X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מצער, גיבוי והתייצבות הבית ברחוב בלפור מאחורי נהג ללא רישיון כך הבית ברחוב בלפור בירושלים מתנהג כבית הנוהג ברכבת, שנכנסה לשנתה ה-72 של נסיעות על מסילה עצמאית
▪  ▪  ▪
נתניהו. משקר [צילום: יוטיוב]

רשות הדיבור ל"פנינה" האווילית החדשה של יאיר נתניהו על העיר תל אביב, שלדעתו, היא "מורכבת משיכונים קומוניסטיים מתפוררים, שאתם מגדירים משום מה בניינים לשימור וכך מונעים פינוי-בינוי שלהם למגדלים, שיפתרו בעיות מחסור בדיור בעיר".
הבניינים, שניתן להגדירם כבניינים קומוניסטיים כביכול, פרוסים בשיכונים העוטפים את העיר בנווה עופר, בקריית שלום, שכונת שפירא. ביד אליהו, בסחנה, ביפו ד', בגבול בת-ים, בצפון הישן של העיר, בשנים הראשונות בשכונת רמת-אביב ועוד. כל דיירי הבניינים האלו מצפים בכיליון עיניים לפינוי ולבינוי. אף לא אחד "מאתם השמאל", שמאשים אותם יאיר נתניהו, ביקש לשמר. אף לא אחד "מאתם השמאל" מונע פינוי אפילו לא של בית אחד בשיכונים הקומוניסטיים כלשונו שלוחת הרסן של יאיר בן בנימין..
הבן של ראש הממשלה מייצג הנאמן של ראש הממשלה משקר ביודעין באומרו, שהשמאל הוא זה המונע פינוי הבניינים הקומוניסטיים. לגרסתו, רק השמאל מחבל בפינוי ובינוי גואל בדמות מגדלים, שהם יכולים להביא רווחה. נראה, שהבן של ראש הממשלה מתפקד כנהג קטר ללא רישיון נהיגה. מצער, שהבית ברחוב בלפור מתייצב מאחורי נהג הנוהג בקטר הרכבת ללא רישיון תוך סיכון של חיי הנוסעים.
מצער, גיבוי והתייצבות הבית ברחוב בלפור מאחורי נהג ללא רישיון. כך הבית ברחוב בלפור בירושלים מתנהג כבית הנוהג ברכבת, שנכנסה לשנתה ה-72 של נסיעות על מסילה עצמאית. בית שנותן אישור לנהיגה פרועה בקטר רכבת ששמה מדינת ישראל, בית שמסכן את הקטר, את הרכבת ואת המסילות.
הילד חסר האחריות ואביו בעל השכלה בארכיטקטורה ואדרי יודע, שהבניינים בעיר תל אביב, שהוכרזו כבניינים שמורים נבנו בתקופת המנדט הבריטי ובתקופה שקדמה לו בתקופת השלטון העותומני. רק מבנה אחד קטן תואם את הגדרת הילד הפרוע והוא נמצא ברמת אביב הבנויה בבניינים "קומוניסטיים מכוערים". יתר הבניינים המיועדים לשימור נבנו בסגנון האקלקטי.
עיר מכוערת
הילד מבלפור בהשראת אביו משקר ביודעין, כי הוא יודע, שבתים שנועדו לשימור, הם רק הבתים שנבנו בסגנון אקלקטי, המשלב אדריכלות מערבית עם סגנונות קישוטיים ממקורות השראה רבים, רובם שאובים מתיאורים בתנ"ך ומנופי ארץ ישראל. ישנם בתים כאלו במידה מעטה בתל אביב ובמספר של מושבות. טוב שאת המעט הזה מבקשים לשמר ומונעים בניית מגדלים במקומם.
אגב בתים בסגנון הזה היו בירושלים בקטמון, בטלבייה ובבקעה, שנבנו על-ידי ערבים. המבנים היו עמוסים במוטיבים מקראיים ומתרבות האסלם. רובם נהרסו. חלקם נהרסו לטובת שיכונים קומוניסטיים כביכול בעיקר בקטמונים.
הילד רווי שנאה כלפי השמאל רואה בבניית מגדלים פתרון גואל למצוקת דיור של מעוטי יכולת. הילד לא ביקר במגדל, המאוכלס ממפוני בתים, שאסור היה להמשיך לגור בהם כדוגמת שכונת הארגזים בתל אביב לאחר שהם והוריהם גרו בהם עשרות שנים. מפוני שכונת הארגזים בתל אביב, שגרו בבניינים מסוכנים, רכשו דירות במגדלים על יד בתיהם לשעבר בהנחה של כ-10% עד 15% ממחירי השוק, אך אין בכוחם היום לשלם דמי אחזקה לחברות הדורשים למעלה מאלף שקל דמי אחזקה. היום תקופה קצרה אחרי אכלוסם כבר נשקפת הסכנה, שאותם מגדלים הנושקים לשכונת הארגזים, למרבה הכאב, עלולים להיות מגדלי הסלמאס.
מצער, שאם במתחם אחד במרכז תל אביב נעשה מאמץ לשימור בניינים, שיש להם סיפור היסטורי, כפי שנעשה בכל עיר בעולם, יוצא בנו של ראש הממשלה במתקפה מטורפת, עד שיוצאת מהמקלדת שלו "הפנינה המכוערת" - על תל אביב שהיא עיר מכוערת, כי "היא מורכבת משיכונים קומוניסטיים מתפוררים, שאתם מגדירים משום מה בניינים לשימור ובכך מונעים פינוי בינוי שלהם למגדלים". יאיר נתניהו משקר. הוא יודע, שלא דרשו שימור של בית אחד בשיכונים!!!.
נותר ללכת בעקבות יאיר בן בנימין נתניהו ולהרוס מייד את בית ביאליק. חובה להרוס את הישן ולבנות בכל רחוב ביאליק מגדלים. יש לפעול לשיטתו של יאיר נתניהו במרץ רב למען פינוי בינוי של כל מבנה ברחוב, שלחלקו יש סיפור היסטורי, שמבקשים לשמרו.
כואב שמטעני שנאה חסרת בלמים יוצאים מבית ברחוב בלפור ומוקלדים במקלדת של יאיר, ומהווים סכנה לרקמת החיים שלנו כחברה וכעם במדינת ישראל.

