X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דעותיו של בוגי משתנות מהקצה לקצה בהתאם לממלכתיותו של מנהיג הליכוד, וגבאי המזועזע מביבי, נטש מפלגה ימנית והתמודד על ראשות מפלגה שמאלנית ככה נראים מנהיגי השמאל וככה הם בוחרים את הדרך המדינית שלהם
▪  ▪  ▪
יעלון. מהקצה אל הקצה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

דמיינו לכם את אילן גילאון ממר"צ אומר את המילים הבאות: "גיליתי מערכת שחיתות במפלגתי, ראשת המפלגה אינה מתפקדת לפי הנהלים, ולכן החלטתי לנטוש את מר"צ ולחבור למפלגת "ישראל ביתנו" של אביגדור ליברמן. לו מר"צ של היום תחזור להיות מר"צ של 2009 אשוב אליה". נשמע לכם הגיוני? אין מצב!!
חכו חכו ... יש לי עוד אחד. דמיינו את איתן כבל ממפלגת העבודה מתבטא כך: "מפלגת העבודה בראשות גבאי מתנהלת בצורה לא הגונה, השפלתה של ציפי לבני על-ידי יושב-ראש המפלגה אינה תואמת לערכים שעליהם גדלתי ותהליך קבלת ההחלטות במפלגה שערורייתי. לכן, החלטתי לעזוב את המפלגה שכל כך אהבתי ולהצטרף למפלגת הבית היהודי". לו מפלגת העבודה תחזור לדרך התנהלותה הישנה, אשוב אליה". נשמע לכם הפעם יותר הגיוני? ברור שלא.
אז הנה לכם הפעם ציטוט אמיתי של בוגי יעלון בתוכנית "העולם הבוקר" בערוץ 13: "כשהצטרפתי לליכוד זה היה ליכוד ממלכתי, תראו מה קרה עכשיו: התקפה על הממלכתיות, רומסים את מעמד הנשיא, את מעמד בית המשפט העליון, את המפכ"ל וראש השב"כ. אם היה הליכוד של 2009, הייתי חוזר אליו היום". נשמע לכם הגיוני? גם לי לא, אך הדברים הללו הפעם באמת נאמרו.
אני יכול להבין את הרצון למצוא בית חדש באותו גוש, או את ההחלטה לפרוש בכלל מהפוליטיקה כשלא מוצאים בית ראוי אחר. אני גם יכול להבין את ההחלטה להקים בית חדש עם ערכים דומים אך יותר ממלכתיים (יותר ממלכתיים לדעתו של בוגי), אבל להחליט שבגלל התנהלות לא ראויה של מנהיג הליכוד, אתה חובר למפלגה עם אג'נדה הפוכה, ונותן בכך יד להמשך עקירת ישובים ומסירתם לאויב החפץ להשמידך כשקודם הטפת למדיניות הפוכה, זה ממש לא הגיוני ולא מתקבל על הדעת.
היום זה פופולרי להאשים את ביבי בכל, ומסתבר שהוא גם אשם בזגזוג של בוגי שכבר מכין אותנו לזגזוג הבא: "אם היה הליכוד של 2009, הייתי חוזר אליו היום". זאת אומרת, שלפי דברי בוגי, אם הליכוד יהיה יותר ממלכתי ויותר מכבד, אז בוגי יתנער שוב מהעמדות השמאלניות החדשות שלו ויהפוך להיות שוב איש ימין מובהק ואולי גם יקרא לכיבוש גוש-קטיף ולהקמתם מחדש של הישובים שנחרבו. מסתבר שביבי הפך את בוגי לשמאלני, והמנהיג הבא של הליכוד יוכל להחזירו לימין אילו רק יהיה יותר ממלכתי. במילים אחרות: דעותיו של בוגי משתנות מהקצה לקצה בהתאם לממלכתיותו של מנהיג הליכוד.
בוגי אינו היחיד
לא רק בוגי שינה את דעתו מהקצה לקצה בגלל התנהלות לא הולמת של נתניהו. גם לאבי גבאי זה קרה. הוא כל כך הזדעזע ממתווה הגז וממינויו של ליברמן לתפקיד שר הביטחון שהזעזוע שלו גרם לו לנטוש מפלגה ימנית ולהתמודד על ראשות מפלגה שמאלנית. הגיוני?
אורלי לוי עשתה את אותו הדבר כשהתירוץ שלה היה תירוץ חברתי. היא לא הצטרפה למפלגה שמאלנית אך הקימה אחת כזו ובתמיכתה באופוזיציה של הכנסת היוצאת על חשבון קולות הבוחר הימני שהצביע למפלגתה, היא הוכיחה בדיוק מה הם הערכים המקולקלים שלה.
רבים טוענים שגנץ לא פחות ימני מנתניהו, אך הם טועים. תראו איך השמאל תופר חליפות בממשלתו של גנץ, תראו איך השמאלנים מייחיםל לניצחונו של גנץ. תראו איך אפילו תמר זנדברג ממר"צ שואפת להיות שרת החינוך או המשפטים של גנץ (ראו גוגל) ותבינו. גנץ הוא שמאל ובוגי חבר אליו כדי להשיב אותנו לימים הקשים שחווינו באוסלו.

תאריך:  10/04/2019   |   עודכן:  10/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפקט הזעזוע מביבי
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כל דברי המאמר הזה מדוייקים
הכל נכון  |  10/04/19 21:10
2
עזוב
מגיב ותיק  |  11/04/19 08:50
3
דרך????
בורקיטוס  |  12/04/19 08:03
 
- תגובה
עמוס שנער  |  13/04/19 21:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
מתי דוד
יהיו פקקים, תאונות ואסונות    גז ישראלי יוזרם לכמה מדינות שכנות    יתחדשו העימותים בעזה    הבעיה הפלשתינית תחזור למוקד השיח הציבורי והפוליטי
איתמר לוין
הקולות במעטפות הכפולות, ובראשם קולות החיילים, יכריעו כיצד תיראה הכנסת ה-21    הימין החדש זקוק לתוספת של כמה אלפי קולות כדי לעבור את אחוז החסימה
איתמר לוין
הודיע שכבר החל בשיחות הקואליציוניות עם ראשי מפלגות הימין: "זאת תהיה ממשלת ימין, אבל אני מתכוון להיות ראש הממשלה של כל אזרחי ישראל, ימין ושמאל, יהודים ולא יהודים"
איתמר לוין
המפלגות החרדיות יהיו הבאות בגודלן בכנסת ה-21: 8 מנדטים לש"ס ו-8 ליהדות התורה    הציונות הדתית ספגה מכה: 5 מנדטים לאיחוד הרשימות, הימין החדש מתחת לאחוז החסימה    5 מושבים לליברמן ו-4 לכחלון    העבודה התרסקה ל-6 מנדטים, למפלגות הערביות יהיו 10 מנדטים
איתמר לוין, איציק וולף, עידן יוסף
   כאן 11 וחדשות 13 צופים שוויון בין כחול-לבן לבין הליכוד ו-66-64 מנדטים לגוש הימין    מדגם חדשות 12 צופה יתרון משמעותי לכחול-לבן ושוויון בין הגושים    שלושת המדגמים קובעים שפייגלין לא עובר את אחוז החסימה, מעניקים 14-13 מנדטים לחרדים, ארבעה-חמישה לאיחוד הימין וצופים שליברמן וכחלון יצליחו להיכנס    מחלוקת בין המדגמים לגבי גורלו של הימין החדש, מספר המנדטים של העבודה ומספר הח"כים של המפלגות הערביות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il