X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האנושות בתקופתנו מתפארת בקדמה גדולה, אבל בפועל, בתחום החברתי, אנו מתנהלים כאילו אנו בתקופת האבן האדם הנאור הוא בעצם אדם קדמון
▪  ▪  ▪
תרבות ברברית [צילום: סלימאן חאדר/פלאש 90]

האנושות בתקופתנו היא עדר של גלמים מזוכיסטים הנהנה להשתעבד לכבלי הפיסי והמשפט הבינלאומי, ואוסר להתפכח מהם. ההדתה כאן מטורפת. אנו חיים בעולם דתי קיצוני. חכמי דת הנאורות עומדים בתוקף על זכותם הלגיטימית לאנוס עלינו את פסקי ההלכה ההזויים שלהם, ואנו, האנושות, מרכינים ראש ומקבלים בהכנעה את הטרור הרוחני הזה.
נדמיין את הדו שיח הבא: ערב טוב גברת חיות/נאור. מדוע את מתעקשת לאנוס עלינו את הדין הבינלאומי? מה זאת אומרת? קיבלנו את הדין הזה בהר סיני ומאז אנוסים אנו לקבל עלינו עול תורה ומצוות הדין הבינלאומי.
באמת? אתם הרי כל הזמן מייללים שאם יפריעו לכם לאנוס אותו זו סכנה לדמוקרטיה. אז אולי תספרי לנו בבקשה מיהם בדיוק הדמוקרטורים שבחרו את "המחוקקים" שחוקקו את הדין הזה?
אני המום. קדמה, נאורות, פתיחות, לאן הכל נעלם? מה זו ההשתעבדות הקנאית הזו? מה קרה, הדין הבינלאומי הוא קודש קודשים? תורה מסיני? אמן כן יהי רצון, כזה ראה וקדש? עדר של נאורים פיתח וטיפח לקט ערכים הזויים, השתכנע שהשמש זורחת מישבנו, החליט לאנוס אותם, הטמיע אותם בפוליטיקלי קורקט ובדין הבין לאומי, וזהו. מכאן אין מוצא. חובה על האנושות להשתעבד לאליל הזבל הזה.
הדין הבינלאומי קובע שיש להרוס את שכונת נתיב האבות, אז היא תיהרס. יצוק בסלע, סלע קיומנו, אין עוררין, קדוש, קדוש, קדוש. אז אני אסביר לכם מהו הסלע הזה: בשנת 48 העולם הערבי צפצף על החלטת האו"ם 181 וקם עלינו להשמידנו. לא הצליח, התחיל ליילל: אכלו לי, שתו לי, הרגו לי, כבשו לי. מגיע הדין הבינלאומי ואומר: למה הפרעתם לערבים להשמיד אתכם? לא יפה, מסכנים, תפצו אותם.
כאשר בסוריה נהרגו 50 אנשים המלחמה נפסקה? בעזה כאשר נהרגו 50 פתאום כל העולם על הרגליים מנסה בטירוף לסרס את צה"ל. למה? כי אנחנו מדינה מערבית אז מגיע לנו עונש? במלחמה כמו במלחמה, מותק. ממתי כאשר הרבה אנשים מתים במלחמה מפסיקים אותה? כאשר תפרוץ המלחמה ממש יהרגו בעזה אולי עשרות אלפים ובלבנון מאות אלפים. אז מה? נאפשר לטילים לרסק את המדינה? הערבים רוצים מלחמה, הם מקבלים בדיוק מה שהם רוצים. והם יודעים שהנאורים יסרסו את צה"ל.
בכל דור ודור חייבת האנושות להטיל ספק בערכיה ובקונספציותיה
ליקטתי כתובות מיילים של כל הפילוסופים במדינה, שלחתי להם מכתב והצעתי הצעה מקורית: אולי תעשו את תפקידכם? אין לכם מושג מהו תפקידכם? אל דאגה, אשמח להסביר: מה תפקידו של פילוסוף? להטיל ספק. במה? בערכים ובקונספציות שלנו. למרבה הצער הם עסוקים מדי בלטחון מים ולהמשיך לרוץ קדימה בלי לדעת לאן...
ליקטתי גם מיילים של כל הסוציולוגים במדינה, שלחתי להם מכתב וגם להם הצעתי הצעה מרתקת: אולי תעשו את עבודתכם? אינכם יודעים מהי עבודתכם? לא נורא, אסביר בכיף: לחקור תרבויות, שלנו ושל האויב. למרבה הצער גם הם כעדר של גלמים טרודים מדי בטחינת מים וריצה קדימה בלי לדעת לאן.
