X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הנה הזרם הרפורמי והקונסרבטיבי בארה"ב, שילדיו כבר אינם קשורים למדינת ישראל או אפילו מבינים את חשיבות עצם קיומה, ואינם יודעים איך להתנהג כיהודים, איזו תפילה להגיד, מתי ומדוע, רוצה לכפות על ירושלים שתתפלל כמוהו
▪  ▪  ▪
שאלו שלום ירושלים [צילום: דוד כהן/פלאש 90]

הניחו לירושלים, כל אוהביה, שכן נחנקת היא מרצון זרמים שונים להכפיפה לרצונם. הניחו לה לנפשה, הסתדרה ירושלים למעלה מאלפיים שנה, ועדיין מצליחה להתקיים.
הנה הזרם הרפורמי והקונסרבטיבי בארה"ב, שילדיו כבר אינם קשורים למדינת ישראל או אפילו מבינים את חשיבות עצם קיומה, ואינם יודעים איך להתנהג כיהודים, איזו תפילה להגיד, מתי ומדוע, רוצה לכפות על ירושלים שתתפלל כמוהו.
נשים עם כיפה וטלית, קולן מסתלסל (בבסים גבוהים ונמוכים) לשמיים, מגיעות מדי ראש חודש בכדי ליצור פרובוקציה מכוונת. מחפשות "נשות הכותל" דרכים לשפר את מדינת ישראל, ושום הצלחה קטנה כגדולה לא תספק אותן, ללמדנו שאין כוונתן טהורה וממוקדת, כי אם גורפת ומכוונת - להרע למדינת ישראל מבפנים.
באות חברות הארגון עם התקשורת, ובשמיים נחרדים: מה קורה שם למטה, ברחבת הכותל? אין כבוד מינימלי לקדושת המקום? כל האמצעים מותרים? משתלהבות הרוחות, יוצאים הצבאות לקרב - כל יהדות ארה"ב כולה עומדת מוכנה להתנגח במדינת ישראל, כי שם לא מוכנים לקבל את פקודותיהם.
בירושלים הבירה מנהג וחוק המקום. הכותל - כמוהו כבית כנסת, אלא מעל לכולם, כמו שיום הכיפורים הוא שבת השבתות. לבית כנסת לא נבוא עם סנדלים או כפכפים מרעישים, עם בגדי ים או ערומים לגמרי. ואם לבית כנסת רגיל, על אחת כמה וכמה לכותל.
צביונה של ירושלים
אך יהדות ארה"ב נחושה בדעתה לשנות סדרי עולם, כי לה מותר, ולפיה צריך שישק דבר. נכפיף את מדינת ישראל לרצוננו, גם אם אין לנו למעשה כל יד ורגל בעשיה הציונית, בבנין הארץ וישובה. אנחנו הלא תורמים כסף, אנחנו יהדות ארה"ב הנאורה, כל יכולים ושולטים בכל, ואוי למי שימרה את פינו!
המתקפה היא לא רק על הכותל, כי אם גם על צביונה של ירושלים עיר הבירה. יהדות ארה"ב פועלת ללא לאות, והקרן החדשה לישראל כמו גם תורמים אמריקנים משקיעים בפעילות תוקפת, רועשת, מתגרה ומכוונת. בחרו יהודי ארה"ב להתגרות דווקא בירושלים הבירה ובכותל המערבי, שכן אם יצליחו שם, אזי יתמוטט כל בניין הקלפים ששמו "מדינת ישראל" ויוחלף ב"כלבלב העושה את רצון אדוניו, יהודי ארה"ב".
מחככת יהדות ארה"ב את ידיה בהנאה. כל חיצי התרעלה פוגעים במטרה, והעיר עשנה, כמו מהפגנות בהן מובערים צמיגים או מכוניות. וכל זאת עבור מה?
נזכור מי גר בירושלים: יהודים חרדים, ערבים ומעט חיילים. אלו המקומיים. העיר גם מלאה בתיירים המגיעים למקום קדוש. יש גם הרבה מאוד דירות שעומדות ריקות, בבעלות יהודים בחו"ל שאולי מבקרים פעם בשנה.
אומר המלך דוד (תהילים קכ"ב): "שאלו שלום ירושלים, ישליו אוהביך, יהי שלום בחילך, שלוה בארמונותיך". איזו ירושלים - המערבית, המזרחית, זו של הנשיא טראמפ או של קיצוני אחר? מדבר המלך דוד על "ירושלים הבנויה, כעיר שחוברה לה יחדיו", אך יהדות ארה"ב מסרבת להכיר בירושלים המאוחדת, למרות שמזה 52 שנים - מהלך שני דורות ויותר - היא כזו. עבורם אין זו המציאות, וכל פעילות המקדמת את מדינת ישראל למנוחה ולנחלה, דוגמת הכרזת נשיא ארה"ב שירושלים היא באופן מעשי בירת ישראל והעברת שגרירות ארה"ב לשם, נתקלת בהתנגדות עזה מבית.
מה אכפת להם
ליהודים האמריקנים יש זכות שיבה - עליה למדינת היהודים, אך לא די להם בכך. רוצים הם גם להכתיב איך היא תראה (והכיצד להובילה לתהום ההרס עוד טרם יצטרכו לשוב לארץ הבית והמקלט). מהלך שמונה שנות כהונתו של הנשיא אובמה טיכסו עצה איך לכופף את יד מדינת ישראל ולהביאה לכרוע על ברכיה, כה דאגו, כה ייחלו הם לשלום אכזב. יודעים הם יותר טוב מישראל ואלו החיים שם איך להגיע לידי שלום בר קיימא, ומה אכפת להם, הלא את התשלום המיידי לא הם ישלמו (ונראה להם שהם חסינים לעד).
