X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבדיחה של הצהרות על הריסת בתי מחבלים איבדה את טעמה מה הטעם להרוס שני קירות בתוך בניין, בטענה שהרסו את בית המחבל? הרי תוך כמה ימים הבנאים המיומנים הערבים יבנו מחדש ועוד יותר טוב את מה שהרסו חיילינו עבורם - בניה זה מקור פרנסתם ומיומנותם המקצועית הם הרי בונים את כל בתי ישראל...
▪  ▪  ▪
לעולם לא יהיה שלום [צילום: אדל האנה/AP]

אז במה הועילו חכמים בתקנתם? מאומה. יתרה מכך - הערבים יודעים מה המשחק שלנו, ומנגנים עלינו כאוות נפשם, כמו היינו כינור בתזמורת שלהם. הבעיה העיקרית שלנו היא הקונספט: אם איננו יודעים או מוכנים ליזום, וכל פעולותינו נעשות בתגובה בלבד על פעילות הערבים, לעולם, ואני חוזרת על כך: לעולם לא יהיה כאן שלום.
והכותרות של היום יום ה' בעיתונים אומרות את הכל: "נהלום בכל מי שפוגע בנו" (ישראל היום). או "עוצמת התגובה תגבר ככל שיידרש". ח-ח-ח. איזו מכבסת מילים כדי להרגיע את המתרגשים מזה שישראל עולה בלהבות. ואיזו הצהרה תבוסתנית.
הבעיה היא שאנו פשוט ממשיכים את התנהגות היהודים הנרדפים בגולה במשך אלפיים שנה, מאז הוכו והוגלו על-ידי הרומיים במאה הראשונה לספירה. 5 המיליונים שנהרגו אז היו ממש שואה. ורוחם של היהודים שהסיקו שדרכו של ר' יוחנן בן זכאי היא הנכונה, ממשיכה עד היום. רוח הכניעה לגויים, הרצון לפייסם בכל מחיר, שורה עד היום על מנהיגינו והמובילים בפוליטיקה. וזו טעותם. כי בניגוד למצב שהיה בימי קדם, כשיהודה נאנקה תחת מישטר הדיכוי הרומי, ללא נשק והעיקר תוך מלחמת אחים מתמשכת, הם הסיבה לכשלון אז, הרי כיום, כשישראל מדינה עצמאית ואינה תחת שלטון זר, היא סוברנית על גורלה, והיא שתקבע את עתידה. ולא טרוריסטים זרים, שאין להם שום אחיזה היסטורית או אחרת במדינה שלנו. כך שכאשר יבחושים מציקים לך - תן להם בראש. אין לחשוש מ"מה יגידו באו"ם". כי זכורות לנו מילותיו של דוד בן-גוריון "או"ם - שמום". והעובדות מעידות שכל נסיון לוותר לאויבינו, להעניק להם משטחי מולדתנו (אוסלו, חברון והגירוש מגוש-קטיף) נחלו כשלון נמרץ, ורק הירעו את אחיזתנו במולדת.
אהוד יערי דיבר הבוקר ב"גלי ישראל" ומסקנתו היתה, שאין שום קשר בין המצב הכלכלי בעזה לבין פעולות הרצח היזומות שלהם על-מנת להשמידנו. מכיוון שאהוד יערי הוא פרשן מכובד ודעתו מאוד חשובה, הרי מסקנתו אמורה להישמע במסדרונות העליונים ולהגיע אל אזני הקובעים את המדיניות. נאחל להם לקלוט את המסר, ולחדול מרעיונות ההבל של "להעניק לעזתים תמיכה כלכלית נוספת, מבלי שנעמוד על דרישתנו להחזרת חיילי צה"ל".
ההומניות כביכול שלנו (המוכתבת מהצד של יפי הנפש הנודעים), הגוזרת על ישראל להצר את צעדיה, להתאפק ו"להכיל" את כל מכות מצרים שהם מטיחים בנו - ההומניות הזו היא בעוכרינו. היא עלולה להביא חס וחלילה לסיום קיומה של מדינת ישראל היהודית, שיפי הנפש כה דואגים לאזרח בה מאות אלפי מהגרים לא חוקיים אפריקנים, עד שדרום תל אביב כבר הפכה לשטח שסכנה להסתובב בו, גם ליהודים הגרים שם.
יש לקוות שהקולות ההגיוניים המתחילים להישמע מקרבנו, כמו קולו של אהוד יערי או קצינים בכירים בצה"ל, ישנו את הקונסטלציה בה לכנסת הנבחרת ולממשלה שלה אין זכות לקבוע מהלכים. אלא רק למיעוט של יפי הנפש שצלחו להושיב בבית המשפט העליון את נציגיהם, המהווים שם רוב קובע. ואלה - שמים לאל את החלטות הממשלה. וגרוע מכך, מתוך החשש לתגובתם אין מתאפשרת החלת עונש מוות על כל מחבל באשר הוא. להפך. תנאי המאסר של הרוצחים עולים ברווחתם לעין שיעור על תנאי סתם פושעים וגנבים ישראלים. ממש מלון ברמה של 5 כוכבים, לימודים אקדמיים ורכישת תואר, השתלמות בטכניקות הפיגועים, ושחרור מוקדם של 400 רוצחים, מטוב ליבם של המחליטים על כך, בתמורה לשחרור חייל בודד (מקרה ידוע שעליו אין לחזור).
טובי שוטרינו ואנשינו כנראה לא מכירים את מהות כוחה של משטרה בחו"ל ומה משמעותה. לו יעז מישהו בלונדון או בניו-יורק לפנות בחוצפה לחייל או שוטר כפי שקורה אצלנו מול המצלמות, גורלו יהיה או להיכחד במקום, או שיוכה וייאסר. ואילו אנו, היהודים הצדיקים והרחמנים, לבנו הטוב מתייחס לחיות הרצחניות כמו היו בני אדם הזכאים ליחס אנושי בתמורה לפשעיהם. לדוגמה - לא רק שאיננו מחסלים אותם בעת הפיגוע, אלא אנו מאשפזים אותם בבתי חולים אם נפגעו בעת הפיגוע הרצחני שלהם, ומעניקים להם את הטיפול המירבי. ודי לחכימא ברמיזא.
הפתרון לענישת המחבלים חייב להיות גירוש משפחתם כולה מישראל ומיהודה ושומרון. א. על-מנת שלא יקומו רוצחים אחרים מקרבם שיטענו לרצון לנקמה על מות אחיהם או קרובם. ו-ב: על-מנת שלא נאפשר להם לקבל את המשכורת למשפחות רוצחים שמעבירה הרשות מתוך כספי ישראל המועברים אליה. ו-ג: יש להרוס את הבית כולו ולא רק חדר או שניים בהם התגורר הרוצח. זו אינה קומדיה. זו טרגדיה ולכזו עלינו להתייחס. אנו לא בגן ילדים, ואת המדיניות יש לבצע עם עמוד שידרה ולא ברוח נחנחית כרכיכה.
והגיעה העת להתאחד לשתי מפלגות גדולות, ולא להמשיך להתפורר לפירורי מפלגות, מה שמעניק לכל פירור מפלגה לסחוט את הממשלה ואת העם. כך תישמר הדמוקרטיה האמיתית, כשהשלטון יתחלף מדי קדנציה אחת או שתיים ותו לא. והצעה לסדר: הגיעה העת לשכוח את הכינוי "פלשתינים" כי אין כאלה. אין עם כזה ולא היה בהיסטוריה, ואין מדינה כזו. הם כולם - ערבים. וזהו.

