X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
איך סיחרור של אדם בודד יכול להוביל מדינה שלמה לבחירות נוספות, לאחר שלושה שבועות בהן העם אמר את דברו אם זו לא דיקטטורה אז מה כן? להוביל את כל העם באף תוך ביזבוז של חצי מיליארד שקלים רק על-מנת לספק את הסופר-אגו המנופח, יחד עם תאוות הנקם של ח"כ שהיה שר הביטחון הגרוע מאי פעם והעם רואה את ההצגה ושותק
▪  ▪  ▪
אוכלוסיה בורה וחסרת מקצוע [צילום: דוד כהן/פלאש 90]

לא יעלה על הדעת, שבגלל רגש הנקמה של ליברמן כלפי ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לישראל מאז ומתמיד, יתאפשר לו לגרור באף את כל עם ישראל למערכת בחירות נוספות, כאשר תוצאותיה תהיינה שכל הצד הימני במפה יישאר במיקומו; בעוד שבוחריו של ליברמן המתוזז ישקלו היטב למי הם יצביעו אם לא לגיבור שלהם לשעבר, שכביכול היה אמור לפתור את כל בעיותיהם. מי שייצא מופסד לאחר צעד כזה, מעבר לעם כולו, שתקציבו יתקזז והאפשרויות לטפל בנכים, בזקנים ובחולים יתמסמסו מאד, מי שיסבול יהיה ראשית כל הקומיסר הרוסי, וכמו-כן להקת בוחרי ה"כחול-לבן" שהוטעו לחשוב שהמפלגה החדשה שהוקמה ברגע היא "לא ימין ולא שמאל".
כי ההפגנה שארגנו חכמי המפלגה החדשה והזמנית, שימיה יהיו קצרים, ההפגנה הזו יחד עם הערבים ומרצ, חשפה בעליל את מהותם האמיתית. שהיא לא זו שחברי מפא"י לשעבר הצביעו עבורה. והניגודים החריפים בין שני מרכיביה, מצד אחד תאוות השלטון של לפיד מול חוסר הנסיון ואפס האג׳נדה של בני גנץ, כל אלה כבר מטילים צל כבד על ימי חייה של המפלגה המלאכותית הזו. ומורים ברור שימיה קצרים.
כך שהתוצאות של הבחירות אם תערכנה בעוד כמה חדשים, תוצאות אלו לא תהיינה שונות כלל מבחינת הרכב הממשלה כפי שנקבע לאחר הבחירות האחרונות. לו מפלגת הכחול-לבן הייתה עשויה מיקשה אחת, עם אג׳נדה שחפצה להייטיב את העם, ולו החבר׳ה האלה היו משכילים להתאחד באמת כדי להקים ממשלת איחוד של הימין והשמאל (הם הרי שמאל, כעת ברור); כמובן בראשות בנימין נתניהו; ולו כך, עם רוב מוצק, לא היו נזקקים לכל מפלגות החרדים; ולו השתחררנו מהבטחתו של בן-גוריון לדתיים להעניק פטור ממילוי חובתם להתגייס לצבא של העילויים שביניהם (אז היה מדובר ב-300 איש), היה עם ישראל משתחרר מהעול הכספי שבלהחזיק על צווארו מאות אלפי חרדים ומשפחותיהם, שאינם עובדים, אינם מפרנסים את משפחותיהם, אלא יושבים או לא על ספסל הישיבות.
מדוע באמריקה חיים מיליוני יהודים דתיים, העובדים לפרנסתם, ועם זאת לומדים תורה אחרי העבודה, ועושים כמעשה הרמב"ם, שציווה שלא יעשה אדם תורתו אומנותו? מדוע כאן המדינה הצעירה הנאבקת על שרידותה מפאת כל הצרים עליה, חייבת לשאת בעול החזקת אוכלוסייה כה גדולה שאינה עובדת, אינה לומדת אפילו לימודים בסיסיים, כך שבורותם לא מתירה להם למצוא עבודה?
ברור שרוויזיה צריכה להיעשות כאן. ולא רק להחזיר את המצב הראשוני להפרדת הרשויות שהייתה קיימת עד למהפכה הדיקטטורית של אהרן ברק. הרוויזיה צריכה להיות עמוקה יותר.
יש לשחרר את עם ישראל מנשיאת העול הכלכלי של אוכלוסייה בורה וחסרת מקצוע, שכל סיבת התנהלותה כך פסולה בשישים. והדרך לכך תלויה רק אם השמאל והימין יחגרו יחד את החגורה, ויאזרו עוז לעשות ביחד את הרוויזיה תוך שלטון משותף, ללא החרדים. נכון, אנחנו המדינה היהודית היחידה בעולם, וזה מה שמאפשר לדתיים להתלבש כרצונם, כי כאן אין חובה עליהם לשאת תגים וסימנים ברורים ליהדותם משום הסביבה הגויית; כאן זו מדינה יהודית, רובינו יהודים, מלבד המסתננים שזכו ללגיטימציה מצד השמאל והבג"ץ עושה דברו. לכן במדינה יהודית חייבים לחשוב כמו יהודים, ולא לחשוש "מה יגידו בגויים", ושלא יקבלו מענקים ממדינות שונאות ישראל, ולו רק כדי למוטט את שלטון הימין.
רק ביום שמפא"י תשתקם, שיקום לה מנהיג ראוי שיוכל לשקם אותה, וביחד עם הליכוד ישתפו פעולה בממשלה משותפת, רק אז ישוקם מצבה של ישראל. בלי הצורך להיסחט בידי מפלגות-נישה, השמות מקלות בגלגלי הממשלה ומפריעות לפעולתה.

תאריך:  29/05/2019   |   עודכן:  29/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסופר-אגו של ליברמן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כעת נחשף ליברמן בערוותו
alice  |  30/05/19 12:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלמה אידן
על-ידי שינוי כללי אחוז החסימה והסכמי העודפים בבחירות, ניתן למנוע אובדן מאות אלפי קולות בגלל אחוז החסימה - מבלי לפגוע ביעילות השלטונית    המשבר הנוכחי בהקמת הממשלה היה כנראה נמנע, אילו יושם השינוי בבחירות השנה
מרדכי ליפמן
לפני כשבוע בערה שוב הארץ    אומנם הזיכרון האנושי קצר וזה הלאומי קצר עוד יותר, אולם "טעימה" מהצפוי לנו, ולוואי ונתבדה, כבר ראינו: כך עלו באש ביישוב מבוא מודיעין הסמוך ליער בן שמן, עשרות בתים, ונגרם נזק כבד לתשתיות ביישוב    גורמים בכירים במטה הכבאות הארצי טוענים בתוקף כי הדלקה מקורה בהצתה
חגי קמרט
הרופאים מקבלים במרפאותיהם, בהתנדבות מלאה, מטופלים מהשכבה החלשה ביותר    המתרפאים מופנים על-ידי לשכות הרווחה של המחלקה לשירותי משפחה וקהילה בעיריית ירושלים
חן בן אליהו
"אין הצבא והחיל אלא כלי הנצרך לשעתו ובעת הצורך, אך אין הוא כלי להתגאות בו ואינו ערך כשלעצמו"
רועי אורן
מדובר בתוכנית טובה אשר תעשיר את שפת האנגלית בפיהם של הסטודנטים המעוניינים להשתלב בתעשיית ההייטק, המשפט, ותחום יחסי החוץ של ישראל.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il