תאריך:  19/05/2019   |   עודכן:  19/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבתים הקומוניסטים של יאיר נתניהו
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
מה נסגר ?
מגיב ותיק  |  19/05/19 09:31
 
- למגיב הותיק
ידידיה  |  19/05/19 16:46
 
- לועג למגנים קטל בענף הבנייה
אני מגיב ותיק   |  19/05/19 18:21
2
מה שיותר בוטה וגס רות
זה אני יאיר  |  19/05/19 10:04
 
- קשקשן תיהיה תשובה מינורית
צורי  |  19/05/19 16:54
3
מה שיותר בוטה וגס רות
זה אני יאיר  |  19/05/19 10:04
4
להרוס את הבתים הקומוניסטיים
יאיר נתניהו -דורש  |  19/05/19 11:35
 
- תחזקנה ידיך
צבי כהן  |  19/05/19 13:53
5
קלינסקי כלי ריק
צבי כהן  |  19/05/19 13:38
 
- רק השמאל אשם בבניה המכוערת
צבי כהן "צודק"  |  19/05/19 16:36
6
קלינסקי כדרכך בקודש
צורי  |  19/05/19 16:43
7
קליקר קלינסקי לא נראה שהוא
צורי  |  19/05/19 16:48
8
יאיר נתניהו
גברת  |  21/05/19 06:07
9
שלטון הטיפשות הרוע. ההשתלחות
לוין אלכס  |  21/05/19 06:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
לקראת פרסום "עסקת המאה" הרש"פ שוב מפריחה בלון ניסוי כי היא מוכנה לפתרון הקונפדרציה עם ירדן לאחר הקמת מדינה פלשתינית עצמאית. מחמוד עבאס חושש ש"עסקת המאה" תגנוז את רעיון הקמת המדינה הפלשתינית, ירדן וישראל מתנגדות לרעיון הקונפדרציה ולכן סביר להניח שהממשל לא יקבלו
זאב בן-יוסף
הגדרה של סמכויות בג"ץ בפסילת חוק שחוקקה הכנסת, דרושה מאוד כדי לחזק את הדמוקרטיה ואת אמון הציבור במערכת המשפט. היא לא תפגע בדמוקרטיה, אלא להפך: תבטיח שאף רשות לא תשתלט על חברותיה
נסים ישעיהו
טבעי שיש עשירים, שהם גם ממולחים וכו' ויש פחות עשירים. העשיר רוצה להיות יותר עשיר וגם זה טבעי. אומרת התורה שזה בסדר, אבל ביושר, אל תונו איש את אחיו
אברהם הללי
היובל מתרחש אחד ל-50 שנה, דהיינו כל שבע שנות שמיטה בתום כל 49 שנים בשנת ה-50 הנקראת "שנת היובל"    הדיון בדבר קיום או קיום שנת היובל העסיק את חכמי ישראל
איתן קלינסקי
הבן של ראש הממשלה, המייצג הנאמן של ראש הממשלה, משקר ביודעין באומרו שהשמאל מונע פינוי הבניינים הקומוניסטיים    לגרסתו, רק השמאל הוא שמחבל בפינוי והבינוי הגואל בדמות מגדלים, שהם יכולים להביא רווחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il