X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו המצפון של האנושות, כלומר קול קורא במדבר אנוכיותה של האנושות הלקח שעלינו ללמוד כאשר יש לנו ארץ ומדינה, הוא שעלינו לבחור בחיים יהודיים עבריים, חיים תנ"כיים, חיים של תלמוד ירושלמי ובבלי
▪  ▪  ▪
חיים יהודיים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

השורש לשנאה עזה זו, שבפורים כמעט והפכה לטבח נורא בכל העולם ביום אחד, ולנהרות דם של אחינו ואחיותינו היקרים, ובשואה במזרח ובמערב, התרחשה בפועל, כמו גם שורש הטרור המופנה אלינו בארץ אבותינו ובחוץ לארץ, הוא המהות הזרה והמוזרה של העם העברי, שכל העולם מעבר אחד, והעם העברי מעבר אחר. זו מהות של עם שיש לו תת-מודע קולקטיבי הטבוע בו, והינו עשרת הדברות, וכל המשתמע מהן, בתורה שבכתב ושבעל פה.
היותו של עם כזה, כפי שכה היטיבו לצרוס ושטיינתל לברר כמושג הקרוי פסיכולוגיה של עם, והפסיכולוג יונג הדגיש ביותר, מכונה בלשון הקודש, המלאך של האומה, כלומר מיכאל שר ישראל, אשר חי בדינמיקה הקבוצתית של העם העברי, וגם בפסיכולוגיה של הפרט העברי, במידה שיבחר לחיות כעברי.
אם להשתמש במטבע לשונו של ריצ'ארד באך, אנחנו המצפון של האנושות, כלומר קול קורא במדבר אנוכיותה של האנושות. כך גם הכריז הצורר המן הרשע הגרמני והאירני והפלשתיני של ימינו, שבכוונתם למחוק את היהודים בארץ ובעולם, אשר הביאו לאנושות את המצפון האנושי, שהוא אויבו של 'החזק שורד', כלומר אויבו של האגו האישי, הלאומי והדתי באנושות. היהודי העברי כופר בכל עבודה זרה, שאיננה חיי קודש של התקדשות לדיבור ולרצון האלוהי בעולם.
מכנה משותף
כאשר שבנו לארץ ישראל לאחר אלפיים שנים בהן היינו מפוזרים בגולה, ולאחר אותה שואה נוראית, הלקח שעלינו ללמוד כאשר יש לנו ארץ ומדינה, הוא שעלינו לבחור בחיים יהודיים עבריים, חיים תנ"כיים, חיים של תלמוד ירושלמי ובבלי, חיים של הלכה מפי סופרים ותלמידי חכמים מובהקים.
הבחירה בחיים יהודיים עבריים, בנאמנות מלאה לייעוד היהודי העברי, היא המכנה המשותף הנצחי של כל היהודים העברים בעולם, וקיומנו תלוי במכנה המשותף הרחב והעמוק של זהותנו היהודית העברית. גאולתנו באחדותנו, התלויה בנאמנותנו לקדוש ברוך הוא.
פעולות התיקון אשר עלינו לעסוק בתוך עמנו כדי שלעולם לא תתאפשר שואה נוספת, הן הכרזה על הקמת מלכות קודש, על-פי תורת ישראל, כשהצבא וכל מוסדות העם והמדינה, יונהגו על-פי תורת ישראל.
יש בנו חוסן פנימי, הקיים בנו מטבע היותנו לעם העברי, חוסן אשר משמעותו היא להיות עם המכבד עצמו, כלומר העם היהודי איננו עם ככל העמים, היהודי איננו אדם ככל בני האדם, המתעניין אך ורק ברווחה כלכלית ובכל מחיר, אלא עם קדוש ויהודי קדוש המתמקד בצמיחה רוחנית מוסרית לכלל ולפרט.
יש לנו מחויבות - לכל אחד ואחת וביחד, לחזק את הזהות העברית היהודית הייחודית שלנו באמצעות לימוד וקיום עשרת הדברות, לזכות לפגוש את היופי הייחודי שלנו באמצעות טהרת האישה והאיש והמשפחה העברית, ולחיות על-פי האופי שלנו כעם עברי.
אנו היהודים, העבריים, הננו צאצאי אברהם העברי ומשה האיש העברי, עם המחויב למחות את זכר עמלק ולסלק מהעולם את דת השנאה והגזענות, ולהקים כאן ובעולם ממלכת כהנים ועם קדוש, ובליבו בית מקדש האהבה והקדושה לעולם כולו.

תאריך:  01/03/2018   |   עודכן:  01/03/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משה חסדאי / Moshe Hasdai
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פורים תשע"ז
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אתה יכול לדבר
אבנר צפוני  |  1/03/18 09:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד רונן מונוסביץ
הסכמי השקעה בחברות הזנק כוללים מצגים רבי חשיבות על מצב החברה. חשוב שהמייסדים והמנהלים ישמרו על איזון נכון בין מסירת מידע חיוני למשקיע לבין הימנעות מסיכונים אישיים מיותרים
אברהם הללי
המהלך של שחרור בני ישראל מעבדות מצרים, עומד בתורה על החדרת האמונה בלב בני עמו של משה - המשועבדים למצרים, כי האמונה באלה ישראל, היא גם אמונת אברהם יצחק ויעקב, היא שיוצרת מהם "עם" השונה מסביבתו
יוני בן-מנחם
באתר האינטרנט של הזרוע הצבאית של חמאס מופעים רמזים לכך שייתכן שהיא תחדש את שיטת פיגועי ההתאבדות כפי שעשתה ב-1996. לאור התמיכה האירנית בחמאס ולקראת פרסום התוכנית המדינית החדשה של הנשיא טראמפ ישראל צריכה להבהיר כי כל פיגוע התאבדות יביא לפגיעה קשה במפקדות חמאס ברצועת עזה
עמוס גלבוע
ניתנו הרבה תירוצים מבישים. החשוב הוא שהשתיים אותתו לכ אזרח ישראלי "סביר": תהיה ראש קטן; אל תסבך עצמך. אם משהו נראה לך מעורפל, אל תנסה לפזר את הערפל
רפי לאופרט
מהי אופוזיציה, מה תפיקדו של מבקר המדינה? מה עתידה של מפלדת יש עתיד והאם היועמ"ש מתפקד על תקן נביא?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il