תאריך:  21/06/2018   |   עודכן:  21/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
די לקרקס "הריסת בתי מחבלים"
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
הוצאת לי את המאמר מהפה.....
בעז ש  |  21/06/18 13:48
 
- מרבית הציבור סבור ככותבת המאמר
לא רק לך  |  24/06/18 16:55
2
יש ממשלת ימין
יש ממשלת  |  23/06/18 04:08
3
אם זו המדיניות
של ממשלה  |  24/06/18 07:49
 
- הגדרה לא נכונה
שמואל פישר  |  24/06/18 14:21
 
- נו-אז החוקים
לא מוצאים  |  24/06/18 20:36
4
בנכבה 2.0, במהרה בימינו, ננוחם ל"ת
אברהם 101010  |  24/06/18 22:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
ישראל וחמאס על מסלול התנגשות לקראת עימות צבאי כולל ברצועת עזה    חמאס דוחפת להסלמה כדי לשבור את המצור אך היא גם נדחפת על-ידי אירן, האתגר הישראלי הוא להחזיר את ההרתעה והרגיעה לגבול הדרום מבלי לכבוש את רצועת עזה
עמוס גלבוע
זהו טרור הצתות" וכך צריך לכנות אותו    ממשלת ישראל בוגדת במחויבות הבסיסית שלה להגן על רכושם של אזרחי הספר של המדינה    הנזק התודעתי שבכך הוא הרבה יותר חמור מכל נזק פיזי הנגרם לשדות
מנחם רהט
הישגו הגדול של טראמפ בפיסגת סינגפור עלול לקדם את 'דיל המאה', לכינון 'מדינה מינוס' פלשתינית בארץ ישראל
יוני בן-מנחם
חמאס מנסה להכתיב לישראל כללי עימות חדשים ברצועת עזה ונחושה "ללכת עד הסוף" כדי להביא להסרת המצור    עדיף שישראל תיקח את היוזמה הצבאית לידיה עכשיו, מדיניות האיפוק וההכלה לא תוכל להימשך עוד זמן רב מכיוון שהיא מתפרשת כחולשה על-ידי חמאס
גרשון הכהן
לאור הידרדרותה הנוראה של רצועת עזה ב-25 השנים האחרונות – הן תחת שלטון הרש"פ (2007-1994) והן תחת שלטון חמאס – מן הראוי לשקול פתרון חדש למצוקתה של עזה, ובמשתמע לסכסוך הישראלי-פלשתיני – הקמת מדינה פלשתינית ברצועת עזה ובצפון סיני בואכה אל-עריש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il