X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה יעשה אדם שגדל על חוף הים באשדוד, וביקר בבריכות ציבוריות, והכיר מקרוב חוטיני וביקיני ומיקרו ביקיני, והתקלח יחד איתן במקלחות חוף, ושחה יחד איתן, והן הכי יפות והכי מחוטבות, שאפשר להעלות בדעת
▪  ▪  ▪
חוטיני ובקיני [צילום: צפריר אביוב/AP]

כמה פעמים עוסקים ספרי המוסר והקבלה והרוחניות, בכסף או בענייני נשים? יכול להיות שגדולי המוסר והרוחניות לא התעניינו בכל אלו, אבל מה נעשה אנחנו? הספרים הקדושים עוסקים בהמון בעיות ואיש לא עוסק בבעיות שלי... אריסטו אמר, וציטט אותו הרמב"ם, שחוש המישוש חרפה הוא לנו. אבל מה לעשות, אם החרפה הזו מעניינת אותי. יש לי מה לקרוא על זה? כל ספרי המוסר והרוחניות הפנטסטיים שיש לנו, על מדף היהדות, ועל מדף הרוחניות, ובבתי המדרש ובמדרשות ומכינות, הם פנטסטיים, אבל למחלות שאנחנו לא חולים בהם, זאת הפעם. הבעיות שאנחנו חיים איתן יום וליל, בהן הספרים היקרים הללו, לא עוסקים, כי הם שייכים בעיקרם לעידן, שהיה ואיננו. יש כאלו שמציק להם אם לקדוש ברוך הוא יש דמות הגוף, או איפה אלוהים, או מה יהיה בסופו של האגו, אבל מה שלא נותן לישון בלילה, לעיתים קרובות אלו דברים אחרים בתכלית.
למשל: מי שגדל ברחובות לוד כמוני, ולאחר מכן ברחובות אשדוד, וראה אלימות מגיל אפס בכל פינה ובכל כיתה וסימטה, וגם ברשות הרבים ובגינות הציבוריות. מה עושה חתול רחוב כמוני עם האלימות הגואה שראה וחווה על בשרו, ולכן גם סיגל לעצמו בכדי להגן על עצמו? למדתי אומנויות לחימה כדי להגן עליי ועל היקרים והיקר לי וגם כדי לנקום. מה עושים עם האלימות מסביבך ובתוכך. מה עושים עם הנקמה שבוערת בך. מה עושים כשאתה מוצא את עצמך שוחה בתוך מרק של אלימות וטרור ורואה בעיניך, ושומע באוזניך, ממקור ראשון, איך רוצחים בדם קר, במכות והתעללות פיסית ונפשית, בסכין ובגרזן, בפיגועי דריסה, ובאקדח ורובה, את בנות ישראל היפות פנימית וחיצונית מכולן, ואת בני ישראל היפים פנימית וחיצונית מכולם. מה עושים עם האלימות הזאת ועם הנקמה הזאת. המוצדקת. המוסרית. מחויבת המציאות. שבלעדיהן המציאות היא הפקרות גמורה בה שוחטים ואונסים, אותם רוצחים צמאי דם בני שבט ירוד, שכולו אספסוף, את בני עמך שהם תפארת היצירה ונזר הבריאה. מה עושים כשאתה מרגיש גואל הדם.
