X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לוחמים ללא גבולות, הינו מיזם התנדבותי, המיועד למשוחררי צה"ל, המשלב טיול גדול בחו"ל עם עשייה ערכית והתנדבות. העמותה מפעילה היום עשרה יעדים ברחבי העולם ומאפשרת לצעירים שמטיילים בארצות היעד להתנדב תחילה במוסד פה בארץ ישראל, ונמשך בחו"ל, בשבוע התנדבות בקהילה יהודית ושבוע נוסף בקרב הקהילה המקומית. כל יעד ומשלחת מנציחים את שמו של אחד מחללי צה"ל שנפלו בצוק אית
▪  ▪  ▪

גילי כהן, עם רקע של קצין ומפקד צוות בדובדבן, נשוי ואב לילדים, מפתח תקוה, הוא מנכ"ל עמותה שהקים יחד עם יאיר אטיאס ובועז מלכיאלי, שניהם מרקע דומה כקצינים ביחידות מובחרות, את עמותת 'לוחמים ללא גבולות'. שלושתם כיפות סרוגות, בוגרי בתי מדרש באיתמר ועלי.
לוחמים ללא גבולות, הינו מיזם התנדבותי, המיועד למשוחררי צה"ל, המשלב טיול גדול בחו"ל עם עשייה ערכית והתנדבות. העמותה מפעילה היום עשרה יעדים ברחבי העולם ומאפשרת לצעירים שמטיילים בארצות היעד להתנדב תחילה במוסד פה בארץ ישראל, ונמשך בחו"ל, בשבוע התנדבות בקהילה יהודית ושבוע נוסף בקרב הקהילה המקומית. כל יעד ומשלחת מנציחים את שמו של אחד מחללי צה"ל שנפלו בצוק איתן.
בלוחמים ללא גבולות, מתנדבים בוגרי הסדר ומכינות, יחד עם מתנדבים ומתנדבות מקיבוצי השומר הצעיר, בנות שירות לאומי ובוגרות תפקיד לחימה. כל המשלחות שומרות שבת ואוכלות כשר.
הבסיס לפעילות לוחמים ללא גבולות, הוא 4,000 בתי חב"ד ברחבי העולם. הם השותפים העיקריים, יחד עם משרד החוץ, ואיש העסקים מוטי זוננפלד, שהקים את מטה לוחמים ללא גבולות במרכז דניאלי בפתח תקוה, ואת קרן דניאלי, המנציחה את בתו דניאלי זוננפלד, שנהרגה בתאונת דרכים לפני כארבע שנים. מרכז דניאלי הינו גם מרכז בטיחות למטיילים המעניק סדנאות ומידע לצעירים טרם צאתם לטיול הגדול.
הפעילות של לוחמים ללא גבולות, מקבלת כותרות ראשיות בכלי התקשורת המרכזיים במדינות בהן הם פועלים. כבר שלוש שנים שיש כתבות על העמותה בעיתונים הכי גדולים במזרח. עיתונים המופצים בעשרות מיליוני עותקים. העיתונים מספרים כמה ישראל היא מדינה של טוב, נתינה וחסד. במקום עם אוכלוסייה מוסלמית, בו התנדבו לוחמים ללא גבולות, הגיעו לטקס הפרידה, נשים עטויות חיג'אב מחזיקות דגלי ישראל. אחת הנשים אמרה: כל השנים לימדו אותנו שאתם השטן הקטן, וגילינו שאתם המלאך הגדול.
יצא לאור ספר חדש מהפכני, העושה היסטוריה, מחזיר עטרה ספרדית ליושנה, ושמו: 'סוף היהדות בארצות האיסלאם'. בעריכת שמואל טריגנו. ספר המהווה פריצת דרך בכתיבתה של היסטוריה פוליטית כוללת של העולם הספרדי בעידן המודרני. ספר החושף היסטוריה מודחקת, שהאקדמיה העלימה מן הציבור משך עשרות שנים. זו ההיסטוריה של השואה הלאומנית הערבית המוסלמית בה קהילות יהודיות נעלמו כמעט כליל. היסטוריה של רצח יהודים ועלילות דם ופוגרומים, ששיאו בגירוש של מיליון יהודים. 11 קהילות יהודיות (מצרים, עירק, לוב, תימן, טורקיה, תוניסיה, אלג'יריה, מרוקו, לבנון, סוריה, אירן) נעלמו תוך שנים ספורות. 600,000 מתוכם מצאו בית חדש בישראל, וכך היו בה לחלוצים ולוחמים ללא חת, והפכו לרוב האוכלוסייה. בלעדיהם ישראל לא הייתה שורדת. יהדות ספרד ייסדה והצילה את מדינת ישראל.
