X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
טיבי לא שינה את עורו הנפת דגלי פלשתין בכיכר רבין - כמה סמלי הדג המשטרה והכריש רשות המיסים הבית היהודי והקמפיין המכוער וּלקינוח מפלגה חסרת דרך
▪  ▪  ▪
בנט. בעבור חופן מנדטים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

חביב הקהל?
שדרן פופולרי בגל"צ הביע את התפעלותו מיועצו של ערפאת, ח"כ אחמד טיבי, שהפך לחביב הקהל והח"כים במשכן. איך שגלגל מסתובב. האומנם?
שדרן יקר (וכל היֶתר), עם כל הכבוד, יועצו של אשף המחבלים לא שינה את עורו. שים לב לתוכני נאומיו האנטי-ישראלים. אז מה כן? לשונו החלקלקה היא כלי הסוואה מובהק למדיניותו העויינת את המדינה. וּמה עוד שבזכותה הוא לא בוש להישבע בפיו אמונים לכנסת, כשחרב פיפיות בידיו. וכך, הוא כמו עמיתיו הפלשתינים אויבי המדינה והעם ברשימה המשותפת, צוחקים כל הדרך לחשבון הבנק המנופח, ועל הממשלה הפרייארית שמממנת אותו בלי הפסקה.
מי הכובש
כמה סמלי הדבר שהנפת דגלי פלשתין וסיסמותיו הנדושות בהפגנה נגד חוק הלאום התקיימו בכיכר רבין. בלב העיר העברית והשיינקאית הראשונה, שֶׁבּה על-פי מצע החמאס ופלשתין, הם זוממים לזרוק את כל היהודים לים. בהפגנה זו הם חשפו קבל עם ועולם את פרצופם הרצחני האמיתי ואת מזימותיהם המרושעות, כשחוק הלאום משמש עלה תאנה בלבד. לא סוד הוא שלא מעט מערביי ישראל הפלשתינים תומכים בכך. אז מי הכובש האכזר?
שמאל יקר, בארץ וּבעולם (וגם הבד"ס), תכניס את זה טוב טוב לראש. יש סיכוי?!
מיסים לטובה
אם ברצונך לפנות בתלונה למשטרה, ואתה "רק" אזרח קטן, שאין בו עניין לציבור, ובוודאי אם אתה שייך לשכבות החלשות, מומלץ ביותר שתעשה זאת דרך רשות המיסים. מדובר בגוף ממלכתי כריזמטי, בעל כוח ועוצמה פיננסית רבה, המגלגל מיליארדי שקלים בשנה. וזה בדיוק הלקוח המתאים שהמשטרה, בעלת הדימוי הנמוך, המשוועת לפרסום ויחסי ציבור וּלשיפור הדימוי הציבורי הנמוך שלה, הייתה מבקשת וּמייחלת לו. לקוח כזה יטופל בכפפות אח"מ כראוי במלוא כובד הראש וללא דיחוי.
זה היה מזלם של הקשישים, שנעקצו ונשדדו בגדול. חבורת השודדים, שכונתה "כנופיית המגנטים", גם גילגלה לקופתה מהשוד מיליוני שקלים שהייתה חייבת לרָשות המס. וּמשהגיעה התלונה לאוזני הרשות, היא כבר לא חמקה מתחת לראדר של המשטרה, כפי שקרה לגבי תלונות שהגיעו למשטרה בנושא במשך ארבע שנים, שלא זכו למענה. המשטרה פשטה מיד על הכנופיה הסוררת ועצרה אותה. וּבא לקשישים גואל. תִּראו את הצד השני של המס.
פייק בחירות
צר לי לאכזב אתכם, יוזמי הקמפיין הירושלמי האנטי-חרדי וּמנהליו. הקמפיין המכוער שלכם, שזכה לגינויים מקיר לקיר מכל קצוֹת הקשת הפוליטית, ועורר סערה ציבורית, לא פגע בחרדים כלל. בניגוד למטרת הקמפיין, בֶּהָפוּך על הפוּך, הם יצאו ממנו מחוּזקים ואתם הנלעגים, שיְריתם לעצמכם ברגל (וּבמקרה הטוב קיבלתם גול עצמי).
