X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: יום שבתון מיותר בבחירות המוניציפליות והארציות אהוד ברח זוכרים? ולקינוח גדולה מהחיים
▪  ▪  ▪
הררי. סמל [צילום: יוטיוב]

לבטל יום החופשה
לאחרונה התקיימה הפגנה של בעלי עסקים בדרישה לבטל בבחירות הפעם את יום החופשה לעובדים שאינם מצביעים. זאת בעקבות ההפסד הכספי הכבד שכבר נגרם להם בשתי מערכות הבחירות הקודמות - הארציות והמוניציפליות - שהתקיימו השנה.
לדעתי ראוי לבטל בכלל את יום החופשה של הבחירות לכנסת ולרשויות המקומיות, אשר הפך כמיטב המסורת לחג הקניונים והמנגל הלאומי. אובדן יום עבודה, לטובת רגע ההצבעה, כרוך בהפסדי עתק למשק, והוא מיותר לגמרי במיוחד במצבו המדולדל והגרעון התקציבי הענק שהמשק נתון בו.
אפשר להצביע אחרי שעות העבודה, ואפילו כדי למנוע לחץ בקלפיות, אפשר לאשר שעה אחת חופשית בעבודה לפי בחירה, על-מנת לאפשר את מימוש הזכות הדמוקרטית להצביע. כפי שהוכח השפעת יום החופשה על הגדלת שיעורי ההצבעה היא זניחה לגמרי - עוד סיבה למניעת המסיבה המיותרת הזאת. כשהבחירות יהיו מאתגרות מספיק, הציבור ינהר לקלפיות. ובא לציון גואל.
אהוד ברח
כפי שפורסם אהוד ברק מבקש לחבור לאלוף יאיר גולן ולהקים מפלגה חדשה. ראוי לזכור שבצד הישגים ברקורד הצבאי שלו, כשר ביטחון רשומים לא מעט כישלונות. ברק המשיך במדיניות התבוסתנית שלו, נוסח לבנון, במהדורה חוזרת שלה גם בעזה. הייתה זו מדיניות של בריחה ושל נקיטת מחוות חד-צדדיות לפלשתינים, תוך פגיעה בכושר ההרתעה של ישראל שנמצאה בשפל חסר תקדים, כשחדשים לבקרים משוחררים מחבלים ללא כל תמורה ותחת מטחי קסאמים כבדים בשדרות.
נראה כי אהוד ברח בשעתו, תוך הפקרת השטח, לא רק מאסון צאלים המיתולוגי, אלא גם מלבנון ומתגובה בעזה. לקמפיין הבלתי מחמיא שכיכב אז 'אהוד אנתיפטי ולא סחבקי' ראוי אפוא להוסיף 'ותבוסתן בלתי נלאה'.
גם במישור הפוליטי הקריירה הקצרה שלו כראש ממשלה לא הייתה מזהירה, ולמרות הוויתורים המפליגים שהיה מוכן לעשות לפלשתינים, ובכלל זה חלוקת ירושלים, לא השיג שום הישגים מדיניים.
לאור הרקורד חסר האחריות שלו, האם הוא האיש המתאים להוביל מפלגה בכנסת ישראל?
גדולה מהחיים
מירית הררי (אשתו של), שחלתה בסרטן, מוכיחה היטב, את מה שמוכיחים מחקרים רבים בנושא ההתמודדות עם מחלת הסרטן, שהתרופה הכי בריאה היא השמחה והאמונה. ויש לשמחה גם תופעות לוואי חיוביות הפעם: הוספת איכות לחיים, לה ולמשפחתה, ולחיות את הכאן ועכשיו. וּכתוצאה מכך השמחה גם מאריכה את החיים.
בגישתה הבריאה של מירית למחלה הקטלנית, כשהיא מנהלת את המחלה (ולא המחלה מנהלת אותה) הסרטן שלא מחסל - מחשל אותה, את משפחתה ואת סביבתה. מה הפלא שמירית משמשת מודל בריא - ובמידה מסוימת גורו - לעשרות חולים שמצבם הפיזי והנפשי משתפר בהשראתה של האישה המיוחדת הזאת הגדולה מהחיים. כל הכבוד והרבה בריאות.

תאריך:  30/06/2019   |   עודכן:  30/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
מירב ארד
פינק, בוגר ישיבת הקיבוץ הדתי, קצין בצנחנים ומייסד המיזם החברתי ״לובי 99״. פינק התמודד ברשימת ״העבודה״ לכנסת ה - 21 והגיע למקום השמיני
עידן יוסף
ברק שוקל לצרף את ירון זליכה ואמילי מואטי    עמיר פרץ רוצה לצרף לשורות העבודה את איזנקוט ודיסקין    שקד מעוניינת שבנט יהיה אחריה והיא תנהיג
רפי לאופרט
האופוזיציה בראשות כחול לבן, מוכיחה, שהיא אופוזיציה חלשה. לכן, היא בוודאי איננה חלופה אמיתית לשלטון    בדמוקרטיה, ממשלה שמתפקדת רע מהווה בעיה חמורה; אבל חמורה ממנה עשויה להיות האופוזיציה, כאשר היא מתפקדת כגייס חבלה לאומי נגד פעולת הממשלה
איציק וולף
ח"כ שלי יחימוביץ' טוענת כי מעורבות שלה לטובת אחד המועמדים לראשות מפלגת העבודה עלולה "לשפוך שמן למדורה ולהעמיק את השסע הפנימי"
יוסי דר
טענתו החוזרת ונשנית שהוא שילם מס על ההכנסה האמורה מקרן וקסנר, אין בה כשלעצמה הוכחה שמדובר בפעילות חוקית
רשימות נוספות
ניצן הורוביץ נבחר לראשות מרצ  /  עידן יוסף
הכנסת תאשר הקמת ועדת חינוך  /  איציק וולף
"אין היתכנות לביטול הבחירות"  /  מירב ארד
היו יולונים   /  ציפי לידר
רק ציפי לבני חסרה  /  עמוס שנער
גנץ אינו אדם ישר  /  עמוס שנער
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il