X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אצלנו, מדינת היהודים היא האור לגויים, אנו מתבוננים בכאב ובתסכול רב על אופן הכליאה של רוצחים ערבים מהם נשלל אומנם החופש אלא שבתוך בתי הכלא הם חיים בתנאים המזכירים יותר פנסיון או קיבוץ מאשר בית כלא קודר וקשוח
▪  ▪  ▪
גואנטנמו [צילום: AP/Ben Fox]

עם תום הבדלה בין קודש לחול ובתחילתו של שבוע נודע על רצח יהודים בניכר. רוצח אנטישמי זעזע את קדושת החג וירה ביהודים במטרה לרוצחם נפש. הרוצח הצליח חלקית וגבה מחיר דמים מיהודים, רק על שום היותם יהודים. כמדווח, בתוך זמן קצר נעצר הרוצח ועם תום החקירה יועמד לדין.
וכאן מצאתי עצמי רגוע. אמנם, באופן טבעי דואב וכואב את הרצח של יהודייה ופציעת יהודים נוספים אך בה בעת יודע (מתוך התבוננות ביחסה של מערכת המשפט בארה"ב במקרים דומים) שגורל הרוצח הזה לא יהיה כגורל רוצחים אותם אנו תופשים כאן בישראל.
אינני יודע אם במדינה הנדונה נוהג עדיין עונש מוות, אולי כן. מה שברור הוא שהרוצח הזה יקבל יחס הראוי לרוצח. אם לא עונש מוות, לפחות מאסר עולם בתנאי כליאה קשים, עם משמעת ברזל, ללא הנחות והטבות, שלא לדבר על זכויות יתר.
ואילו כאן אצלנו, מדינת היהודים היא האור לגויים, אנו מתבוננים בכאב ובתסכול רב על אופן הכליאה של רוצחים ערבים מהם נשלל אומנם החופש אלא שבתוך בתי הכלא הם חיים בתנאים המזכירים יותר פנסיון או קיבוץ מאשר בית כלא קודר וקשוח.
מנהיגים נערצים
האסירים הכלואים אצלנו מונים כמה אלפים, בתוכם רוצחים כבדים עם הרבה דם על הידיים. השפלות האכזריות של מעשי הרצח אותם יבצעו מחייבים לכאורה תנאי כליאה קשים בהם יש גם ענישה וגם הרתעה אלא שלמרבה הכלימה אין זה המצב.
הרוצחים הערבים משוכנים בחבורות על-פי שיוכם הארגוני. בין כתלי הכלא שורר אצלם משטר הירארכי כאשר בדרך כלל הרוצחים ה"כבדים" ביותר הם המנהיגים הנערצים. באופן תמוה, את ה"מנהיגים" האלה אנו מטפחים ועמם אנו נושאים ונותנים בקשר לסוגיות שונות הקשורות עם תנאי הכליאה של הרוצחים.
במהלך "אירוח" הרוצחים בבתי הכלא זוכים הרוצחים באופן מופקר לחיזוק "אידאולוגי", ללימודים אקדמיים, לטלוויזיה רב-ערוצית, לאפשרות בילוי בחבורות אלה עם אלה, לקשר משמעותי עם העולם שמחוץ לכלא, לארוחות דשנות ומפנקות וכיוצא באלה. אם תוסיפו על האמור משכורות "שמנות" המשולמות למשפחותיהם תבינו שבעסקה לא רעה מדובר... (מבחינת חיות האדם הערביות).
הסיפורים והתמונות הדולפים מבתי הכלא מסמרי שיער ממש. אין זה נדיר להיחשף לתמונה בה כמה רוצחים יושבים ברווחה סביב שולחן מאולתר עליו מוצבים סלטים, פיתות משובחות, לבנה וחומוס. כלא? ענישה? חיוכים רחבים שפוכים על פני הרוצחים שבתמונה, והם יודעים את הסיבה...
תנאי כליאה
שמענו בעבר על סוהרת שהעבירה מאגף לאגף על-פי בקשת/הוראת אחד ממנהיגי הרוצחים. תחילה התפתלו הרשויות וניסו להכחיש אלא שהאמת הייתה חזקה מהם, לפחות במקרה זה, והסיפור התברר כנכון. בימים האחרונים התפרסם שחיילי צה"ל שנדונו לכליאה בכלא צבאי הוצבו בכלא בו כלואים רוצחים ערבים, שם נדרשו להגיש לרוצחים אוכל ולשרתם באופנים שונים. בין היתר תארו החיילים הגשת משטחים של סלטי צבר, בשרים של טירת צבי ו"מלא שתייה בשפע". בנוסף, היו החיילים היהודים מרוקנים את הפחים של הרוצחים ארבע פעמים ביום...
ומעת לעת מתפרסמות ידיעות על הכוונת טרור על-ידי הרוצחים הכלואים מתוך בתי הכלא (נושא לו נדרש לאחרונה השר גלעד ארדן), לדרישות שונות ומשונות של הרוצחים הכלואים ועוד שערוריות.
רבים זוכרים בוודאי את תנאי הכליאה בגואנטנמו. מה לא נאמר על תנאי הכליאה שם? לא אנושי, אכזרי, לא הומני, ברברי וכיוצא באלה קלישאות. ואילו אני רוצה לטעון שכל אימת שברוצחים אכזריים ושפלים מדובר, המושג "הומני" בכלל לא רלוונטי. חיות האדם הרוצחים הערבים הניאו נאצים של דורנו פועלים מחוץ לעולם המושגי הזה. מי שטובח בסכין ילדה במיטתה, רוצח קשיש יהודי בביתו השלו, מפוצץ ומשמיד יהודים בני כל הגילאים המסובים לליל הסדר ומעביר מן העולם משפחות שלמות עת הם נוסעות במכוניתם בדרכים- הוציא עצמו מכלל אדם ואינו ראוי ליחס השמור לבן אדם.
פינוקים וזכויות
זהו פרא ולא אדם. המהות שלו היא של פרא וככזה יש לחסלו ולבער עולמנו מיצורים שכמותו. אם לא משכילה המדינה להרוג אותו על אתר במקום הרצח, כי אז לכל הפחות תיתן לו את היחס הראוי לו, קרי - תנאי כליאה קשים ביותר, עבודת פרך רצויה, יחס נוקשה וענישה בכל תחום מתחומי החיים הבזויים שגם להם אינו ראוי.
כל הסדר אחר, ובפרט הפינוקים וזכויות היתר להם זוכים הרוצחים הערבים ב"בתי הכלא" מתוצרתנו מהווה חילול זכר קורבנותיהם הקדושים, פגיעה בכבוד האדם בכלל וביזוי הכבוד היהודי בפרט ושערורייה מתמשכת ממנה עלינו לחדול ללא דיחוי. המושגים נקמה וענישה היו בפי גורמים "ליברליים", "הומניים" ו"נאורים" למוקצים, אלא שכל שוחר צדק וכל אדם מוסרי צריך לדבוק בהם.
בעיקר נוכח מעשי הרצח של הרוצחים הערבים הניאו נאצים הטובחים ביהודים מזה מאה שנים, רק בשל היותם יהודים.