על-פי "מדד הדמוקרטיה הישראלית לשנת 2018", מטעם המכון לדמוקרטיה הישראלית, 55% מהישראלים מגדירים עצמם כימנים, 39% כאנשי מרכז, ומיעוט של 16% מגדירים עצמם אנשי שמאל מובהקים. 74% מהיהודים בישראל סבורים שיש צורך ברוב יהודי בהכרעות גורליות בתחום הביטחון. 40% תומכים בביטול סמכותו של בית המשפט העליון לבטל חוקים שנתקבלו בכנסת. 56% אנשי ימין תומכים בכך, 22% אנשי מרכז, 11% אנשי שמאל. עם חכם ונבון, העם הקדוש הזה.
התיכון המוביל בארץ במיצוי לקצונה, הוא אמי"ת מדעי תורני בכפר בתיה, שבו למד הדר גולדין. 26% מבוגרי בית הספר הם קצינים בצה"ל. 95% מבוגרי בית הספר מתגייסים.
שבעה מעשרה בתי הספר המובילים במדדי השירות המשמעותי בצה"ל שייכים לחינוך הממלכתי דתי. בית בתי הספר המצטיינים: ישיבת בני עקיבא סוסיא, ישיבת בני עקיבא תקוות יעקב, תיכוני הקיבוץ הדתי בשדה אליהו וביבנה, מישיבת צביה לוד, ישיבת נווה שמואל באפרת, ואמי"ת כפר בתיה.
יחידת החילוץ וההצלה של פיקוד העורף, היחצ"א, קיבלה את תו התקן הבינלאומי של האו"ם - אינסאראג. אנחנו בין עשר היחידות המובילות בעולם. המפקד הפורש הוא הסרוג אל"ם גולן ואך, נשוי להדר ואב לשבעה, מבית רימון. העולם רואה בנו, היהודים שהגיעו מעבר לים כדי להציל אותם, מלאכים מירושלים.
סקר חדש קובע כי 73% מהישראלים מדליקים נרות בכל ערב בחנוכה.
שמח לפתוח כאן ערוץ חדשות חדש. ערוץ החדשות הטובות. יש עוד הרבה חדשות טובות. אנחנו ניפגש בהמשך ונחזה יחד כיצד בשוב השם שיבת ציון, היינו כחולמים, לוחמים, ללא גבולות לאומים, עם גבולות מוסר, כפי שהיטיב מנכ"ל לוחמים ללא גבולות, לשתף אותנו: בעופרת יצוקה עשו גילי כהן ולוחמיו ימים קשים ומסוכנים מאוד ברצועת עזה והתעקשו לנהל לחימה מדויקת המצמצמת למינימום את הפגיעה בבלתי מעורבים. תחושת הסיפוק האדירה שעימה יצא מהלחימה התחלפה בהלם ובתחושת בגידה כשחזר לעורף ושמע את השקרים באמצעי התקשורת הממוסדת, כדיווחי שקר שהציגו את צה"ל באופן שקרי וכוזב. בעוד הוא וחייליו גילו מוסריות על אנושית, התברר שהתקשורת הישראלית הממוסדת שוב בגדה בחיילי צה"ל, בעם היהודי ובמדינה היהודית. לא עוד חושך ושקר. האור והאמת מנצחים ויוצאים לאור. ניצחון האור על החושך.
חנוכה שמח, חודש טוב והמשך חדשות טובות, בשורות טובות, ניסים ונפלאות, ישועות ונחמות.

תאריך:  09/12/2018   |   עודכן:  09/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הדר גולדין / Hadar Goldin
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - דילמה, פרסום שירים, מלחמת עולם, בורחים ותעמולה    שבוע טוב, חנוכה שמח וחודש טוב
יוני בן-מנחם
מדינות בעולם מתחילות להתרגל לרעיון ומדינות ערביות ואיסלאמיות מהדקות את הקשרים עם ישראל. הפלשתינים נכשלו בניסיונם לבטל את ההכרזה או לשנותה,הם בונים על אלמנט הזמן ועל ישראל מוטלת החובה לנצל את ההזדמנות לחזק את ירושלים
דויד סנדובסקי
יוצר אייקוני של ז'אנר תרבות אמריקנית. הוא רלוונטי לישראל העכשווית שאמורה להימצא לכאורה בתהליכי התפכחות וגמילה מאשליות
יוסף אליעז
התחושה היא, כאזרח שאינו איש צבא או מודיעין והניזון מהתקשורת, היא שהשם שניתן, "מגן צפוני" הוא נכון ומשרת את ראש הממשלה ומגן עליו מפני עיסוק-היתר בהודעתו של אלשיך על המלצות המשטרה להעמיד את רה"מ לדין בעבירות שוחד ובהסטת העיתונות ודעת הקהל מנושא זה
אליהו קאופמן
רמת פעילותו הרכילותית של בנימין נתניהו נגד נפתלי בנט הוא מספיק עילה להתפטרותו ממשרת ראש הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il