X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
גם בהיותו נער, למרות שציית למוסכמות מתוך כבוד למשפחתו, הרי שבתוך תוכו תמיד הרגיש שהוא צריך לתקן את העולם וחתר לחופש ושוויון
▪  ▪  ▪
הנייה. חכם ומוכשר [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

תאריך לידה - 29.1.1962
בתקופה קריטית זו בה אנו נלחמים על עתידנו במערכת הפוליטית, אנו חווים במקביל, תקופה אלימה מבחינה ביטחונית ולכן, נראה שחשוב שנכיר גם את אופיים של המנהיגים העומדים מולנו והנחשבים לאויבנו המושבעים, על-מנת שנדע להתנהל מולם ובעיקר כדי להכיר את המבנה האישי שלהם, המשפיע על דרך חשיבתם והתנהגותם ובהתאם לכך להגיב ולפעול.
בחרתי לנתח את מפתו האישית של איסמאעיל הנייה ר' הלשכה המדינית של חמאס ואחד האנשים הדומיננטיים ביותר בסכסוך הערבי ישראלי.
מפתו מצביעה על כך כי הינו אחד האנשים החכמים והמוכשרים ביותר הקיימים עבורם. איסמעאיל הנייה הוא מנהיג מלידה וכך נסללה דרכו, למרות שבא ממקום של תנאי עוני ודלות.
בדרך כלל יש לנו נטייה לזלזל באויבינו ולטעון כי הם פחותים מאיתנו ביכולת השכלית ואולם מפתו של איסמאעיל הנייה מוכיחה בדיוק את ההפך. מעצם עובדת היותו מזל דלי שזהו מזל שהחופש האישי הוא החשוב לו ביותר, נראה שזוהי מטרת חייו ותחושת הבטן שלו אומרת שהוא זה אשר נועד וחייב להוביל את עמו לחופש המוחלט וכמעט לא חשוב המחיר.
גם בהיותו נער, למרות שציית למוסכמות מתוך כבוד למשפחתו, הרי שבתוך תוכו תמיד הרגיש שהוא צריך לתקן את העולם וחתר לחופש ושוויון. בתפיסת עולמו הוא פועל עבור הצדק המוחלט שזהו כיבוש/הכנעת ישראל, תוך כדי שחרור בני עמו. זהו הקו המנחה שלו ואין שום דבר שיזיז אותו מדעתו.
הוא יכול בחוכמתו ובחשיבתו האינטלקטואלית המוגברת לצאת ממצבים קשים בחיים, תוך כדי שהוא ממציא את עצמו כל פעם מחדש. הוא אינו חושב באופן שיגרתי ולכן הקרובים אליו אוהבים להיוועץ בו. גם כאשר נדמה כי המצב גרוע תמיד יעשה או יגיד משהו שיאיר את פני הדברים בצורה שונה.
יש לו כוח פיזי רב ויכולת לעמוד לאורך זמן במצבי לחץ מתמשכים, כתוצאה מתקופות קשות שעבר בחיים. הוא נעלב מהר מאוד ולוקח דברים ללב ולעולם אינו שוכח או סולח למי שפגע בו, כשבמוחו תמיד קודחת המחשבה כיצד הוא יכול להחזיר עין תחת עין ושן תחת שן.
הוא אינו אדם שיגרתי ששומר מתוך חשדנות על האני הפנימי שלו ולא ייתן לאף אחד להגיע אל הבטן הרכה שלו כך שיש מעט מאוד אנשים שיודעים מה הוא באמת מרגיש בתוך תוכו. מאחר שהוא פועל מתוך אידיאל, הרי שאין דבר שמכעיס אותו יותר מחוסר צדק ולצדק פנים רבות בהתאם לתפיסת העולם שלו לאותו הזמן.
אילולא היו לו קשיים אישיים בבית בתקופה זו היינו חווים תקופה קשה הרבה יותר והנייה היה מתפנה כל כולו לרצון לחיסולנו והטילים היו יורדים עלינו בחמת זעם גבוהה הרבה יותר ממה שהיה עד היום. הוא אינו פנוי רגשית לעסוק רק עם מדינת ישראל והתסכול שלו ימשיך להיות גדול בתוך שנה מהיום כשיבין שהדברים לא יתנהלו בקצב שתיכנן וגם לא תמיד יצאו כשידם על העליונה.
בתקופה זו של חייו הצורך הבסיסי שלו היא לשבור את הקיים ואת כל ההתנהלות המתרחשת בעזה כיום, כך שיעשה ככל שביכולתו להתעמת איתנו הישראלים.
אנו חיים כרגע בתחושה שהנה עוד מעט יקרה משהו והמלחמה תתחיל כיוון שאי-אפשר יהיה לחיות לאורך זמן במצב שקיים כיום ובאותה המידה גם הערבים והנייה מהצד שכנגד, חשים את אותה התחושה ולכן זה עניין של זמן ולא הרבה מדי, שתהייה התלקחות משמעותית ביותר. שקט לא יהיה כאן בשנה הקרובה.