לא נותרה בידי ברירה, נאלצתי לעשות את עבודתם. הבה, אם כן, נטיל ספק בערכי תרבויות תקופתנו. נתחיל באויב. תרבות ערב, לעניות הבנתי הבלתי מקצועית היא תרבות פרימיטיבית, ברברית, פרזיטית, שטופת שנאה, דם, טבח וזוועות. כידוע אלימות הולכת נפלא עם סקס, אז זוועות השריעה הולכות נהדר עם מבחר סטיות מין קשות ובהן: מילת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, פדופיליה ממוסדת, רצח על כבוד המשפחה, נישואי קרובים, נישואי תענוג, נישואי ג'יהאד, חטיפת שפחות, סקילת נואפות, שי צנוע של אורגיות עם 70 בתולות צנועות וחסודות כמיטב המסורת לשהידים מצטיינים.
התרבות הברברית הזו מצליחה לשטוף את המוח למיליוני אנשים ולהפוך אותם לזומבים שטופי שנאה שכל מה שמעניין אותם זה לשחוט יהודים ונאורים. הרובוטיקה המוסלמית מרשימה. ומה עם התרבות שלנו? הרבה יותר מתקדמת, אבל עדיין לוקה באמונה אדוקה בשטויות איומות. למשל:
עליונות מוסרית - ערך גזעני מזעזע. הערך הזה הביא עלינו את הטרגדיה הגדולה ביותר בתולדות האנושות. מן הפח אל הפחת. רק נחלצנו מאודי השואה, חטפנו עונש חדש שלא ברא השטן. מכיוון שהתעקשנו על עליונות מוסרית ב-48 ו-67 לא עשינו לערבים את מה שהם התכוונו לעשות לנו, אפילו לא גירשנו אותם. כיצד הם הביעו את הערכתם? התאוששו ומאז הם מתקשים לחדול מלתקוע לנו סכינים בגב.
רב תרבותיות - הנאורים נורא מתלהבים מן הערך המטופש הזה, אך מה לעשות, ערב ומערב ביחד לא הולך. בעוד דור תתרחש באירופה שואה שניה, המוסלמים ישחטו את כל הבלונדינים ויאנסו את כל הבלונדיניות. אירופה רצה בהתלהבות קדימה לתהום לקראת הפיכתה ליבשת מוסלמית.
איסור פגיעה בחפים מפשע - לכאורה ערך נפלא, בפועל הערך הזה הפך את הטרור לטרנד הכי לוהט היום, שמתפשט כמו לחמניות טריות אחרי הגשם. אזרחים הפכו לבשר תותחים ולמערכת ההגנה המושלמת. ראה מה קורה בעזה היום. מדוע נהרגים כל כך הרבה אזרחים? כי החמאס יודע שזה יטריף את העולם.
כך עוד אמנות תפלות מטופשות רבות בלי סוף. כמו איסור להכליל, חוסר גבולות, העדפת שיקום על הרתעה, הכלה, איפוק זה כוח, חייבים פשרה בכל מחיר, מאניית מאבק בגזענות תוך זלזול בצביון, איסור ענישה קיבוצית, כוח מידתי, ועוד ועוד ועוד שטויות בלי סוף... הנאורות הוכיחה שאיינשטיין צדק: אכן אין סוף לטמטום.
עדר הנאורים מאמין בשטויות שלו בדבקות מרגשת, ובכל העולם רק אני נותרתי כדי לבחון את הערכים האוויליים הללו ולהטיל בהם ספק. יש אנשים שרוצים לעלות על בית המשפט העליון עם D9, ויש כאלו שרוצים פסקת התגברות. אבל מה עם פסקת התבגרות? קצת להתבגר ולערוך חשבון נפש של ערכים באופן לאומי, מדעי, רשמי, אינטלקטואלי, מסודר.
שאלות כמו: האם ערכי המוסר הנפלאים שלנו לא מובילים אותנו להשמדה? האם הפוליטיקלי קורקט באמת קורקט כמו שכל העדר מאמין בדבקות? האם הדין הבינלאומי מחובר למציאות המסוכנת של תקופתנו? שאלות שרק אני שואל. הנאורים לא מרשים לשאול את השאלות האלו, לא יודעים לשאול ולא מסוגלים לשאול. עדר הנאורים יודע רק לאנוס את ערכיו, ואוסר לשאול שאלות.
וזהו, אין מוצא. האנושות שהוציאה מתוכה את איינשטיין, אין לה מנוס אלא לכופף את ראשה ולקבל עליה עול תורת ומצוות הנאורים: את ערכי הנאורים, את הפוליטיקלי קורקט שלהם ואת הדין הבינלאומי שלהם. לא ניתן להיחלץ מהאונס הקבוצתי המזוויע הזה. כולנו כבולים ברשת של קורי עכביש. תקועים. אין מוצא.
עד שהאיסלאם ישמיד אותנו.