אלו יהודי ארה"ב הקמים נגד ציון וירושלים, הפועלים ללא לאות לערער את מוסדותיה כמו גם (בדומה לטרמיטים) לגרום לרקב מבפנים, ואת אשר עושים הם נגד ירושלים, מפעילים הם גם נגד המדינה עצמה.
כך תומכים הם בארגונים המשמיצים את ישראל וצה"ל, מתנגחים בצה"ל ובחייליו בכל צורה אפשרית, מוציאים דיבת הארץ בעלילות דם (הרס בתים, קציר איברים, פשעי מלחמה, סרוב לאנוס נשים כי הם "תת אנוש", ה"נאצים החדשים", גונבי המים, ...). מלמדים הם את אויבינו איך ליצור פרובוקציות ואיך לערוך סרטונים בצורה מפלילה, עומדים הם לצד המשמיצים ופועלים נגד מי מתוכם שמעז להגיד "אך לא כך הוא" (ראה דוגמה מוחמד אל דורא ויהדות צרפת שנלחמה בפיליפ קרסנטי או די סטרלינג והפדרציה של אורנג׳ קאונטי קליפורניה)! בארה"ב מפליאים לעשות כל אותם יהודים עקשים, חמי מזג, רחמנים-בני-רחמנים הבאים לתקן את העולם ולאנוס את מדינת ישראל להכפף לרצונם. כך אמריקנים לשלום עכשיו, קול יהודי לשלום, ג׳יי סטריט, הקרן החדשה לישראל ועוד ארגונים רבים אחרים המשתמשים במילה "יהודי" ככסות לתקוף את ישראל בכל כוח, בעוצמה אדירה, בכדי למוטט אותה כליל.
דומים יהודי ארה"ב ליהודי גרמניה הנאורים, שהתייחסו בזלזול ובשאט נפש לאחיהם הפליטים שהגיעו מהמזרח. ההתבוללות הייתה כמעט מושלמת, כמו גם השטן שעמד בפתח וחיכך ידיו. לא האמינו שמשהו יכול לקרות, חשבו שהם "גרמנים" יותר מהגרמנים עצמם, עד שהובילו אותם למשרפות ולמחנות ההשמדה. גם אז סרבו הם להאמין, שכן הם - ענף מובחר ביותר, יהודי גרמניה. לא הבינו שקם גזע עליון ששאף להכחיד את כל שאר הצמחים, שכן רק הוא ידע טוב מכולם, והעולם רק לו נועד.
משולה מדינת ישראל לירושלים בירתה, ואכן יהודי ארה"ב - הרפורמים והקונסרבטיבים - מרוב אהבה ודאגה ורצון ל"תיקון עולם" (שלא במלכות שדי כי אם להכפיפו לרצונם ולבבואת רוחם), מתנגחים הם גם בישראל עצמה, ולא אכפת להם שזו ארצם, מולדתם, מכורתם, ביתם ומקלטם לשעת צרה וצוקה.
"שאלו שלום ירושלים" - ואולי עדיף שפשוט תניחוה לנפשה, שמא תחנקו אותה מרוב אהבה מדומה?

תאריך:  25/03/2019   |   עודכן:  25/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שאלו שלום ירושלים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
רוב הישראלים בעצם רפורמים
יגאל_   |  26/03/19 13:22
2
היהודי האמריקני ארי בוסל, אדם
יישר כוח  |  27/03/19 05:28
3
הקרן לישראל חדשה
תיקון  |  27/03/19 06:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
ניגוד להצהרותיה הפומביות של שקד, לפיהן מי שיתמודד על ראשות הממשלה, אחר עידן נתניהו, יהיה נפתלי בנט ואילו היא תתמודד, לראשות הממשלה, לאחריו, הרי היא מכינה לעצמה את הקרקע, כדי לקפוץ מעמדת 'מנהיגת' מפלגת הימין החדש, היישר לאחר הבחירות הקרובות, אל ראשות תנועת הליכוד
אורן שמיר
ה"לעג לנכותו של אברמוביץ" הוא לא באמת לעג, אך נותן הזדמנות לצד השני לצאת למתקפת הטפת מוסר    בהזדמנות זו, אפשר גם לבדוק מי חייב התנצלות למי
דן מרגלית
ביבי נתן תאוצה למגמה שהייתה בראשיתית בלבד בהתנהגות היהירה שלו כאשר הלך לנאום בקונגרס ב-2015 בלי לתאם עם ברק אובמה ובז לדמוקרטים
עומר מואב
התסריט הסביר ביותר, אם גנץ יקבל את המנדט להרכיב ממשלה, הוא ממשלת ימין מרכז, וזה גם התסריט הרצוי לדעתי
יוני בן-מנחם
הצהרת טראמפ בעניין רמת הגולן היא מכה ל"ציר הרשע" במזה"ת. חשוב מאוד שלהצהרה הזו תהיה המשכיות עד לחקיקה בקונגרס, אך צריך לקחת בחשבון שהיא תאתגר את "ציר הרשע" לפעול נגד ישראל ברמת הגולן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il