עלילת המחזמר בוחנת את מצבי הלחץ של קבוצת טרנסג׳נדרים, שהאמרגן שלהם, מרק, (
עדן פסח), הבטיח להם שיופיעו לפני מדונה בתחרות האירווזיון. כשלמעשה, ראש משפחת הפשע, ז׳יטון רולטה (
אריאל קורט השופע ביטחון עצמי ומשכנע כמו שלומי קוריאט הדומה לו), רוצה דווקא ששתי בנותיו מאשתו הרוסיה, מלכה (
אניטה פרדמן) ויהלומה (
ולריה לייכטמן) שהתפקיד כמו נכתב עבור כשרונן הקומי ובשטף המלל ברוסית האותנטית) הן שתופענה ולא להקתו של מרקו. מתחילת המאבק על מי יופיע, ועד למופע עצמו, מזומנת הזדמנות להשמעת השירים (גם הישראלים) מכל השנים שהשתתפו בתחרות האירווויזיון, והכל - בתנועה ובקצב שמניעים את הקהל.
למעשה, מהווה ההצגה סאטירה על חולשות האנוש המתגלות תוך המאבק להצליח להופיע: הקנאה, השתלטנות של עולם הפשע על מופעי התחרות, והכל טובל בטקסט הומוריסטי המגלגל את הקהל בצחוקים. חבל רק שהשחקנים הנלהבים בולעים חלק גדול ממנו במהירות, כך שההנאה הצרופה מצויה יותר בצד המשחקי והוויזואלי (המועשר בתלבושות צבעוניות שעיצבה
רונה משעל, כולל נעלי פלטפורמה בגודל 46 שהוכנו במיוחד עבור "גאיה"
סיוון שטרנברג הכה מרשים. גם האיפור המרשים של
טל קלאי תורם לעושר הוויזואלי, כמו הבימוי של
גלעד פרלמן שהסתייע ביעוצו של הזמר-הכוכב
אדם (המפליא בימים אלה כגיבור המחזמר "לזרוס" מאת
דייויד בואי); וכן עיצוב התפאורה המהווה מסגרת הולמת לטראראם של ההצגה - שעיצב
אריאל טל ארביב. כמו גם הכוריאוגרפיה התוססת של
שיינה היידי, שמעצימה תוך הגזמה את החן לצד הראשוניות של המתחרים. עצם ההגזמה בתנועות ובהבעות, מהווווה חלק מהסאטירה הביקורתית על כל מוסד האירויוזיון: כמו המשפט שנאמר:"אבל אין לו בכלל קול... והתשובה: מה הקשר"? כאילו כדי להופיע באירווויזיון צריך בכלל קול...
לפני תחילת ההצגה, זוכים לראות בלובי של בית
ניסן נתיב את הפרפורמר-זמר המעולה
טל וניג, בשירים שונים, הממחישים את יכולת השירה והמשחק המעולים שלו. פשוט לא מתחשק להיכנס לאולם ולהחמיץ בכך את הופעתו. בהמשך, לקראת סוף המחזמר, הוא מרשים בהופיעו בדמות זקן ארכאי, פרנק נף, שהסצינה שלו ועם הסייעת ההודית צ׳יקידנה (
בר חדד הכה אותנטית) - מצחיקה ברמות.
ההצגה מהווה משב רוח מרענן בקיץ לוהט זה, המדגים מחזור חדש של סטודיו ניסן נתיב, שעומד להכנס לעולם המקצועי, וכשבראש המוכשרים, בולטת הזמיר של השיכבה - רוני אקרמן, שקולה מופלא מבהיר שהיא כוכב שלבטח עוד תשמעו אותה ועליה.