למשל: מי שגדל כמוני בתוך הציבור החופשי גלוי הראש, כאשר גופה של בת, נערה ואישה מוצג גלוי וחשוף לעין כל בכל גיל ומצב, ואין לך מפלט ומקלט מפני חברת השפע המיני האופפת אותך מכל כיוון. מה יעשה אדם שראה כמעט את כל הסודות הנשיים, בלבוש בגד גוף צמוד, ובבית הספר ובתיכון, בטלוויזיה ובקולנוע וגם ברשתות חברתיות, ובחוברות ועיתונים, בהישג יד ובהקלקת קליק, ובחינם ובקניין השווה לכל כיס. מה יעשה אדם שגדל על חוף הים באשדוד, וביקר בבריכות ציבוריות, והכיר מקרוב חוטיני וביקיני ומיקרו ביקיני, והתקלח יחד איתן במקלחות חוף, ושחה יחד איתן, והן הכי יפות והכי מחוטבות, שאפשר להעלות בדעת. יחד איתן, שטוף בתרבות שמעודדת כיבושים מיניים, ורואה בקיום יחסים אינטימיים עדות לגבורה ולתעוזה. חלמנו על מפגשים של עונג עילאי שאין דומה לו ותחרות לו בשום דבר אחר המוכר והידוע לנו. מה עושים עם פנטזיות שהוגשמו, ושלא הוגשמו, וממשיכות להדהד ולהתייצב במוחך, חדשים לבקרים, בלילות ובימים. מה עושים עם עוצמות אדירות של תאוות ועונג זמין ונגיש בכל דרך אפשרית. מה עושים כשמי שבוחר להתנזר מכל אלה, עד לנישואין ולאהבה האחת והיחידה, נחשב מוזר לחבריו ונוכרי לבנות המין היפה והחזק?
למשל: מי שגדל כמוני בחברה שקידשה את ההצלחה הכלכלית והחומרית והעמידה אותה בראש סדר העדיפויות ומטיפה להשגתה בכל דרך ובכל האמצעים הזמינים. זו ממש שטיפת מוחות. האיש הגיבור הוא לא גיבור מלחמה נגד היצר או נגד האויב המסוכן והאכזרי. האיש הגיבור הוא סטף ורטהימר או פרצוף מדושן עונג שהמציא איזה סטרטאפ ועשה אקזיט והוא מיליונר ועדיף מיליארדר, שלא צריך לעבוד עד יומו האחרון. אחד כזה אפילו מתנדב להיות ראש עיר או חבר כנסת ושר, בשקל לשנה. ומה יעשה מי שאין לו כישורים להתעשר במסחר או בפוליטיקה או בגאונות מתמטית או האקר או מתכנת וממציא על? לא סלב או סלבית, לא דוגמן או דוגמנית, לא כוכב נולד ולא נולד לרקוד ולא שף אשף. מה איתנו, האנשים הרגישים, שרוצים פשוט לעשות טוב לזולת. שנולדנו כאלה. ולא למדנו ולא ידענו איך לעשות כסף ובגדול. וזה אפילו לא מעניין אותנו בכלל.
איש אמת
למשל: מה עושים עם בדידות. הרגשה שאתה פשוט בודד. כי אתה מיוחד. כי אתה ייחודי. כי אתה מדבר בשפה נדירה. כי אתה אאוטסיידר ומורד במוסכמות של הפוליטיקה החברתית, החומרנית וההישגית, שהכל מצייתים לה, חוץ מהנשמה. מה תעשה כשאתה בודד גם כשאתה נשוי, עם ילדים, ופעיל בקהילה ובחברה. כי אתה מיוחד. כי אתה רוחני. כי אתה רגיש ואפילו אדם רגיש מאוד. כי אתה מוסרי. כי אתה מדבר בשפה של רגש והתפעלות. כי אתה רוחני. כי אתה שר ומשורר לשמים ולאור. וליצורים ולבני אדם. כי אתה כותב כי אין לך היתר עצמי לשתוק מול עוול ושקרים. כי אתה איש אמת. כי אתה יודע שיש כאן מטריקס. כי אתה לא מאמין למילה בתקשורת הממסדית. כי אתה רואה בצלילות ובהירות את רשת השקרים שטוו תאגידים ומומחי תקשורת המונים. כי אתה אכפתי. כי אתה אוהב בני אדם. כי אתה פשוט לב ומעיין חסד המתגבר. וכל זה היפך התרבות הטכנית והתועלתנית והתככנית, שכולה מיומנת בהפיכת בני אדם לאידיוטים שימושיים. הרוע המיומן הזה הוא לך לזרא. הוא מקומם אותך ומעורר בך כוחות קדמוניים לעשות מהפיכה.
