X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
היועץ המשפטי לממשלה המליץ לאשר למפלגות בל"ד-רעם לרוץ לכנסת לרבות המועמד היהודי עופר כסיף - יהודי מומר אנטי-ציוני ועדת הבחירות המרכזית, בניגוד להמלצת היועץ, פסלה את בל"ד + כסיף ואישרה את עצמה יהודית עכשיו הכל עובר לבגץ"
▪  ▪  ▪
שרה נתניהו. ראיון חושפני [צילום: יוטיוב]

האם בג"ץ יגלה מספיק אומץ משפטי - בספק
ועדת הבחירות המרכזית משקפת את יחסי הכוחות הפוליטיים במדינה, ולכן היא החליטה ברוב זעום, ללא נציגי כחלון, לאשר את עוצמה יהודית של בן-גביר ולפסול את בל"ד-רעם והמומר כסיף.
עכשיו השלב של בג"ץ - מתוך ניסיון העבר אנו לומדים שבג"ץ אישר בבחירות הקודמות את המפלגות הערביות האנטי-ציוניות, שבראשן עמדו המרגל עזמי בשארה, אחריו חנין זועבי ותומכיהן האנטי-ישראלים, אך למרבה הפלא פסלו את הקיצוניים היהודים.
להזכיר נשכחות - הקיצוני בן-ארי כבר היה חבר כנסת בין 15-2013, כך שאין הרבה חידוש אם וכאשר יאושר שנית על-ידי בג"ץ, למרות שהסיכוי שלו בבג"ץ מוטל בספק.
רצוי לומר בנושא זה - כאשר באים לשקול את מועמדותם של הקיצונים משני הצדדים, המהלך הנכון היה לפסול את שני הקצוות מלכהן בכנסת. אך יהיה זה מהלך שגוי לאשר את בל"ד-רעם + כסיף האנטי-ציוניים שונאי ישראל ולפסול את אנשי "עוצמה יהודית". המהלך הנכון והנבון - פסילה דו-צדדית.
ברגע האחרון
הקלטות של אשכנזי בפרשת "הרפז", בהן התייחס לגנץ שהיה סגן הרמטכ"ל כ"חמור" שחושב שיצליח, לנוני מוזס ואילה חסון העיתונאית שצריך "ליישר", אינן רק רכילות כפי שמנסים להציגן, אלא חוות דעת אישית על אישים אלה.
וראו איזה פלא - בצבא כשגנץ היה סגנו של אשכנזי - הוא רכב על גנץ החמור, עכשיו בפוליטיקה כשגנץ עומד בראש המפלגה, "החמור" רוכב על אשכנזי. וזה מנפלאות הפוליטיקה!
הראיון של שרה נתניהו לתוכנית רני את שרון בע"מ
בתוכנית הראשונה בערוץ 13, של רני ושרון, הופיע שרה נתניהו לראיון די חושפני, אשר במהלכה צריך לציין היא עשתה רושם טוב וענתה בקלילות ובשטף על כל השאלות. ניתן היה להתרשם שלמרות התדמית התקשורתית שיצרו לה, כבעלת קפריזות מוזרות והתפרצויות, הדברים נראו אחרת בראיון.
הגב' נתניהו הודתה שאכן עשתה שגיאות בעבר, בעיקר בשל היותה צעירה חסרת ניסיון כשהפכה לאשת ראש ממשלה, אך רחוק מהתדמית שהדביקו לה. כמו-כן, רצוי לציין כי בנסיעותיה הרבות בעולם עם עשרות עיתונאים רעבים לרכילות, לא נתקלנו בפרסומים שליליים - מוזר או קונספירציה?
בנקודה זו הייתי אומר, שאכן יש מקום לביקורת על שרה נתניהו, לגבי התנהלותה, ובחלק מהביקורת היא יכולה להאשים את עצמה אבל התקשורת, ההדלפות, הרכילות והרדיפות וההשמצות אכן יצרו דמות לא אמיתית במציאות.
ואם כבר דנים בנשים של ראשי המדינה, מציע לערוך סקירה על כל נשות ראשי הממשלה והנשיאים עד כה, ואז נגיע למסקנה שעלילות שרה, כפי שמתוארות, מתגמדות בכמה פרמטרים מעלילות נשות העבר של ראשי השלטון, בלי להזכיר את גב' לאה רבין, שאיבדה צמיד או סיכה בטקס חתימת השלום עם ירדן ופלוגת חיילים ירדה על הברכיים לחפש בחול - נורא.
חוסר רגישות
רותם סלע - בחרה בביטוי צ'חצ'חי תורני. מעניין שבכל בחירות יש צ'חצ'חית תורנית או תורן שמפגינים חוסר ידע, חוסר רגישות בתחום הפוליטי לאומי, וזורקים משפטים באוויר בעלי משמעות לאומית שמעוררים מחלוקות ורעש פוליטי מיותר.
ההצהרה של גב' קסטרו - שמדובר במדינת כל אזרחיה, היא גישה אנטי-ציונית, אנטי-לאומית ומתאימה למפלגות בל"ד-רעם ולח"כים נוסח עזמי בשארה המרגל שברח, וחנין זועבי משיטת "המרמרה". חבל. לא בטוח שהבינה את משמעות דבריה והשלכות, ואם כן - זה סיפור שונה.

הכותב הוא עורך-דין, בעל תואר שני במשפטים, המתמחה במשפט פלילי, צבאי וציבורי, והיה בעבר מדריך בקורס קציני שריון, ראש לשכה של האלוף טל, פרקליט צבאי, יועץ משפטי ביו"ש וברצועת עזה, שופט צבאי בדרגת סא"ל, סגן פרקליט מחוז, משנה ליועץ המשפטי של מועצת העיתונות, שופט בבתי דין משמעתיים ופרשן משפטי בהווה.
תאריך:  12/03/2019   |   עודכן:  12/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
ראובן לייב
ראי לזכור שהחרמת הקלפי איננה פינוק או בריחה מהמציאות, כפי שרבים וטובים מחסידי המשטר הדמוקרטי סבורים לתומם    אחרי ככלות הכל, פיהם וליבם של משתמטי הצבעה אינם שלמים עם מה שנראה בעיניהם כלא פחות ממציאות הזויה
מירב ארד
יו"ר האיחוד הלאומי תוקף את השקפתו הליבלרית של פייגלין התומך בלגליזציה של סמים קלים    "אין דבר כזה סמים קלים. כל עוד זה תלוי בי - הוא לא יכנס לממשלה"
דן מרגלית
מפלגת הרמטכ"לים נראית כמו צה"ל בגבול עזה    על ירי הוא מגיב בפגז בודד מטנק שעולה לעמדה ומיד חוזר
יצחק מאיר
בעקבות דברי מועמד למשרת שר החינוך    שר חינוך איננו המחנך של המדינה, שר הבריאות איננו הרופא שלה, שר הביטחון איננו המצביא בחזית, שר המדע איננו לא הפיזיקאי ולא המתמטיקאי ולא אסטרונום ולא חוקר השפות הנכחדות באיי הים, ושר המשפטים איננו שופט
זוהר בן-אשר
המסקנה פשוטה: אם רוצים להמר על הביטחון, בעצם, אם רוצים להבטיח את המשך המלחמה הנמשכת זה שנים עם החמאס ועם העם בעזה - הרי אין דרך טובה מלהשיג את זה מאשר על-ידי הצבעה לליכוד בבחירות הקרובות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il