X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מלבד רצח וטרור, ערביי עזה לא פיתחו ולא בנו שום דבר משמעותי ברצועה מאז תבוסתם במלחמת העצמאות המורסה העזתית היא חממה רוחשת של פיגור ונחשלות
▪  ▪  ▪
שנאה מתגברת [צילום: ויסאם נאסר/פלאש 90]
חייבים להפסיק
חייבים להפסיק לדקלם את ההערכות ההזויות והאוויליות כאילו החינוך לטרור ורצח יהודים נובע מבעיות כלכליות ותנאי חיים עלובים.

   רשימות קודמות
  מיהו השליט האמיתי
  שלטון העם מול שלטון בג"ץ
  תרבות השקר של ממשלת ישראל
  מבחן בג"ץ - תרמית משפטית
  בתים פורחים באוויר

לפי פרסומים של האו"ם, למעלה מ-2,200,000 מיליון ערבים בעזה וביהודה ושומרון חיים ומתפרנסים מתמיכת ארגונים בינלאומיים באמצעות הסוכנות לפליטים של האו"ם (NRWAU). כ-1,500,000 מיליון ערבים מתוכם נמצאים ברצועת עזה.
לתושבי רצועת עזה אין יכולת קיום כלכלי עצמאית ללא עזרת האו"ם. במשך 70 שנה מאז מלחמת העצמאות, ערביי הרצועה חיו על חשבון תרומות ונדבות ממדינות שונות בעולם בסכומי עתק של עשרות מיליארדי דולרים.
מלבד רצח וטרור, ערביי עזה לא פיתחו ולא בנו שום דבר משמעותי ברצועה מאז תבוסתם במלחמת העצמאות. המורסה העזתית היא חממה רוחשת של פיגור ונחשלות. כל עוד האו"ם מפרנס את ערביי עזה, ומנהיגיהם נוטעים בהם את האמונה כי ישראל תיעלם מהאזור והם יכבשו את "פלשתין", עזה תשאר בסיס של טרור בלתי פוסק נגד ישראל.
דוברי חמאס ואש"ף מודיעים השכם והערב כי הם לא יתפרקו מנשקם ולא יוותרו על "זכות" השימוש בכוח הנשק נגד מדינת ישראל. אנו סבורים כי יש להאמין להם. חייבים להפסיק לדקלם את ההערכות ההזויות והאוויליות כאילו החינוך לטרור ורצח יהודים נובע מבעיות כלכליות ותנאי חיים עלובים. למדינת ישראל או לאו"ם אין יכולת לחנך את הערבים להתחיל להיות יצרניים, מוכשרים ובעלי יוזמה. הפלשתינים בעזה וביו"ש התרגלו לחיות על חשבון האו"ם והם ימשיכו לחיות כך. במקביל לכך, השנאה ליהודים והקנאה במדינת ישראל רק גדלה ומתגברת עם הזמן.
לאור נסיון העבר, הסיכוי כי עזה תפורז והשלטון שם יתפקד כשלטון ללא טרור הוא קלוש ביותר. כל עוד הרוצחים הפלשתינים שולטים שם, הם יחפרו מנהרות חדשות ויאגרו נשק ככל שיוכלו. בתיאטרון האבסורד של ממשלת ישראל צמח הרעיון האומלל כאילו אפשר להפקיד את ענייני הביטחון בעזה בידי הפלשתינים בראשות אבו מאזן ולסמוך עליו שהוא ימנע מחמאס מלתקוף את ישראל. מי שמאמין בכך חי כנראה על הירח. הפלשתינים לא יוותרו על מחסני הנשק שלהם מרצונם הטוב. בעימות האחרון עם חמאס בשנת 2014, טילים מרצועת עזה הגיעו לנמל התעופה בן-גוריון. אירוע חמור זה עבר ללא תגובה הולמת מצד הממשלה. חובתה של הממשלה הייתה לא לסיים את העימות עם חמאס ללא חיסול מוחלט של כל גורמי הטרור בעזה.
תפיסה תבוסתנית
עזה הייתה תמיד קוץ ממאיר בדרומה של ישראל. ממשלת ישראל משקרת לתושבי ישראל כאילו ניתן להגיע ל"הבנות" עם החמאס. הממשלה והצבא שבויים באידיאולוגיה הרסנית של "הכלת" טרור ב"רמה נמוכה". הממשלה וראשי הצבא אינם מעוניינים לנצח במלחמה, הם מעוניינים ב"ניטרול" האויב. הפחד מתגובת אירופה או ארה"ב משתק את ההגיון הבריא והשכל הישר של הפוליטיקאים. בניגוד לחברי הממשלה, הציבור הינו בעל שכל בריא. העם יודע את האמת הקשה שרק חיסולה של הישות הערבית בעזה על כל רוצחיה מחמאס ואש"ף יביא שקט לאזור הדרום.
תקציב האו"ם לטיפול בערביי עזה ויו"ש הינו מעל 2 מיליארד דולר. האו"ם מפרנס ומתחזק את תושבי עזה שהתרגלו להיות פליטים לנצח. יש לזכור כי הרוב המכריע של אבותיהם של ערביי עזה ויו"ש היגרו לארץ ישראל במשך 80-70 השנים שקדמו להקמת המדינה. אנחנו יודעים כיום מאיזו ארץ היגרה כמעט כל משפחה ערבית לארץ ישראל. הגירת הערבים נעשתה בעידוד המימשל העותומני ובעזרת שלטונות המנדט הבריטי ששאפו למנוע את גידול האוכלסיה היהודית בארץ ישראל. כל המהגרים הערבים, ללא יוצא מהכלל, היו מהגרי עבודה שבאו בעקבות יצירת מקומות עבודה בארץ על-ידי היהודים. הארץ הזו אינה, ולעולם לא היתה, ארצם של הערבים. הגיע הזמן לדרוש מהאו"ם, מהאירופים ומהאמריקנים להחזיר את תושבי עזה ויו"ש לארצות מוצאם. בדרך זו אפשר להעניק גם לערבים את "זכות השיבה" לארצות מוצאם כדי להביא רגיעה לאיזור.
טובת מדינת ישראל וטובת הערבים עצמם, מחייבת כי כספי האו"ם ינוצלו כדי לפנות את ערביי עזה ויו"ש לארצות מוצאם או לקהילות האיסלאמיות באירופה. מיליארדי הדולרים שבתקציב האו"ם צריכים להמשיך לפרנס את הפליטים הנצחיים מעזה ויו"ש בארצות אחרות, לא בארץ ישראל.
כדי להגן על חיי תושבי הדרום הממשלה צריכה להשתחרר מהתפיסה התבוסתנית המבוססת על כל המיגונים למיניהם, מבני הבטון המכוערים, חדרי הבטון וכיפות הבטון. לתושבי ישראל, ולתושבי הדרום בפרט, יש זכות לחיות חיים נורמלים, רגילים, ללא פחד יומיומי מטילים או מינהרות טרור.
יש לפנות את עזה מתושביה, כולל את ה"בלתי מעורבים" וה"חפים מפשע". יש לזכור כי תושבי עזה הם בניהם ונכדיהם של רוצחי יהודים שנכשלו בנסיונם להשמיד את הישוב היהודי במלחמת העצמאות. הם לא התחרטו ולא התנצלו על כך. עליהם לפנות את מדינת היהודים ולשוב לארצות מוצאם.