כמו-כן, נראה כי הנייה לא יסיים את חייו בדרך הטבעית.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - אתם עומדים בפני שבוע שבו תחושו בצורך להתבובב ושאין לכם צורך ורצון לשתף אף אחד מהקרובים לכם בתוכניותיכם האישיות ואף במחשבותיכם
▪  ▪  ▪

טלה
בחודש הקרוב נמצא הכוכב ונוס שאחראי על מערכות יחסים במקום המקושר עם תת-המודע שלכם ולכן לא נראה שתוכלו להיות בקשר קרוב עם הקרובים לכם כיוון שתרצו להיות לבד ועם חשבונות הנפש שאתם עושים לאחרונה עם עצמכם. בנוסף, נראה שגם הרצון שלכם לתקשורת יהיה פחות מבדרך כלל, ואתם נמצאים בזמן שבו אתם מעבדים את המחשבות שלכם ובונים לעצמכם סדרי עדיפות חדשים.
שור
הכוכב מרקורי שמאופיין על-ידי תקשורת נמצא בבית החברים והחברה שלכם ונראה שזהו בדיוק הזמן בו תוכלו לבטא את עצמכם בצורה מאוד משמעותית ואף להגיד דברים שעד עכשיו לא הרגשתם בנוח לומר אותם. זה בדיוק גם הזמן הנכון עבורכם להתעמת עם אלה שחושבים שאתם לוקחים לעצמכם את הבמה ומנסים לקחת מהם את תשומת הלב. בתקופה הזו מומלץ לכם להיות יותר קשובים לאני הפנימי שלכם.
תאומים
אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד משמעותית עבורכם בגלל העובדה שכוכב השפע יופיטר עומד לבצע את נסיגתו בבית השותפיות שלכם וכבר עכשיו אתם מרגישים אינטנסיביות בנושא. מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה מאוד עבורכם ואתם מוערכים על כל הפעילות שלכם, אך מצד שני פעילות זו גובה מכם את המחיר האישי ונראה שהשותפים לכם מעבירים עליכם ביקורת ומחכים שתשתנו בהתאם.
סרטן
כל הנושא המקצועי עולה עכשיו על הפרק ואתם מנסים לתת את המקסימום מעצמכם על-מנת להדביק תחומים שעד היום התמהמהתם מלעסוק בהם, כיוון שהחיים לקחו אתכם לכיוונים אחרים. זה בהחלט הזמן לדרוש מעצמכם להשקיע בעבודה ולהשלים את החסר. אל תנסו לדחוק בעצמכם כיוון שיש לכם את היכולת לחזור במלוא האנרגיה. מומלץ לכם לנוח במקצת ולא לעבוד מעבר ליכולותיכם.
אריה
תפיסת העולם שלכם תמיד שונה מהמקובל ואתם פועלים בהתאם לנוחות האישית שלכם ופחות מתחשבים באחרים בכל פעם שאתם רוצים להגיע למטרה. נראה שהפעם אתם צריכים ללמוד להתחשב ולכבד גם את הצרכים של הקרובים לכם, על-מנת שלא ייפגעו. ילדים וצעירים מכם מעסיקים אתכם מאוד ונראה שיצירה משותפת יכולה לחבר ביניכם ואף ליצור שעות של זמן איכות שלא יישכחו.
בתולה
אתם עסוקים מאוד ובני המשפחה שלכם מתוסכלים מכך לעיתים קרובות כיוון שנראה שלפעמים אתם שוכחים שישנם עוד חיים מעבר לשעות העבודה. אתם מנסים למקסם את היכולת שלכם להצליח ולכן אתם עובדים מאוד קשה על-מנת להוכיח לבני הבית שהאמון שנתנו בכם אכן השתלם. אולי בכל זאת תאפשרו לעצמכם לקחת קצת פסק זמן וליהנות מהחיים ביחד עם היקרים לכם.
מאזניים
אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת אם כי עמוסה במקצת כיוון שאתם בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ונראה שאתם עושים חשבונות נפש מאוד משמעותיים לגבי היכולת שלכם לעמוד בלחצים. ייתכן שאתם מרגישים בעייפות לאחר תקופה של מתח, ועכשיו זו התקופה הטובה ביותר עבורכם להרפות ולהרשות לעצמכם לנוח מבלי להרגיש באי נוחות על כך שאתם מבינים שגם לכם מגיע לנוח.
עקרב
אתם המזל המעניין והמסקרן ביותר, כיוון שקשה לעמוד על דעותיכם האישיות. כלפי חוץ אתם מקרינים מרחק ואפילו קור כלשהו אך כל זה רק מאפיל על רגשות מאוד חזקים ועוצמתיים שיוצאים עכשיו כלפי חוץ. אתם עוברים תקופה מאוד מעניינת ואף חוויתית ונראה שאתם קוצרים את הפירות שהשקעתם בחייכם עד היום. אתם חייבים ללמוד לאסוף את עצמכם ואף לשחרר כדי שתוכלו ללכת קדימה.