למשל: מה עושים עם עולם התעסוקה, שהוא עולם ההעלם הכי חשוך ומתעלל שאפשר. אתה מכיר מקרוב את המושג התעללות תעסוקתית. יש כאן מעמד של משפחות עשירות ומתעשרות, הזולל משכורות עתק ומשאבים. הוא משלם לאנשים שעובדים באמת, משכורות רעב, ומתייחס אליהם בהתנשאות והיהירות, עד כדי יצירת רוב אנושי דומם ושקוף. עולם התעסוקה הוא עולם של הסכם חזירים. החזירים הם אותם חזירים דמויי אנוש מ"חוות החיות" של ג'ורג' אורוול. שוק העבודה והניצול הכלכלי והחברתי, הוא ציני ואכזרי, ושום מכבסת מילים נאורות, לא תסמא את עינינו מלראות נכונה את המצב האמתי. מדובר בקטסטרופה חברתית ולאומית יומיומית, מדי יום ולילה.
אי-אפשר לתאר את הנזק הנפשי הנגרם לאותם עובדים אבודים. הם מגיעים לביתם, לאחר יום מתסכל, ותלוש משכורת תלוש מהחיים, אשר ממיט עליהם קלון ומסכסך את האיש עם האישה, ולהפך, וחוזר חלילה. זו השתלטות עוינת של תרבות ארגונית אכזרית, הדורשת ממך לשחק לפי כללי משחק נוקשים ומכורים מראש. כל המכרזים תפורים. קורות החיים מתוכנתים ונסקרים בידי מחשב למציאת מילים ומושגים מוכוונים מראש. האדם מגיע לראיונות עבודה, בהם נבדקת צייתנותו בכלל, וצייתנותו לשפה מאוד מהודקת, שאם יחרוג ממנה, אחת דתם להמיתו. האדם חי בתרבות ארגונית משתיקת וסותמת פיות, המעצבת יסמנים ויסמניות, והסכמה שבשתיקה לכל מעשה ודיבור של הבוס השליט, זכר או נקבה אלפא. מעטים מידיי, הם המנהלים והמעבידים, שאינם בוסים, ויש להם לב ונשמה, שיש להם עין רואה ואוזן קשובה, כן ירבו, וזכיתי להיות מהם ובהשראתם.
למשל: מה עושים עם הזעם והכעס הנורא על-כנופיה של שודדים ונוכלים העומדת בראש תאגיד התקשורת הלאומי ונמנים על בכיריה ובחיריה. מה עושים עם כנופיה של שודדים ונוכלים, העומדת בראש הצמרת המשפטית של הפרקליטות ובית המשפט העליון. וזו אותה הכנופיה, אותה החיה בדמות הגברת הסוררת, בשינוי אדרת. פעם מופיעה הכנופיה כמו אלת הצדק והמשפט ופעם כאלת התקשורת והציד. זו כנופיה של ציידות וציידי ראשים. הם מנבלים את פיהם, מחציפים כלפי העם והמדינה וראשיה, מגדירים כל מי שאינו כמוהם כצ'חצ'ח, כמנשקי קמיעות, כלבלבים מוכי כלבת, הומופובים, אספסוף, משתטחים על קברים, ושאר ביטויים מלוכלכים ומלכלכים, שהם בעצם קללות נמרצות ופשעי שנאה.
הטוב לרע
הציידות והציידים הללו צדו את המדינה מידי העם. כמכת ברק, גנבו את לב הדמוקרטיה, באמצעות הפיכה משפטית אנטי דמוקרטית ואני יהודית. הם אריסטוקרטים אוליגרכים ביורוקרטים, בעיני עצמם ועל דעת עצמם. הם אליטה בעיני עצמם. הם בעצם כת משיחית חילונית, דתיים יותר מהאפיפיור, עשירים כקורח וחוטאים יותר ממנו. מטרתם היא השתלטות עוינת על משאבי העם והמדינה, לטובתם ולטובת משפחותיהם ומקורביהם ומשרתיהם. הם מגרשים יהודים חלוצים מעל אדמתם שקודשה בדם יזע ודמעות, וקוראים לגירוש הינתקות ופינוי, ותכלית ראויה. הם מתעללים ביהודים עניים החיים בדרום תל אביב ובדרום הארץ. הם הפכו למגני הפולשים מאפריקה, אריתריאה וסודן, אשר הקימו קיני פשע ואלימות בלב הארץ. הם הפכו למגני המחבלים וזכויותיהם, אשר רוצחים וגוזלים ומציתים את בתינו ושדותינו. הם רודפים את גיבורי האומה ומנהיגיה הנבחרים.