תאריך:  28/04/2019   |   עודכן:  28/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היחס למחבלים רוצחים - כאן ובארה"ב
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
צודק
משה, עורך-דין  |  28/04/19 16:24
 
- אבל אתה ואחרים
אבנר צפוני  |  29/04/19 10:06
2
טיפול בחייה מסוכנת
סתם אחד  |  29/04/19 14:27
3
אולי שיהיו עבדים של הרבנים?
רוזן  |  2/05/19 11:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
השב"כ עצר ב-31 במארס תושב השומרון, שפעל לביצוע פיגוע מכונית תופת סמוך למעלה אדומים לקראת הבחירות לכנסת    הופעל בידי אנשי חמאס מרצועת עזה
סוזי דים
"פלשתיני" הוא שם של שדולה פוליטית חזקה, ראש חץ של הליגה הערבית ושל גורמים מסוימים במערב    שדולה שמקדמת בכל העולם אסכולה בשם "שטחים תמורת שלום"
איתמר לוין
אביו של הדר גולדין מאשים את נתניהו בהפרת הבטחתו להתנות על הסדרה עם חמאס בהחזרת גופות החיילים: "החמאס מקבל כל מה שהוא רוצה"
ד"ר יחיאל שבי
שיעור ההצבעה הנמוך בקרב הציבור הערבי נבע מניכורו של ציבור זה מהמפלגות הערביות, הנתפסות כגורם מתסיס ומפלג המוציא דיבת הערבים רעה בקרב עמיתיהם היהודים    ערביי ישראל זקוקים לפיכך להנהגה שתעמיד בראש סדר העדיפויות את הדאגה לצורכיהם, ובמקביל על ממשלת ישראל לפנות ישירות לאזרחיה הערבים ולקדם את שילובם בחברה הישראלית
יוני בן מנחם
למרות החלטות הפסגה הערבית והתנגדות הפלשתינים, איחוד האמירויות החליט לארח את ישראל בתערוכת "אקספו 2020"    מדינות המפרץ אינן חוששות עוד מנורמליזציה עם ישראל ומקדמות אותה בתהליך איטי במקביל לגיבוש "עסקת המאה" של הנשיא טראמפ
רשימות נוספות
מחבל פלסטיני הצליח לקבל אזרחות אמריקנית  /  איתמר לוין
גירוש פעיל BDS - דבר מתבקש מאליו  /  איתמר לוין
לא למו"מ על עסקת המאה  /  איתמר לוין
חמאס יקים מטה על לטרפוד "עסקת המאה"  /  יוני בן-מנחם
מה עושים עם עזה  /  אלוף (מיל.) יאיר גולן
האם חמאס מקים גוף מקביל לאש"פ   /  יוני בן-מנחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il