תאריך:  16/05/2018   |   עודכן:  16/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האדם הקדמור
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
מדוע עוף החול
מתעורר וקם ?  |  16/05/18 12:59
 
- הגיעו מים עד גועל נפש
אהרון שחר  |  16/05/18 20:14
2
כדרכך
שמ   |  16/05/18 17:14
3
אילו הייתי שר חינוך
אלברט שבות  |  17/05/18 14:57
 
- תודה
אהרון שחר  |  17/05/18 16:48
4
נאורות ונוערות
מקס פאואר   |  18/05/18 14:30
 
- נקודה מעניינת למחשבה
אהרון שחר  |  18/05/18 21:53
5
ברכות לחזרתך מר שחר, התגעגנו ל"ת
רון ה.  |  19/05/18 14:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
גרשון אקשטיין
מרדכי ליפמן
ב-17 במאי 1939, בדיוק לפני 78 שנים, פרסמה הממשלה הבריטית מסמך חדש, לו ניתן הכינוי "הספר הלבן"    במסמך זה חוזרים הבריטים מכוונתם להקים כאן בית לאומי ליהודים    "המושג" הנ"ל", הם אומרים, "הכלול בהצהרת בלפור, אין כוונתו הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל נגד רצונה של האוכלוסייה הערבית בארץ"
יוני בן-מנחם
קמפיין "צעדת השיבה" של חמאס הגיע לשיאו והוא הצליח להביך את ישראל בזירה הבינלאומית ובתקשורת העולמית. בשטח, הנהגת חמאס נחלה כישלון חרוץ, המטרה העיקרית להסרת המצור לא הושגה, צה"ל שמר על כוח ההרתעה ומנע חדירה לשטח ישראל ופגיעה בחיים ובאזרחים
עמי דור-און
כדי להפתיע את האויב המסתער עלינו חובה להכות אותו בבסיס קיומו    מטוסי ריסוס ישראלים טעונים בחומרים שאינם פוגעים בבני אדם אלא רק בגידולים חקלאיים, יכולים לצאת לדרך כדי לפגוע ביעדים החקלאיים    אין צורך להרוג, די לפגוע במקורות הפרנסה
עידן יוסף
שגריר ישראל בטורקיה התבקש לעזוב    שר החקלאות הורה על הקפאת ייבוא התוצרת החקלאית מטורקיה והשר בנט קרא שלא לטייל בה    שר הביטחון ליברמן אישר את פתיחתו של מעבר כרם שלום לסחורות    מדינות בעולם קוראות לחקור את התנהלות צה"ל
רשימות נוספות
"התקרבות לגדר לא מצדיקה אש חיה"  /  מירב ארד
היערכות לסבב שני של מהומות  /  עידן יוסף
נתניהו: חמאס מנסה לפרוץ את הגבול כדי להשמידנו  /  מחלקה ראשונה
מול הקשת האיסלאמית  /  יוסי אחימאיר
הרעה נפתחה מדרום   /  ראובן לייב
צעדת השבעה  /  רחלי בן-צור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il