תאריך:  13/02/2018   |   עודכן:  13/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה עושים עם עזה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הפתרון לעזה הוא רק השמדה.
7_7_7.  |  13/02/18 16:29
2
אין
ערב  |  14/02/18 08:47
 
- הפוך גוטה הפוך
תודאה  |  14/02/18 13:25
3
מאמר חשוב, שקול ומדוד,הנשען על
נתין מדמנת ישראל  |  14/02/18 14:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מסתובב במשך חודשיים ברחבי העולם ולא מצליח לגבש מסגרת בינלאומית שתחליף את ארה"ב כנותנת החסות לתהליך השלום. תהליך הפיוס קרס, האינתיפאדה החדשה נכשלה ותשומת לב הערבית והעולמית ממוקדת בגבול הצפון, בידודו של מחמוד עבאס הולך וגובר
עומר כרמון
נשיא רוסיה שוחח בטלפון עם נשיא ארה"ב לפני פגישתו עם יו"ר הרשות הפלשתינית    טראמפ ביקש להעביר לאבו מאזן את איחוליו הלבביים    פוטין מעוניין לכנס ועידת שלום בינ"ל בחסות אמריקנית ורוסית
עומר כרמון
הבית הלבן: "הדיווחים לפיהם ארה"ב דנה עם ישראל על תוכנית סיפוח בגדה המערבית הם שקריים. ארה"ב וישראל מעולם לא דנו בהצעה כזאת, הנשיא מתמקד ביוזמת השלום הישראלית-פלשתינית"    אבו מאזן: "צעדים אלה, אם ייושמו, יבטלו את כל המאמצים הבינ"ל שמטרתם להציל את התהליך המדיני"
עומר כרמון
בבית החולים אלקדס בעזה נולד היום מוג'אהד אבו כרים    האב - מחבל חמאס שצפוי להשתחרר בשנת 2025    לטענת הפלשתינים, בשנת 2017 התעברו שבע נשות אסירים מזרע שהוברח מבתי הכלא הישראלים
משה חסדאי
לב אל לב, כתף אל כתף, דמעה אל דמעה, חיוך ושחוק, בכי וכאב, ביזיונות ותהילה, הנני ומשפחתי, חיים כאן בין אחיי ואחיותיי גיבורי וגיבורות התהילה, ההתיישבות החלוצית בארץ גיבורי התנ"ך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il