X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מסעדת גרקו שבהרצליה פיתוח השתדרגה מאוד מאז שהיא מככבת לצידה של סניפה הראשי הממוקם זה שנים בשכונת איזורי חן בתל אביב
▪  ▪  ▪
מסעדת גרקו [צילום: יח"צ]

מזה שנים נוחל המטבח הווני בישראל הצלחה מרובה ומעדניו הפכו ללחם-חוק על השולחן המקומי. אחת המסעדות הפופולריות והמובהקות המייצגות את הקולינריה היוונית האותנטית היא מסעדת גרקו, הוותיקה, שלצד סניפה הראשי שבשכונת איזורי חן בתל אביב פתחה סניף מקביל בהרצליה פיתוח.
אלא שאין זאת כי אם האימרה "משנה מקום - משנה מזל" עשתה במקרה הנדון את שלה, ומשזו עברה למשכנה החדש ברחוב אבא אבן 9 שבהרצליה פיתוח, היא השתדרגה לאין ערוך ברמתה לעומת מה שהייתה במשכנה הראשוני, ומעדניה כובשים את חיכו של הטועם הישראלי.
מסעדת "גרקו" במשכנה החדש בנוייה בסגנון הטברנה. היא מרווחת מאוד, גדושת אווירה, ושוקקת חיים בכל שעות היום. תפריטה עשיר ומגווון, כשהמרכיב הבסיסי בו הוא יוגורט. אלא שגם לשומרי כשרות שכמונו עונה במקרה הזה התפריט על המבוקש.
הסופגניה שהצילה
לשולחן הוגשו, על חשבון הבית, שלוש צלוחיות של סלטים שכללו בורגול, עדשים וכבד. המנה העיקרית שבחרנו בה הורכבה משני קבבים עסיסיים, טבולים בצלוחית של טחינה פיקנטית, ותוספות של סלטים ופיתת אשתנור גזעית. המנה הייתה לעילא ולעילא.
בת הזוג נהנתה פחות ממנת המוסקה, שהיא מנת הדגל של גרקו, שלא הייתה במיטבה, וחבל. גם התוספות הרבות שגדשו את הצלחת לא הצילו את מצבה, ובעל-כורחנו נאלצנו להשלים עם מה שיש בה, באשר אנו נמנים עם אלה שאוכלים את כל מה שמוגש להם.
הקינוח - סופגניה מטוגנת, טבולה כולה בדבש, ולצידה קפה יווני גזעי, האפילו על המחדלים הקולינריים וריצו בהחלט את חיכינו. על שורה של קינוחי יוגורט, שהוצעו לנו ביד נדיבה, פסחנו, כמובן, מטעמי כשרות.
השרות היה מעל ומעבר וניכר על בעלי המסעדה וצוותה שהם עושים כל שלאל ידם כדי לרצות את הסועדים שלהם. החשבון שהוגש הסתכם ב-194 שקל, והוספנו עליו תשר של 15%. בסולם הקולינרי שלנו זכתה "גרקו" ל-8 מתוך 10 נקודות.

תאריך:  12/09/2018   |   עודכן:  12/09/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר דקל
אייבי נתן התעקש להיאסר והיה כלוא במשך 40 יום    בשנות השמונים החל במגעים עם אנשי אש"ף, דבר שהביא לחקיקת חוק נגד מפגשים אלו    ב-1977 לקה נתן בשבץ מוחי כשהיה בארצות הברית ונשאר משותק חלקית עד פטירתו ב-2008
עפר דרורי
סיפורה של שולמית כהן-קישיק
יאיר דקל
במקרה אחד, איש הצוות הטכני עלה לקוקפיט לבדוק שהמטוס מוכן    פקחי הטיסה חשבו בטעות שהוא הטייס ו...הטיסו אותו    הוא לא ידע להטיס ובקושי מילא את ההוראות מן הקרקע כשהמטוס היה באוויר
אביתר בן-צדף
הרבה מאוד דם רע נשפך בקרבות בין גיבורי הקרב על ירושלים - אלוף עוזי נרקיס, אלוף פיקוד המרכז; אל"ם אורי בן-ארי, מח"ט 10; אל"ם אליעזר אמיתי, מח"ט 16; ואל"ם מרדכי גור, מח"ט 55
ארווין קליין
הספר "בוחרים להרגיש טוב", מביא גישה פסיכיאטרית מעשית, שאמורה לשחרר את האדם מבעיות פסיכולוגיות שונות    זאת הגישה ההכרנית, הקוגנטיבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il