו מהשבט לא ימצא חמלה, התחשבות או יחס מכבד
יוני בן-מנחם
מחמוד עבאס מאשים את סעודיה כי היא סיבכה את הפלשתינים ב"עסקת המאה" של הנשיא טראמפ והציעה לו פיתוי כספי גדול כדי שיסכים לכך שאבו דיס תהייה בירת המדינה הפלשתינית. גורמים בפתח מעריכים כי מחמוד עבאס יישאר עוד זמן רב בתפקידו אם מצב בריאותו יאפשר זאת
ציפי לידר
בשולי הכותרות: מדינה מחוץ למוסד הנישואין    יאיר ג'וניור - האב, הבן וההתנצלות התקשורתית    הרשימה הערבית העויינת    המחלה והסימפטום אצל מי? תשאלו את השמאל    וּלקינוח פסוקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il