X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסתבר שלנתניהו כוח מאגי בעזרתו הוא יכול לשלוט באופן מוחלט בנשיא מצרים אסיסי ובקנצלר גרמיה אנג׳לה מרקל ולכפות עליהם את רצונו!
▪  ▪  ▪
נתניהו. כוח מאגי [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

אז מה אנחנו למדים מפרשת הצוללות? בנושא הצוללות הישראליות, למרות החקירות שעלו כ-250 מיליון שקל, לא נמצא עדיין הקשר לנתניהו. שלא יהיה ספק, הקשר בוודאות קיים אך בנתיים לא נמצא וזה לא סוף פסוק, ייתכן מאוד שעוד 250 מיליון שקל של חקירות והרבה דמיון יפתרו את הבעיה!
אבל אל דאגה בנתיים מצאנו צוללות גרמניות! מסתבר שלנתניהו כוח מאגי בעזרתו הוא יכול לשלוט באופן מוחלט בנשיא מצרים אסיסי ובקנצלר גרמיה אנג׳לה מרקל ולכפות עליהם את רצונו! בכוח הכישוף המאגי נתניהו גרם לנשיא מצרים לקנות צוללות ולקנצלר גרמניה אנגלה מרקל למכור צוללות. ולמה? זה קצת מורכב אבל אנסה להסביר את הקשר של כל זה לבמבה של אסם!
נתניהו מכר את מניותיו בחברה שמספקת אלקטרודות לחברת פלדה (שנים רבות לפני שהעסקת הצוללות המצריות בוצעה, אבל כבר מצאנו שלנתניהו כוח מאגי לראית הנולד - שווה עוד חקירה ). מסתבר שחברת הפלדה שקנתה אלקטרודות מוכרת פלדה גם לחברה שמייצרת צוללות שמכרה צוללות למצרים. ואיך זה קשור? כידוע צוללות מצריות דורשות מלחים מצרים, והרי יודע שמלחים מצריים אוהבים במבה תוצרת אסם, שקונה את הבוטנים לבמבה מפלורידה, שעוטפים אותם בשקים שמשווק האח של שרה (שעדיין לא נמצא) וכך הוא יכול להתעשר! הבנתם את השחיתות והתחכום!?
אז זה שמנדלבליט והפרקליטות שאינם ידועים בחיבתם הגדולה לנתניהו קבעו שאין שום סיבה לפתוח בחקירה חדשה רק מוכיח שגם הם אוהבים יותר במבה מביסלי.
אבל אל דאגה מפלגת גנץתקשורתלפידיעלוןאשכנזי מצאו פרשה לא פחות חמורה בנושא הטלפון של גנץ. כידוע עם ישראל מורכב מרכלנים סקרנים שרוצים לדעת מיהו המועמד לראשות הממשלה ומהם הדברים המאד מביכים שמצאו האירנים בטלפון של גנץ. אז זה הזמן לגלות את את האמת על פרשת הטלפון.
מסתבר ששרה, בעזרת טלקינזיז, כפתה על פוטין לשלוח נערות צעירות לגנץ ולשתול דברים מאוד מביכים בטלפון שלו! נתניהו המכשף ניצל את העובדה שהרומנים מעבירים את השגרירות לירושלים והכריח אותם לגנוב בדרך את הטלפון של גנץ. שגריר הונדורס גם הוא בדרך לירושלים העתיק את תוכן הטלפון והעביר אותו לפרסים (מאחר שטראמפ מחרים את האירנים רצה השגריר שגם הם יהנו קצת) והכל בניצוחו של נתניהו! הבנתם את זה?
לא נשאר לנו אלא להתפעל מהיכולת של גנץ לעלות בזמן על המזימה ואפילו למצוא שבנימין נתניהו הצליח להוציא את חומיני מהקבר ולגרום לו לקלל קללת פולסא דנורא בפורים את גנץ.

תאריך:  25/03/2019   |   עודכן:  25/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על צוללות, פלדה, במבה, כישוף ומלחים מצריים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
יש לי חשק לבכות
ארי כספי  |  25/03/19 14:49
2
אני מצביע לגהגה גה גה גה גנץ ג
רוני מירושלים   |  28/03/19 00:08
 
- כנגד ארבעה ראשים
חג הפסח  |  28/03/19 01:32
3
הייתי צוחק אבל
משה מיכאל  |  28/03/19 02:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת כלי השיט
תרצה הכטר
לא זו בלבד שנפל בפח שטמן לכחול לבן, נתניהו הפסיד את הקלף החזק ביותר בכל מערכת בחירות: הוא הפסיד הזדמנות להסיט את תשומת לב הציבור מפרשת מכירת הצוללות למצרים
איתן קלינסקי
יש לנו ראש ממשלה גאון לא רק בנושאי כלכלה, אלא גם בנושאי ביטחון    הוא היחיד המסוגל לזהות נתיבי ביטחון
דן מרגלית
סוד בענייני ביטחון מבוגי? מאיזנקוט? לזה אפילו אנשי ביבי השפוטים ביותר אינם יכולים להאמין    אז הייתה לסודיות זו סיבה אחרת, סיבה עם כתם
איתמר לוין
נתניהו טען שמנדלבליט ידע על הנימוק הסודי שבעטיו הסכים למכירת הצוללות הגרמניות למצרים - אך הלה אומר: נתניהו מסר בעדותו שיש מידע רגיש ולא נשאל עליו
איתמר לוין
בית המשפט: החשש לשיבוש הליכים התחזק והתרחב לתחומים אחרים    נציגת המשטרה מסרבת לומר האם יש אינדיקציה לכך שגנור חזר בו בשל לחצים חיצוניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il