X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: הכסף יענה את הקול? תשאלו את אהוד ברק ממתמטיקה ועד מחשבים - חרדים להצטיינות ולקינוח קהילה גאה?
▪  ▪  ▪
ברק. מוסר מגוייס [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מוסר אלקטורלי
נראה שהמוסר של אהוד ברק מגויס כולו לצורך הבחירות בלבד. שהרי הכסף הגדול (והכבוד המפוקפק) יענה את הכל. אחרת איך תסבירו את זה שהוא 'נזכר' לבדוק את האפשרות לנתק את קשריו עם המיליארדר העבריין ג'פרי אפשטיין רק עתה, בעקבות התפוצצות פרשת הסחר בנערות של האיש בכלי התקשורת. כל עוד הדבר לא פורסם בארץ, לא הפריע לברק הקשר העסקי הקרוב עם העבריין.
יתר על כן, מה ברק לא עושה כדי לגרוף עוד כמה מנדטים מ'המחנה הנכון', איך לא הערבי. הוא מתנצל קבל עם ותקשורת לפני הערבים על הרוגי מהומות ואדי ערה. אז מה אם הם פרעו ויידו אבנים בשוטרים ובאזרחים יהודים שנפגעו, ואחד מהם כזכור נרצח. האם הכיסא הנחשק לא סמוק יותר מהדם?
ואם כבר התנצלות, מדוע זו לא נשמעה מהמאסטר כלפי קורבנות אחיו החפים מפשע, בדמות החיילים פצועי אסון צאלים ומאות נפגעי הטרור מעזה, שכרמטכ"ל ושר ביטחון הפקיר אותם בשטח, כמו דומני את החייל הדרוזי שדימם למוות בקבר יוסף? האם הדם הזה שווה פחות, כי הוא לא אלקטורלי מבחינתו?
חרדים ללימודים
לימודי ליבה? שמתם לב שבמגזר היהודי שמונה בתי ספר חרדיים, כמו גם שלושים בתי ספר דתיים (ומהממלכתיים ארבעה בלבד!) הם בין מצטייני הזכאות לבגרות? כל שאר התלמידים החרדים רובם מבלים את רוב זמנם בין כותלי הישיבות בלימוד תורה בשקיקה, ולא בבתי ספר תיכוניים. ומכאן שיעורם הנמוך יחסית בנושא.
רבים מהם, האמונים על החשיבה האנליטית של הגמרא, ימשיכו ללימודים אקדמאיים, בעיקר בתחום המחשבים וההייטק, וגם בעריכת דין ועוד, וידביקו בשנה אחת בלבד את לימודי המתמטיקה והמקצועות האחרים הנדרשים. אך כפי שהוכח במתמטיקה כמו במחשבים, כמו בבגרות, החרדים תמיד מצטיינים בלימודיהם.
קהילה גאה?
עידית סילמן, מהבית היהודי, התראיינה בכלי התקשורת, בעקבות סערת הרב רפי פרץ, ואמרה כי כשנשאלה לדעתה על מינויו של אמיר אוחנה הלהט"בי לשר המשפטים, השיבה כי כל מינוי צריך בצדק, להיות מקצועי בלבד, ולא על-פי קריטריונים זרים דוגמת המגדר.
אז למה בכל זאת תמיד עולה בתקשורת נושא המגדר בכל מינוי של בני הקהילה? נדמה לי שהקהילה, המחצינה עד הקצה את נושאי הגוף האינטימיים, שהצינעה יפה להם, ועל כך גאוותה במצעדים ובמופעים פומביים, היא, ורק היא, אחראית לכך.

תאריך:  16/07/2019   |   עודכן:  16/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עידן יוסף
בהסכמים שהתגבשו בין ראש הממשלה והשותפות הקואליציוניות העתידיות לא נכללו החוקים בנוגע למערכת המשפט    חוק הגיוס יגובש לפי "מתווה אטיאס" הקובע שיעדי הגיוס יועברו לסמכות הממשלה    לפיד וליברמן: "מדינת הלכה"
אפרים הלפרין
כאשר מסתירים מידע מן הציבור עולות שאלות, וכאשר ממשיכים להסתיר – הציבור מאבד את האמון, אוהד ברק אנא גלה לנו מה עומד מאחורי מיליוני הדולרים, ואם לא תגלה, אתה פסול אצלנו על הסף.
איציק וולף
ראש הממשלה נפגש עם 25 פעילי ישראל ביתנו לשעבר שערקו לליכוד ותקף את אביגדור ליברמן    "במשך שנים העברנו את האחריות לטיפול בבעיות הציבור הרוסי לליברמן. ליברמן לא עשה כלום"
אלכס נחומסון
ביום הבוחר הדיפ סטייט הולך לנצח    כשהתקשורת מפמפמת בוקר וערב שחיתות! גזענות! הפליה! הכלכלה על סף קריסה! הטייקונים מרוקנים לכם את הכיסים! הזקנות מציפות את מסדרונות בתי החולים! אז המשוטים יוצאים לכיכרות בעיניים רושפות ומנפנפים בשילוט מוכן מראש שהוצא מהימ"חים של מרתפי תל אביב וזועקים את הסיסמאות שהאח הגדול הכתיב להם    גם השטן מלאכתו נעשית בידי אחרים
דן מרגלית
כורה לי היטב פגישה עם אהוד ברק (ברחוב בלפור 3, ירושלים) בה הסביר לי כי בהיעדר משא-ומתן הוא חושש כי הפלשתינים יילחצו לקיר ותפרוץ אינתיפאדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il