הם הכניסו לכלא גיבור מלחמה מצטיין, שהרג מחבל בעת מתקפת טרור, אשר פגעה בחבריו הלוחמים. הם הופכים את הרע לטוב ואת הטוב לרע. הם הופכים את הקדושה לטומאה ואת הטומאה לקדושה. הם הכניסו לצבא את ההפיכה המשפטית שלהם ואת תרבות ההפך. הם מורדים להכעיס נגד העם והמדינה והתורה. הם משתלטים על מפקדים וקצינים בצבא הגנה לישראל, ויוצרים מאזן אימה כנגדם, גם במחיר של חיי אדם ואזרח יהודי וערבי נאמן, תוך יצירת סיכון קיומי לעם ולמדינה. הם מקדמים פירוק זוגיות, משפחתיות, נשיות, גבריות, ולאחר מכן יאספו את השברים ויצעידו אותם במצעדי גאווה. אוי לו, למי שיעז או תעז לומר שהמלכה והמלך שלהם עירום. מה לעשות עם הזעם על הכנופיה הזאת שיש לה מרצים דוברים ויחצ"נים, עיתונים ואתרים, עמותות, ארגונים, קרן לישראל חדשה, מכונים ומרכזים, מוזאונים ואוניברסיטאות, שכולם עושים יד אחת, כנגד חיילי צה"ל, כנגד ניצחון על הטרור, כנגד חיסולו והשמדתו של אויב אכזר, כנגד זכויות האדם של בני עמם, כנגד כל היקר והקדוש לעמם מזה אלפי שנים. מה לעשות כנגד הכנופיה הזאת, הכובלת את ידי העם והצבא, בעת מלחמה ממש, ומייצרת מאזן אימה משפטי ומודיעיני ואכיפתי, כנגד טובי הלוחמים וטובי האזרחים.
למשל: מה לעשות כנגד הרוחות המפיחות רוח זרה במפרשי מרד האישה כנגד החברה האנושית. שדולת הנשים מתעניינת אך ורק בהעצמת כוחה של האישה ובכל מחיר. הפמיניזם הוא לא קלאסי. זהו פמיניזם רדיקלי פרוגרסיבי. פמיניזם שמבטל את הנשיות יותר ממה שהוא מבטל את הגבריות. הפמיניזם הזה הוא בעצם שוביניזם נשי. הפמיניסטיות הרדיקליות רוצות לבטל לחלוטין את ההבדלים בין אישה לאיש. מבחינתן אין הבדל ומעולם לא היה ולא יהיה. הן בעצם רוצות להיות גברים. שדולת הנשים הזו מחוללת תנועה רוחנית שלילית, אשר מפרקת זוגיות ומשפחות. זו רוח זרה לאדם וליהודי. הכל מותר בשם המרד הנשי כנגד הנשיות. שדולת הנשים אינה מתעניינת במלחמה נגד פורנוגרפיה והחפצת האישה בפרסומות ושיווק, בתחרויות יופי, במסלולי דוגמנות, ובתקשורת וקולנוע.
זו כת היוצרת מאזן אימה חברתי אכיפתי ומשפטי, בו כל תלונה נגד גבר, מטופלת במלוא החומרה והתוקפנות ללא כל קשר להתנהגות האישה, וללא צורך בהוכחות שאכן הייתה פגיעה ממשית ואמתית. זו כת השוטפת מוחות בצבא ובמשטרה, ההופכת את גורמי האכיפה והלחימה לנשיים, ואת הנשים בהן לגברים כאילו. זו כת שלא מעניין אותה נשים מסורתיות, דתיות, חרדיות, מזרחיות, או פמיניסטיות קלאסיות. זו כת הנלחמת נגד נשים טבעיות וזוגיות טבעית ומשפחה טבעית. זו כת הנלחמת נגד מסורת הנשיות הלאומית והבינלאומית, עתיקת היומין והמתחדשת, שיציבותה וטבעיותה, מצילה את העולם מאלימות וכוחנות עיוורת. זו כת שלא תילחם בעד בריאותן הגופנית והנפשית של נשים המשרתות בצבא ובאזרחות, בתפקידים המתאימים במהותם לגוף גברי ולנפש גברית. זו כת שתעודד גברים להפוך לנשים, ולהתחרות בנשים במקצועות הספורט, תחרות שאינה הוגנת ואינה שקולה. זו כת שתתעלם מאונס לאומני ומרצח על-רקע "כבוד המשפחה", ותתעלם מהטרדות לאומניות כנגד יהודיות ואפילו כנגד נשות הכת עצמן. יש קשר שתיקה והשתקה כנגד עבירות הטרדה ואונס לאומניות. ולא קמה רוח באיש, כנגד כת אלימה וערמומית זאת. מה לעשות עם הרצון לומר אמת ולהפוך את היוצרות אל מול הכת הזאת.