אך מעֵבר לכך, הקמפיין, המשחיר את לובשי השחורים, לא רק פגע בכם, אלא חשף את פרצופכם הדוֹסְפוֹבִּי - וּליתר דיוק החרדפוֹבִּי האמיתי, המכיר בכוח החרדי וּבהשפעתו וּמְפחד ממנו, ואף מקנא בו נואשות, עד כי כל האמצעים כשרים במסע התעמולה הדמגוגי נגדו. פֵייק בחירות כבר אמרנו?
מפלגה חסרת דרך
הופתעתם מהקמפיין של הבית היהודי בירושלים נגד החרדים? אני לא. זה רק אישר את מה שידענו מכבר: הציונות הדתית, בגילגולה הקודם מפד"ל, מאז וּמתמיד ביקשה להידמות לחילונים, מבלי שגיבשה זהות דתית משֶלה. מה הפלא שרבים בקהילה אינם מקיימים מצוות כהלכה אלא באופן סלקטיבי בלבד, רק מה שבא להם, וגרוע מכך לא מעט מהם נטשו לגמרי את המצוות, שראו בהן נֶטל במקום חווייה והעֲצָמָה אישית.
לעומת זאת המפד"לניקים (או כפי שנהוג לכנותם 'מזרוּחניקים') פיתחו סיפור שנאה-קנאה כלפי החרדים, בעלי האידיאולוגיה המוצקה, שנלחמים כיהודים ללא פשרות על קיום מצוות, ולא רק על הארץ, ולכן גם בעלי התשובה רובם פנו לישיבות החרדיות. בעקבותיהם קם הזרם החרד"לי, או החרדים הלאומיים במגזר הדתי, שבדרכו ההססנית והרפוייה מאסו, וּמשכו אחריהם גם חילונים. וּמי שלא ידע זאת, בא קמפיין הבחירות הירושלמי המכוער וחשף את פרצופה האמיתי של המפלגה הציונית, שונאת החרדים.
אך בנט בעבור חופן מנדטים מוכן לצרף למפלגתו חסרת הדרך, חילונים ערבים וּמי לא.

תאריך:  16/08/2018   |   עודכן:  16/08/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בחירות או לא להיות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תודה לך על הדברים
ירושלמי  |  18/08/18 23:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתמר לוין
מנהיג ארגון הטרור ניצב לצידו של מנהיג הלייבור בטקס בבית הקברות בתוניס - חודש לפני שהארגון רצח רב בריטי בפיגוע בבית הכנסת בשכונת הר נוף
יוני בן-מנחם
מקורבו של מוחמד דחלאן מגלה כי בכירי פתח בגדה רוכשים כלי נשק במיליוני דולרים לקראת קרב הירושה אחרי פרישתו של מחמוד עבאס. מחמוד עבאס מכנס את המועצה המרכזית של אש"ף ומתחיל בהכנות להעברת השלטון
מירב ארד
עוד הוסכם על נתיב ימי בין עזה לקפריסין ומימון מצרי של משכורות לפקידים בעזה    ראש המודיעין המצרי נפגש אתמול עם גורמים ישראלים לקראת השלמת ההסכם    צפוי להיפגש היום אם אבו-מאזן ברמאללה
עידן יוסף
אלוף שרון אפק מסר את החלטתו בנוגע לאירועים החריגים במבצע צוק איתן ב-2014    לדבריו, האש שהופעלה להשבת גולדין במסגרת נוהל "חניבעל" לא הייתה מנקמה, והכוח הופעל תוך ניסיון להימנע מפגיעה באזרחים
עו"ד אברהם פכטר
הפגנת הערבים בכיכר רבין, לב תל אביב העברית, עם דגלי פלשתין ורשימת הח"כים מהרשימה המשותפת, הייתה השירות הטוב ביותר שערביי ישראל יכלו לעשות ולתרום - לחיזוק חוק הלאום - תודה למפגינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il