קשת
בתקופה הקרובה הכוכב שלכם יופיטר עומד לבצע את נסיגתו במזל שלכם כך שמצד אחד תרגישו שהנה אתם מקבלים כוחות לעשות דברים שכבר מזמן דחיתם אותם, אך מצד שני נראה שתנסו לעיתים לפעול במלוא הכוח ועובדה זו יכולה לגרום לכך שאתם עלולים לעבוד קשה מדי ולאבד אנרגייה. היזהרו מהוצאות לא הכרחיות כיוון שכוכב זה יגרום לכם לתחושה שהנה מסתדר ואפשר לבזבז. חכו לסיום נסיגת הכוכב.
גדי
כל הנושא המשפחתי עולה עכשיו מחדש על הפרק כיוון שהייתם מאוד עסוקים לאחרונה והנה התעורר בכם רצון להשקיע מחדש בנושא. בחודש הקרוב תעמדו בפני דילמה כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר על-מנת שתוכלו לשפר את הטעון תיקון. הקשיבו לקול האינטואיציה בכל התלבטות רגשית. בנוסף, אם עולים אצלכם רעיונות לעשיית שינויים בתחום הביתי – זה הזמן והתקופה.
דלי
אתם עומדים לשנות את הסביבה הקרובה שלכם ולהכיר אנשים חדשים שלאחרונה נכנסו אל חייכם ואתם מאוד מרוצים מהשינוי שעובדה זו מביאה איתה. מבחינה אישית זוהי תקופה טובה כיוון שאתם יכולים להיות אופטימיים ביחס לשינויים שאתם רוצים להמשיך ולחולל בחייכם, אך להיות יותר זהירים בכל מה שקשור לנושאי כספים, כיוון שכוכב התקשורת עדיין בנסיגה אצלכם בבית זה.
דגים
מבחינה כספית אתם עוברים התחלות חדשות ואף טובות כיוון שנראה שסוף-סוף התגברתם על כל המכשולים שעמדו בדרככם. ייתכן שלעיתים אתם לא יודעים כיצד לפעול ופועלים מתוך חוסר ודאות. כוכב התקשורת ביצע את נסיגתו בבית הכספים שלכם ולכן אתם עדיין תוהים מה הדבר הנכון עבורכם לעשייה. שתפו את בני הבית והמשפחה בתוכניותיכם והשתדלו להקשיב להם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  01/04/2019   |   עודכן:  01/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איסמאעיל הנייה - ר' הלשכה המדינית של חמאס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
תגובת איחוד מפלגות הימין להחלטת בג"ץ בנוגע לאיתמר בן-גביר הצליחה להיות גם ילדותית בניסוחה וגם מפחידה במשמעותיותיה. עולה ממנה, שלדעת אותן מפלגות - פסקי דין מחייבים אותן רק אם הם נראים להן
יוסף רוסו, רועי אהרוני
לפעמים חיבורים לא מתוכננים מולידים הפתעות. כך יצא שבשיחות המשותפות שערכו בשבוע האחרון בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר נוצרו קווים לתוכנית משותפת לשינוי המיוחל בשלטון מערכת המשפט בישראל    אלו לא רק הנקודות המהותיות של התוכנית - הם מבקשים להדגיש - "זו התעוזה והיכולת הפוליטית שיש רק לנו כדי לבצע אותן". והקדנציה הקרובה היא לדעתם שעת כושר שלא הייתה כמותה
חיים נוי
כוכבת המיוזיקל הנודעת דילייני ווסטפול והזמר הבינלאומי צחי סיטון בסיבוב הופעות ארצי - מופע מוזיקלי מענג
דורון יצחקוב
לראשונה מאז כניסתו לתפקיד ערך הנשיא רוחאני ביקור מתוקשר בעירק השכנה. נראה כי מטרת הביקור כרוכה במישרין בסנקציות הכלכליות שהטיל ממשל טראמפ וברצונה של אירן ליצור מסדרון כלכלי שיאפשר לה לעקוף את הסנקציות. עם זאת, הביקור נועד לשרת מכלול רחב יותר של אינטרסים אירניים הנובעים מהרצון לשמר את עירק תחת מרחב השפעתה מחד-גיסא וצבירת הישגים אל מול מתנגדים מבית, מאידך-גיסא
איתמר לוין
לפני 70 שנה קבע רופוס מיילס: Where you stand depends on where you sit. אצלנו וגם בארה"ב - במיוחד בפוליטיקה, אבל לא רק בה - העמדות אכן נובעות מהפוזיציה הנקודתית ומהאינטרסים הרגעיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il