מאזן אימה
למשל: מה לעשות אל מול השתלטות אלימה וכוחנית על המרחב התקשורתי, הציבורי, ברשויות המקומיות וברשות השידור הלאומי. השתלטות אלימה של מיעוט ברוטאלי וחצוף, המתאווה לתאוות חד מיניות. מיעוט ההופך את תאוות מצרים וכנען לנורמה חברתית מועדפת. מיעוט הבוחר חדשים לבקרים, בתצוגת איברים בוטה ומתגרה להכעיס, בפומבי. מיעוט קולני וכוחני, שמעז לצעוד בחוצות הערים, במסלולים דווקא בתוך הציבור היהודי, והרחק ככל האפשר מריכוזי אוכלוסייה ערביים ושאר לאומים. זו כת צעקנית וכעסנית שאינה מקשיבה לקולות הביקורת והקריאות למתן את התנהגותה. זו כת שמקצינה יותר ויותר את התנהגותה. זו כת הכופה את עצמה על הרוב המוחלט ועושה זאת באמצעות מאזן אימה אכיפתי, משפטי, כלכלי וחברתי. זו כת שמקדשת קיום יחסי מין באופן פומבי ככל האפשר.
נשיקות חד מיניות, חיבוקים בעלי אופי מיני, מעשי סדום ועירום, לעין כל. כל מי שמעז להתנגד או למחות כנגד הכת הזאת, מותקף על ידה בשנאה עיוורת, תוך שימוש בכל האמצעים על-מנת לפגוע בו ובמשפחתו ובציבור כולו. זו כת שלא מעניין אותה דבר, מלבד ניתוחים לשינוי מין, במימון המדינה, ושינוי טפסי גיוס ותעודות הזהות. זו כת שלא מעניין אותה דבר, מלבד ניצחון פירוס שלה על כל העם והמדינה. זו כת שלא תפסיק לעורר מחלוקת ושנאת חינם, גם בעת מלחמה של ממש באויבים, אשר מתחזקים לנוכח השתלטותה של הכת על השיח הציבורי והצבאי. זו כת האוכפת ואונסת את הציבור לשיח חדש, שהציבור לא מעוניין בו ומתנגד לו. זו כת מיסיונרית, שמסיתה ומדיחה ומפתה גברים ונשים, להשתייך אליה ולשמש לה פרטנרים לתאוותיה.
וברגע מסוים.
זה בלתי נמנע.
זו ממש ודאות מלאה.
אין כלל ספק שרגע זה מתקרב והולך.
בו יתהפך הכל לטובה.
רגע בו מטוטלת ההיסטוריה תתהפך לצד שכנגד.
תיזה. אנטיתזה. ולאחר מכן סינתזה.
רגע בו יתעוררו לחיים הכוחות העתיקים והקדמוניים והראשוניים, בתוך האדם הבריא והטבעי.
ואז יקום האדם הבריא והטבעי מכולם, וינהיג את המהפכה.
זו תהיה מהפיכת נגד שתחולל מציאות חדשה.
זו תהיה מלחמה רוחנית. מלחמת תרבות.
מלחמה בין תרבות לאנטי תרבות.
מלחמה בין אידיאליסטים לאנרכיסטים.
מלחמה בה תתעורר לחיים תרבות עתיקה ומתחדשת.
זו תהיה ממש תחיית המתים.
תקום כאן תרבות ומדינה בה כבר לא תהיה סבלנות וסובלנות כלפי רוצחים ואנסים ערבים, מוסלמים או נוצרים, ג'יהדיסטים.
זו תהיה תרבות בה לא תהיה סבלנות וסובלנות נגד אויב פנימי, שמרים יד כנגד העם והמדינה.
זו תהיה תרבות בה תתקדש ותתחדש התורה והתרבות היהודית המקורית והמפוארת של העם היהודי.
ודור יקום וחי.
דור אשר יהפוך את בית המשפט העליון למשכן הישיבה המרכזית העולמית.
דור אשר יקים את הסנהדרין ויכנס את זקני העם, להשמיע קולם, ולהישמע לקולם.
דור אשר יהפוך את מבצרי התקשורת העוינת למקדשי עין טובה ואהבת הארץ והעם והמדינה היהודית.
דור אשר ימחה את זכר עמלק, את החמאס ואת הרש"פ, ואת כל הנאצים החדשים.
דור אשר ינקום את דם האנוסות והנרצחות היהודיות והיהודים שנרצחו בדם קר, ובשנאה עיוורת.
דור אשר יביא למשפט צדק את השופטים והשוטרים והפרקליטים ואנשי התקשורת, שגירשו יהודים חלוצים, ואנסו את העם ואת המדינה, ועשו יד אחת עם הטרור הערבי והמיסיונרי, כנגד העם היהודי והמדינה היהודית ונאמניה.
הדור הזה יכונן 'צדיק נולד' במקום 'כוכב נולד'.
יכונן 'נולד להתנדב' במקום 'נולד לרקוד'.
יכונן 'מאסטר חסד' במקום 'מאסטר שף'.
יכונן כאן חברת חסד לאומית ובינלאומית.
יכונן כאן עיתונות חוקרת אמתית.
יכונן כאן ארגוני זכויות אדם אמיתיים.
יכונן כאן שלום אמת לדורות.
הדור הזה החדש חייב לקום ולהשיב את כתר המלכות של המשפחה הטבעית, ויעניש על-פי דין תורה את כל הבוגדים והבוגדות, וכל מי שפגע במשפחה הטבעית ובקדושת עם ישראל.
הדור הזה יקים כאן מלכות בית דוד, שכולה דמוקרטיה יהודית אמיתית, המשקפת את רצון העם והמדינה, לעבוד את השם יתברך בשמחה, וקדושה.
דור של חכמים, נביאים, לווים וכוהנים, ומלך משיח.
הגיע הזמן.
מי להשם אלוהיי.

תאריך:  03/07/2019   |   עודכן:  04/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקריאה הגדולה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
וואוו
‫אלברט שבות‬‎  |  3/07/19 13:20
2
מלים חזקות המתארות את רחשי
רחשי הציבור  |  5/07/19 14:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז שפירא
בכחול לבן מתרבים הסדקים, בין היתר עם התגבר ההבנה שלפיד הוא אבן ריחיים מזיקה ומכבידה על כתפי הגנרלים עמוסות הפלפלים
עו"ד יוסף פנדריך
האם זה צודק? התשובה שלילית    פרק זמן של 10 שנים להגשת תלונה ללשכה הוא ארוך ובלתי סביר בעליל
רועי אורן
בגלל השירות הצבאי והטיול הגדול נכנסים רוב צעירי ישראל לשוק העבודה בשנות השלושים לחייהם    הגיע הזמן לשנות זאת עד כמה שניתן
מנחם רהט
עיתון הארץ יצא לדרכו לפני מאה שנה מתוך אג'נדה של אהבת ישראל, אך הפך עורו בשנים האחרונות ונעשה פוסט ציוני ופרו פלשתיני
ד"ר אסנת עקירב
כדי לחזור ולהיות רלוונטית, חייבת מפלגת העבודה לחזור ולהיות מפלגת פועלי ארץ ישראל, זו שמייצגת את מעמד העובדים ודואגת להם, להשתחרר מכבלי ההסתדרות והמוניטין המלווה את הגוף שלכאורה אמור לדאוג לעובדים, ולהתחיל לפעול בכל הכוח למען האנשים הסובלים מהמצוקות היום יומיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il